quote:
iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. te lui om zelf te typen zeker ?
nah ik val bijna alweer in slaapquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:29 schreef Crazy-p het volgende:
iedereen nog druk bezig om wakker te worden zeker?
koffie ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nah ik val bijna alweer in slaap
uitgeslapen ja ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:35 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaaaaaaap*
dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nah ik val bijna alweer in slaap
ja heh ? lijkt net of mensen aan het werk zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
wat is het overal online rustig vandaag zeg
Mogguh WLquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen LL
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh WL
![]()
hoop dat die koffie sterk is, ben moe
Dat heb ik al eens gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uiteraard.
je haren zullen stijf overeind gaan staan
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan
leuk om te doen
En vooral om daarna een klasgenoot een hand te geven
Dag sgatquote:
hey schoonheidquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dag sgat![]()
Hoest met de vrouw? nog geen gerommel?
De leraar.. was zijn idee
ik stemde alleen maar in
\Voorlopig nog welquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey schoonheid
Bij de vrouw alles rustig... tenminste zover ik weet ..
bij jou ook alles rustig?
zie ik daar een zwangerschapswens?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
\Voorlopig nog wel
kindjes
pas geboren kindjes![]()
hahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan
leuk om te doen
En vooral om daarna een klasgenoot een hand te geven
Oh ja hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zie ik daar een zwangerschapswens?
Als het zover is moet je het maar laten wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja hoor
Maar eerst voor centjes zorgen
hoihoi!quote:
hey debskloonquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef Dueno het volgende:
Goodmorningnog ffiessss en dat is het weekend
Kom je dan voordoen hoe het moet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het zover is moet je het maar laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom je dan voordoen hoe het moet?Verassende reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat wil doe ik dat hoor... maar volgens mij weet je best hoe dat moet...je bent toch al mamma...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Of...dan toch??quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef Dueno het volgende:
Goodmorningnog ffiessss en dat is het weekend
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verassende reactie
Als je dat wil doe ik dat hoor... maar volgens mij weet je best hoe dat moet...je bent toch al mamma...
ik weet niet of je daar blij mee moet zijn... want dan is het een stalkerquote:
ja sorry... maar als je al weet hoe het moet, dan kom ik het niet meer voordoen hoor..quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar blij mee moet zijn... want dan is het een stalker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |