In principe moet je met je spaarhypotheek toch op het kapitaal uitkomen die je verzekerd hebt. Premieverhoging krijg je alleen als je een lagere hypotheekrente moet gaan betalen. Ik denk dat ze in Duitsland een andere constructie hebben (iets met beleggingen erin?). Ik vind dit raar temeer omdat ik weet hoe dit soort producten werkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Niet om je schrik aan te jagen, maar wij hebben ook een spaarhypotheek en in 5 jaar tijd al een tekort van ¤ 2000 opgebouwd. Onze spaarhypotheek was gebaseerd op historische rentestanden en de werkelijke rente is al een aantal jaren veel lager dan je op basis van de historie mocht verwachten. Zelfs als de rente fors gaat stijgen moeten we ¤ 20000 bijbetalen. Vandaar dat we onze maandlasten ook verhoogd hebben.
Ik vind technojunk erg grappig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:00 schreef Carria het volgende:
Fobo was ik een beetje mee aan het experimenteren. Zit op werk en verveel meHad niet gedacht dat er reacties zouden komen, het zijn ook maar wat random foto's. En dan krijg je dat
![]()
Heeft zoiets echt effect? De moeite van het proberen waard, lijkt me!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:59 schreef sigme het volgende:
D&D, wat ook vaak verrassend goed werd is een annonce. In het DvhN. Geef aan dat een net (werkend) stel woonruimte zoekt voor ¤600. In stad en/of ommeland (naar gelang wat je wenst).
Ik ken meerdere mensen die op deze manier aan geweldig goeie woonruimte gekomen zijn.
Ik wist dat jij een zinnige reactie kon geven hierop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:59 schreef Pandorah het volgende:
[..]
In principe moet je met je spaarhypotheek toch op het kapitaal uitkomen die je verzekerd hebt. Premieverhoging krijg je alleen als je een lagere hypotheekrente moet gaan betalen. Ik denk dat ze in Duitsland een andere constructie hebben (iets met beleggingen erin?). Ik vind dit raar temeer omdat ik weet hoe dit soort producten werken. Ik ga eens navraag doen of dit in NL ook kan als ik er volgende week weer een bepaalde persoon zie.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:00 schreef Carria het volgende:
Dank voor alle welkoms!
Fobo was ik een beetje mee aan het experimenteren. Zit op werk en verveel meHad niet gedacht dat er reacties zouden komen,
Ik woon er.quote:
Ik doe niet aan beleggingshypotheken. Onze spaarhypotheek werkt zo:quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:59 schreef Pandorah het volgende:
[..]
In principe moet je met je spaarhypotheek toch op het kapitaal uitkomen die je verzekerd hebt. Premieverhoging krijg je alleen als je een lagere hypotheekrente moet gaan betalen. Ik denk dat ze in Duitsland een andere constructie hebben (iets met beleggingen erin?). Ik vind dit raar temeer omdat ik weet hoe dit soort producten werken. Ik ga eens navraag doen of dit in NL ook kan als ik er volgende week weer een bepaalde persoon zie.
Ik zou voor optie 2 gaan! Of optie 3. Want die is wel heel stoer!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
Niemand oppervlakkig liefdesadvies over?![]()
liefde bestaat nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
Jawel. Kijk of je morgen langsdurft (dan weet je direct hoe het er voor staat) en anders stuur je hem alsnog een berichtje op Hyves.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
Of juist welquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
liefde bestaat niet
euh.. met mijn groot scala aan gedumpt worden, afgewezen worden en alleen als neukertje gebruikt worden (ook ondanks anders beweren), denk ik niet dat ik écht goed advies kan geven
Oh! Niks doen lijkt me zonde. Ik ben geen fan van Hyves. Maar is wel lekker veilig inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef Carria het volgende:
[..]
Ik woon er.
En om de daarop volgende vragen ook maar vast te beantwoorden:
Ik woon er nu ruim 2.5 jaar, in Dublin, omdat ik getrouwd ben met een Ierse man.
Oh, contact maken is het probleem niet, hij is lekker goed gebekt (en bijdehand, net als ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh! Niks doen lijkt me zonde. Ik ben geen fan van Hyves. Maar is wel lekker veilig inderdaad
Als je stoute schoenen in de kast hebt zou ik even langs gaan en kijken of je een leuk gesprek kan hebbenUit het whiskeyverhaal maak ik op dat hij best contact durft te leggen, dus als hij interesse heeft zal je het heus merken als je even langs hupt, al is het maar om hem nog te bedanken voor de whiskey!
Wauw, gaaf!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef Carria het volgende:
[..]
Ik woon er.
En om de daarop volgende vragen ook maar vast te beantwoorden:
Ik woon er nu ruim 2.5 jaar, in Dublin, omdat ik getrouwd ben met een Ierse man.
I say no, nay, never.. *pompompom* no nay never no mooooooooooooooooooooooooooooooorequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh ik wil rond hobbelen bij Ring of KerryEn en en. Dingen zien! Ierland
Nooit geweest, maar ik hoor de lokroep al jaren
![]()
*zet Dubliners op*
Als hij je leuk vindt zal je zeker geen rare reactie krijgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, contact maken is het probleem niet, hij is lekker goed gebekt (en bijdehand, net als ik)
Maar tis wel gelijk overduidelijk dat ik voor hem kom, als ik die zaak in stap zegmaar. Maar misschien doe ik het toch maar, als ik durf.. Alleen ben ik bang dat ik dan gelijk stalkerig overkom![]()
Twijfelkont ben ik soms. Thanks voor jullie mening.
Ik ook! Stedentripje sowieso binnen nu en twee jaar (oh, ik ben zo dol op stedentripjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh ik wil rond hobbelen bij Ring of KerryEn en en. Dingen zien! Ierland
Nooit geweest, maar ik hoor de lokroep al jaren
![]()
*zet Dubliners op*
Bijna, co!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef conleche het volgende:
he fuck dat wil niet. CC optie 2 dus
Leuk!quote:[b]Op woensdag 28 januari 2009 14:08 .
Ik woon er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |