Die is grijs met een paars zweempje, komt niet eens in de buurt van groenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was iets van de derde foto? En hij was grijs of groen!
Ik vond dat ook heel indrukwekkend, vooral die hoge ruimte zonder ramen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er zowel met snoeiende hitte geweest (juli, lekker terrasjes hangen) als met vrieskou (kerst, romantiesj bij de open haard): allebei tof!
Ik vind het Joods Museum daar zo vreselijk mooi! Ik vind Joodse musea vaak saai en over-sentimenteelmaar deze is zo uniek, met dat gebouw!
De Holocausttoren! Ik vind het allemaal prachtig - de Garden of Exile waarin je, ondanks perfect in stramien geplaatste kolommen, het gevoel hebt te verdwalen - de Voids die een belangrijk deel van het gebouw vormen - het kunstwerk met al die metalen smileys waar je overheen loopt. Het maakte heel veel indruk op me.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond dat ook heel indrukwekkend, vooral die hoge ruimte zonder ramen!
whehequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
Mweheh toen ik klein was hebben mn ouders een van de dubliners te logeren gehad na een avond uit. En ik heb dat jarenlang onthouden als dat we een rovershoofdman (zeg maar zoals uit Ronja de Roversdochter) te ontbijten hadden gehad![]()
Dus
Ik van 130. Ik geloof dat mn IQ dan 9 punten is gezakt ten opzichte van vorig jaar. Kan wel, ik werd halverwege heel erg boos dat ik maar 6 sec had voor die stomme plaatjes en nog niet geklikt hadquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
Nou volgens BNN heb ik een IQ van 135.Lijkt me vrij optimistisch.
Ik vind het een idiote test - als beta scoor je altijd zo hoog! Volgens mij krijg je, met fatsoenlijk ruimtelijk inzicht, sowieso 125. Alles wat je vervolgens nog aan taalgevoel hebt, levert bonuspunten opquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
Nou volgens BNN heb ik een IQ van 135.Lijkt me vrij optimistisch.
Vet stoer!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
Mweheh toen ik klein was hebben mn ouders een van de dubliners te logeren gehad na een avond uit. En ik heb dat jarenlang onthouden als dat we een rovershoofdman (zeg maar zoals uit Ronja de Roversdochter) te ontbijten hadden gehad![]()
Dus
Het is natuurljk ook maar een indicatie, ze zeiden zelf al dat ze slechts een paar domeinen testen. daarbij zit je niet in een testruimte waar het rustig is, maar word je aan alle kanten afgeleid, en vond ik persoonlijk het niveau van flink wat vragen behoorlijk laag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het een idiote test - als beta scoor je altijd zo hoog! Volgens mij krijg je, met fatsoenlijk ruimtelijk inzicht, sowieso 125. Alles wat je vervolgens nog aan taalgevoel hebt, levert bonuspunten op
Ik kom al jaren op bijna-autistische waarden uit. Ik ben best slim hoor, maar bepaald niet hoogbegaafd
Waar kan ik die test online doen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had vandaag mijn laagste score ooitEn zelfs 30 punten minder dan mijn hoogste score ooit.
![]()
Wordt een mens dommer met de jaren?
Ik had de eerste vraag foutquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom al niet uit die 'eenvoudige' opvolgrijtjes en die stomme plaatjes met 'wat is het volgende plaatje' etc
daarom stop ik altijd al als ik vraag 1 zie
ik probeerde het net weer, en toen zat ik al zo te staren van 'meh....'quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had de eerste vraag fouteen goed begin is het halve werk
Die plaatjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom al niet uit die 'eenvoudige' opvolgrijtjes en die stomme plaatjes met 'wat is het volgende plaatje' etc
daarom stop ik altijd al als ik vraag 1 zie
www.bnn.nlquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar kan ik die test online doen?
Nou ja, eerst maar even koffie drinkenIk geloof dat mijn huidige staat van beneveling minstens 20 punten zou schelen
inderdaad! Maar als je van 2 plaatjes zeker wist op welke plek ze stonden, kon je het juiste antwoord er al tussenuit plukkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die plaatjes. Je kan toch zeker vóór en ná de actie leuk voor de berg gaan staan om een foto te maken? Ik heb ze allemaal niet ingevuld, omdat ik dus niet wist wat te kiezen en zeker niet binnen 6 sec.
ik ben gewoon niet WO-waardig (zie tentamenfail van vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die plaatjes. Je kan toch zeker vóór en ná de actie leuk voor de berg gaan staan om een foto te maken? Ik heb ze allemaal niet ingevuld, omdat ik dus niet wist wat te kiezen en zeker niet binnen 6 sec.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een echte test is sowieso betrouwbaarder, en waarschijnlijk ook meer validequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ik hou mezelf maar voor dat de laatste échte test die ik heb gedaan (vorig jaar november) wél heel goed wasWas net zo'n test als chicolate met een vergelijkbarescore (voor een baan)
Tuurlijk wel! Je hebt die andere WEL gehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet WO-waardig (zie tentamenfail van vandaag![]()
)
Ik hoop hetquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Een echte test is sowieso betrouwbaarder, en waarschijnlijk ook meer valide
dat was een loser-vak dat iedereen haaltquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je hebt die andere WEL gehaald
125 nu net? Dat is toch een prima score? Waarschijnlijk heb je wel een paar onnodige fouten gemaakt/een antwoord gemist omdat je te weinig tijd had of werd afgeleid.. etc dus dan zou het nog wel wat hoger liggen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk had 125en ik schaam me er gewoon voor
Zó slecht.
Mwah, de meeste mensen kunnen niet eens HBO/WO.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was een loser-vak dat iedereen haalt
Dit komt uit de online test van bnnquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hè, hebben wij een andere test gedaan?
Het is echt zonder overdrijven de laagste score die ik ooit in mijn leven heb gehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
125 nu net? Dat is toch een prima score? Waarschijnlijk heb je wel een paar onnodige fouten gemaakt/een antwoord gemist omdat je te weinig tijd had of werd afgeleid.. etc
Ow oke, dan snap ik je gevoel...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is echt zonder overdrijven de laagste score die ik ooit in mijn leven heb gehaald. Meestal zit ik rond de 140 met uitschieters naar boven de 150. Ben echt in shock nu
Ik heb vrijdag een tentamen van een vak waarvan ik nog niet weet waar het uberhaupt over gaat, omdat ik geen colleges heb gevolgdquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@Moblo: die BNN test zegt níets over je WO-waardigheid. En je andere tentamen heb je lekker wel gehaald. En je weet niet of je dit zeker niet gehaald hebt. Dusss.
En dát zegt ook niks over je WO-waardigheid/intellect, maar wellicht geeft het wel door dat het misschien toch handig is wel naar colleges te gaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een tentamen van een vak waarvan ik nog niet weet waar het uberhaupt over gaat, omdat ik geen colleges heb gevolgd
Ik bén heel fanatiek en serieusquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doe jij die testen dan heel fanatiek en serieus, Tink?
als ik een WO-er was, dan had ik 't vast wél gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dát zegt ook niks over je WO-waardigheid/intellect, maar wellicht geeft het wel door dat het misschien toch handig is wel naar colleges te gaan*no shit Sherlock-moment*
Sommige vakken kun je met twee dagen stampen prima halen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een tentamen van een vak waarvan ik nog niet weet waar het uberhaupt over gaat, omdat ik geen colleges heb gevolgd
Ik had om precies dezelfde reden de eerste vraag fout!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef conleche het volgende:
Ik vond hem echt heul makkelijk. En de fouten die ik had (4) daarvan vond ik er twee ook nog eens stomme vragen, ik had helemaal niet op die buttons gelet, want tussen de vragen door zat ik andere dingen te doen, dus dat verhaal van dat handdoekje had ik ook gemist. En dat shirt van dat kind had ik per ongeluk goed gegokt.
Ik had maar 2 echte fouten en dat was raar genoeg de 1e vraag, daar had ik als domme redenatie; alles op het land en kade aan het water. En dan nog een ruimtelijk inzicht vraag. Daar zat ik te kutten met zo'n dobbelsteen.
Jij weet het beter te verwoorden dan ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef cyclechick het volgende:
Op mijn stage nemen we altijd de WAIS af bij mensen, en dan meet je de volgende domeinen:
Verbale IQ, Performale IQ, Verwerkingssnelheid, werkgeheugen, perceptuele organisatie.
Nu was het taal, rekenen, geheugen, ruimtelijk inzicht en logisch redeneren geloof ik. Dat zijn (behalve geheugen) allemaal subdomeintjes.
Kortom: kuttest
En dan toch nog zo'n hoge scorequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had om precies dezelfde reden de eerste vraag fout!
En ik heb ook tussendoor andere dingen gedaan, dus zelfde verhaal met die buttons, en tot slot heb ik het ruimtelijk inzicht van een geblinddoekte achterlijke idioot en kan ik al sinds de basisschool niet rekenen, dus daar heb ik flink wat steken laten vallen
Greysquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Aanschouw een deel van mijn Lush bestelling!
[ afbeelding ]
Mijn ruimtelijk inzicht is ook niet heel erg goed, maar deze vond ik wel te doen. En die autorijvragen waren ook veel simpeler dan die van vorig jaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had om precies dezelfde reden de eerste vraag fout!
En ik heb ook tussendoor andere dingen gedaan, dus zelfde verhaal met die buttons, en tot slot heb ik het ruimtelijk inzicht van een geblinddoekte achterlijke idioot en kan ik al sinds de basisschool niet rekenen, dus daar heb ik flink wat steken laten vallen
Ik had bij wiskunde gewoonweg te weinig tijd....... echt 5 op rij fout ofzo.quote:
Die sommen, dat er aan elke kant 2 sommen stonden, met hoge getallen, hahaha dat kan ik ecth niet heurrr. 15 x 37 kan ik al niet eens uit mijn hoofd uitrekenen, en ik probeer het tegenwoordig geeneens meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik had bij wiskunde gewoonweg te weinig tijd....... echt 5 op rij fout ofzo.
Iemand nog iets van SHE gehoord?
Das 370 plus de helft is 150 en 35 is 405 is 555quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die sommen, dat er aan elke kant 2 sommen stonden, met hoge getallen, hahaha dat kan ik ecth niet heurrr. 15 x 37 kan ik al niet eens uit mijn hoofd uitrekenen, en ik probeer het tegenwoordig geeneens meer
370 x 1,5 = 370 + 185 = 400 + 155 = 555quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die sommen, dat er aan elke kant 2 sommen stonden, met hoge getallen, hahaha dat kan ik ecth niet heurrr. 15 x 37 kan ik al niet eens uit mijn hoofd uitrekenen, en ik probeer het tegenwoordig geeneens meer
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Das 370 plus de helft is 150 en 35 is 405 is 555
Bier is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil nog een bier
maar dat doe ik niet
5 x 37 kost teveel tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Ik zou doen: 10 x 37 en dan proberen nog 5 x 37 (onmogelijk) en dan moet je die twee onthouden (helemaal onmogelijk tijdens rekenen) en dan optellen.
kortom: te moeilijk
Neh, je doet eerst x10 is plus een 0 =370quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Ik zou doen: 10 x 37 en dan proberen nog 5 x 37 (onmogelijk) en dan moet je die twee onthouden (helemaal onmogelijk tijdens rekenen) en dan optellen.
kortom: te moeilijk
Trappistenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bier is goedIk ben tegenwoordig aan de trappisten, dat is echt nais!
Zo nog een klein limoncellootje en dan op een oor
Ik ben er nog niet uit welke nou het lekkerst zijn. Westmalle Tripel isquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Trappisten![]()
ik zou er bijna tóch nog een inschenken
Je wou toch afvallen? Dan zou ik niet nog een biertje nemen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Trappisten![]()
ik zou er bijna tóch nog een inschenken
Jah, ik had na het zwemmen gedoucht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:11 schreef Laureline het volgende:
Wat heb je gegeten ColdFeet? En had je een schoon kleedje aangetrokken voor de gelegenheid?
Salie, rozemarijn (makkelijk), tijm (makkelijk), koriander, selderij (makkelijk), dille.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
Wat zijn leuke tuinkruiden plantjes behalve basilicum, peterselie en bieslook?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jah, ik had na het zwemmen gedoucht.
Ik had bruschette met geroosterde paprika, basilicum en parmezaan (blokjes parmezaan), pasta gevuld met aubergine, met een saus van tomaat, tonijn (vers) en witte wijn, en een stuk citroentaart. Plus een halve fles pinot grigio, piemontees geloof ik. Lekker!
Westvleteren ken ik niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit welke nou het lekkerst zijn. Westmalle Tripel isRochefort 8 is
.... Ik krijg binnenkort van mijn collega een echt Westvleteren
ik heb 't ook nog niet gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Je wou toch afvallen? Dan zou ik niet nog een biertje nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Westvleteren ken ik niet?
maar Westmalle is goddelijk, evenals Rochefort 8
[..]
ik heb 't ook nog niet gedaanmaar heb 't wel verdiend, vind ik
Naar dierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou je alleen maar helpen
![]()
Nou ja het is een cadeautje voor meneer farfallus voor zijn nieuwe huis! Zodat we kunnen koken met verse kruiden (Italiaans/Frans/vegetarisch) En ik wil hem een happypil geven van de lush, weer eens een andere happypilquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef Laureline het volgende:
Die plantjes in potjes gaan bij mij altijd dood![]()
Maar als ik moest kiezen nam ik koriander, munt, bieslook, thijm en dille. Munt alleen als je van verse muntthee houdt! Onee, nu vergeet ik basilicum. Die is ook essentieel. Hmmmm....
ik weet 'tquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Naar dierIk wou je alleen maar helpen
Ik wil het wel doen maar ik geef geen garantiesquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef k_i_m het volgende:
Wie wil mijn sollicitatiebrief nog even spelchecken?.
Hij is toch vegetariër? Dan denk ik de thijm weglaten, hij gaat toch geen lamsbouten stoven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja het is een cadeautje voor meneer farfallus voor zijn nieuwe huis! En ik wil hem een happypil geven van de lush, weer eens een andere happypil!!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
![]()
En ik bedoelde natuurlijk niet of ge dat kleedje gekuist had hè! Maar 't zal zeker en vast zijn gaan spannen na zo een zalige maaltijd!
Jup! En mijn nieuwe toffe buurjongen waar ik koelkast buddy mee ben ook! Dus ik ben officieus in de minderheidquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hij is toch vegetariër? Dan denk ik de thijm weglaten, hij gaat toch geen lamsbouten stoven.
Mail maar!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef k_i_m het volgende:
Wie wil mijn sollicitatiebrief nog even spelchecken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |