CBLquote:Op maandag 26 januari 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
Where the soap carries on.
Oeps, ik ben CBL vergeten te noemen in de TT.![]()
Ikke niet hoor!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:15 schreef peeet1 het volgende:
even een bricht van radio nl
massaal gaan mensen van fok naar nowlive
aldus sly
Als het Jaap al is. Geloof er geen flikker van.quote:
Nee dat is Jaap for real.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het Jaap al is. Geloof er geen flikker van.
Nou ja. Gisteren las ik dat hij een account had onder DGKJaap en nu onder dgkJaap. Kloonalert?quote:
De eerste is zeker weten echt.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja. Gisteren las ik dat hij een account had onder DGKJaap en nu onder dgkJaap. Kloonalert?
Als het Jaap al is geloof ik er geen flikker vanquote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het Jaap al is. Geloof er geen flikker van.
Je hebt die 100 posts goed samengevat incl. de ruim 2000 posts op RMquote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de laatste 100 posts van het vorige topic ff gelezen en mis waarschijnlijk eea, maar begrijp ik het nou goed dat er geruchten over huwelijksproblemen tussen Huub en Claire zijn, dat Sly dat probeert uit te melken en dat hij er niet blij mee is dat Huub niet gelijk op zijn SMSje gereageerd heeft, en dat er daarom nu nog meer modder gegooid wordt?
Enlighten me please
Ho ho niet nog een rel!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het Jaap al is geloof ik er geen flikker van
Ik sta liever buiten met een brandweerman.
[ afbeelding ]
Ik wilde ook die hele zooi achter me laten, maar dit is te mooi om niet mee te doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef yvonne het volgende:
Ah, een nieuw vers en fruitig topic.
Van RM:
VOL daar is die Morwen toch mod? Vage vent die zich voor doet als geil wijf maar ondertussen zich nergens durft te laten zien, rest deugd wel daar. Wordt in ieder geval niet met 2 maten gemeten.
Ah, das mooi.... hoef ik daar niet ook nog te lezenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je hebt die 100 posts goed samengevat incl. de ruim 2000 posts op RM
nou hé, seker Haha........quote:
Perfect!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de laatste 100 posts van het vorige topic ff gelezen en mis waarschijnlijk eea, maar begrijp ik het nou goed dat er geruchten over huwelijksproblemen tussen Huub en Claire zijn, dat Sly dat probeert uit te melken en dat hij er niet blij mee is dat Huub niet gelijk op zijn SMSje gereageerd heeft, en dat er daarom nu nog meer modder gegooid wordt?
Enlighten me please
Ja maar we hebben niet allemaal in DGK gezeten en er zulke goede vrienden aan overgehouden als Slaaiquote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, das mooi.... hoef ik daar niet ook nog te lezen
Maar goed.... hun relatie is dus ff geen rozentuin, goh.... beetje jammer dat iedereen zich daar weer mee moet bemoeien, laat ze lekker hun problemen zelf oplossen, we hebben allemaal wel eens ff relatiestress.
Dat was een mooie grap.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nou hé, seker Haha........
je zou hem bijna een handje willen geven en met hem op de foto willen......
bijna........
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=152&jaar=2009&maand=01quote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef STAP01 het volgende:
He bah! Ik kan me niet registreren op NL!
waar staat RM eigenlijk voor?
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was een mooie grap.
Die unban enige tijd later was helemaal fijn.
Fijne avond verder Fan!
OOOOOOOOOOOOH! Natuuuuuuuuuuurlijk!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=152&jaar=2009&maand=01
Rocket Miljonairs, the place to be.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef STAP01 het volgende:
He bah! Ik kan me niet registreren op NL!
waar staat RM eigenlijk voor?
Volgens de geruchten dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Noek het volgende:
Maar de geruchten komen van de familie Recourt. Voor Leandra dan.
Geruchten via geruchten en niemand weet wat er werkelijk aan de hand is.quote:
Ik heb daar een ban en heb me ooit geregistreerd om de roddels te volgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef yvonne het volgende:
En wie is er allemaal overgelopen van FOK! naar NL?!
Biecht op!
thanks anyways!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rocket Miljonairs, the place to be.
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=152&maand=01&jaar=2009
Oh, ik loop weer achter.
Rightquote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef yvonne het volgende:
Biecht op!
Doe es een linkje naar die radio?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik zit klaar met koffie, en NL-radio staat aan.
Ik mag daar niet meer komenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef yvonne het volgende:
Biecht op!
niks om je voor tequote:Op maandag 26 januari 2009 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban en heb me ooit geregistreerd om de roddels te volgen.
Nog even geduld Peter, Slaaajjjj heeft andere dingen te doen en is zo weer terug. Prioriteiten hè?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik zit klaar met koffie, en NL-radio staat aan.
Vast een binnenkomend sms-je.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even geduld Peter, Slaaajjjj heeft andere dingen te doen en is zo weer terug. Prioriteiten hè?
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
hehe de site van Huub is gewoon een ontmoetingsplaats voor reality idioten
Eerst even Seki kijken en daarna loop ik overquote:
Oh ja, Cc gooi hem er nog eens in. Moet het ook nog kijken!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst even Seki kijken en daarna loop ik over
Ga weg, die hebben niks sappigs!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Jij hoort naar FOK! te luisteren.
Ah, goed zo. Ben nu aan het kijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Copycat het volgende:
Seki is leuk!
Qua interview.
Nog even, voor Noek: http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/ ()
Kunnen ze niet roepen dat nowlivers massaal naar FOK overstappen.......mwaoh nee laat maarquote:
Dus geen RLS op dat tijdstip.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:09 schreef peeet1 het volgende:
Het gat welke de Gouden Kooi in mei achterliet en nog steeds niet succesvol is opgevuld wordt in maart opgevuld door het nieuwe programma Take me out met ...
RTL 5 komt in maart met een vernieuwde vooravond, deze bestaat uit de reeks bekende succesformules Wie is de Chef en Deal or no Deal. Het gat welke de Gouden Kooi in mei achterliet en nog steeds niet succesvol is opgevuld wordt in maart opgevuld door het nieuwe programma Take me out met Eddy Zoëy.
De maandagavond=modeavond blijft ook in maart bestaan. De avond wordt versterkt met Britains missing topmodel. Op de dinsdag komt RTL 5 met CSI: Miami en Leverage, de woensdag en vrijdagavond worden ingevuld met de leukste en nieuwste films.
bron http://www.tienfan.nl/Blog/?p=6584
die Jaap is nep, dat benk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 20:03 schreef lobke14 het volgende:
zag net op NL dat hun nieuwste lid Claire is. Maarja of dit de echte is ? Zelfde vraag ik me af bij DGKjaap.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef yvonne het volgende:
Wat leuk gedaan dat interview! En hij zeiVamos
\En dan nu over naar NL radio
quote:
Saai manquote:
Ik heb het gezien.......quote:
aha aha aha..... nu ben ik weer benieuwd wat Oma thea der neer heeft gezetquote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
Oma thea uit brabant had iets bij de hyves van claire haar vader gezet gister.
Hij heeft nu geantwoord.
Ik maak hier uit op dat hij die brief bij bron dus niet heeft geschreven.
Ron (63)
vandaag, 15:12
thea, bedankt voor je lieve bericht...makkelijk om onze naam te gebruiken. Wij houden ons zeker op dit moemnt overal buiten...
x ron en berga
Ja, hij is tof. Zo dwars tegen de standaard in maar wel met een groot rechtvaardigheidsgevoel. Grote muil, klein hartje. Zo herinner ik me hem nog uit de Bus. Ik kon me wel voorstellen dat je bang voor hem was, als je ook in die bus verbleef. Hij was intimiderend maar het is gewoon een goede gozer.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.......
Ik weet niet wat jij er van vindt, maar ik ben Fan !
Super toffe gozer..........![]()
6 weken in de bus, leven naar de klote door één of andere mongool en afgescheept met 7 duizend gulden
dat vind ik wel schandalig..........
Daar wil ik ook wel 7 duizend gulden voor hebben hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.......
Ik weet niet wat jij er van vindt, maar ik ben Fan !
Super toffe gozer..........![]()
6 weken in de bus, leven naar de klote door één of andere mongool en afgescheept met 7 duizend gulden
dat vind ik wel schandalig..........
Hmmmm dit werpt toch weer even een ander licht op de zaak.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
Oma thea uit brabant had iets bij de hyves van claire haar vader gezet gister.
Hij heeft nu geantwoord.
Ik maak hier uit op dat hij die brief bij bron dus niet heeft geschreven.
Ron (63)
vandaag, 15:12
thea, bedankt voor je lieve bericht...makkelijk om onze naam te gebruiken. Wij houden ons zeker op dit moemnt overal buiten...
x ron en berga
Ik ben niet zo geinteresseerd in fokradio en schoolmeisjesquote:
Dat meen je?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef yvonne het volgende:
Er liep toen toch ook een topicreeks over Sly bij opgelicht.nl?
Ikbengenaaid.nlquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je?
www.gebanddooryvonne.hyves.nl
Hij neemt er wel de tijd voorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geinteresseerd in fokradio en schoolmeisjes
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikbengenaaid.nl
http://www.google.com/search?hl=nl&rls=GGGL,GGGL:2006-38,GGGL:nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=sly+nowlive+opgelicht.nl&spell=1
En ik klikte
Seki, speciaal voor jou!!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst even Seki kijken en daarna loop ik over
Heb zelfs een berichtje op jullie site achtergelaten.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Seki, speciaal voor jou!!Hoe vond je hem? (we hebben nog beelden van de beste man zonder shirt, maar daar hangt nog een prijsvraag achter.)
Waarom heb je die Job niet voor z'n muil gebeukt?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Radio of Televisie.
Televisie, dan zie je het gelijk.
Ja, vond ik te gek om te vragenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom heb je die Job niet voor z'n muil gebeukt?
(Op vriendelijke, verklarende toon) "Ik heb die Job en Yaziz wel gespuugd, maar er is tegen mij gezegd: als ik m'n handen gebruik dan moet ik gelijk vertrekken., dus de enigste andere optie was om ze midden in hun muil te spugen. "
Wanneer ga je het plaatsen van dido en roel daar was je toch ook al geweest van de week.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, vond ik te gek om te vragenEn ik was natuurlijk ook op een hele journalistieke manier benieuwd
![]()
Heb Andries, Tanja en Willem inmiddels ook gezien, afgelopen zaterdag in Leeuwarden.
Ja, staat er misschien morgen al op, en anders waarschijnlijk woensdag. Ook lachen, ze hebben een leuke primeurquote:Op maandag 26 januari 2009 22:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wanneer ga je het plaatsen van dido en roel daar was je toch ook al geweest van de week.
Dido is zwangerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, staat er misschien morgen al op, en anders waarschijnlijk woensdag. Ook lachen, ze hebben een leuke primeur
Ja, verdikkeme.... dacht ik het net te begrijpen, snap ik er niets meer vanquote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Noek het volgende:
Maar de geruchten komen van de familie Recourt. Voor Leandra dan.
En alledrie ook individueel geïnterviewd? Produktie hoor!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, vond ik te gek om te vragenEn ik was natuurlijk ook op een hele journalistieke manier benieuwd
![]()
Heb Andries, Tanja en Willem inmiddels ook gezien, afgelopen zaterdag in Leeuwarden.
Huiskamer van een vriendin gereserveerd, en we liepen maar een uurtje uitquote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En alledrie ook individueel geïnterviewd? Produktie hoor!
Allemaal ook wel spraakmakende types, destijds. Hoe was het weerzien met Willem, de Rat uit het Störevat?
Is dat niet Etienne?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of dat Roel iets toe gaat geven...
[ afbeelding ]
Dat mietje is te bang voor een tatoo naaldquote:
Ik ga nu twijfelen, maar denk dat je gelijk hebt, gezien het account waar die capsloc in staat.quote:
heb jij nog foto's of filmpjes van bb 1quote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Soooo heeee! Die gozert heeft een hoop haar! Ben spontaan jaloers
Alles. En op dvd, ook nog.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:40 schreef dgklieke het volgende:
[..]
heb jij nog foto's of filmpjes van bb 1
Doen ze het nog? Je zal ze wel grijs gespeeld hebbenquote:
Roel had toch een tattoo op zijn rug?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga nu twijfelen, maar denk dat je gelijk hebt, gezien het account waar die capsloc in staat.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Roel had toch een tattoo op zijn rug?
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
kan je daar niet wat van op Internet zettenquote:
E10 ook volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zie, je snapt het allemaal best. Goed gedaan, deerne!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, verdikkeme.... dacht ik het net te begrijpen, snap ik er niets meer van
Dus: het gerucht gaat dat de familie Recourt de vuile was van Huub en Claire heeft buiten gehangen?
En dat Sly daarop direct antwoord van Huub wilde, Huub te druk was met wassen, drogen, strijken en vouwen, Sly zich daardoor gepasseerd voelde, met modder ging gooien, en de was nu nog smeriger is dan hij was??
Oh, en dat Claire claimt dat ze helemaal geen probleem heeft met het wasgoed en dat het kraakhelder is, maar Huub ondertussen aangegeven heeft dat Witte Reus toch niet echt schoon wast??
TLF Interview Nana Love uit Big Brother 5 deel 1quote:Op maandag 26 januari 2009 22:55 schreef diedirk het volgende:
Hey Bart,
Wanneer ga je Dido en Roel interviewen? Ben erg benieuwd hoe het met hun gaat!
Het gaat goed met ze!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:55 schreef diedirk het volgende:
Hey Bart,
Wanneer ga je Dido en Roel interviewen? Ben erg benieuwd hoe het met hun gaat!
Sly is gewoon de GROOTSTE sukkel die ik kenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu moet ik stoppen, anders lijkt het weer zo alsof ik iets tegen Sly heb en dat is net mijn bedoeling.
Krijg ik gezeik met Endemol. Ik kan wel kijkavondjes organiseren, met popcorn en bierrr!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef dgklieke het volgende:
[..]
kan je daar niet wat van op Internet zetten
Stuur maar op, ik post ze welquote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Krijg ik gezeik met Endemol. Ik kan wel kijkavondjes organiseren, met popcorn en bierrr!
Of lekker kopieeren en dan illegaal verkopen onder de toonbank voor weinig.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Krijg ik gezeik met Endemol. Ik kan wel kijkavondjes organiseren, met popcorn en bierrr!
Dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En je ontkomt er niet aan om Sly ook te nterviewen.
Daar kan zelfs een Yvonne, Danny, Remlock en al die andere admins niet tegen op.
Jij kan de kans krijgen om de sitebeheerder allertijden te mogen interviewen.
Pak die kans!!!
hey ! dat wist ik nog niet ........... dat tie ook op mannen valt ..........quote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telefoontje van Ewald (Sly)
Hij belde op mijn mobiel, dius kon het niet opnemen.
"Kereltje, je gaat te ver. Jij bent van mij nu. Maakt me geen flikker uit wie je kent. Laat me je niet zien in Warsveld, want dan ben je voor mij ventje. Denk maar niet dat je grappig bent met dat gelluidsfragment, want ik heb je er geen toestemming voor gegeven. Jij gaat dit nog vernemen ventje"
Dus hij gebruikt sukkeltje niet meer, hij heeft het over Warnsveld, terwijl ik in Zutphen woon,
Tja, dan ben je niet geheel goed geïnformeerd.
(edit: in Warnsvweld woont een MOD van NL. Vandaar dat hij natuurlijk denkt dat ik er ook woon)
o leuk ! dus we krijgen Dido en Roel nog te zien en Tanja .... die zo lekker eigenwijs tegendraads wasquote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het gaat goed met ze!![]()
Heb ze afgelopen woensdag gesproken, in hun huis in Rotterdam. Was heel gezellig
Mooi , heb je er ook opnames net zoals bij Seki van?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het gaat goed met ze!![]()
Heb ze afgelopen woensdag gesproken, in hun huis in Rotterdam. Was heel gezellig
me kaar niet persoonlijk aanvallenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Jij bent voor mij uitschot, om je reactie die je op me gaf over lies.
Als ik een mening heb, dan is dat een mening en dan heb jij dat niet als ex-mod kracht bij te zetten om mij neer te halen.
Je bent niet meer blauw en je hebt geen invloed meer.
Je hebt net als iedere andere user te respecteren wat iemend van iets denkt.
Dat wilde ik ff kwijt
Eerst even een samenvatting waar dìt nu weer over gaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef dgklieke het volgende:
[..]
me kaar niet persoonlijk aanvallen
afz sly
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Als ik een mening heb, dan is dat een mening en dan heb jij dat niet als ex-mod kracht bij te zetten om mij neer te halen.
Dat wilde ik ff kwijt
Sorry Ewald ik zal het heul nie meer doen nie, het ontflipte me.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef dgklieke het volgende:
[..]
afz sly
wat schattigquote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef dieenebart het volgende:
Tanja was heel zenuwachtig
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Dat wilde ik ff kwijt
"me kaar"quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef dgklieke het volgende:
[..]
afz sly
Ah mooi!, knip er maar zo weinig mogelijk in en zet alles i n geheel maar onlinequote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, staat er misschien morgen al op, en anders waarschijnlijk woensdag. Ook lachen, ze hebben een leuke primeur
He ja fijn ga daar weer over beginnen. Sterk staaltje van je hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Dat wilde ik ff kwijt
Hoort niet thuis maar heeft met een reactie van LS te maken over dat ik na het overlijden van mijn schoonvader op fok kwam omdat ik alleen zat op dat moment. Hij viel mij nogal hierover aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst even een samenvatting waar dìt nu weer over gaat.
Jij refereert naar iets waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He ja fijn ga daar weer over beginnen. Sterk staaltje van je hoor.
Ben blij dat er niet zo heel veel mensen op de wereld zijn met dezelfde denkwijze als jij hebt op dat gebied.
Oke andere lies dan sorry begreep ik het verkeerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij refereert naar iets waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden.
Ik had het over iets anders.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef kissa het volgende:
[..]
(cursus Nederland zou je van pas komen, L.O.I. of zo)
En mijn tomtom is van slag. Dit is het media-topic. En daar hoort deze discussie niet palats te vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke andere lies dan sorry begreep ik het verkeerd.
juist schreef ik al naar apkquote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En mijn tomtom is van slag. Dit is het media-topic. En daar hoort deze discussie niet palats te vinden.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En mijn tomtom is van slag. Dit is het media-topic. En daar hoort deze discussie niet palats te vinden.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hamvraag, wie is nu de grootste lul
1. Sly
2. Huub
3. Bram
4. Pa Recourt
5. Ma Recourt
6. Allemaal sporen ze niet
7. Snetje
Ik viel heul geen ex-mods aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja er waren even geen zieke buurmeisjes of FOK!-users met een sterfgeval voor handen om aandacht mee te trekken hè, dus dan maar een "ex-mod" nog even hier aanvallen. Stoute tomtom!![]()
Ja, genoeg aandacht gehad weer? Topic weer verkloot met je achterlijke gezwets? Hou toch eens op, man. Je bent te lelijk om een aandachtshoer te zijn. Jij of all people zou beter moeten weten om te beginnen over een profiel. Zouden ze eens op jou moeten loslaten, geschifte. Het jeukt me nog steeds wat je van me vindt en zolang jij me niet moet, vat ik dat op als een compliment.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu ga ik slapen.
Ja ik loop maar weer weg.
Nou... FOK! bestaat dit jaar 10 jaar, FOK! en BB hebben best wel een band, ik zie wel een mogelijkheidquote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat feit John de M. wel overhaalt om over zijn hart te strijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef yvonne het volgende:
Nou... FOK! bestaat dit jaar 10 jaar, FOK! en BB hebben best wel een band, ik zie wel een mogelijkheid
Voor de kijkavondjes met popcorn en bierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat feit John de M. wel overhaalt om over zijn hart te strijken.
quote:Jose vd bor is een eenzaam weggestopt moster te lijlijk om de nuitenwereld in te gaan en daarom zit ze hier andere mensen zwart te maken ze moet toch iets met haar zielige leventje
quote:Jose vd bor dat is toch dat vette zwijn die honden sexueel misbruikt?dik lelijk wijf met een uilebril
Bron: RM.quote:Zojuist met Ludo Voeten (eigenaar van Total Rocket Management) gesproken van de site Rocket die helemaal los staat van de site Rocketmiljonairs. In overleg met hem is besloten te vermelden dat hij niets maar dan ook niets met Rocketmiljonairs te maken heeft en wil hebben. Ook doet Rocket al een tijdje geen boekingen meer van/voor Huub. Hij is alles behalve blij met de gang van zaken en zal er alles aan doen de site offline te halen aangezien vele mensen denken dat hij nog steeds verbonden is met Huub of de site rocketmiljonairs. « Laatste verandering: Vandaag om 11:17:00 door Sly
Nah, dat zal wel meevallen. Ik begrijp gewoon niet waarom Slaaaaajjjjj zo rancuneus is. Wat heeft het voor zin om te proberen die site op te heffen???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een gemis voor de mensheid zal dat worden!
Ha LS je gaat in deze zelf nog lager.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik viel heul geen ex-mods aan.
Dat jij en Noekje een "band" hebben, moet je mijj buiten laten.
Een stumper die niet ziet dat jullie twee handen op één buik zijn.
En die van zieke buurmeisjes is wel heel erg laag gegrepen.
Maar dat geeft weer aan hoe jij in elkaar zit.
Is die Idioot in Belgïe toevallig familie van je?
Ik walg nogal vaak van je opmerkingen en je voldoet wel aan een profiel van een ziekelijk gestoord iemand.
die vent spoort echt nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef beequeen het volgende:
Slaaaajjjjj doet er echt alles aan om Huub onderuit te halen.
[..]
Bron: RM.
als hij het nu eens bij FOK zou proberen dan zou het helemaal hillarisch wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, dat zal wel meevallen. Ik begrijp gewoon niet waarom Slaaaaajjjjj zo rancuneus is. Wat heeft het voor zin om te proberen die site op te heffen???
Werkt de verwarming weer?
Is dat die José van Luv?quote:
Er is een fout opgetreden !quote:
gefeliciteerd met je ban Peeetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:19 schreef dgklieke het volgende:
[..]
Er is een fout opgetreden !
Sorry peeet1, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Reden bekend RM gebeuren
Terug
bron nolive http://home.nowlive.eu/index.php?topic=245.new#new
dag sly
![]()
Dat is dus zijn bedoeling mensen monddood maken die Sly dus!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef beequeen het volgende:
Slaaaajjjjj doet er echt alles aan om Huub onderuit te halen.
[..]
Bron: RM.
Waarom zou dit mij moeten overkomen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:19 schreef dgklieke het volgende:
[..]
Er is een fout opgetreden !
Sorry peeet1, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Reden bekend RM gebeuren
Terug
bron nolive http://home.nowlive.eu/index.php?topic=245.new#new
dag sly
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zou dit mij moeten overkomen?
Je kunt het ook als propaganda zien.................toch?
Topic: DGK verledentijdquote:
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3839471#3839471]dinsdag 27 januari 2009 @ 12:41[/target] schreef fritsie het volgende:
@Einde --> Ook een leuk idee: allemaal naar http://sly65.hyves.nl/ gaan en dan links op de pagina op "Dit is niet OK" drukken. Lachen toch?
Door: Sly=niet OK | op: 2009-01-27 | om: 12:29
![]()
![]()
Alleen als het echt interessant is. Dus hou je adem maar niet in.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Topic: DGK verledentijd
spapaars, sering, spiky, Liessie, inlandse, Copycat *
*
Voor plakken en knippen.
Vond het voor héél eventjes leuk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
En ik heb daar wat precies mee te maken?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef blomst het volgende:
nah, ik schrijf één zinnetje op het forum, en nu bestaat mijn gebruikersnaam opeens niet meer, kon niet eens antwoorden op |Sly
o, even kijken wat ik daar allemaal in moet vullenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3752 Gepost op: Vandaag om 13:16:37 »
Waarom eigenlijk die Hetze tegen Huub?
Omdat hij niet vaak genoeg poste op Nowlive??
Als we niet mee praten in Huub zijn straatje is het een hetze???
Offtopic mededeling.
Het verleden heeft bewezen dat mensen waarvan het profiel niet volledig is ingevuld met een ander doel op Nowlive aanwezig waren/zijn.
Daarom gaan wij profielen die niet volledig zijn ingevuld verwijderen. Komt men dan weer terug zonder deze in te vullen volgt er een BAN.
Je bent hier vrijwillig en hebt je aan onze regels te houden.
Dus vul je profiel gewoon in zoals geslacht en geboortedatum. Een tip, loop alsnog je profiel na.
Ga hierover verder geen discussie aan in DIT topic.
p.s Verborgen lezers zijn door het beheer gewoon te zien.
ja nu word die nooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
« Antwoord #3752 Gepost op: Vandaag om 13:16:37 »
Waarom eigenlijk die Hetze tegen Huub?
Omdat hij niet vaak genoeg poste op Nowlive??
Als we niet mee praten in Huub zijn straatje is het een hetze???
Offtopic mededeling.
Het verleden heeft bewezen dat mensen waarvan het profiel niet volledig is ingevuld met een ander doel op Nowlive aanwezig waren/zijn.
Daarom gaan wij profielen die niet volledig zijn ingevuld verwijderen. Komt men dan weer terug zonder deze in te vullen volgt er een BAN.
Je bent hier vrijwillig en hebt je aan onze regels te houden.
Dus vul je profiel gewoon in zoals geslacht en geboortedatum. Een tip, loop alsnog je profiel na.
p.s Verborgen lezers zijn door het beheer gewoon te zien.
.quote:Je bent hier vrijwillig en hebt je aan onze regels te houden.
p.s Verborgen lezers zijn door het beheer gewoon te zien
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
Hij banned iedereen van hier
Als er nou nog íemand durft te klagen over FOK!...
ga je ook gebootedatums controleren??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er nog steeds op. Maar ik meng me dan ook nergens in en kijk aan de zijlijn toe hoe het wazige verhaal zich ontspintquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
Echt, die gast geilt op dit soort dingen. Ik lach me kapot.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef Dementor het volgende:
Sly-
« Antwoord #3776 Gepost op: Vandaag om 13:49:44 »
Mensen die printscreens hebben van RM waar "smaad en laster" op staan kunnen die mij mailen voor morgen 12 uur op email: info@nowlive.eu
Al geedit, let wel mijn post was een quote van die van dgklieke.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef beequeen het volgende:
Misschien kunnen dgklieke en Dementor hun post even verwijderen. Dit slaat nergens op, net als een adres posten. Gewoon not done.
Ik zie het, vandaar mijn aanpassing.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
Al geedit, let wel mijn post was een quote van die van dgklieke.
Ik post geen adresgegevens.
Het kon net zo goed fake zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Door jou weet ik nu dat het adresgegevens zijn van Sly
Het is echt te gek voor woorden wat er nu allemaal gebeurt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:18 schreef Suikeroom het volgende:
en Sly wordt nu door de Huub aanhang geplaagd want zn hyves is tijdelijk verwijderd
Moots, wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:20 schreef mootie het volgende:
LOL!
Sorry mewtie, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
stoken
Het is ook raar. Hij lost het allemaal intern op en vervolgens wordt het een complete i-net oorlog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Het is echt te gek voor woorden wat er nu allemaal gebeurt.
Laat huub gewoon zijn reactie gedeelte even op slot gooien en niet meer aan die idioterie ruimte geven.
Lijkt me toch dat huub wel het fatsoen in zijn donder heeft om dit te laten stoppen.
In ieder geval moet hij niet meer reageren op die idioot van een sly.
Hij voert hem er alleen maar mee.
Volgens mij zit huub hier toch echt niet op te wachten in zijn leven.
Gewoon als hij wat kwijt wil dit via hyves of zo maar dat weblog even laten voor wat het is totdat die idioten wat nieuws hebben gevonden om te vuilspugen.
Maarja zo denk ik er over.
Ik was heel lief, ik zag dat Nowlivers namen van exNowlivers op RM postten, en ik bood aan screenies te makenquote:
Volgens mij begreep je het wel goed!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke andere lies dan sorry begreep ik het verkeerd.
Ondank is 's werelds loon. KutSlaaajjjjjjjjj.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef mootie het volgende:
Ik was heel lief, ik zag dat Nowlivers namen van exNowlivers op RM postten, en ik bood aan screenies te maken
mootss.. een beetje herr slaaijii pesten, dat arme jochiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:20 schreef mootie het volgende:
LOL!
Sorry mewtie, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
stoken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Het is echt te gek voor woorden wat er nu allemaal gebeurt.
Laat huub gewoon zijn reactie gedeelte even op slot gooien en niet meer aan die idioterie ruimte geven.
Lijkt me toch dat huub wel het fatsoen in zijn donder heeft om dit te laten stoppen.
deze is er nog http://nowlive.hyves.nl/quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:18 schreef Suikeroom het volgende:
en Sly wordt nu door de Huub aanhang geplaagd want zn hyves is tijdelijk verwijderd
Wat vreselijk arrogant om een link naar de betekenis te zetten...... jij schat je medeposters wel hoog in....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
HUUB <=====> FATSOEN
contradictio in terminis
Of misschien ben jij gewoon een lui varken.quote:
Ja, ik ga even 250.000 accounts controleren of ze d'r profiel ingevuld hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:46 schreef APK het volgende:
[..]
Of misschien ben jij gewoon een lui varken.
ja, heb je die ook al als niet OK aangemeld?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef dgklieke het volgende:
[..]
deze is er nog http://nowlive.hyves.nl/
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
ja, heb je die ook al als niet OK aangemeld?![]()
quote:Deze hyve is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of deze content inderdaad in strijd is met de gebruikersvoorwaarden.
ja heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
ja, heb je die ook al als niet OK aangemeld?![]()
Da's snel!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef dgklieke het volgende:
[..]
ja heb ik al gedaan
maar er is er nog 1
http://radio-nowlive.hyves.nl/![]()
![]()
![]()
quote:Deze hyve is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of deze content inderdaad in strijd is met de gebruikersvoorwaarden.
quote:Sly heeft nog nooit iets anders gedaan dan dreigen naar andere sites toe, bij het oude Kiekenkot is het hem gelukt helaas want de host trapte erin, een 3 jaar bestaande site foetsie weg en daar stonden ook alleen maar meningen over meneer Sly, lang niet zo erg als hier. We hadden toen al een noodforum wat al langer bestond i.v.m. storingen bij de ander, dus daar zijn we toen naartoe gegaan, maar daar baalde Sly ook van en naam ook contact op met de provider van die site......maar helaas voor Sly traptten die er niet in----------------------------------------Ik plaats de mail____________________________________________Nowlive.eu schreef: Geachte heer/mevrouw Er is sinds enigee tijd een hetze gaande tegen nowlive.eu en mij als persoon waarvoor nu een onderzoek loopt. De mensen zijn van diverse site's geweerd en ook zijn er site's gesloten. Laster en smaad etc. etc is aan de orde van de dag en nu bevinden deze mensen zich sinds gisteren op een forum van u. Mijn advocaat Mr. Backer van Beelaard Breetveld Advocaten is op de hoogte en zal een cc: krijgen van deze mail. Misschien is het handiger als u mij even belt omdat ik u niet telefonische te pakken krijgen en toch het één en ander wil toelichten. Er lopen al aangiftes voor smaad en laster. Met vriendelijke groet, Ewald Hulleman P.S Sinds gisteren de andere site is verwijderd door alpha mega hosting zitten de mensen nu op onderstaande link, dus een forrum van u_________________________________________________het antwoord van de provider........................................Subject: Re: ter informatie Beste, telefonisch zijn wij niet bereikbaar, en al helemaal niet voor onderstaande zaken. Waar exact (topic plus posting) komt de laster en/of smaad voor? Graag zie ik een citaat van de postings waar deze laster en smaad plaats zou vinden plus link naar de bewuste postings. 't Is niet omdat u een forum en/of mensen niet welgezind bent, dat we zomaar fora gaan sluiten. Uw email is dermate weinig inhoudelijk, dat ik op dit moment geen enkele reden zie om dit forum te sluiten. De CC naar uw advocaat zegt me niets; op die manier zaken trachten af te dwingen, is niet aan ons besteed. Het is een truuc die wellicht werkt bij particulieren, maar niet bij bedrijven die juridisch enigzins onderlegd zijn. Aangezien er reeds een onderzoek loopt (wie? wat? waar?) lijkt het me zinvol dat u dat afwacht. Met vriendelijke groeten, Multiforum.nl
Haha!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef beequeen het volgende:
De mails van Slaaaajjjjj zijn echt pareltjes.Hij probeert dus ieder forum dat tegen hem is te sluiten. In dit geval trok hij aan het kortste eind.
[..]
Het is een truuc die wellicht werkt bij particulieren, maar niet bij bedrijven die juridisch enigzins onderlegd zijn.
idd erg flauwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat massaal via Hyves pesten toch wel erg kinderachtig.
en:quote:@fokker dat is toch duidelijk hier staan ze wel even, en het is bij de radio niet zo dat iedereen mee zit te schrijven en het komt daar maar 1 of 2 keer voorbij dus dan hebben echt neit veel mensen dat nummer..............oja en dan nog wat wat betreft die bedreigingen, jullie doen alsof jullie alemaal van die heilige boontjes zijn!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie roepen toch ook wel eens wat als je boos bent???? Ja en dat SLy wat vaker roept da thij iemand op komt zoeken of mensen op af stuurt komt gewoon omdat hij veel passie heeft en daardoor een wat korter lontje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar jullie doen nou net alsof hij die mensen echt wat aangaat doen!!!!!!!!!! Ze moeten niet zo schijtbang worden van die woorden die iedereen wel eens in woede uitroept ze weten zelf ook wel dat Sly hun echt niet in elkaar komt slaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Precies olli ik ben blij dat nog iemand het hier begrijpt!!!!!! Nowlive is nou eenmaal een andere site dan de meeste sites, het zijn meer vrienden daar!!!!!!!!!!!!! En sly is nou eenmaal de baas en als je het neit met hem eens bent heb je daar ook niks te zoeken vind ik dus gek he dat hij die mensen bant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En over dat voorlezen van telefoonnummers en adressen dat heeft hij echt niet zo heel vaak gedaan hoor alleen bij mensen die echt vervelend werden!!!!!!!!!!!!
quote:Ik geef je gelijk sommige mensen hebben nou eenmaal meer passie en komen dan wat grof over terwijl sly juist hardstikke lief is diep van binnen echt een knuffelbeer haha en eerlijk is eerlijk de keren dat Sly wel geweld heeft gebruikt omdat hij zo boos was heeft hij ook altijd zijn excuses aangeboden dussss waar zeuren mensen nou over??????????????????????????
Hij heeft Google al lopen manipuleren.quote:
Van wat ik een beetje nalees op RM, daar staan die oproepen nl, is er toch ene behoorlijke groep mensen wiens gegevens online gesmeten zijn door Sly en die daar behoorlijk last van hebben ( gehad) kan me wel voorstellen dat er nu een of andere weirde tokkie i-netoorlog gaande is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Dat is de harde werkelijkheid!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft Google al lopen manipuleren.![]()
[ afbeelding ]
whahaha ok dan is het goed!quote:de keren dat Sly wel geweld heeft gebruikt omdat hij zo boos was heeft hij ook altijd zijn excuses aangeboden dussss waar zeuren mensen nou over??????????????????????????
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
quote:
Ik had deze nog niet gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
Kijk maar uit @Yvonne, voor je het weet moet je om je heen kijken. Ik gooi hem er nog maar een keertje in.Waalla.![]()
Ik snap er geen iota van wie nu met welke modder smijt en wat daar de zogenaamde rechtvaardiging voor zou zijn. Wat ik inmiddels wel snap is dat een groot aantal idioten het internet bevolkt en dan met name op RM en NL.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:16 schreef yvonne het volgende:
Van wat ik een beetje nalees op RM, daar staan die oproepen nl, is er toch ene behoorlijke groep mensen wiens gegevens online gesmeten zijn door Sly en die daar behoorlijk last van hebben ( gehad) kan me wel voorstellen dat er nu een of andere weirde tokkie i-netoorlog gaande is.
laster en smaad!!! see you in court motherfucka!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Dit ook!
Ik verwacht nog wel wat van VOL, die blijven wel wel erg achter nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap er geen iota van wie nu met welke modder smijt en wat daar de zogenaamde rechtvaardiging voor zou zijn. Wat ik inmiddels wel snap is dat een groot aantal idioten het internet bevolkt en dan met name op RM en NL.
Ja, Slaaaajjj is echt een schatje. Misschien wil je hem ook adopteren?quote:
quote:Vandaag bij Claire geweest, en wat is ze aangeslagen door al de vuile berichtgeving. Het huilen staat haar nader dan het lachen. Wie hier is zo dapper zichzelf het zwijgen op te gaan leggen?
Die voelen zich te goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat van VOL, die blijven wel wel erg achter nu
Ik ben benieuwd naar de primeur van Dido en Roel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:13 schreef Suikeroom het volgende:
dus Bart gooi nog ff een interviewtje online op fruit en zuivel, kunnen we het daar over hebben
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, Slaaaajjj is echt een schatje. Misschien wil je hem ook adopteren?
Dit vind ik dan weer zo sneu om te lezen. Arme Claire.![]()
[..]
Zie je?quote:Sommigen hier kunnen er maar geen genoeg van krijgen Sly kapot te maken. En dat terwijl ze hem niet eens kennen. Ze roepen maar wat, maar kennen de feiten niet. Sly is een vreedzaam iemand en heeft dat al vele keren bewezen. Hij heeft zijn nek uitgestoken voor Nowlive en voor Huub en de Gouden Kooi. Dankzij Sly is Huub omhoog gekomen. Zonder de hulp van Nowlive zou hij nu weer ergens in zijn achterlijke dorp telefoons aan het verkopen zijn. Maar, zoals zo vaak, ook hier weer stank voor dank! Was het niet Sly die de ene na de andere actie organiseerde voor de Gouden Kooi, die mensen bijeenbracht op gezellige feestjes, die steeds weer nieuwe ideen lanceerde?
Wie zijn dat nou weer?quote:
Een stel uit CBML; die nep RLS die meer dan terecht niet meer in de TT van deze reeks voorkomt.quote:
Zijn grote voorbeeld "GOD", was na zijn dood ook gewoon beter....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Dit ook!
ga gelijk ff een mailtje naar paus sturen om zo'n speciale verklaringquote:
Gemistquote:
Ik geloof dat je eerst dood moet zijn voor zo'n heilig verklaringquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:38 schreef Desii het volgende:
[..]
ga gelijk ff een mailtje naar paus sturen om zo'n speciale verklaring
Ik krijg het bijna mijn strot niet uit.. maar ere die ere toekomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |