en als het je niet bevalt spring je er maar uit..quote:
Ach ik hoef nog maar 1 dagquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:34 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar.. de dinsdag nog maar 6 dagen
dus de woensdag komt er ook al aan![]()
ja ja.. ik weet..
ik moet morgen vrijdag en maandag nog werken.. maar toch
daarna ben ik er iig 2 dagen ff helemaal uit
900 km ??? Are you sure??quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en als het je niet bevalt spring je er maar uit..
te laaaaaaaaaaaat we zijn al 900km in de lucht
Pwndquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en als het je niet bevalt spring je er maar uit..
te laaaaaaaaaaaat we zijn al 900km in de lucht
met 900km zit je volgens mij op Mars ofzo (okeej overdreven, maar je vliegt in ieder geval niet meer netjes waar je hoort te vliegen)quote:
Is ook best wel omvliegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
met 900km zit je volgens mij op Mars ofzo (okeej overdreven, maar je vliegt in ieder geval niet meer netjes waar je hoort te vliegen)
hey sherlock!quote:
Hoelang nog?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:48 schreef Dueno het volgende:
skeburt JE WEET TOG !!!
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:52 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik was ff druk..lol
ik heb geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:54 schreef Friday12 het volgende:whahahahahaha lmaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help me teach her how to fly......
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:54 schreef Friday12 het volgende:Omg dat gaat echt helemaal nergens meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat doe je met me 100 euro![]()
![]()
nee maar ik had het over mods met god complex mischien dat je hem nu snaptquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg dat gaat echt helemaal nergens meer over![]()
![]()
Wat doe je met me 100 euro![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
random kind met kanker gezwel ergens op de wereld
krak...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef Crazy-p het volgende:
nog 1 uur en 3 minuten
en de week is weer doormidden
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:59 schreef Dueno het volgende:
Ik ga naar huis, groetjes thuis jonguhs
Cyaquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:59 schreef Dueno het volgende:
Ik ga naar huis, groetjes thuis jonguhs