Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:03 schreef conleche het volgende:
O en tegen dronken mannen aanpraten heeft geen emkele zin.
Nou daar is echt de meest simpele oplossing voor: gewoon niet meer doen. Of alleen als je er een keer wel zin in hebt!! En als het niet tot hem wil doordringen dan moet je hem aan laten modderen in zijn eentje. Moet je zien hoe snel hij van dat hele kookidee af is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
O en ik vind het stom dat altijd als wij naar zijn ouders gaan (dat is ruim een uur rijden) dat hij dan altijd aan mij vraagt van zullen wij koken? En dan zeg ik soms ja leuk maar meestal heb ik daar niet zo een zin in. Dus dan zeg ik nee daar heb ik geen zin in. Maar dan wil hij het heel graag en op de een of andere manier ben ik dan in die positie dat ik toch ga koken voor een aantal mensen waar iedereen weer andere dingen niet lust dus het is sowieso altijd een groot compromis. En dan heb ik dus net anderhalf uur in de auto gezeten, racen we snel naar de supermarkt, moet ik uiteraard a la minute iets bedenken omdat hij toch niets weet, racen we snel terug omdat zijn ouders graag om zes uur eten en het is inmiddels al half 7. Dan denk ik nou wat het langs duurt moet het eerst, dus doe ik het snel snel snel. Dan is hij ondertussen aan het rommelen en als het voor de helft af is vraagt hij wat hij kan doen. En dan denk ik van pfff jij zou toch kokenEn dan maken we het en dan vindt iedereen het super lekker en krijg ik iedere keer weer complimentjes.
Maar ik vind het stom en ik hou niet eens echt van koken. Ja rustig op m'n gemakje, maar niet onder tijdsdruk. En dan vind ik mezelf weer stom dat ik toch iedere keer weer sta te koken
En dan ben ik meestal helemaal moe omdat ik eerst weer een tijd heb moeten reizen omdat ik weer wat anders daarvoor had en spullen mee moet en blablabla. Maar ik doe het allemaal zelf.
funny!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Yeah, maar het was dus eerst niet zo duidelijk dat hij dronken was, want het is nooit zo duidelijk bij hem (net als bij mij..) En hij reageerde compleet normaalHij keek alleen wel vreemd en trok ineens m'n broek uit en m'n ondergoed. En toen keek hij alsof hij vergeten was wat hij aan het doen was en toen ging hij maar computeren
Ik had het dus toen al kunnen weten
Maar ik dacht alleen maar van.. Oké, what ever
dan zou ik het ook wel gemist hebben hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:25 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Heb ik nog Belangrijk Nieuws gemist gisteren?
Vriesea?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt!
Maar ik weet niet hoe ze heten.
anthuriumquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef Laureline het volgende:
Het is iets dat klinkt als Arnica of Caligula....
Ja een beetje wel hequote:Op donderdag 29 januari 2009 08:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou ze iPhone bedoelen??? En jij en ik slapen te weinig!!
Om die reden heb ik ook orchideeën staan... "Orchideeën doen het het best als ze zwaar verwaarloosd worden," heb ik ooit iemand horen zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn cactussen laten verdrogen, ik denk niet dat ik groene vingers heb
Alleen orchideeën overleven het bij mij!
Yup, you're welcomequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina, had jij het nou als eerste over die omelet met roerbakgroente? Hij viel bij ons erg in de smaak gisteren dus bedankt voor de tip!
Nee! Zat er net aan te denken. Hebben jij en ik nu ook al telepatitus??quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
En heeft iemand nog iets van SHE gehoord?
Nou ja, ik heb haar gisterenmiddag vroeg ook nog een sms gestuurd en daar heeft ze ook niet op gereageerd (nu was het wel gewoon om een telefoonnummer door te geven maar toch).quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Zat er net aan te denken. Hebben jij en ik nu ook al telepatitus??
O en hoe was de verjaardag van mini-viev? Feestje is pas de 31e toch?
Voor mij wel, ik wil dat dolgraag. Maar voorlopig is het nog niet echt haalbaar, denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:14 schreef Sugar het volgende:
Hehehe, leuke foto!
Vivi, wat ik net bedacht (jaja), heb jij nog plannen om in een zonnig oord (ben vergeten waar precies) te gaan wonen? Of was dat geen echte optie voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |