Balen van je tentamen, weet je zeker dat je het niet goed hebt gemaakt,of kan het nog meevallen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
maarik heb wel een ander vak gehaald, van 3ECT's
dus dat is dan wel weer fijn, dát wel.
Dus 2 van de 6 vakken zijn binnen
die opdracht waar SHE nog mee had geholpen, bedrijfskunde, had ik een 8 voor
Dus al met al ben ik er nog zo slecht nog niet in
Dat was ook onze gedachtengang, ja. Zeker als het toch maar voor een paar jaar is, wil je helemaal niet die verplichtingen... En het kapitaal dat je opbouwt, valt fors tegen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of je meer of minder betaalt dan met een huurwoning hangt o.a. van je hypotheekvorm af. De in NL zo geliefde aflossingsvrijehypotheek geeft lage maandlasten, maar een hoge restschuld.
Daarnaast draai je bij een koopwoning zelf op voor de onderhoudskosten en vergis je er niet in hoe duur dat is! En hoe tijdsintensief ook.
Nou ja, ergens zolang ze nog opruiming hebbenquote:
Zo werkt dat in Amsterdam ook. Mijn vriendje heeft een wachttijd opgebouwd van 14-15 jaar en komt nog niet eens in aanmerking voor een andere woning. Dat komt doordat iemand met urgentie of een indicatie voor het een of ander vrijwel altijd voorgaat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In Groningen werkt het zo dat alle woningcorporaties e.d. hun aanbod één keer per twee weken presenteren op woningnet.nl. Dat is ook waar je je inschrijft, je komt dan voor alle woningen van alle corporaties in aanmerking. Maar de wachtlijsten zijn zo lang, dat woningen vaak vergeven worden aan zoekenden met minstens 5 à 6 jaar wachttijd. En wij hebben anderhalf jaar..
Hier hebben de corporaties vaak zeer betaalbare koopwoningen (voormalige huurwoningen) op hun site staan. Je hebt ook nog eens starterssubsidie, dus wie weet? Je kunt altijd eens bij de Hypotheker langsgaan (dat is gratis en vrijblijvend). In het ergste geval weet je wat je moet doen om wél voor een koopwoning in aanmerking te komen (bijv. nog even wachten tot je afgestudeerd bent).quote:Een hypotheek zal er ook wel niet inzitten, Maria.. M'n vriend en ik doen niet echt aan goed-betalende banen.
Wat houdt dat precies in, dat garant staan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was ook onze gedachtengang, ja. Zeker als het toch maar voor een paar jaar is, wil je helemaal niet die verplichtingen... En het kapitaal dat je opbouwt, valt fors tegen.
DaD, kun je niet iets regelen met garantstellingen enzo, als je wilt kopen of particulier huren? Wij hadden in DH een vrij prijzig appartement op een startersinkomen (wat best lukte, hoor) en volgens mij heeft mijn schoonvader toen garant gestaan. Die is namelijk haske rijk
DAt iemand anders jullie schuld overneemt als jullie niet meer -kunnen- betalen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, dat garant staan?
Ah ok, dat dacht ik wel. Ik zal daar eens naar rondkijken en informeren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt iemand anders jullie schuld overneemt als jullie niet meer -kunnen- betalen.
ja, nee, sorry.. vol is vol...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Carria het volgende:
Daarom hoop ik dat ik hier ook af en toe mee mag posten. Please?
Het is vooral interessant als je iets wel kunt betalen, maar niet aan de inkomenseisen voldoet (zoals DaD dus).quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
Voor deze huurwoning mochten we zijn ouders niet garant laten staan, maar het is vaak inderdaad een optie.
Wij hebben wel met volledige aflossing hoor! En heel veilig een spaarhypotheek, geen beleggingshypotheek. En we krijgen Koopsoepsidiequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of je meer of minder betaalt dan met een huurwoning hangt o.a. van je hypotheekvorm af. De in NL zo geliefde aflossingsvrijehypotheek geeft lage maandlasten, maar een hoge restschuld.
Daarnaast draai je bij een koopwoning zelf op voor de onderhoudskosten en vergis je er niet in hoe duur dat is! En hoe tijdsintensief ook.
quote:
Niet om je schrik aan te jagen, maar wij hebben ook een spaarhypotheek en in 5 jaar tijd al een tekort van ¤ 2000 opgebouwd. Onze spaarhypotheek was gebaseerd op historische rentestanden en de werkelijke rente is al een aantal jaren veel lager dan je op basis van de historie mocht verwachten. Zelfs als de rente fors gaat stijgen moeten we ¤ 20000 bijbetalen. Vandaar dat we onze maandlasten ook verhoogd hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wij hebben wel met volledige aflossing hoor! En heel veilig een spaarhypotheek, geen beleggingshypotheek. En we krijgen Koopsoepsidie![]()
Huh? Ik wist niet dat dat kon? Ik dacht dat een spaarhypotheek een garantie was voor een eindbedrag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet om je schrik aan te jagen, maar wij hebben ook een spaarhypotheek en in 5 jaar tijd al een tekort van ¤ 2000 opgebouwd. Onze spaarhypotheek was gebaseerd op historische rentestanden en de werkelijke rente is al een aantal jaren veel lager dan je op basis van de historie mocht verwachten. Zelfs als de rente fors gaat stijgen moeten we ¤ 20000 bijbetalen. Vandaar dat we onze maandlasten ook verhoogd hebben.
Dat is balen! Maar ik neem aan dat ze voor nieuwe hypotheken die lage rentestand wel meenemen in de berekening? Dan is de kans minder klein grootquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet om je schrik aan te jagen, maar wij hebben ook een spaarhypotheek en in 5 jaar tijd al een tekort van ¤ 2000 opgebouwd. Onze spaarhypotheek was gebaseerd op historische rentestanden en de werkelijke rente is al een aantal jaren veel lager dan je op basis van de historie mocht verwachten. Zelfs als de rente fors gaat stijgen moeten we ¤ 20000 bijbetalen. Vandaar dat we onze maandlasten ook verhoogd hebben.
Geen idee hoe het ook alweer zat in NL (heb mijn laatste NL-hypotheek 6 jaar geleden afgelost), maar in D kan dat dus wel. Helaas.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Huh? Ik wist niet dat dat kon? Ik dacht dat een spaarhypotheek een garantie was voor een eindbedrag.
Baah, da's naarquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In principe moet je met je spaarhypotheek toch op het kapitaal uitkomen die je verzekerd hebt. Premieverhoging krijg je alleen als je een lagere hypotheekrente moet gaan betalen. Ik denk dat ze in Duitsland een andere constructie hebben (iets met beleggingen erin?). Ik vind dit raar temeer omdat ik weet hoe dit soort producten werkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind technojunk erg grappig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:00 schreef Carria het volgende:
Fobo was ik een beetje mee aan het experimenteren. Zit op werk en verveel meHad niet gedacht dat er reacties zouden komen, het zijn ook maar wat random foto's. En dan krijg je dat
![]()
Heeft zoiets echt effect? De moeite van het proberen waard, lijkt me!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:59 schreef sigme het volgende:
D&D, wat ook vaak verrassend goed werd is een annonce. In het DvhN. Geef aan dat een net (werkend) stel woonruimte zoekt voor ¤600. In stad en/of ommeland (naar gelang wat je wenst).
Ik ken meerdere mensen die op deze manier aan geweldig goeie woonruimte gekomen zijn.
Ik wist dat jij een zinnige reactie kon geven hierop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:59 schreef Pandorah het volgende:
[..]
In principe moet je met je spaarhypotheek toch op het kapitaal uitkomen die je verzekerd hebt. Premieverhoging krijg je alleen als je een lagere hypotheekrente moet gaan betalen. Ik denk dat ze in Duitsland een andere constructie hebben (iets met beleggingen erin?). Ik vind dit raar temeer omdat ik weet hoe dit soort producten werken. Ik ga eens navraag doen of dit in NL ook kan als ik er volgende week weer een bepaalde persoon zie.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:00 schreef Carria het volgende:
Dank voor alle welkoms!
Fobo was ik een beetje mee aan het experimenteren. Zit op werk en verveel meHad niet gedacht dat er reacties zouden komen,
Ik woon er.quote:
Ik doe niet aan beleggingshypotheken. Onze spaarhypotheek werkt zo:quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:59 schreef Pandorah het volgende:
[..]
In principe moet je met je spaarhypotheek toch op het kapitaal uitkomen die je verzekerd hebt. Premieverhoging krijg je alleen als je een lagere hypotheekrente moet gaan betalen. Ik denk dat ze in Duitsland een andere constructie hebben (iets met beleggingen erin?). Ik vind dit raar temeer omdat ik weet hoe dit soort producten werken. Ik ga eens navraag doen of dit in NL ook kan als ik er volgende week weer een bepaalde persoon zie.
Ik zou voor optie 2 gaan! Of optie 3. Want die is wel heel stoer!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
Niemand oppervlakkig liefdesadvies over?![]()
liefde bestaat nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
Jawel. Kijk of je morgen langsdurft (dan weet je direct hoe het er voor staat) en anders stuur je hem alsnog een berichtje op Hyves.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
Of juist welquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
liefde bestaat niet
euh.. met mijn groot scala aan gedumpt worden, afgewezen worden en alleen als neukertje gebruikt worden (ook ondanks anders beweren), denk ik niet dat ik écht goed advies kan geven
Oh! Niks doen lijkt me zonde. Ik ben geen fan van Hyves. Maar is wel lekker veilig inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef Carria het volgende:
[..]
Ik woon er.
En om de daarop volgende vragen ook maar vast te beantwoorden:
Ik woon er nu ruim 2.5 jaar, in Dublin, omdat ik getrouwd ben met een Ierse man.
Oh, contact maken is het probleem niet, hij is lekker goed gebekt (en bijdehand, net als ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh! Niks doen lijkt me zonde. Ik ben geen fan van Hyves. Maar is wel lekker veilig inderdaad
Als je stoute schoenen in de kast hebt zou ik even langs gaan en kijken of je een leuk gesprek kan hebbenUit het whiskeyverhaal maak ik op dat hij best contact durft te leggen, dus als hij interesse heeft zal je het heus merken als je even langs hupt, al is het maar om hem nog te bedanken voor de whiskey!
Wauw, gaaf!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef Carria het volgende:
[..]
Ik woon er.
En om de daarop volgende vragen ook maar vast te beantwoorden:
Ik woon er nu ruim 2.5 jaar, in Dublin, omdat ik getrouwd ben met een Ierse man.
I say no, nay, never.. *pompompom* no nay never no mooooooooooooooooooooooooooooooorequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh ik wil rond hobbelen bij Ring of KerryEn en en. Dingen zien! Ierland
Nooit geweest, maar ik hoor de lokroep al jaren
![]()
*zet Dubliners op*
Als hij je leuk vindt zal je zeker geen rare reactie krijgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, contact maken is het probleem niet, hij is lekker goed gebekt (en bijdehand, net als ik)
Maar tis wel gelijk overduidelijk dat ik voor hem kom, als ik die zaak in stap zegmaar. Maar misschien doe ik het toch maar, als ik durf.. Alleen ben ik bang dat ik dan gelijk stalkerig overkom![]()
Twijfelkont ben ik soms. Thanks voor jullie mening.
Ik ook! Stedentripje sowieso binnen nu en twee jaar (oh, ik ben zo dol op stedentripjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh ik wil rond hobbelen bij Ring of KerryEn en en. Dingen zien! Ierland
Nooit geweest, maar ik hoor de lokroep al jaren
![]()
*zet Dubliners op*
Bijna, co!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef conleche het volgende:
he fuck dat wil niet. CC optie 2 dus
Leuk!quote:[b]Op woensdag 28 januari 2009 14:08 .
Ik woon er.
Zijn we al geweest, toen mn ouders 30 jaar getrouwd waren geloof ik! Erg leuk idd!quote:
Ja. Dat maakt het spannender. Kort houden ook. Vinden ze interessant. Ik heb eens een eenregelig briefje gestuurd naar iemand. Volgende dag op de stoep.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Bijna, co!Maar jij gaat dus voor de hyves?
Nee. Ik werk 10 uur in de week op een kantoor, administratie. Maar mijn hoofdbezigheid is promotie onderzoek (geschiedenis). Heb eerst wel een jaar in zo'n call center gewerkt. Vreselijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk!
Mijn beste vriendin woont in Ballinakill Co Meath.
Mooi land.![]()
Werk je bij een van de vele ICT bedrijven daar?
Lissabon, dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zijn we al geweest, toen mn ouders 30 jaar getrouwd waren geloof ik! Erg leuk idd!
Je hebt gelijk. Fietsmeisje, ik kom op mijn advies terug. Co heeft gelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het spannender. Kort houden ook. Vinden ze interessant. Ik heb eens een eenregelig briefje gestuurd naar iemand. Volgende dag op de stoep.
Zucht....ik word oud.![]()
Die vind ik ook lekker ja!! Zo maar even halen weer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Muis006 het volgende:
Als je maar weet dat witte thee lekker is!
Welke maat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef conleche het volgende:
Ik moet eigenlijk weer administratie doen, maar ben m'n kledingkast aan het opruimen en echt: ik heb nog maar 3 broeken die ik aankan!! Verdorie, een hele dure broek van 130 euro: 1x aangehad en nu echt te groot!
In Nederland werkt het niet zo. Om het even in getallen uit te leggen:quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe niet aan beleggingshypotheken. Onze spaarhypotheek werkt zo:
Maandelijks betaal je een gedeelte rente en een gedeelte spaar je aan voor de aflossing. Het "spaargedeelte" is gebaseerd op het gemiddeld rentepercetage. Als de rente laag staat, krijg je dus minder rente over het gespaarde gedeelte en kom je uiteindelijk dus op een te laag bedrag uit.
Edit: ik zie net dat jij met dit soort producten werkt. Dan ben ik wel heel benieuwd hoe ons dit heeft kunnen gebeuren want ik ben erg van het spreiden en dichttimmeren en had dit dus nooit verwacht
Hij is lekker fruitigquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker ja!! Zo maar even halen weer.
Ik had toen ook nog geen rijbewijs (goddank) maar ik heb wat afgezweet in de bijrijdersstoel! (dat kwam ook deels door de hittegolf, de eerste daar in 20 jaar ofzo en we hadden geen airco - we hadden gerekend op veel regen en wind, niet op 30 gradenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Carria het volgende:
[..]
Nee. Ik werk 10 uur in de week op een kantoor, administratie. Maar mijn hoofdbezigheid is promotie onderzoek (geschiedenis). Heb eerst wel een jaar in zo'n call center gewerkt. Vreselijk.
@ Phaidra: de landweggetjes zijn inderdaad bizar. Ik vind het nog steeds eng, en ik heb zelf niet eens een rijbewijs.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het spannender. Kort houden ook. Vinden ze interessant. Ik heb eens een eenregelig briefje gestuurd naar iemand. Volgende dag op de stoep.
Zucht....ik word oud.![]()
Alweer administratie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef conleche het volgende:
Ik moet eigenlijk weer administratie doen, maar ben m'n kledingkast aan het opruimen en echt: ik heb nog maar 3 broeken die ik aankan!! Verdorie, een hele dure broek van 130 euro: 1x aangehad en nu echt te groot!
Nee, te groot voor jou ook!! De 27 die ik laatst heb gekocht zit precies goed en zeker niet te groot, dus dan heb je er niks aan. Het is een zwarte Guessbroek Italiaanse maat 42. Ik denk dat dat een 29 is.quote:
Edinburghquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik moet ook nog stedentripjes verzinnen voor dit jaar.
Iig een weekendje Liverpool. En ik wil nog iets doen met mijn ouders en broer. Zal mijn broer eens mailen of hij nog leuke ideeen heeft.Iemand nog tips? Ik zat te denken aan Oost Europa. Of Zuid Europa.
![]()
Trinity College! Daar zou ik ook wel heen willen, maar mijn uni heeft geen uitwisselingsprogramma met henquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had toen ook nog geen rijbewijs (goddank) maar ik heb wat afgezweet in de bijrijdersstoel! (dat kwam ook deels door de hittegolf, de eerste daar in 20 jaar ofzo en we hadden geen airco - we hadden gerekend op veel regen en wind, niet op 30 graden)
Zit je op het Trinity College? Dat vond ik toch wel zo'n prachtige universiteit!! Heb zelfs gekeken of ik niet daar een MA kon doen, maar ze hadden niet echt iets op het gebied van oudheid (mijn studie). Wat voor onderzoek doe je?
en haar zuster had knopjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Groeten van Viking. Ze had broccoli als lunch
quote:
Dat zou best wel eens een goede optie kunnen zijn!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef Carria het volgende:
Lissabon schijnt geweldig te zijn! Wil ik ook graag nog een keer heen.
Barcelona ook al geweest! In combinatie met Madrid.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Edinburgh? Barcelona
? Porto (met de lekkere port aan de kade)?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, kennen jullie die speciale editie magnum? Dat je een laag melkchocolade had, en toen een dikke laag caramel en toen weer melkchocolade.
Daar heb ik zin in nu
Ken ik niet, maar klinkt goddelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, kennen jullie die speciale editie magnum? Dat je een laag melkchocolade had, en toen een dikke laag caramel en toen weer melkchocolade.
Daar heb ik zin in nu
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat had je geschreven dan (je adres?)
Dat had ik vorige x wel gedaan (nou ja, kort gehouden qua praten, was geen brief) hij bood me 'n glas wkiskey aan in de winkel en ik sloeg dat af, en toen dacht ik later ' ja, lekker stom' dus ben teruggegaan met " doe mij die whiskey maar, als het aanbod nog staat"(vond ik best dapper van mezelf)
Maar met hyves kan hij ook gewoon nooit reageren en als ik er naar toe ga, moet hij wel een reactie geven. Maar das wel weer veel enger natuurlijk
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Daar heb ik zin in nu
UCD; voor mijn specialisatie een betere universiteit. Titel van m'n onderzoek is 'The Dutch interest and involvement in Williamite Ireland'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef Phaidra het volgende:
Zit je op het Trinity College? Dat vond ik toch wel zo'n prachtige universiteit!! Heb zelfs gekeken of ik niet daar een MA kon doen, maar ze hadden niet echt iets op het gebied van oudheid (mijn studie). Wat voor onderzoek doe je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Muis006 doet zwart-wit gestreept shirt aan, zet baret op en steekt dikke sigaar aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
"Je suis à Valras"
Was tegen een Franse jongen uit Toulouse die ik had ontmoet het jaar daarvoor, maar omdat ik een vriendje had in Ned. was dat niets geworden.
Toen ik het jaar daarop vriendje-vrij weer in Frankrijk was, heb ik hem dat briefje gestuurd. Toen kwam hij direct. Dat werd een fijne vakantie(ik was 16 toen, daarom die zucht dat ik oud was)
Berlijn vind ik echt geweldigquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:35 schreef cyclechick het volgende:
Barcelona lijkt me leuk! Of weekendje London, altijd goed
Berlijn?
Gent vind ik ook nog steeds heel leuk
Berlijn is ook geweldig!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Berlijn vind ik echt geweldigIk weet niet wat het is met die stad. Zoveel hipper dan de rest van Duitsland
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Carria het volgende:
[..]
UCD; voor mijn specialisatie een betere universiteit. Titel van m'n onderzoek is 'The Dutch interest and involvement in Williamite Ireland'.Klinkt leuk! Zeker omdat het nog nooit eerder onderzocht is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Stoere actiequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
"Je suis à Valras"
Was tegen een Franse jongen uit Toulouse die ik had ontmoet het jaar daarvoor, maar omdat ik een vriendje had in Ned. was dat niets geworden.
Toen ik het jaar daarop vriendje-vrij weer in Frankrijk was, heb ik hem dat briefje gestuurd. Toen kwam hij direct. Dat werd een fijne vakantie(ik was 16 toen, daarom die zucht dat ik oud was)
Pepe le Pewquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
* Muis006 doet zwart-wit gestreept shirt aan, zet baret op en steekt dikke sigaar aan
Ah, l'amour!
Oh en sorry voor mijn Magnumpost
Ik ben er zowel met snoeiende hitte geweest (juli, lekker terrasjes hangen) als met vrieskou (kerst, romantiesj bij de open haard): allebei tof!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Berlijn is ook inderdaad geweldig ja! Ik wil er ook nog heel graag heen met mooi weer, toen wij er waren heeft het drie dagen lang geplenst van de regen. Lijkt me heerlijk om gewoon een hele middag in het park om te hangen en zo..
Ik vind de aanhef bepaald niet geweldig. Maar ik ben sowieso een fervent tegenstander van het gebruik van het woordje 'Hey'quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Stoere actie![]()
Tsja, ik wil dit niet verpesten, want het was vorige x gewoon echt heel leuk! En ik had dit bedacht als prive bericht voor hyves:
Hey gitaarspelende-zingende- accountmanagende-whiskeydrinkende-triatleet!![]()
Handig zo'n bekende achternaam, nu heb ik nog even de kans om je te bedanken voor de whiskey, dat ben ik volgens mij donderdag helemaal vergeten! Ik vond het erg gezellig en hoop dat we het nog eens over kunnen doen.
Geniet van je laatste werkavondje (of zaterdag pas?),
fietsmeisje
Met Oud en Nieuw in Antwerpen hadden we ook inderdaad vrieskou, dat was heerlijk! Lekker overal warme choco drinken en zo. Dat heb ik veel liever dan drie dagen lang natte sokken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er zowel met snoeiende hitte geweest (juli, lekker terrasjes hangen) als met vrieskou (kerst, romantiesj bij de open haard): allebei tof!
Ik vind het Joods Museum daar zo vreselijk mooi! Ik vind Joodse musea vaak saai en over-sentimenteelmaar deze is zo uniek, met dat gebouw!
Of wat dacht je van;quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Stoere actie![]()
Tsja, ik wil dit niet verpesten, want het was vorige x gewoon echt heel leuk! En ik had dit bedacht als prive bericht voor hyves:
Hey gitaarspelende-zingende- accountmanagende-whiskeydrinkende-triatleet!![]()
Handig zo'n bekende achternaam, nu heb ik nog even de kans om je te bedanken voor de whiskey, dat ben ik volgens mij donderdag helemaal vergeten! Ik vond het erg gezellig en hoop dat we het nog eens over kunnen doen.
Geniet van je laatste werkavondje (of zaterdag pas?),
fietsmeisje
Ik vind het niet gek!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat gek? Ik lunch iedere dag met groente
Oeh dat klinkt wel lekker catchy (?) jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of wat dacht je van;
Whiskey doen? Die van laatst smaakte naar meer.
Whiskey is lekker! Maar ik moet wel zeggen dat ik fruitige whiskey (zoals Southern Comfort) het lekkerst vind.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben met Tink. Zo kort mogelijk. En als krabbel, hou het casual.
Whiskey!! Zullen we nog eentje??
of:
Gezellig laatst! Zullen we nog meer whiskey drinken?
of:
Zullen we nu wodka proberen?
Die laatste omdat ik whiskey echt fiess vind
Ik heb vandaag geluncht met sperzieboontjes met knoflookvinaigrettequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben met Tink. Zo kort mogelijk. En als krabbel, hou het casual.
Whiskey!! Zullen we nog eentje??
of:
Gezellig laatst! Zullen we nog meer whiskey drinken?
of:
Zullen we nu wodka proberen?
Die laatste omdat ik whiskey echt fiess vind
Waarom dan dat 'single malt scotch'?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whiskey is lekker! Maar ik moet wel zeggen dat ik fruitige whiskey (zoals Southern Comfort) het lekkerst vind.
Ik had Glennfiddich (???) ofzo gedronken, was eigenlijk prima te doen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom dan dat 'single malt scotch'?
Ik vind Southern Comfort viesIk hou alleen van stoere mannenwhisky's. Talisker en Lagavulin enzo
Neem een hondquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
Dat is een quote van McArmyquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom dan dat 'single malt scotch'?
Ik vind Southern Comfort viesIk hou alleen van stoere mannenwhisky's. Talisker en Lagavulin enzo
Het Topic?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, geef 's een link naar Het Topic, trouwens?
Nou het was eigenlijk meer de ziekenhuis-broccoli waarvan ik dachtquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik voelde me net pips dus ik heb een mini nepbounty gegeten en nu voel ik me weer Mighty Mouse!
Cycle: ik zou even afwachten. Dadelijk overkomt jou wat Monica overkwam toen ze Richard een 'breezy message' op zijn antwoordapparaat achter wou laten!
Wat je ook doet, NIET NOG EENS VERSTUREN!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef cyclechick het volgende:
Ohnee! heb ik een bericht verstuurd, maar nu weet ik niet of hij is aangekomen. Normaal staat er toch een bevestiging dat je bericht is verstuurd? nu kreeg ik gelijk weer te zien dat het een priveprofiel was
The one where no one's readyquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja. Die was leuk die aflevering!!![]()
Je hebt bij Hyves toch ook een map met "verstuurde berichten"? Staat het daar bij?
En wat heb je nu verstuurd?
Zal je zien dat het arme joch ook op Fok zit![]()
Ach verdomd, je hebt gelijk! dat wist ik helemaal niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja. Die was leuk die aflevering!!![]()
Je hebt bij Hyves toch ook een map met "verstuurde berichten"? Staat het daar bij?
En wat heb je nu verstuurd?
Zal je zien dat het arme joch ook op Fok zit![]()
Je hebt van die wonderdoekjes hè. Van Shiseido. Dat werkt echt als een tierelier tegen glimmenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
The one where no one's readygeniale aflevering!
Mijn gezicht (kin) glimt een beetje maar als ik er poeder op doe ben ik weer een halve neger. Maar nu ben ik bang dat ik eruit zie als een gilmworm!
*glim glim*
Ja potver goed dat je het zegt! Van het weekend even halen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt van die wonderdoekjes hè. Van Shiseido. Dat werkt echt als een tierelier tegen glimmen
Ik kan het plaatje niet zien door de firewall!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef cyclechick het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoel je?
Best mooi, nog wel een beetje jong, ofnie?
Dan moet je Supernatural kijken! Shirtless is ie nog beterquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:29 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Stukken beter dan die leger-flapdrol!
Ooo das snel!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef cyclechick het volgende:
AAHHHHH heb antwoord terug en hij wil nog wel een x wat drinken, maar vindt wodka naar vloeibaar leer smaken,![]()
OOHh dank allen voor de hulp en Co en Tink in het speciaal
Ik zie hem nu zelf ook niet meerquote:
Dat is snel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef cyclechick het volgende:
AAHHHHH heb antwoord terug en hij wil nog wel een x wat drinken, maar vindt wodka naar vloeibaar leer smaken,![]()
2hot4thistopicquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zie hem nu zelf ook niet meer
Yep! Goedgekeurd. 1978, huh? Voor jou aan de oude kant, maar beter dan die andere knurft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Muis006 het volgende:
Maar Co deze is dus goedgekeurd?
En niet te oud bevonden voor mij?
Dan adoreer ik er lustig op los!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef cyclechick het volgende:
\quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je Supernatural kijken! Shirtless is ie nog beter
Kan natuurlijk zijn dat hij in zijn hele leven enkel Smirnoff heeft gedronken; in dat geval geef ik hem gelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ooo das snel!!!
wel minpunten voor het niet lusten van wodka, though
Is purrrfect voor mij!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep! Goedgekeurd. 1978, huh? Voor jou aan de oude kant, maar beter dan die andere knurft.
1978. Dat is voor mij wel zo'n beetje de ondergrensMaar ik kan de hand over het hart strijken ofcourse. Oké, ik adoreer mee!!
Alleen gaf ie wel gelijk aan het druk te hebben momenteel vanwege extra vertaalklus voor een cabaretierquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zijn dat hij in zijn hele leven enkel Smirnoff heeft gedronken; in dat geval geef ik hem gelijk
Cycle! Wow, wat tof, zo'n snelle reactie! Hij vindt je leuk
Jeej een mede-adoreerder! En cycle ook al whooquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep! Goedgekeurd. 1978, huh? Voor jou aan de oude kant, maar beter dan die andere knurft.
1978. Dat is voor mij wel zo'n beetje de ondergrensMaar ik kan de hand over het hart strijken ofcourse. Oké, ik adoreer mee!!
en hij ziet er jonger uit, dus dan ist helemaal geen probleem meer. Die geboorte datum voel je niks vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeej een mede-adoreerder! En cycle ook al whoo
En ik vind 10 jaar wel meevallen
Naast mijn bedquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar zie jij nu een shirt dan???
Hij wel van de mijne! Maar dat is alleen maar positief.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
en hij ziet er jonger uit, dus dan ist helemaal geen probleem meer. Die geboorte datum voel je niks van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |