abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65523239
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik voel me echt zó onwijs kut. Ik begreep steeds niet waarom mn nieuwe lesroosters niet online kwamen. Maar goed, dr gaat wel meer mis op mn opleiding, lala. En ik had het druk. Nu kijk ik eens goed, scroll naar onder (ik haat haat haat websites waarbij dan net het onderste randje wegvalt zonder dat je het ziet). Staat er zo in mini letters dat per 1 feb. de roosters op een andere site staan. Kom ik daar, staat er bij de vakken die ik vanaf maandag heb dat ik een maand geleden had moeten aanmelden.

FUCK FUCK FUCKITTY FUCK FUCK

Heb al gebeld en ze kunnen (willen) niks meer doen want het is met werkgroepen. Het is ook gewoon mn eigen schuld en ik had beter moeten kijken en ik had al weken als ik in bed lag zo'n zeikerig gevoel van, moet je daar niet eens achteraan bellen? Wordt het niet eens tijd om? Maar dan overdag weer zo druk met van alles (beetje hectische tijd) en het gewoon weer niet doen. Ik ben kut.

Dat is echt kut! Dat is mij ook eens gebeurd... Heb je ook gebeld met de docent die het vak geeft? Dat heeft bij mij toen geholpen. Ik mocht het vak volgen en hij zou het cijfer pas doorgeven aan de administratie na de volgende cursus, zodat ze niet wisten dat ik het vak toen al gevolgd had Maar mijn opleiding is heel kleinschalig, dat scheelt natuurlijk. Met 200 studenten per jaar kunnen ze daar niet aan beginnen, denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:02:40 #277
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65523283
veel zweden lopen hier ook op timberlands! Ze zijn er stiekem ook heerlijk warm uit!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65523350
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef Phaidra het volgende:
Dat is echt kut! Dat is mij ook eens gebeurd... Heb je ook gebeld met de docent die het vak geeft? Dat heeft bij mij toen geholpen. Ik mocht het vak volgen en hij zou het cijfer pas doorgeven aan de administratie na de volgende cursus, zodat ze niet wisten dat ik het vak toen al gevolgd had Maar mijn opleiding is heel kleinschalig, dat scheelt natuurlijk. Met 200 studenten per jaar kunnen ze daar niet aan beginnen, denk ik.
Ik zit in een klas van 500 ik kan het echt vergeten gewoon.
pi_65523533
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Niet geschoten is altijd mis enzo? Je zou het kunnen proberen, docent benaderen en de situatie uitleggen. En zou het mogelijk zijn om nu nog bijv alleen voor de tentamens in te schrijven, en dan (in overleg met docent) alsnog de colleges te volgen? Ik kom ook van een kleinschalige opleiding waar alles mogelijk is, weet niet hoe dat zit bij grote opleidingen Maar wat een $%&%&^situatie zeg .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65523628
voor DipKip.

Het is mij ook wel eens overkomen, en er kon toen ook niets meer aangedaan worden.

Maar inderdaad, probeer het gewoon, je kunt net een docent treffen die er wel begrip voor heeft. Je weet het nooit, en je hebt niets te verliezen.
  Vis een optie? donderdag 29 januari 2009 @ 12:11:27 #281
70532 loveli
N
pi_65523634
quote:
[knip]
FUCK FUCK FUCKITTY FUCK FUCK
[knip]
Balen! Maar kop op, de doodstraf staat er niet op (dat zei m'n opa altijd).
crap in = crap out
pi_65523716
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bureaucratieshit. Hopen dat er nog wat aan te doen is door de docenten aan te schrijven of meermaals langs te gaan bij het 'servicecentrum'. Het is ook niet in hun voordeel dat jij langer over je opleiding doet door late inschrijving.
pi_65523741
quote:
-Baalverhaal-

Heh. klote is dat. *knuf* voor jou!
pi_65523808
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:56 schreef Carria het volgende:

[..]

I see. Knieblessures zijn helaas voor mij ook een bekend probleem. Op het moment gaat het goed, hopen dat het zo blijft. Lang leve mijn fysio!
[..]

Vanavond. De linzen moeten wel even pruttelen, maar ik zou ruim op tijd thuis moeten zijn (voor manlief hongerig van zijn werk komt) en veel werk heb je er niet aan. Kwestie van opzetten en af en toe even kijken of ze niet drooggekookt zijn.
Ik ben vooral benieuwd hoe het met mijn hardloopconditie is; toen ik begon met Evy, was ik na een minuut al kapot... Maar nu doe ik wel spinning en zwemmen, dus mijn over-all conditie zou wel OK moeten zijn, vind ik Nu kijken hoe mijn knie zich houdt

Ik ben trouwens echt dol op linzen! Ik zou ze wel iedere dag lusten
pi_65523825
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef loveli het volgende:

[..]

*proest!
pi_65524612
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Chicolate het volgende:
Niet geschoten is altijd mis enzo? Je zou het kunnen proberen, docent benaderen en de situatie uitleggen. En zou het mogelijk zijn om nu nog bijv alleen voor de tentamens in te schrijven, en dan (in overleg met docent) alsnog de colleges te volgen? Ik kom ook van een kleinschalige opleiding waar alles mogelijk is, weet niet hoe dat zit bij grote opleidingen Maar wat een $%&%&^situatie zeg .
Ik heb al gebeld maar de secretaresse had zoiets van BWAHAHA écht niet!!!

Ik heb ook nog een mail gemaakt maar ik hou mn adem maar niet in zeg maar....
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef loveli het volgende:
in dat geval was ik in mn propedeusejaar al onthoofd mweheh

Ik ben overgestapt tussen twee opleidingen en ik vind het lastig te wennen aan hoe alles hier nu weer werkt. Door mn allergieen en gedoe heb ik vaak last van buikloop dus ik mis ook nog eens regelmatig colleges en heb nog niet echt contacten weten te leggen met klasgenoten. Tot twee keer toe lukte dat en dan bleek diegene vervolgens met de studie te kappen of alleen dat ene vak te volgen en verder een heel andere studie te doen ik ben ook al naar een studiebegeleider op zoek gegaan om advies maar dat is dus de kerel die mijn instroom moest regelen en tot 4 (VIER!!!) keer toe mijn papieren kwijt raakte en daarna twee keer een afspraak 'vergat'. Echt het meest verstrooide ei ooit, dus ik zie dat ook niet echt zitten. En met de verhuizing en verbouwing er tussendoor heb ik al 2 andere vakken gemist. Ik moet gewoon volgend jaar een mengsel maken van vakken van dit jaar en waar mogelijk een paar van volgend jaar er bij pakken. Ik heb teveel gemist. Maar dat is gewoon een kutbesef om te hebben.

Je begint aan zo'n jaar van TJAKKAA!!! En de verbouwing zou binnen een maand klaar zijn. Inmiddels is het bijna februari, ik zit sinds 1 oktober al in de verbouwingsmeuk, zonder werkkamer, naslagboekwerken in verhuisdozen, te druk met hier alles regelen en aanwezig zijn als er weer eens een 'mannetje' moet komen om in de unibieb te studeren, ik heb al 4 maanden geen badkamer en slaap in het washok. Het valt allemaal enorm tegen eerlijk gezegd. Ik ben wel slim genoeg voor mn studie maar moet er echt héél veel aan doen omdat mn geheugen slecht is (krijg je dr van als je een ex-junkie succesverhaal wil zijn en zo nodig aan de uni wil studeren). Een ander zal waarschijnlijk moeiteloos kunnen combineren wat ik nu doe maar ik niet, ik ga onderuit, krijg de ene griep na de andere en hoppa, dikke FAIL op mn studie. Kutzooi

Ik heb me maar meteen ingeschreven voor de vakken die na deze komen, en dan ga ik de komende weken maar flink meehelpen aan de verbouwing en hopelijk komt het dan eens af. Het vreet aan me, geen warm water hebben en al je zooi in zakken en dozen. Ik wil een thuis. Heb ik eindelijk verdomme een huis om in te wonen ziet het er nog uit alsof je onder een brug zit

sorry voor het geklaag
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:36:16 #287
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65524614
hoiiiiiii!

Die intelligentie test is idd knudde.
Ik ben uitvoerig getest als kind en als volwassene, ivm mijn vermeende autistische trekjes
Als kind werd ik ook in het hokje ' hoogbegaafd ' gepropt, met een IQ van 144 ( wisc oid ? )
( zou je niet zeggen he! )

Afgelopen jaren weer getest ivm standaard procedure autisme centrum en met WAIS III zat ik toen ineens op 127 ; hoogst gescoord op verwerkingssnelheid en perceptuele organisatie.

Je kunt dus dommer worden!!!

b-awarezzzzzzzz
pi_65524776
Dat gebeurt heel veel SHE, bij kinderen is het IQ meer variabel. Kinderen kunnen als ze een jaar (of twee) voorlopen op hun leeftijdsgenoten qua intellect ineens een IQ van 200 hebben. De een ontwikkelt dat sneller, de ander niet. Maar uiteindelijk als ze volwassen zijn halen ze elkaar redelijk in en worden de verschillen veel kleiner.

Zeg maar zoals sommige kinderen heel lang voor hun leeftijd kunnen zijn maar wat eerder stoppen met groeien dan anderen en dus niet uiteindelijk 2,5 meter lang worden.

Op volwassen leeftijd zal je IQ meestal nauwelijks afnemen, hoewel het wel schommelt (sowieso heb je gemiddeld 10 punten verschil tussen twee metingen met exact dezelfde test, en daar boven op kun je nog verschillen hebben omdat de ene test net je wat meer ligt dan de andere of je de ene dag meer je dag hebt dan de andere).
pi_65524807
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand hoe laat Vik ook alweer geopereerd zou worden? Wij wonen op 5 minuten afstand van het ziekenhuis en we moeten er toevallig even zijn (dichtstbijzijnde pinautomaat is daar), en we wilden wel even een kaartje en zo'n toffe ballon langsbrengen of zo, namens Slank?
I Join the club !
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:41:54 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65524846
DaD, lief en leuk idee!!!
pi_65525029
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb al gebeld maar de secretaresse had zoiets van BWAHAHA écht niet!!!

Ik heb ook nog een mail gemaakt maar ik hou mn adem maar niet in zeg maar....
[..]

-lang verhaal-
sorry voor het geklaag
Ik heb de neiging om iemand als een secretaresse niet zo serieus te nemen, maar meteen naar de baas (docent in dit geval) te stappen. Omdat je dan meer gedaan krijgt . Docenten zijn wat gevoeliger voor persoonlijke verhalen en motivatie dan secretaresses, die vooral kijken naar de enorme bureaucratie en het gedoe dat zij erdoor krijgen.

En geklaag is gerechtvaardigd . Sowieso doet iedereen dat hier af en toe. Wow hey, ik zou gillend gek worden in die situatie. Idee dat zomaar in me opkwam: een halfjaartje/half semester even gas terug, focussen op verbouwing en daarna school weer oppakken (met evt studieachterstand)? Alles tegelijk is voor iedereen onmogelijk zonder zenuwinzinkingen en dit soort vervelende misverstanden. op je bolletje.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:56:18 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65525396
DaD, superlief van je, zeg!

En Vivi, ik weet niet precies waarom ik aan die plannen dacht. Ik stelde me even de verjaardag van Dean voor, met je moeder, je eigen zorgen en ineens herinnerde me ik daarbij ook die plannen. Zoiets ging het.
Maar wel spannend dat dat wel iets is wat je echt zou willen. Stoer wel!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65525401
Ik was me heel pro-actief aan het aanmelden voor de vakken na deze, en nu blijkt dat het vak wat ik gemist heb omdat we toen moesten verhuizen en er ineens van alles misging daarmee (uiteindelijk hadden we helemaal geen hulp), een soort sleutelvak is en voorwaarde voor de vakken die nu later in het jaar komen.

En nu kan ik dus ineens nog maar 1 vak volgen en 1 her doen de rest van het jaar. Het dringt nog even niet door maar volgens mij ga ik zometeen heel hard huilen ik zit nu zelfs te twijfelen of ik niet maar helemaal moet kappen en een of andere MBO uitzoeken die ik gewoon zeker weten haal.
pi_65525584
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Dipkip het volgende:
Ik was me heel pro-actief aan het aanmelden voor de vakken na deze, en nu blijkt dat het vak wat ik gemist heb omdat we toen moesten verhuizen en er ineens van alles misging daarmee (uiteindelijk hadden we helemaal geen hulp), een soort sleutelvak is en voorwaarde voor de vakken die nu later in het jaar komen.

En nu kan ik dus ineens nog maar 1 vak volgen en 1 her doen de rest van het jaar. Het dringt nog even niet door maar volgens mij ga ik zometeen heel hard huilen ik zit nu zelfs te twijfelen of ik niet maar helemaal moet kappen en een of andere MBO uitzoeken die ik gewoon zeker weten haal.
Is er een mogelijkheid die docent te spreken zonder langs de secretaresse te moeten? Al is het in de gang...
Zodat je face to face kunt vertellen dat je een stomme fout hebt gemaakt en dat je dat heel veel problemen oplevert en dat het je laatste hoop is dat hij/zij het door de vingers wilt zien.
Zolang ze je niet zien en gewoon een mailtje terug moeten sturen, zullen ze zich heus niet schuldig voelen, face to face krijg je veel meer voor elkaar. Gewoon proberen en je niet snel af laten schepen.
pi_65525876
Ik snap je punt, maar het is een kwestie van vereiste voorkennis en daar gaat dus niet de docent over maar de examencommissie. Enige mogelijkheid om daar langs te komen is met bewijs aankomen dat ik die voorkennis tóch heb. En die heb ik echt niet ik had het dus al maanden geleden kunnen weten, maar destijds met de verhuizing was het een beslissing in de trant van 'er is geen andere optie' en ik heb sindsdien nooit doorberekend of dat nou nog andere gevolgen ging hebben behalve dat ene vak niet halen. Kop in het zand. Of in de zakken tegellijm die hier overal liggen. Tis gewoon stom en mn eigen schuld en volkomen logisch dat er niets aan te doen is. Het enige vak waar die voorkennis niet voor geldt is het vak wat maandag begint, dus ik denk dat ik weinig kans heb dat die docent nog wat voor me wil fiksen... Als ik hem al kan vinden maandagochtend dan nog geeft het problemen omdat er dan niet genoeg materieel zal zijn als ze mij ergens bij schuiven. Dat heeft zn secretaresse uitgelegd toen ze bij was gekomen van de door mij ingebeelde lachstuip.

Tis gewoon nogal hopeloos. Ik probeer het maar te zien als dat ik de rest van dit jaar nu heb om mezelf en het huis op orde te krijgen en dat volgend studiejaar ik echt ga knallen. Maar het is onwijs zuur. En ik heb moeite niet kwaad te worden op de mensen die ons toen met de verhuizing hebben laten vallen. Maar het is mijn leven en mijn studie en mijn verantwoordelijkheid en dat moet ik dus niet doen.

Ik ga maar s thee zetten
pi_65526082
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap je punt, maar het is een kwestie van vereiste voorkennis en daar gaat dus niet de docent over maar de examencommissie. Enige mogelijkheid om daar langs te komen is met bewijs aankomen dat ik die voorkennis tóch heb. En die heb ik echt niet ik had het dus al maanden geleden kunnen weten, maar destijds met de verhuizing was het een beslissing in de trant van 'er is geen andere optie' en ik heb sindsdien nooit doorberekend of dat nou nog andere gevolgen ging hebben behalve dat ene vak niet halen. Kop in het zand. Of in de zakken tegellijm die hier overal liggen. Tis gewoon stom en mn eigen schuld en volkomen logisch dat er niets aan te doen is. Het enige vak waar die voorkennis niet voor geldt is het vak wat maandag begint, dus ik denk dat ik weinig kans heb dat die docent nog wat voor me wil fiksen... Als ik hem al kan vinden maandagochtend dan nog geeft het problemen omdat er dan niet genoeg materieel zal zijn als ze mij ergens bij schuiven. Dat heeft zn secretaresse uitgelegd toen ze bij was gekomen van de door mij ingebeelde lachstuip.

Tis gewoon nogal hopeloos. Ik probeer het maar te zien als dat ik de rest van dit jaar nu heb om mezelf en het huis op orde te krijgen en dat volgend studiejaar ik echt ga knallen. Maar het is onwijs zuur. En ik heb moeite niet kwaad te worden op de mensen die ons toen met de verhuizing hebben laten vallen. Maar het is mijn leven en mijn studie en mijn verantwoordelijkheid en dat moet ik dus niet doen.

Ik ga maar s thee zetten
Oh Ik zie ook dat ik met een of andere rare hersenkronkel had opgevat dat een van de vakken waar je je nu niet voor ingeschreven had, dat sleutelvak was, sorry.
Nog een laatste idee misschien, ik weet niet hoe je studie in elkaar zit, maar kan je niet alvast vakken van het volgende jaar volgen? Of loopt het allemaal door op elkaar?
Maar goed, heel stom voor je *knuffel*
pi_65526166
Vervelend zeg DipKip!
Welke studie doe je eigenlijk?
pi_65526597
Psychologie.

En ik kan nog niet voor volgend jaar want daarvoor heb ik dus weer déze voorkennis nodig.

Thnx voor de meelevendheid. Ik moest het echt ff van me afpraten. Heb het voor het eerst in maanden weer moeilijk qua terugvallen. Ik probeer mezelf steeds te zeggen van, het gaat nergens over, het is totaal geen reden om je zo op te winden, dr loopt hier verdomme iemand rond met een hersentumor en die klaagt nóóit. Maar toch vind ik het héél, héél moeilijk nu niet naar het station te lopen. Ik wou dat ik meer ruggegraat had en gewoon kon zeggen van, ach ja, niks aan te doen, next!
pi_65527388
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Dipkip het volgende:
Psychologie.

En ik kan nog niet voor volgend jaar want daarvoor heb ik dus weer déze voorkennis nodig.

Thnx voor de meelevendheid. Ik moest het echt ff van me afpraten. Heb het voor het eerst in maanden weer moeilijk qua terugvallen. Ik probeer mezelf steeds te zeggen van, het gaat nergens over, het is totaal geen reden om je zo op te winden, dr loopt hier verdomme iemand rond met een hersentumor en die klaagt nóóit. Maar toch vind ik het héél, héél moeilijk nu niet naar het station te lopen. Ik wou dat ik meer ruggegraat had en gewoon kon zeggen van, ach ja, niks aan te doen, next!
Ik heb weinig verstand van studeren, maar is er niet een soort studiebegeleider waar je mee kan praten? Hem het probleem rustig vertellen, met een beetje achtergrondinfo erbij? Het lijkt me, dat men dan van grote onwil moet zijn, om er niet wat aan te doen. Of er nu 500 of 501 studenten zijn, dat lijkt me nu niet een onoverkomelijke drempel. Ik zou proberen een afspraak te maken!
pi_65527472
Ja misschien moet ik het verstrooide ei nog een kans geven. Maar die kan ik toch pas maandag bellen voor een afspraak, dus ik ga eerst eens rustig worden enzo anders zit ik straks bij die vent 'het gaat niet zo goed... HUUWHUUUUWHUUUUUW!! '
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')