SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef Gewas het volgende:
Geen idee, ik speel op de PS3.
Ben nu met de Fighters Guild bezig maar als ik nou naar die geheime deur ga op dat eilandje om de uitbreiding Shivering Isles te kunnen spelen, kan ik dan gewoon weer terug naar de normale wereld als ik hem heb uitgespeeld of geen zin meer heb erin?
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar voor zover ik gelezen heb op het internet moet dat inderdaad gewoon kunnen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef Gewas het volgende:
Topic is een beetje dood. Kan iemand deze vraag beantwoorden?
[..]
Oke bedankt. Sowieso bewaar ik nog oude savegames. Maar eerst ga ik nog effe alle missies van de Fighters Guild doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar voor zover ik gelezen heb op het internet moet dat inderdaad gewoon kunnen!
Fighter's Guild quests zijn best redelijk om te doen, niet geweldig... Vond uberhaupt eigenlijk wel dat er weinig OMGWTFBBQ-momenten in Oblivion zitten, of momenten waarbij ik echt helemaal ondersteboven lag van tofheid/spanning/schrik..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oke bedankt. Sowieso bewaar ik nog oude savegames. Maar eerst ga ik nog effe alle missies van de Fighters Guild doen.
Weet iemand waar je leuke kleren kan krijgen? Ik zoek nog mooie kleren voor mijn Blondi (zo heb ik mijn poppetje genoemd).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb bergen potions die ik nooit gebruik. Als ik de laatste quest heb gehaald ga ik aan Shivering Isles beginnen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2009 16:06:36 ]
Vond het zelf wel een erg vette questlijn, misschien nog leuker dan Shivering Isles. Eerste deel is wel even kut maar daarna is hij erg tofquote:Op donderdag 9 april 2009 16:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Jullie kunnen me vast helpen! Ik wil graag Knights of the Nine kopen, maar die aanbieding waardoor ie 400 punten kostte ipv 800 is nu voorbij..... Is hij echt 800 punten waard, of zeggen jullie: "gast, ga lekker Shivering Isles spelen en laat KotN maar liggen voor die prijs!"
Niemand?quote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast. Ik moet met twee mensen praten bij de quest Ritual of Dementia, maar ik krijg geen nieuwe praatopties met ze. Op internet staat dat je een disposition van 70 moet hebben maar ik weet niet hoe ik dat krijg. Dus wat moet ik doen?
Oh oke. Ik heb dat wel is eerder gedaan maar snapte er niks van.quote:Op zondag 26 april 2009 11:16 schreef Pek het volgende:
Om de disposition omhoog te krijgen moet je die mini-game spelen met die pizzapunten
Wat lopen jullie deze boi vreemde adviezen te geven?quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb dat wel is eerder gedaan maar snapte er niks van.Straks maar effe proberen.
Ze hebben die mini-game niet voor spek en bonen ingebouwd hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |