9 tiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeenekequote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
9 tiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeneke
Ah, nou vooruit! Ik ben dus I_are_Rudeboy en zo nu en dan actief op Fok! Ben student en ben parttime werkzaam bij een overheidsorgaan (waterschappen) en daar is het nu best wel een dooie boel. Maar er is nu opeens beweging in de zaak! Er wordt zo een groepsfoto gemaakt!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoi, welkom, zoals de OP al aangeeft: stel je eens voor
sry ik kwam buiten en me scootmobiel stond op tegels en mijn gepimpte velgen waren gejatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij behoort op weg naar mij te zijn
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sry ik kwam buiten en me scootmobiel stond op tegels en mijn gepimpte velgen waren gejat
Ik moest lachenquote:
quote:
nee zo werkt dat niet hoor. als het goed is eten ze ook elkaars eten op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zou dat mormel men mand uitkinkelen
Fixt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
je plaatje doet het hier niet moozzie
Mogguhquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:02 schreef tripack het volgende:
middag iedereen
hier ff een kort berichtje van mij
hier gaat alles wel oke...al weet ik stiekem al voor welke werkgever ik ga werken
Je gaat iig weer werken!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:02 schreef tripack het volgende:
middag iedereen
hier gaat alles wel oke...al weet ik stiekem al voor welke werkgever ik ga werken
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:02 schreef tripack het volgende:
middag iedereen
wordt waarschijnlijk niet deze tentquote:
als je niets had gevonden, had mn moeder vast nog wel wat hoor!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
wordt waarschijnlijk niet deze tentwel leuk klein bedrijfje.. maar salaris is ook best klein.. stuk kleiner dan de andere iig
deutcher meister ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef tripack het volgende:
hier hebben ze dan weer wel een voetbaltafel
we hebben een L, we hebben een O, we hebben een G, we hebben een I,quote:
keine annungquote:
mijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Logician het volgende:
En met "jullie"?
Nog spannende dingen gemist?
goed om te horen. mja Weekend is altijd beterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:29 schreef Logician het volgende:
Ja met mij gaat het supergelukkig met stiefvader ook weer iets beter, heb zin in weekend!!!!
Verveel me kapot
ik zou het ook niet weten, het laatst dat ik op een apple heb gezeten was jaren geledenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef tripack het volgende:
[..]
keine annung
wel wennen aan die apple pc
quote:
Ligt eraan waarinquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
Meh........ ik heb G E E N Z I N M E E R ! ! !!
I K O O K N I E Tquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
Meh........ ik heb G E E N Z I N M E E R ! ! !!
hou eens ophooooopquote:
mja , sommige dingen heb ik altijd zin in natuurlijk. maar daar valt werk absoluut niet onderquote:
ik ook... ff de jaren tellenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou het ook niet weten, het laatst dat ik op een apple heb gezeten was jaren geleden
neeeheeequote:
In mijn geval is dat nog hartstikke gailquote:
één voordeel, er zitten tegenwoordig gewoon "normale" pc onderdelen in. dus je kan windows of linux erop gooienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook... ff de jaren tellendas toch al zo'n 8 jaar geleden met zo'n gekleurde Imac
zit je jezelf al op te warmen voor vanavond ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neeeheee![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
In mijn geval is dat nog hartstikke gail
Dat heb ik helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit je jezelf al op te warmen voor vanavond ?
die werkt echt super moet ik zeggen. oke het werkt nog niet helemaal goed, maar het is een beta.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
ow mn schoonpa heeft gisteren de nieuwe (beta) versie van windows geinstalleerd...
ben benieuwd hoe ie het vindt
nou als ie vd 12e etage helemaal naar beneden komt, wil hij eigelijk maar een ding. zeg je hebt toch wel een kopieerhokquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet nodig
vooral niet als dat lekker ding van de 12e etage blijft langskomen om dingen te regelen
hmm miss dus op mn laptop installeren ipv vistaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die werkt echt super moet ik zeggen. oke het werkt nog niet helemaal goed, maar het is een beta.
maar veel dingen werken echt veel sneller dan xp en vista
Ik zit op de 10e dus zo ver is het nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als ie vd 12e etage helemaal naar beneden komt, wil hij eigelijk maar een ding. zeg je hebt toch wel een kopieerhok
nee niet doen joh, het is nog niet optimaal. vandaar de beta heh. dus er zijn nog zat problemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm miss dus op mn laptop installeren ipv vista
meeste features van vista gebruik ik nieteens
gewoon lekker xpquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm miss dus op mn laptop installeren ipv vista
meeste features van vista gebruik ik nieteens
oh noem je dat zo!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit op de 10e dus zo ver is het niet
we gaan wel zo een sigaretje roken
* WhiteLightning spoelt friday12 zn mond met biotexquote:
Dat was iig al de bedoeling, dacht met de beta 7 versie ook een oplossing gevonden te hebben, maar het wordt na het advies van WL toch maar XP denk ikquote:
Hij heeft toch een sigaar?quote:
Nja Vista maakt mn nog niet zo oude laptopje toch wel erg traagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning spoelt friday12 zn mond met biotex
quote:
* Friday12 smijt het pak biotex keihard naar WL zijn hoofd en stomp hem daarna op zijn neusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning spoelt friday12 zn mond met biotex
ja de meeste laptops kunnen vista zelfs niet aan , klopt. nou ja dan maar xp.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja Vista maakt mn nog niet zo oude laptopje toch wel erg traag
verdorie.. had je dat niet net iets eerder kunnen doenquote:
AUW!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 smijt het pak biotex keihard naar WL zijn hoofd en stomp hem daarna op zijn neus![]()
mijn laptop heeft geen problemen met Vista.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de meeste laptops kunnen vista zelfs niet aan , klopt. nou ja dan maar xp.
* WhiteLightning pakt de biotex weer terug van friday12
dan heb je een goeie laptop!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
mijn laptop heeft geen problemen met Vista.
maar ja.. is nu wel weer ter reparatie voor zn video kaart.. had hem net een uur weer terug..
dat doe je toch altijd na de daadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit op de 10e dus zo ver is het niet
we gaan wel zo een sigaretje roken
zelfde als mijn laptopquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je een goeie laptop!
ik heb pas geleden bij iemand xp erop gegooid, omdat het +- al 2 minuten duurde voordat die opgestart was.
In ons geval ervoorquote:
ik heb een Toshiba Qosmio G40 10Zquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je een goeie laptop!
ik heb pas geleden bij iemand xp erop gegooid, omdat het +- al 2 minuten duurde voordat die opgestart was.
oh ja, das minderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zelfde als mijn laptop
maar ik kon niet alle drivers vinden voor xp
we hebben een S, we hebben een M, we hebben een 0, we hebben een K, we hebben een E, we hebben een Zquote:
zat eropquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja, das minderdus toch maar vista erop gegooid ?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben een S, we hebben een M, we hebben een 0, we hebben een K, we hebben een E, we hebben een Z
Sm0keZ![]()
![]()
nee nie echtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]We hebben de H
We hebben de E
We hebben de B
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de W
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de R
We hebben de N
We hebben de O
We hebben de G
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de T
We hebben de J
We hebben de E
We hebben de Z
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de V
We hebben de A
We hebben de N
We hebben de D
We hebben de A
We hebben de A
We hebben de G
Sterf!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]We hebben de H
We hebben de E
We hebben de B
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de W
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de R
We hebben de N
We hebben de O
We hebben de G
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de T
We hebben de J
We hebben de E
We hebben de Z
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de V
We hebben de A
We hebben de N
We hebben de D
We hebben de A
We hebben de A
We hebben de G
god veredelde jezus standbeeld op het damrak neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]We hebben de H
We hebben de E
We hebben de B
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de W
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de R
We hebben de N
We hebben de O
We hebben de G
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de T
We hebben de J
We hebben de E
We hebben de Z
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de V
We hebben de A
We hebben de N
We hebben de D
We hebben de A
We hebben de A
We hebben de G
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Telfort wijzigt met ingang van 1 april 2009 de abonnementsprijzen voor internet. Het tarief van uw internetabonnement wordt met 2,6% gecorrigeerd voor inflatie.
godverdomme!!!
Sorry..ik had even niks te doenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.stumbleupon.com/toolbar/#topic=Graphic%2520Design&url=http%2525253A//www.papervision3d.org/demos/panorama/
fijn weekendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:56 schreef Sgele het volgende:
En nu ga ik er vandoor.
Gasten! Fijn weekend!![]()
daarom ga ik nu me tas en jas pakken(nee geen handtasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ook
Heb sowieso een hekel aan traagheid
Sorryquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je verstoort me reeks baal met mest
OKeej cya matequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daarom ga ik nu me tas en jas pakken(nee geen handtas) en ben ik weg fijn weekend he
Handtassen zijn voor homo'squote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daarom ga ik nu me tas en jas pakken(nee geen handtas) en ben ik weg fijn weekend he
quote:
nee dat niet, de mijne is 1,5 jaar oudquote:Op maandag 26 januari 2009 07:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ben je ook aan een nieuwe TV toe?
Sterf!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
én hebben we vandaag nog een beetje zin Crazy-p ?
Doe es lief...quote:
ja , en dan kom jij met de deegroller aanzetten ?quote:Op maandag 26 januari 2009 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Doe es lief...eigenlijk allebei...
ik ben niet lief! hahaquote:Op maandag 26 januari 2009 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Doe es lief...eigenlijk allebei...
corrigerende tik...quote:Op maandag 26 januari 2009 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , en dan kom jij met de deegroller aanzetten ?
ow sorry... ik dacht namelijk dat je heel lief was...quote:
dan heb je verkeerd gedachtquote:Op maandag 26 januari 2009 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow sorry... ik dacht namelijk dat je heel lief was...
ah... jammer...quote:Op maandag 26 januari 2009 08:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dan heb je verkeerd gedacht
misschien moet je niet denken
Mogguh mevrouw kipquote:Op maandag 26 januari 2009 08:39 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Mijn laatste week hier...
Geen werk meer dus ik mag moven...quote:Op maandag 26 januari 2009 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh mevrouw kip
Vertel, vertel... hoezo je laatste week?
Dus je baas heeft het ook eindelijk doorquote:Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Geen werk meer dus ik mag moven...
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:44 schreef Crazy-p het volgende:
ik moet naar werk.. tot straks waarschijnlijk
Ja, dat had hij eigenlijk al in november door hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je baas heeft het ook eindelijk door
Maar waar ga je heen of weet je dat nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |