Zijn we al geweest, toen mn ouders 30 jaar getrouwd waren geloof ik! Erg leuk idd!quote:
Ja. Dat maakt het spannender. Kort houden ook. Vinden ze interessant. Ik heb eens een eenregelig briefje gestuurd naar iemand. Volgende dag op de stoep.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Bijna, co!Maar jij gaat dus voor de hyves?
Nee. Ik werk 10 uur in de week op een kantoor, administratie. Maar mijn hoofdbezigheid is promotie onderzoek (geschiedenis). Heb eerst wel een jaar in zo'n call center gewerkt. Vreselijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk!
Mijn beste vriendin woont in Ballinakill Co Meath.
Mooi land.![]()
Werk je bij een van de vele ICT bedrijven daar?
Lissabon, dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zijn we al geweest, toen mn ouders 30 jaar getrouwd waren geloof ik! Erg leuk idd!
Je hebt gelijk. Fietsmeisje, ik kom op mijn advies terug. Co heeft gelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het spannender. Kort houden ook. Vinden ze interessant. Ik heb eens een eenregelig briefje gestuurd naar iemand. Volgende dag op de stoep.
Zucht....ik word oud.![]()
Die vind ik ook lekker ja!! Zo maar even halen weer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Muis006 het volgende:
Als je maar weet dat witte thee lekker is!
Welke maat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef conleche het volgende:
Ik moet eigenlijk weer administratie doen, maar ben m'n kledingkast aan het opruimen en echt: ik heb nog maar 3 broeken die ik aankan!! Verdorie, een hele dure broek van 130 euro: 1x aangehad en nu echt te groot!
In Nederland werkt het niet zo. Om het even in getallen uit te leggen:quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe niet aan beleggingshypotheken. Onze spaarhypotheek werkt zo:
Maandelijks betaal je een gedeelte rente en een gedeelte spaar je aan voor de aflossing. Het "spaargedeelte" is gebaseerd op het gemiddeld rentepercetage. Als de rente laag staat, krijg je dus minder rente over het gespaarde gedeelte en kom je uiteindelijk dus op een te laag bedrag uit.
Edit: ik zie net dat jij met dit soort producten werkt. Dan ben ik wel heel benieuwd hoe ons dit heeft kunnen gebeuren want ik ben erg van het spreiden en dichttimmeren en had dit dus nooit verwacht
Hij is lekker fruitigquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker ja!! Zo maar even halen weer.
Ik had toen ook nog geen rijbewijs (goddank) maar ik heb wat afgezweet in de bijrijdersstoel! (dat kwam ook deels door de hittegolf, de eerste daar in 20 jaar ofzo en we hadden geen airco - we hadden gerekend op veel regen en wind, niet op 30 gradenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Carria het volgende:
[..]
Nee. Ik werk 10 uur in de week op een kantoor, administratie. Maar mijn hoofdbezigheid is promotie onderzoek (geschiedenis). Heb eerst wel een jaar in zo'n call center gewerkt. Vreselijk.
@ Phaidra: de landweggetjes zijn inderdaad bizar. Ik vind het nog steeds eng, en ik heb zelf niet eens een rijbewijs.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het spannender. Kort houden ook. Vinden ze interessant. Ik heb eens een eenregelig briefje gestuurd naar iemand. Volgende dag op de stoep.
Zucht....ik word oud.![]()
Alweer administratie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef conleche het volgende:
Ik moet eigenlijk weer administratie doen, maar ben m'n kledingkast aan het opruimen en echt: ik heb nog maar 3 broeken die ik aankan!! Verdorie, een hele dure broek van 130 euro: 1x aangehad en nu echt te groot!
Nee, te groot voor jou ook!! De 27 die ik laatst heb gekocht zit precies goed en zeker niet te groot, dus dan heb je er niks aan. Het is een zwarte Guessbroek Italiaanse maat 42. Ik denk dat dat een 29 is.quote:
Edinburghquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik moet ook nog stedentripjes verzinnen voor dit jaar.
Iig een weekendje Liverpool. En ik wil nog iets doen met mijn ouders en broer. Zal mijn broer eens mailen of hij nog leuke ideeen heeft.Iemand nog tips? Ik zat te denken aan Oost Europa. Of Zuid Europa.
![]()
Trinity College! Daar zou ik ook wel heen willen, maar mijn uni heeft geen uitwisselingsprogramma met henquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had toen ook nog geen rijbewijs (goddank) maar ik heb wat afgezweet in de bijrijdersstoel! (dat kwam ook deels door de hittegolf, de eerste daar in 20 jaar ofzo en we hadden geen airco - we hadden gerekend op veel regen en wind, niet op 30 graden)
Zit je op het Trinity College? Dat vond ik toch wel zo'n prachtige universiteit!! Heb zelfs gekeken of ik niet daar een MA kon doen, maar ze hadden niet echt iets op het gebied van oudheid (mijn studie). Wat voor onderzoek doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |