quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:14 schreef Moozzie het volgende:
Ik was even bang dat het fout ging
De druk enzo he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
mijn paint strip is niet af maar hier vast 3 plaatjes klonk[god] vs papi[loser]
Lol wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat eerste plaatje hoe klonk daar zit
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol wtf![]()
![]()
Laat dan maar zittenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
een klap op je smoel kun je krijgen
geef die fag emo met dat handje naar beneden eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol wtf![]()
![]()
oww, jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is fridays paint
Moet je niet mij quote
Nu weet ik hetquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:18 schreef Dueno het volgende:
nog 3 kwartierrrrrrr
nu je het zegtquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu weet ik het
Dueno is een kloon van debbie
Kan altijd beter hequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:22 schreef Dueno het volgende:
hoi alles goed
Dat duurt nog een weekquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef Crazy-p het volgende:
met een vrije woensdag in het vooruit zicht
ja maar.. de dinsdag nog maar 6 dagenquote:
het is woensdagquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef Crazy-p het volgende:
met een vrije woensdag in het vooruit zicht
Je verheugd je gewoon op volgende week woensdag avond, Zodat je de dag erna weer kan werkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:34 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar.. de dinsdag nog maar 6 dagen
dus de woensdag komt er ook al aan![]()
ja ja.. ik weet..
ik moet morgen vrijdag en maandag nog werken.. maar toch
daarna ben ik er iig 2 dagen ff helemaal uit
whahaha neej! jij bent gek zeker!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je verheugd je gewoon op volgende week woensdag avond, Zodat je de dag erna weer kan werken
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
whahaha neej! jij bent gek zeker!![]()
quote:Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
en als het je niet bevalt spring je er maar uit..quote:
Ach ik hoef nog maar 1 dagquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:34 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar.. de dinsdag nog maar 6 dagen
dus de woensdag komt er ook al aan![]()
ja ja.. ik weet..
ik moet morgen vrijdag en maandag nog werken.. maar toch
daarna ben ik er iig 2 dagen ff helemaal uit
900 km ??? Are you sure??quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en als het je niet bevalt spring je er maar uit..
te laaaaaaaaaaaat we zijn al 900km in de lucht
Pwndquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en als het je niet bevalt spring je er maar uit..
te laaaaaaaaaaaat we zijn al 900km in de lucht
met 900km zit je volgens mij op Mars ofzo (okeej overdreven, maar je vliegt in ieder geval niet meer netjes waar je hoort te vliegen)quote:
Is ook best wel omvliegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
met 900km zit je volgens mij op Mars ofzo (okeej overdreven, maar je vliegt in ieder geval niet meer netjes waar je hoort te vliegen)
hey sherlock!quote:
Hoelang nog?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:48 schreef Dueno het volgende:
skeburt JE WEET TOG !!!
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:52 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik was ff druk..lol
ik heb geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:54 schreef Friday12 het volgende:whahahahahaha lmaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help me teach her how to fly......
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:54 schreef Friday12 het volgende:Omg dat gaat echt helemaal nergens meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat doe je met me 100 euro![]()
![]()
nee maar ik had het over mods met god complex mischien dat je hem nu snaptquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg dat gaat echt helemaal nergens meer over![]()
![]()
Wat doe je met me 100 euro![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
random kind met kanker gezwel ergens op de wereld
krak...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef Crazy-p het volgende:
nog 1 uur en 3 minuten
en de week is weer doormidden
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:59 schreef Dueno het volgende:
Ik ga naar huis, groetjes thuis jonguhs
Cyaquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:59 schreef Dueno het volgende:
Ik ga naar huis, groetjes thuis jonguhs
ja echt valt ook niet opquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze ook gelijktijdig weg he
Nee inderdaadquote:
truequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Als debbie der kloon nou 30 minuten eerder naar huis liet gaan was het moeilijker te zien
Cyaquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
true
maar ik ga ik wil niet weer men bus missen ciao
Dan ga ik ook maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:48 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het uitgestorven hier
nog 12 minuten dan mag ik naar huis
3x3=9 toch p00p, of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ff een ogentest:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ff een ogentest:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
meestal wel jahquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
3x3=9 toch p00p, of zie ik het verkeerd?
en wat zie je dan als je jezelf op je kop slaat?quote:
beetje koppijn... verder wel oke...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
meestal wel jah
Hoessie verder dan?
Das minder...toch niet van mijn ogentest of wel?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
beetje koppijn... verder wel oke...
\quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das minder...toch niet van mijn ogentest of wel?
Jouw werkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
druk druk druk op 't werk en beetje gezeur gehad, een ongeldige written warning etc...kortom met mij gaat alles goed
had vanmiddag vergadering buiten de deur... dus kan dan niet hier terecht... sorry...quote:
stelletje josti's iddquote:
Balen is datquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
had vanmiddag vergadering buiten de deur... dus kan dan niet hier terecht... sorry...
jammer van je werk...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
druk druk druk op 't werk en beetje gezeur gehad, een ongeldige written warning etc...kortom met mij gaat alles goed
Mads is klaar met zn stage volgens mij... dus vandaar... tijd voor nieuwe spammers...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Balen is dat
Was best rustig
Madtje heb ik ook al een tijd niet gezien
veel plezierquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jammer van je werk...
maar ik ga samen met mn vrouwtje ff wat tv kijken
Have funquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jammer van je werk...
maar ik ga samen met mn vrouwtje ff wat tv kijken
thnxquote:
ook bedanktquote:
Niemand kan -mad en runx vervangenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mads is klaar met zn stage volgens mij... dus vandaar... tijd voor nieuwe spammers...
Scheel, klaplong, en nu ook nog eens blind..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ff een ogentest: Hoeveel vierkantjes zien jullie?
Neuh... doe mij maar theequote:
ah.. * MaleDuck zoekt snel een vuilnisbak voor dat mint blaatjequote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:12 schreef Klonk het volgende:
en van mij zal het ook niet komen, ik heb vandaag genoeg te doen op mijn werk, tot later
woeeeeeeeeei ik sta er weer eens in..quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Neuh... doe mij maar thee
Top 100 van woensdag 28 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 219 Moozzie
010. 160 Klonk
027. 116 Friday12
031. 112 Olep
034. 107 Crazy-p
055. 083 MaleDuck
065. 076 Ladylike
066. 075 debbie_19
8 stuks1 meer dan gister
quote:
iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. te lui om zelf te typen zeker ?
nah ik val bijna alweer in slaapquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:29 schreef Crazy-p het volgende:
iedereen nog druk bezig om wakker te worden zeker?
koffie ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nah ik val bijna alweer in slaap
uitgeslapen ja ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:35 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaaaaaaap*
dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nah ik val bijna alweer in slaap
ja heh ? lijkt net of mensen aan het werk zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
wat is het overal online rustig vandaag zeg
Mogguh WLquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen LL
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh WL
![]()
hoop dat die koffie sterk is, ben moe
Dat heb ik al eens gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uiteraard.
je haren zullen stijf overeind gaan staan
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan
leuk om te doen
En vooral om daarna een klasgenoot een hand te geven
Dag sgatquote:
hey schoonheidquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dag sgat![]()
Hoest met de vrouw? nog geen gerommel?
De leraar.. was zijn idee
ik stemde alleen maar in
\Voorlopig nog welquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey schoonheid
Bij de vrouw alles rustig... tenminste zover ik weet ..
bij jou ook alles rustig?
zie ik daar een zwangerschapswens?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
\Voorlopig nog wel
kindjes
pas geboren kindjes![]()
hahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan
leuk om te doen
En vooral om daarna een klasgenoot een hand te geven
Oh ja hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zie ik daar een zwangerschapswens?
Als het zover is moet je het maar laten wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja hoor
Maar eerst voor centjes zorgen
hoihoi!quote:
hey debskloonquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef Dueno het volgende:
Goodmorningnog ffiessss en dat is het weekend
Kom je dan voordoen hoe het moet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het zover is moet je het maar laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom je dan voordoen hoe het moet?Verassende reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat wil doe ik dat hoor... maar volgens mij weet je best hoe dat moet...je bent toch al mamma...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Of...dan toch??quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef Dueno het volgende:
Goodmorningnog ffiessss en dat is het weekend
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verassende reactie
Als je dat wil doe ik dat hoor... maar volgens mij weet je best hoe dat moet...je bent toch al mamma...
ik weet niet of je daar blij mee moet zijn... want dan is het een stalkerquote:
ja sorry... maar als je al weet hoe het moet, dan kom ik het niet meer voordoen hoor..quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar blij mee moet zijn... want dan is het een stalker
verdacht...quote:
Eerder engquote:
Ow heerlijk, geniet er maar van!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
Want ook ik heb over 6,5 uur weekenden lang ook nog want vanaf aanstaande maandag ben ik niet meer de vrijdag vrij, maar de maandag (helaas pindakaas) maar dat betekent wel nu 4 dagen weekend
meen je dat nou ? wordt je gestalkt ?quote:
Das bijna een werkweekquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
Want ook ik heb over 6,5 uur weekenden lang ook nog want vanaf aanstaande maandag ben ik niet meer de vrijdag vrij, maar de maandag (helaas pindakaas) maar dat betekent wel nu 4 dagen weekend
ja dat gaat zomaar niet hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
werdquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ? wordt je gestalkt ?
jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow heerlijk, geniet er maar van!
zit je de hele dag bij de kapper?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jaga ik zeker doen
wordt mooi weer...wel koud, maar mooi
Morgen ga ik naar de kapper denk ik..en zaterdag moet ik ff naar de stad..en dan heb
ik nog 2 dagen om me te vervelendwant niet gaat gebeuren uiteraard
Ging jij van de week niet vroeg naar huis???? Mijn wraak is zoetquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat gaat zomaar niet hoor!![]()
*herhaling van debs woorden in straattaal...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Dueno het volgende:
Dit weekend ga ffies loos enzoow en dan dinsdag pas weer werken![]()
Als je iets doet, moet je het goed doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zit je de hele dag bij de kapper?
ja ... eigelijk kan ik niets zinnigs terugzeggen nuquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ging jij van de week niet vroeg naar huis???? Mijn wraak is zoet
Owja, LL en WL hoe was het in de sauna?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ging jij van de week niet vroeg naar huis???? Mijn wraak is zoet
nee debs niet kaal...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je iets doet, moet je het goed doen
totdat je man die gast (of was het vrouwelijk ?quote:
waarom denk je dat LL zo moe isquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owja, LL en WL hoe was het in de sauna?
Ja denk ut wel ja...ben al zo lang niet geweestquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zit je de hele dag bij de kapper?
te lang in de sauna gezeten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom denk je dat LL zo moe is
Dan heb je inderdaad veel om over bij te kletsen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja denk ut wel ja...ben al zo lang niet geweest
hey BCC... nog schapen voor je deur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge MD
goede morgen debs
mogge WL alles aight?
mogge LL
mogge pappi chulo!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge MD
goede morgen debs
mogge WL alles aight?
mogge LL
mogge pappi chulo!
hehe ja en ze zijn bevroren van de bovenkantquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey BCC... nog schapen voor je deur?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
BC
![]()
Bijna weekend hehen hoe dichter daarbij, des te beter het gaat
ow... is runx er ook weer bij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ja en ze zijn bevroren van de bovenkant
ik had ooit eens haar hele collectie van keyra agustina!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Dueno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee... maar de boer loopt ook veel buitenquote:
er zijn hier ook mensen op het werk... als je dit wil posten, zet het ff in een spoiler... debs... dat weet je toch inmiddels wel...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Dueno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hebbe hebbe hebbequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had ooit eens haar hele collectie van keyra agustina!
Mijn oprechte excusesquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
er zijn hier ook mensen op het werk... als je dit wil posten, zet het ff in een spoiler... debs... dat weet je toch inmiddels wel...
zou goed kunnen... we hebben hem hier ook al een tijdje niet gezien...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee... maar de boer loopt ook veel buitenwie weet in de bosjes
dank u...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zou goed kunnen... we hebben hem hier ook al een tijdje niet gezien...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
meh, ik begin een beetje wazig te worden van de finimal
nee totdat ik nergens meer op reageerdequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
totdat je man die gast (of was het vrouwelijk ?) helemaal aan gort sloeg ?
Hij vroeg naar de sauna, niet naar wat erna gebeurd isquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom denk je dat LL zo moe is
Bedankt, die van jou mogen er ook zijnquote:
heb weer eens migraine vandaagquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb weer eens migraine vandaagdus ik mag weer aan de finimal.
kan niet wachten totdat ik naar huis man. kan ik weer op de bank gaan liggen , met de gordijnen dicht
oeps , praat ik mn bek weer eens voorbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee totdat ik nergens meer op reageerde
[..]
Hij vroeg naar de sauna, niet naar wat erna gebeurd is
[..]
Bedankt, die van jou mogen er ook zijn
Dude!!! Pleasequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
er zijn hier ook mensen op het werk... als je dit wil posten, zet het ff in een spoiler... debs... dat weet je toch inmiddels wel...
Dat jij kunt werken met migrainequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan niet wachten totdat ik naar huis man. kan ik weer op de bank gaan liggen , met de gordijnen dicht
Vraag eens Naramig aan je huisartsquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het helpt heel even , maar ik had beter mn zonnebril mee kunnen nemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat jij kunt werken met migraineen dat finimal helpt
omdat ik ermee moet leren leven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar waarom zit je nog op je werk naar een scherm te staren dan
ik wil wel blijven werken. niet gelijk platquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vraag eens Naramig aan je huisarts
Ja maar ik slikte/dronk finimal bij griepquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het helpt heel even , maar ik had beter mn zonnebril mee kunnen nemen
ja het probleem is dat weinig dingen helpen. ik heb last vd lichtinval, als je begrijpt wat ik bedoel. het lijkt wel midden zomerquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik slikte/dronk finimal bij griepen beetje hoofdpijn, niet bij migraine daar is
dat toch niet veur?ach schijt ook als het jou helpt...ik ben er ook weleens stoned van
geweest in ieder geval..van de finimal dan he
Bij mij werkt het na 10 minuten en kan ik gewoon doorwerkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil wel blijven werken. niet gelijk plat
Meestal met migraine ga je uiteindelijk gewoon plat hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil wel blijven werken. niet gelijk plat
Ja maar de zon schijnt ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het probleem is dat weinig dingen helpen. ik heb last vd lichtinval, als je begrijpt wat ik bedoel. het lijkt wel midden zomer
het liefste slik ik niets, want ik wordt er echt wazig van, dat merk ik nu ook al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij mij werkt het na 10 minuten en kan ik gewoon doorwerken
(als ik ze niet thuis heb laten liggen)
arme jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het liefste slik ik niets, want ik wordt er echt wazig van, dat merk ik nu ook al.
nog erger dan knetterstoned zijn. dus schiet niet zo op
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
ik zei toch dat het een raar standje was en dat je daar last van ging krijgen![]()
nou wat dat betreft heb ik het er wel voor over om iedere dag migraine te hebben hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
ik zei toch dat het een raar standje was en dat je daar last van ging krijgen![]()
daar heb je geen last van toch?quote:
Je weet toch dat ik alles kan hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heb je geen last van toch?
Het was ook erg gezelligquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou wat dat betreft heb ik het er wel voor over om iedere dag migraine te hebben hoor
Heb al een gevulde koek opquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was ook erg gezellig
Ik krijg honger
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar de zon schijnt ooken neej ik begrijp niet wat je bedoelt want ik heb nog nooit een lichte aanval gehad
ik heb alleen maar gewoon een chronische hoofdpijn of een zware aanval
maar er zijn inderdaad veel verschillende vormen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] She is under heavy attack [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh lekkerquote:
Hey fridayquote:
Zeker zekerquote:
Stil eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeker zeker![]()
ahum nog 5,5 uur tot weekend
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey fridaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond gister in de supermarkt en had toen opeens 2 grappige paint ideen in me hoofdquote:
wat staat er vandaag op het menu ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was ook erg gezellig
Ik krijg honger
Goeie morgen WLquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het menu ?
mogge moozzie
Mogguh elandjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik stond gister in de supermarkt en had toen opeens 2 grappige paint ideen in me hoofd
Maar ik ben er alweer 1 vergeten
is het al 15:30 ? .....................quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen WL
Hoe gaat het ermee?
Hey woerdjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh elandje
Hmm in de supermarkt nog aan fok denken... jij hebt echt geen levenMaar top dat je toch nog in de supermarkt komt
Vast wel ergens op de wereldquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het al 15:30 ? .....................
Goed om te horen mooz!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey woerdje
Ik denk altijd aan FOK!
Ookal ben ik er niet, ben met me gedachten bij je
Spannend hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed om te horen mooz!
spannend... laatste 10 posts van dit topic alweer
ja ik durf uit spanning bijna niet te posten...quote:
Neeheee me vrijdag wordt omgeruild voor de maandag tochquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het menu ?
mogge moozzie
quote:D A G S C H O T E L
Boeuf stroganoff 321 Kcal ¤ 3.60
Gebakken scampi's 183 Kcal ¤ 3.60