ja echt valt ook niet opquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze ook gelijktijdig weg he
Nee inderdaadquote:
truequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Als debbie der kloon nou 30 minuten eerder naar huis liet gaan was het moeilijker te zien
Cyaquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
true
maar ik ga ik wil niet weer men bus missen ciao
Dan ga ik ook maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:48 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het uitgestorven hier
nog 12 minuten dan mag ik naar huis
3x3=9 toch p00p, of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ff een ogentest:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ff een ogentest:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
meestal wel jahquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
3x3=9 toch p00p, of zie ik het verkeerd?
en wat zie je dan als je jezelf op je kop slaat?quote:
beetje koppijn... verder wel oke...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
meestal wel jah
Hoessie verder dan?
Das minder...toch niet van mijn ogentest of wel?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
beetje koppijn... verder wel oke...
\quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das minder...toch niet van mijn ogentest of wel?
Jouw werkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
druk druk druk op 't werk en beetje gezeur gehad, een ongeldige written warning etc...kortom met mij gaat alles goed
had vanmiddag vergadering buiten de deur... dus kan dan niet hier terecht... sorry...quote:
stelletje josti's iddquote:
Balen is datquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
had vanmiddag vergadering buiten de deur... dus kan dan niet hier terecht... sorry...
jammer van je werk...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
druk druk druk op 't werk en beetje gezeur gehad, een ongeldige written warning etc...kortom met mij gaat alles goed
Mads is klaar met zn stage volgens mij... dus vandaar... tijd voor nieuwe spammers...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Balen is dat
Was best rustig
Madtje heb ik ook al een tijd niet gezien
veel plezierquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jammer van je werk...
maar ik ga samen met mn vrouwtje ff wat tv kijken
Have funquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jammer van je werk...
maar ik ga samen met mn vrouwtje ff wat tv kijken
thnxquote:
ook bedanktquote:
Niemand kan -mad en runx vervangenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mads is klaar met zn stage volgens mij... dus vandaar... tijd voor nieuwe spammers...
Scheel, klaplong, en nu ook nog eens blind..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ff een ogentest: Hoeveel vierkantjes zien jullie?
Neuh... doe mij maar theequote:
ah.. * MaleDuck zoekt snel een vuilnisbak voor dat mint blaatjequote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:12 schreef Klonk het volgende:
en van mij zal het ook niet komen, ik heb vandaag genoeg te doen op mijn werk, tot later
woeeeeeeeeei ik sta er weer eens in..quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Neuh... doe mij maar thee
Top 100 van woensdag 28 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 219 Moozzie
010. 160 Klonk
027. 116 Friday12
031. 112 Olep
034. 107 Crazy-p
055. 083 MaleDuck
065. 076 Ladylike
066. 075 debbie_19