op een toetsenbordje waar B N die zitten naast elkaar zitten wil ik wel eens een typo maken en daarna alsnog verkeerd verbeterenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef Moozzie het volgende:
En ik maar denken dat mijn nederlands bagger is
Dude ga vragen of ze em aanpassen. Het is godsgeklaagd!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op een toetsenbordje waar B N die zitten naast elkaar zitten wil ik wel eens een typo maken en daarna alsnog verkeerd verbeteren
Ik kan het mis hebben, maar op alle toetsenborden die ik heb zitten de B en de N naast elkaarquote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op een toetsenbordje waar B N die zitten naast elkaar zitten wil ik wel eens een typo maken en daarna alsnog verkeerd verbeteren
En toen de zeep voor Snakeys voeten opgepakt?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
Maar een of andere josti had proberen in te loggen op mijn account en zo dus mn password geblocked...
En omdat mn aanmeld-mailadres niet meer bestaat was het nieuwe wachtwoord dus niet meer te traceren
Dus toen maar LL2 aangemaakt, zodat ik kon miepen bij mensen die ik ken
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dudequote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ga vragen of ze em aanpassen. Het is godsgeklaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |