hey BCC... nog schapen voor je deur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge MD
goede morgen debs
mogge WL alles aight?
mogge LL
mogge pappi chulo!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge MD
goede morgen debs
mogge WL alles aight?
mogge LL
mogge pappi chulo!
hehe ja en ze zijn bevroren van de bovenkantquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey BCC... nog schapen voor je deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
BC
![]()
Bijna weekend hehen hoe dichter daarbij, des te beter het gaat
ow... is runx er ook weer bij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ja en ze zijn bevroren van de bovenkant
ik had ooit eens haar hele collectie van keyra agustina!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Dueno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee... maar de boer loopt ook veel buitenquote:
er zijn hier ook mensen op het werk... als je dit wil posten, zet het ff in een spoiler... debs... dat weet je toch inmiddels wel...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Dueno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hebbe hebbe hebbequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had ooit eens haar hele collectie van keyra agustina!
Mijn oprechte excusesquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
er zijn hier ook mensen op het werk... als je dit wil posten, zet het ff in een spoiler... debs... dat weet je toch inmiddels wel...
zou goed kunnen... we hebben hem hier ook al een tijdje niet gezien...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee... maar de boer loopt ook veel buitenwie weet in de bosjes
dank u...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zou goed kunnen... we hebben hem hier ook al een tijdje niet gezien...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
meh, ik begin een beetje wazig te worden van de finimal
nee totdat ik nergens meer op reageerdequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
totdat je man die gast (of was het vrouwelijk ?) helemaal aan gort sloeg ?
Hij vroeg naar de sauna, niet naar wat erna gebeurd isquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom denk je dat LL zo moe is
Bedankt, die van jou mogen er ook zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |