verdacht...quote:
Eerder engquote:
Ow heerlijk, geniet er maar van!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
Want ook ik heb over 6,5 uur weekenden lang ook nog want vanaf aanstaande maandag ben ik niet meer de vrijdag vrij, maar de maandag (helaas pindakaas) maar dat betekent wel nu 4 dagen weekend
meen je dat nou ? wordt je gestalkt ?quote:
Das bijna een werkweekquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
Want ook ik heb over 6,5 uur weekenden lang ook nog want vanaf aanstaande maandag ben ik niet meer de vrijdag vrij, maar de maandag (helaas pindakaas) maar dat betekent wel nu 4 dagen weekend
ja dat gaat zomaar niet hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
werdquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ? wordt je gestalkt ?
jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow heerlijk, geniet er maar van!
zit je de hele dag bij de kapper?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jaga ik zeker doen
wordt mooi weer...wel koud, maar mooi
Morgen ga ik naar de kapper denk ik..en zaterdag moet ik ff naar de stad..en dan heb
ik nog 2 dagen om me te vervelendwant niet gaat gebeuren uiteraard
Ging jij van de week niet vroeg naar huis???? Mijn wraak is zoetquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat gaat zomaar niet hoor!![]()
*herhaling van debs woorden in straattaal...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Dueno het volgende:
Dit weekend ga ffies loos enzoow en dan dinsdag pas weer werken![]()
Als je iets doet, moet je het goed doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zit je de hele dag bij de kapper?
ja ... eigelijk kan ik niets zinnigs terugzeggen nuquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ging jij van de week niet vroeg naar huis???? Mijn wraak is zoet
Owja, LL en WL hoe was het in de sauna?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ging jij van de week niet vroeg naar huis???? Mijn wraak is zoet
nee debs niet kaal...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je iets doet, moet je het goed doen
totdat je man die gast (of was het vrouwelijk ?quote:
waarom denk je dat LL zo moe isquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owja, LL en WL hoe was het in de sauna?
Ja denk ut wel ja...ben al zo lang niet geweestquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zit je de hele dag bij de kapper?
te lang in de sauna gezeten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom denk je dat LL zo moe is
Dan heb je inderdaad veel om over bij te kletsen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja denk ut wel ja...ben al zo lang niet geweest
hey BCC... nog schapen voor je deur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge MD
goede morgen debs
mogge WL alles aight?
mogge LL
mogge pappi chulo!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge MD
goede morgen debs
mogge WL alles aight?
mogge LL
mogge pappi chulo!
hehe ja en ze zijn bevroren van de bovenkantquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey BCC... nog schapen voor je deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
BC
![]()
Bijna weekend hehen hoe dichter daarbij, des te beter het gaat
ow... is runx er ook weer bij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ja en ze zijn bevroren van de bovenkant
ik had ooit eens haar hele collectie van keyra agustina!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Dueno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee... maar de boer loopt ook veel buitenquote:
er zijn hier ook mensen op het werk... als je dit wil posten, zet het ff in een spoiler... debs... dat weet je toch inmiddels wel...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Dueno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hebbe hebbe hebbequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had ooit eens haar hele collectie van keyra agustina!
Mijn oprechte excusesquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
er zijn hier ook mensen op het werk... als je dit wil posten, zet het ff in een spoiler... debs... dat weet je toch inmiddels wel...
zou goed kunnen... we hebben hem hier ook al een tijdje niet gezien...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee... maar de boer loopt ook veel buitenwie weet in de bosjes
dank u...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zou goed kunnen... we hebben hem hier ook al een tijdje niet gezien...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
meh, ik begin een beetje wazig te worden van de finimal
nee totdat ik nergens meer op reageerdequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
totdat je man die gast (of was het vrouwelijk ?) helemaal aan gort sloeg ?
Hij vroeg naar de sauna, niet naar wat erna gebeurd isquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom denk je dat LL zo moe is
Bedankt, die van jou mogen er ook zijnquote:
heb weer eens migraine vandaagquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb weer eens migraine vandaagdus ik mag weer aan de finimal.
kan niet wachten totdat ik naar huis man. kan ik weer op de bank gaan liggen , met de gordijnen dicht
oeps , praat ik mn bek weer eens voorbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee totdat ik nergens meer op reageerde
[..]
Hij vroeg naar de sauna, niet naar wat erna gebeurd is
[..]
Bedankt, die van jou mogen er ook zijn
Dude!!! Pleasequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
er zijn hier ook mensen op het werk... als je dit wil posten, zet het ff in een spoiler... debs... dat weet je toch inmiddels wel...
Dat jij kunt werken met migrainequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan niet wachten totdat ik naar huis man. kan ik weer op de bank gaan liggen , met de gordijnen dicht
Vraag eens Naramig aan je huisartsquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het helpt heel even , maar ik had beter mn zonnebril mee kunnen nemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat jij kunt werken met migraineen dat finimal helpt
omdat ik ermee moet leren leven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar waarom zit je nog op je werk naar een scherm te staren dan
ik wil wel blijven werken. niet gelijk platquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vraag eens Naramig aan je huisarts
Ja maar ik slikte/dronk finimal bij griepquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het helpt heel even , maar ik had beter mn zonnebril mee kunnen nemen
ja het probleem is dat weinig dingen helpen. ik heb last vd lichtinval, als je begrijpt wat ik bedoel. het lijkt wel midden zomerquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik slikte/dronk finimal bij griepen beetje hoofdpijn, niet bij migraine daar is
dat toch niet veur?ach schijt ook als het jou helpt...ik ben er ook weleens stoned van
geweest in ieder geval..van de finimal dan he
Bij mij werkt het na 10 minuten en kan ik gewoon doorwerkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil wel blijven werken. niet gelijk plat
Meestal met migraine ga je uiteindelijk gewoon plat hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil wel blijven werken. niet gelijk plat
Ja maar de zon schijnt ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het probleem is dat weinig dingen helpen. ik heb last vd lichtinval, als je begrijpt wat ik bedoel. het lijkt wel midden zomer
het liefste slik ik niets, want ik wordt er echt wazig van, dat merk ik nu ook al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij mij werkt het na 10 minuten en kan ik gewoon doorwerken
(als ik ze niet thuis heb laten liggen)
arme jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het liefste slik ik niets, want ik wordt er echt wazig van, dat merk ik nu ook al.
nog erger dan knetterstoned zijn. dus schiet niet zo op
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
ik zei toch dat het een raar standje was en dat je daar last van ging krijgen![]()
nou wat dat betreft heb ik het er wel voor over om iedere dag migraine te hebben hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
ik zei toch dat het een raar standje was en dat je daar last van ging krijgen![]()
daar heb je geen last van toch?quote:
Je weet toch dat ik alles kan hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heb je geen last van toch?
Het was ook erg gezelligquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou wat dat betreft heb ik het er wel voor over om iedere dag migraine te hebben hoor
Heb al een gevulde koek opquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was ook erg gezellig
Ik krijg honger
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar de zon schijnt ooken neej ik begrijp niet wat je bedoelt want ik heb nog nooit een lichte aanval gehad
ik heb alleen maar gewoon een chronische hoofdpijn of een zware aanval
maar er zijn inderdaad veel verschillende vormen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] She is under heavy attack [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh lekkerquote:
Hey fridayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker zekerquote:
Stil eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeker zeker![]()
ahum nog 5,5 uur tot weekend
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey fridaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond gister in de supermarkt en had toen opeens 2 grappige paint ideen in me hoofdquote:
wat staat er vandaag op het menu ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was ook erg gezellig
Ik krijg honger
Goeie morgen WLquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het menu ?
mogge moozzie
Mogguh elandjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik stond gister in de supermarkt en had toen opeens 2 grappige paint ideen in me hoofd
Maar ik ben er alweer 1 vergeten
is het al 15:30 ? .....................quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen WL
Hoe gaat het ermee?
Hey woerdjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh elandje
Hmm in de supermarkt nog aan fok denken... jij hebt echt geen levenMaar top dat je toch nog in de supermarkt komt
Vast wel ergens op de wereldquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het al 15:30 ? .....................
Goed om te horen mooz!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey woerdje
Ik denk altijd aan FOK!
Ookal ben ik er niet, ben met me gedachten bij je
Spannend hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed om te horen mooz!
spannend... laatste 10 posts van dit topic alweer
ja ik durf uit spanning bijna niet te posten...quote:
Neeheee me vrijdag wordt omgeruild voor de maandag tochquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het menu ?
mogge moozzie
quote:D A G S C H O T E L
Boeuf stroganoff 321 Kcal ¤ 3.60
Gebakken scampi's 183 Kcal ¤ 3.60