Goed idee, heb je voorstellen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als we nou eens met zn 3en iets leuks gaan doen....
Genoegquote:
mkej en hoe willen we dat gaan doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Genoeg
-film
-saunatje
-wandelen in de zon (hier ist iig mooi weer)
-![]()
![]()
Ik kies voor de filmquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
de sauna klinkt als een goed idee.
Nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
mkej en hoe willen we dat gaan doen?
jij en je zus in de saunaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
Mn zus wilde vrijdag met me naar de sauna, maar ik moet werken
[..]
Niet
mn zus is mooier dan ik benquote:
Jammerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
Mn zus wilde vrijdag met me naar de sauna, maar ik moet werken
[..]
Niet
is het teveel als ik om pics vraag ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn zus is mooier dan ik ben
ECHT blond
Dikkere tieten
alleen ik heb een mooiere kont
Pics, anders geloven we je nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn zus is mooier dan ik ben
ECHT blond
Dikkere tieten
alleen ik heb een mooiere kont
nou idd. ik zit er al helemaal klaar voorquote:
Doe je broek omhoogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd. ik zit er al helemaal klaar voor
dat gaat niet als je zitquote:
LL blijft wel erg lang weg heh ?quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LL blijft wel erg lang weg heh ?
ja idd. of ze is gelijk douchen dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
We hebben der weggepest
Ik dacht al wat ruik ik nou de hele tijd, en opeens was het weg, maar ze is dus gaan douchequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. of ze is gelijk douchen dat kan natuurlijk ook
Eigenlijk ben jij heul niet lief vandaag moozquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ruik ik nou de hele tijd, en opeens was het weg, maar ze is dus gaan douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |