Ik vind het niet gek!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat gek? Ik lunch iedere dag met groente
Oeh dat klinkt wel lekker catchy (?) jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of wat dacht je van;
Whiskey doen? Die van laatst smaakte naar meer.
Whiskey is lekker! Maar ik moet wel zeggen dat ik fruitige whiskey (zoals Southern Comfort) het lekkerst vind.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben met Tink. Zo kort mogelijk. En als krabbel, hou het casual.
Whiskey!! Zullen we nog eentje??
of:
Gezellig laatst! Zullen we nog meer whiskey drinken?
of:
Zullen we nu wodka proberen?
Die laatste omdat ik whiskey echt fiess vind
Ik heb vandaag geluncht met sperzieboontjes met knoflookvinaigrettequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben met Tink. Zo kort mogelijk. En als krabbel, hou het casual.
Whiskey!! Zullen we nog eentje??
of:
Gezellig laatst! Zullen we nog meer whiskey drinken?
of:
Zullen we nu wodka proberen?
Die laatste omdat ik whiskey echt fiess vind
Waarom dan dat 'single malt scotch'?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whiskey is lekker! Maar ik moet wel zeggen dat ik fruitige whiskey (zoals Southern Comfort) het lekkerst vind.
Ik had Glennfiddich (???) ofzo gedronken, was eigenlijk prima te doen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom dan dat 'single malt scotch'?
Ik vind Southern Comfort viesIk hou alleen van stoere mannenwhisky's. Talisker en Lagavulin enzo
Neem een hondquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef cyclechick het volgende:
Niemand oppervlakkig liefdesadvies over?![]()
Dat is een quote van McArmyquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom dan dat 'single malt scotch'?
Ik vind Southern Comfort viesIk hou alleen van stoere mannenwhisky's. Talisker en Lagavulin enzo
Het Topic?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, geef 's een link naar Het Topic, trouwens?
Nou het was eigenlijk meer de ziekenhuis-broccoli waarvan ik dachtquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik voelde me net pips dus ik heb een mini nepbounty gegeten en nu voel ik me weer Mighty Mouse!
Cycle: ik zou even afwachten. Dadelijk overkomt jou wat Monica overkwam toen ze Richard een 'breezy message' op zijn antwoordapparaat achter wou laten!
Wat je ook doet, NIET NOG EENS VERSTUREN!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef cyclechick het volgende:
Ohnee! heb ik een bericht verstuurd, maar nu weet ik niet of hij is aangekomen. Normaal staat er toch een bevestiging dat je bericht is verstuurd? nu kreeg ik gelijk weer te zien dat het een priveprofiel was
The one where no one's readyquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja. Die was leuk die aflevering!!![]()
Je hebt bij Hyves toch ook een map met "verstuurde berichten"? Staat het daar bij?
En wat heb je nu verstuurd?
Zal je zien dat het arme joch ook op Fok zit![]()
Ach verdomd, je hebt gelijk! dat wist ik helemaal niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja. Die was leuk die aflevering!!![]()
Je hebt bij Hyves toch ook een map met "verstuurde berichten"? Staat het daar bij?
En wat heb je nu verstuurd?
Zal je zien dat het arme joch ook op Fok zit![]()
Je hebt van die wonderdoekjes hè. Van Shiseido. Dat werkt echt als een tierelier tegen glimmenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
The one where no one's readygeniale aflevering!
Mijn gezicht (kin) glimt een beetje maar als ik er poeder op doe ben ik weer een halve neger. Maar nu ben ik bang dat ik eruit zie als een gilmworm!
*glim glim*
Ja potver goed dat je het zegt! Van het weekend even halen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt van die wonderdoekjes hè. Van Shiseido. Dat werkt echt als een tierelier tegen glimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |