Dan koop ik die minst kwetsbare! En platte of krulpeterselie? En uit een tuincentrum of ergens anders?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MoBlo, Westvleteren wordt slechts in beperkte oplage gemaakt; je moet kratten reserveren en mag er max 3 tegeliljk ophalen bij de broeders trappisten. Volgens kenners is Westvleteren 8 het lekkerste bier ever, ik ben benieuwd!
PF, ik gebruik zelf het vaakst peterselie, munt, koriander, dille en basilicum. Om zelf in leven te houden zou ik die niet kiezen; bhalve peterselie zijn ht allemaal vrij kwetsbare plantjes. Tijm, rozemarijn, selderij en peterselie hou je het makkelijkst zelf in leven.
Ik vond basilicum wel makkelijk juist, gewoon in een schoteltje zetten en zorgen dat er altijd een laagje water instaat. Peterselie gaat bij mij altijd doodquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:28 schreef P.F het volgende:
Basilicum gaat altijd deaud dus die krijgt hij sowieso niet
Platte. Beter in tuincentrum dan in supermarkt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan koop ik die minst kwetsbare! En platte of krulpeterselie? En uit een tuincentrum of ergens anders?
Gut Laureline, ik vind je echt dolgezellig als Vlamingquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef Laureline het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, anders gaat mijn meneer wenen. Die vindt dat ambetant. Want hij ziet mij zo graag.
De enige plant die mijn groene vingers overleeft hier in huis is een ....God, hoe heet dat ding? Allemaal groene sprieten en daar komen dan stengels uit met één dooraderd wit blad, en daar steekt heel obsceen een gelige pielemuis uit omhoog. Je ziet ze ook wel in knalrood, en ze zien eruit als een plastic bloem.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Platte. Beter in tuincentrum dan in supermarkt!
En Laureline, onze voorkeuren komen best overeen, alleen zijn er bij mij al bergen plantjes doodgegaan en zou ik dus altijd voor lekker winter- en klunsvaste plantjes gaan
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
[..]
GreysHoe veel kost een happypil??
Het is een zeepje toch?
Ik weet welke je bedoelt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
De enige plant die mijn groene vingers overleeft hier in huis is een ....God, hoe heet dat ding? Allemaal groene sprieten en daar komen dan stengels uit met één dooraderd wit blad, en daar steekt heel obsceen een gelige pielemuis uit omhoog. Je ziet ze ook wel in knalrood, en ze zien eruit als een plastic bloem.
Nouja, niet dood te krijgen.
Ga naar tuincentrum en neem de plantjes die er niet dood of geel uitzien? Die zijn makkelijk in onderhoud.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef P.F het volgende:
Nou weet ik echt niet meer welke plantjes ik moet nemenHij geeft ze wel trouw water
Ik zal het eens opzoeken in mijn kamerplantengids (die krijg ik standaard van meneers tantequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef Laureline het volgende:
Het is iets dat klinkt als Arnica of Caligula....
Niets overleeft het in mijn kamerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn cactussen laten verdrogen, ik denk niet dat ik groene vingers heb
Alleen orchideeën overleven het bij mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |