heb weer eens migraine vandaagquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb weer eens migraine vandaagdus ik mag weer aan de finimal.
kan niet wachten totdat ik naar huis man. kan ik weer op de bank gaan liggen , met de gordijnen dicht
oeps , praat ik mn bek weer eens voorbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee totdat ik nergens meer op reageerde
[..]
Hij vroeg naar de sauna, niet naar wat erna gebeurd is
[..]
Bedankt, die van jou mogen er ook zijn
Dude!!! Pleasequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
er zijn hier ook mensen op het werk... als je dit wil posten, zet het ff in een spoiler... debs... dat weet je toch inmiddels wel...
Dat jij kunt werken met migrainequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan niet wachten totdat ik naar huis man. kan ik weer op de bank gaan liggen , met de gordijnen dicht
Vraag eens Naramig aan je huisartsquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het helpt heel even , maar ik had beter mn zonnebril mee kunnen nemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat jij kunt werken met migraineen dat finimal helpt
omdat ik ermee moet leren leven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar waarom zit je nog op je werk naar een scherm te staren dan
ik wil wel blijven werken. niet gelijk platquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vraag eens Naramig aan je huisarts
Ja maar ik slikte/dronk finimal bij griepquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het helpt heel even , maar ik had beter mn zonnebril mee kunnen nemen
ja het probleem is dat weinig dingen helpen. ik heb last vd lichtinval, als je begrijpt wat ik bedoel. het lijkt wel midden zomerquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik slikte/dronk finimal bij griepen beetje hoofdpijn, niet bij migraine daar is
dat toch niet veur?ach schijt ook als het jou helpt...ik ben er ook weleens stoned van
geweest in ieder geval..van de finimal dan he
Bij mij werkt het na 10 minuten en kan ik gewoon doorwerkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil wel blijven werken. niet gelijk plat
Meestal met migraine ga je uiteindelijk gewoon plat hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil wel blijven werken. niet gelijk plat
Ja maar de zon schijnt ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het probleem is dat weinig dingen helpen. ik heb last vd lichtinval, als je begrijpt wat ik bedoel. het lijkt wel midden zomer
het liefste slik ik niets, want ik wordt er echt wazig van, dat merk ik nu ook al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij mij werkt het na 10 minuten en kan ik gewoon doorwerken
(als ik ze niet thuis heb laten liggen)
arme jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het liefste slik ik niets, want ik wordt er echt wazig van, dat merk ik nu ook al.
nog erger dan knetterstoned zijn. dus schiet niet zo op
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
ik zei toch dat het een raar standje was en dat je daar last van ging krijgen![]()
nou wat dat betreft heb ik het er wel voor over om iedere dag migraine te hebben hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme jij
ik zei toch dat het een raar standje was en dat je daar last van ging krijgen![]()
daar heb je geen last van toch?quote:
Je weet toch dat ik alles kan hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heb je geen last van toch?
Het was ook erg gezelligquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou wat dat betreft heb ik het er wel voor over om iedere dag migraine te hebben hoor
Heb al een gevulde koek opquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was ook erg gezellig
Ik krijg honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |