Dat is echt kut! Dat is mij ook eens gebeurd... Heb je ook gebeld met de docent die het vak geeft? Dat heeft bij mij toen geholpen. Ik mocht het vak volgen en hij zou het cijfer pas doorgeven aan de administratie na de volgende cursus, zodat ze niet wisten dat ik het vak toen al gevolgd hadquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik voel me echt zó onwijs kut. Ik begreep steeds niet waarom mn nieuwe lesroosters niet online kwamen. Maar goed, dr gaat wel meer mis op mn opleiding, lala. En ik had het druk. Nu kijk ik eens goed, scroll naar onder (ik haat haat haat websites waarbij dan net het onderste randje wegvalt zonder dat je het ziet). Staat er zo in mini letters dat per 1 feb. de roosters op een andere site staan. Kom ik daar, staat er bij de vakken die ik vanaf maandag heb dat ik een maand geleden had moeten aanmelden.
FUCK FUCK FUCKITTY FUCK FUCK![]()
Heb al gebeld en ze kunnen (willen) niks meer doen want het is met werkgroepen. Het is ook gewoon mn eigen schuld en ik had beter moeten kijken en ik had al weken als ik in bed lag zo'n zeikerig gevoel van, moet je daar niet eens achteraan bellen? Wordt het niet eens tijd om? Maar dan overdag weer zo druk met van alles (beetje hectische tijd) en het gewoon weer niet doen. Ik ben kut.
Ik zit in een klas van 500quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef Phaidra het volgende:
Dat is echt kut! Dat is mij ook eens gebeurd... Heb je ook gebeld met de docent die het vak geeft? Dat heeft bij mij toen geholpen. Ik mocht het vak volgen en hij zou het cijfer pas doorgeven aan de administratie na de volgende cursus, zodat ze niet wisten dat ik het vak toen al gevolgd hadMaar mijn opleiding is heel kleinschalig, dat scheelt natuurlijk. Met 200 studenten per jaar kunnen ze daar niet aan beginnen, denk ik.
Niet geschoten is altijd mis enzo? Je zou het kunnen proberen, docent benaderen en de situatie uitleggen. En zou het mogelijk zijn om nu nog bijv alleen voor de tentamens in te schrijven, en dan (in overleg met docent) alsnog de colleges te volgen? Ik kom ook van een kleinschalige opleiding waar alles mogelijk is, weet niet hoe dat zit bij grote opleidingen Maar wat een $%&%&^situatie zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 500ik kan het echt vergeten gewoon.
Balen! Maar kop op, de doodstraf staat er niet op (dat zei m'n opa altijd).quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Dipkip het volgende:
[knip]
FUCK FUCK FUCKITTY FUCK FUCK![]()
[knip]
Bureaucratieshit. Hopen dat er nog wat aan te doen is door de docenten aan te schrijven of meermaals langs te gaan bij het 'servicecentrum'. Het is ook niet in hun voordeel dat jij langer over je opleiding doet door late inschrijving.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 500ik kan het echt vergeten gewoon.
Ik ben vooral benieuwd hoe het met mijn hardloopconditie is; toen ik begon met Evy, was ik na een minuut al kapot... Maar nu doe ik wel spinning en zwemmen, dus mijn over-all conditie zou wel OK moeten zijn, vind ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:56 schreef Carria het volgende:
[..]
I see.Knieblessures zijn helaas voor mij ook een bekend probleem. Op het moment gaat het goed, hopen dat het zo blijft. Lang leve mijn fysio!
[..]
Vanavond. De linzen moeten wel even pruttelen, maar ik zou ruim op tijd thuis moeten zijn (voor manlief hongerig van zijn werk komt) en veel werk heb je er niet aan. Kwestie van opzetten en af en toe even kijken of ze niet drooggekookt zijn.
*proest!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Balen! Maar kop op, de doodstraf staat er niet op (dat zei m'n opa altijd).
Ik heb al gebeld maar de secretaresse had zoiets vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Chicolate het volgende:
Niet geschoten is altijd mis enzo? Je zou het kunnen proberen, docent benaderen en de situatie uitleggen. En zou het mogelijk zijn om nu nog bijv alleen voor de tentamens in te schrijven, en dan (in overleg met docent) alsnog de colleges te volgen? Ik kom ook van een kleinschalige opleiding waar alles mogelijk is, weet niet hoe dat zit bij grote opleidingen Maar wat een $%&%&^situatie zeg.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef loveli het volgende:
Balen! Maar kop op, de doodstraf staat er niet op (dat zei m'n opa altijd).
I Join the club !quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand hoe laat Vik ook alweer geopereerd zou worden? Wij wonen op 5 minuten afstand van het ziekenhuis en we moeten er toevallig even zijn (dichtstbijzijnde pinautomaat is daar), en we wilden wel even een kaartje en zo'n toffe ballon langsbrengen of zo, namens Slank?
Ik heb de neiging om iemand als een secretaresse niet zo serieus te nemen, maar meteen naar de baas (docent in dit geval) te stappen. Omdat je dan meer gedaan krijgtquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld maar de secretaresse had zoiets vanBWAHAHA écht niet!!!
![]()
![]()
Ik heb ook nog een mail gemaakt maar ik hou mn adem maar niet in zeg maar....
[..]
-lang verhaal-
sorry voor het geklaag
Is er een mogelijkheid die docent te spreken zonder langs de secretaresse te moeten? Al is het in de gang...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Dipkip het volgende:
Ik was me heel pro-actief aan het aanmelden voor de vakken na deze, en nu blijkt dat het vak wat ik gemist heb omdat we toen moesten verhuizen en er ineens van alles misging daarmee (uiteindelijk hadden we helemaal geen hulp), een soort sleutelvak is en voorwaarde voor de vakken die nu later in het jaar komen.
En nu kan ik dus ineens nog maar 1 vak volgen en 1 her doen de rest van het jaar. Het dringt nog even niet door maar volgens mij ga ik zometeen heel hard huilenik zit nu zelfs te twijfelen of ik niet maar helemaal moet kappen en een of andere MBO uitzoeken die ik gewoon zeker weten haal.
Ohquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap je punt, maar het is een kwestie van vereiste voorkennis en daar gaat dus niet de docent over maar de examencommissie. Enige mogelijkheid om daar langs te komen is met bewijs aankomen dat ik die voorkennis tóch heb. En die heb ik echt nietik had het dus al maanden geleden kunnen weten, maar destijds met de verhuizing was het een beslissing in de trant van 'er is geen andere optie' en ik heb sindsdien nooit doorberekend of dat nou nog andere gevolgen ging hebben behalve dat ene vak niet halen. Kop in het zand. Of in de zakken tegellijm die hier overal liggen. Tis gewoon stom en mn eigen schuld en volkomen logisch dat er niets aan te doen is. Het enige vak waar die voorkennis niet voor geldt is het vak wat maandag begint, dus ik denk dat ik weinig kans heb dat die docent nog wat voor me wil fiksen... Als ik hem al kan vinden maandagochtend dan nog geeft het problemen omdat er dan niet genoeg materieel zal zijn als ze mij ergens bij schuiven. Dat heeft zn secretaresse uitgelegd toen ze bij was gekomen van de door mij ingebeelde lachstuip.
Tis gewoon nogal hopeloos. Ik probeer het maar te zien als dat ik de rest van dit jaar nu heb om mezelf en het huis op orde te krijgen en dat volgend studiejaar ik echt ga knallen. Maar het is onwijs zuur. En ik heb moeite niet kwaad te worden op de mensen die ons toen met de verhuizing hebben laten vallen. Maar het is mijn leven en mijn studie en mijn verantwoordelijkheid en dat moet ik dus niet doen.
Ik ga maar s thee zetten
Ik heb weinig verstand van studeren, maar is er niet een soort studiebegeleider waar je mee kan praten? Hem het probleem rustig vertellen, met een beetje achtergrondinfo erbij? Het lijkt me, dat men dan van grote onwil moet zijn, om er niet wat aan te doen. Of er nu 500 of 501 studenten zijn, dat lijkt me nu niet een onoverkomelijke drempel. Ik zou proberen een afspraak te maken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Dipkip het volgende:
Psychologie.
En ik kan nog niet voor volgend jaar want daarvoor heb ik dus weer déze voorkennis nodig.![]()
Thnx voor de meelevendheid. Ik moest het echt ff van me afpraten. Heb het voor het eerst in maanden weer moeilijk qua terugvallen. Ik probeer mezelf steeds te zeggen van, het gaat nergens over, het is totaal geen reden om je zo op te winden, dr loopt hier verdomme iemand rond met een hersentumor en die klaagt nóóit. Maar toch vind ik het héél, héél moeilijk nu niet naar het station te lopen. Ik wou dat ik meer ruggegraat had en gewoon kon zeggen van, ach ja, niks aan te doen, next!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |