9 tiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeenekequote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
9 tiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeneke
Ah, nou vooruit! Ik ben dus I_are_Rudeboy en zo nu en dan actief op Fok! Ben student en ben parttime werkzaam bij een overheidsorgaan (waterschappen) en daar is het nu best wel een dooie boel. Maar er is nu opeens beweging in de zaak! Er wordt zo een groepsfoto gemaakt!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoi, welkom, zoals de OP al aangeeft: stel je eens voor
sry ik kwam buiten en me scootmobiel stond op tegels en mijn gepimpte velgen waren gejatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij behoort op weg naar mij te zijn
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sry ik kwam buiten en me scootmobiel stond op tegels en mijn gepimpte velgen waren gejat
Ik moest lachenquote:
quote:
nee zo werkt dat niet hoor. als het goed is eten ze ook elkaars eten op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zou dat mormel men mand uitkinkelen
Fixt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
je plaatje doet het hier niet moozzie
Mogguhquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:02 schreef tripack het volgende:
middag iedereen
hier ff een kort berichtje van mij
hier gaat alles wel oke...al weet ik stiekem al voor welke werkgever ik ga werken
Je gaat iig weer werken!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:02 schreef tripack het volgende:
middag iedereen
hier ff een kort berichtje van mij
hier gaat alles wel oke...al weet ik stiekem al voor welke werkgever ik ga werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |