Heb zelfs een berichtje op jullie site achtergelaten.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Seki, speciaal voor jou!!Hoe vond je hem? (we hebben nog beelden van de beste man zonder shirt, maar daar hangt nog een prijsvraag achter.)
Waarom heb je die Job niet voor z'n muil gebeukt?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Radio of Televisie.
Televisie, dan zie je het gelijk.
Ja, vond ik te gek om te vragenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom heb je die Job niet voor z'n muil gebeukt?
(Op vriendelijke, verklarende toon) "Ik heb die Job en Yaziz wel gespuugd, maar er is tegen mij gezegd: als ik m'n handen gebruik dan moet ik gelijk vertrekken., dus de enigste andere optie was om ze midden in hun muil te spugen. "
Wanneer ga je het plaatsen van dido en roel daar was je toch ook al geweest van de week.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, vond ik te gek om te vragenEn ik was natuurlijk ook op een hele journalistieke manier benieuwd
![]()
Heb Andries, Tanja en Willem inmiddels ook gezien, afgelopen zaterdag in Leeuwarden.
Ja, staat er misschien morgen al op, en anders waarschijnlijk woensdag. Ook lachen, ze hebben een leuke primeurquote:Op maandag 26 januari 2009 22:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wanneer ga je het plaatsen van dido en roel daar was je toch ook al geweest van de week.
Dido is zwangerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, staat er misschien morgen al op, en anders waarschijnlijk woensdag. Ook lachen, ze hebben een leuke primeur
Ja, verdikkeme.... dacht ik het net te begrijpen, snap ik er niets meer vanquote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Noek het volgende:
Maar de geruchten komen van de familie Recourt. Voor Leandra dan.
En alledrie ook individueel geïnterviewd? Produktie hoor!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, vond ik te gek om te vragenEn ik was natuurlijk ook op een hele journalistieke manier benieuwd
![]()
Heb Andries, Tanja en Willem inmiddels ook gezien, afgelopen zaterdag in Leeuwarden.
Huiskamer van een vriendin gereserveerd, en we liepen maar een uurtje uitquote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En alledrie ook individueel geïnterviewd? Produktie hoor!
Allemaal ook wel spraakmakende types, destijds. Hoe was het weerzien met Willem, de Rat uit het Störevat?
Is dat niet Etienne?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of dat Roel iets toe gaat geven...
[ afbeelding ]
Dat mietje is te bang voor een tatoo naaldquote:
Ik ga nu twijfelen, maar denk dat je gelijk hebt, gezien het account waar die capsloc in staat.quote:
heb jij nog foto's of filmpjes van bb 1quote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Soooo heeee! Die gozert heeft een hoop haar! Ben spontaan jaloers
Alles. En op dvd, ook nog.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:40 schreef dgklieke het volgende:
[..]
heb jij nog foto's of filmpjes van bb 1
Doen ze het nog? Je zal ze wel grijs gespeeld hebbenquote:
Roel had toch een tattoo op zijn rug?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga nu twijfelen, maar denk dat je gelijk hebt, gezien het account waar die capsloc in staat.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Roel had toch een tattoo op zijn rug?
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
kan je daar niet wat van op Internet zettenquote:
E10 ook volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zie, je snapt het allemaal best. Goed gedaan, deerne!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, verdikkeme.... dacht ik het net te begrijpen, snap ik er niets meer van
Dus: het gerucht gaat dat de familie Recourt de vuile was van Huub en Claire heeft buiten gehangen?
En dat Sly daarop direct antwoord van Huub wilde, Huub te druk was met wassen, drogen, strijken en vouwen, Sly zich daardoor gepasseerd voelde, met modder ging gooien, en de was nu nog smeriger is dan hij was??
Oh, en dat Claire claimt dat ze helemaal geen probleem heeft met het wasgoed en dat het kraakhelder is, maar Huub ondertussen aangegeven heeft dat Witte Reus toch niet echt schoon wast??
TLF Interview Nana Love uit Big Brother 5 deel 1quote:Op maandag 26 januari 2009 22:55 schreef diedirk het volgende:
Hey Bart,
Wanneer ga je Dido en Roel interviewen? Ben erg benieuwd hoe het met hun gaat!
Het gaat goed met ze!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:55 schreef diedirk het volgende:
Hey Bart,
Wanneer ga je Dido en Roel interviewen? Ben erg benieuwd hoe het met hun gaat!
Sly is gewoon de GROOTSTE sukkel die ik kenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu moet ik stoppen, anders lijkt het weer zo alsof ik iets tegen Sly heb en dat is net mijn bedoeling.
Krijg ik gezeik met Endemol. Ik kan wel kijkavondjes organiseren, met popcorn en bierrr!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef dgklieke het volgende:
[..]
kan je daar niet wat van op Internet zetten
Stuur maar op, ik post ze welquote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Krijg ik gezeik met Endemol. Ik kan wel kijkavondjes organiseren, met popcorn en bierrr!
Of lekker kopieeren en dan illegaal verkopen onder de toonbank voor weinig.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Krijg ik gezeik met Endemol. Ik kan wel kijkavondjes organiseren, met popcorn en bierrr!
Dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En je ontkomt er niet aan om Sly ook te nterviewen.
Daar kan zelfs een Yvonne, Danny, Remlock en al die andere admins niet tegen op.
Jij kan de kans krijgen om de sitebeheerder allertijden te mogen interviewen.
Pak die kans!!!
hey ! dat wist ik nog niet ........... dat tie ook op mannen valt ..........quote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telefoontje van Ewald (Sly)
Hij belde op mijn mobiel, dius kon het niet opnemen.
"Kereltje, je gaat te ver. Jij bent van mij nu. Maakt me geen flikker uit wie je kent. Laat me je niet zien in Warsveld, want dan ben je voor mij ventje. Denk maar niet dat je grappig bent met dat gelluidsfragment, want ik heb je er geen toestemming voor gegeven. Jij gaat dit nog vernemen ventje"
Dus hij gebruikt sukkeltje niet meer, hij heeft het over Warnsveld, terwijl ik in Zutphen woon,
Tja, dan ben je niet geheel goed geïnformeerd.
(edit: in Warnsvweld woont een MOD van NL. Vandaar dat hij natuurlijk denkt dat ik er ook woon)
o leuk ! dus we krijgen Dido en Roel nog te zien en Tanja .... die zo lekker eigenwijs tegendraads wasquote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het gaat goed met ze!![]()
Heb ze afgelopen woensdag gesproken, in hun huis in Rotterdam. Was heel gezellig
Mooi , heb je er ook opnames net zoals bij Seki van?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het gaat goed met ze!![]()
Heb ze afgelopen woensdag gesproken, in hun huis in Rotterdam. Was heel gezellig
me kaar niet persoonlijk aanvallenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Jij bent voor mij uitschot, om je reactie die je op me gaf over lies.
Als ik een mening heb, dan is dat een mening en dan heb jij dat niet als ex-mod kracht bij te zetten om mij neer te halen.
Je bent niet meer blauw en je hebt geen invloed meer.
Je hebt net als iedere andere user te respecteren wat iemend van iets denkt.
Dat wilde ik ff kwijt
Eerst even een samenvatting waar dìt nu weer over gaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef dgklieke het volgende:
[..]
me kaar niet persoonlijk aanvallen
afz sly
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Als ik een mening heb, dan is dat een mening en dan heb jij dat niet als ex-mod kracht bij te zetten om mij neer te halen.
Dat wilde ik ff kwijt
Sorry Ewald ik zal het heul nie meer doen nie, het ontflipte me.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef dgklieke het volgende:
[..]
afz sly
wat schattigquote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef dieenebart het volgende:
Tanja was heel zenuwachtig
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Dat wilde ik ff kwijt
"me kaar"quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef dgklieke het volgende:
[..]
afz sly
Ah mooi!, knip er maar zo weinig mogelijk in en zet alles i n geheel maar onlinequote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, staat er misschien morgen al op, en anders waarschijnlijk woensdag. Ook lachen, ze hebben een leuke primeur
He ja fijn ga daar weer over beginnen. Sterk staaltje van je hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Dat wilde ik ff kwijt
Hoort niet thuis maar heeft met een reactie van LS te maken over dat ik na het overlijden van mijn schoonvader op fok kwam omdat ik alleen zat op dat moment. Hij viel mij nogal hierover aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst even een samenvatting waar dìt nu weer over gaat.
Jij refereert naar iets waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He ja fijn ga daar weer over beginnen. Sterk staaltje van je hoor.
Ben blij dat er niet zo heel veel mensen op de wereld zijn met dezelfde denkwijze als jij hebt op dat gebied.
Oke andere lies dan sorry begreep ik het verkeerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij refereert naar iets waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden.
Ik had het over iets anders.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef kissa het volgende:
[..]
(cursus Nederland zou je van pas komen, L.O.I. of zo)
En mijn tomtom is van slag. Dit is het media-topic. En daar hoort deze discussie niet palats te vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke andere lies dan sorry begreep ik het verkeerd.
juist schreef ik al naar apkquote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En mijn tomtom is van slag. Dit is het media-topic. En daar hoort deze discussie niet palats te vinden.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En mijn tomtom is van slag. Dit is het media-topic. En daar hoort deze discussie niet palats te vinden.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hamvraag, wie is nu de grootste lul
1. Sly
2. Huub
3. Bram
4. Pa Recourt
5. Ma Recourt
6. Allemaal sporen ze niet
7. Snetje
Ik viel heul geen ex-mods aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja er waren even geen zieke buurmeisjes of FOK!-users met een sterfgeval voor handen om aandacht mee te trekken hè, dus dan maar een "ex-mod" nog even hier aanvallen. Stoute tomtom!![]()
Ja, genoeg aandacht gehad weer? Topic weer verkloot met je achterlijke gezwets? Hou toch eens op, man. Je bent te lelijk om een aandachtshoer te zijn. Jij of all people zou beter moeten weten om te beginnen over een profiel. Zouden ze eens op jou moeten loslaten, geschifte. Het jeukt me nog steeds wat je van me vindt en zolang jij me niet moet, vat ik dat op als een compliment.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu ga ik slapen.
Ja ik loop maar weer weg.
Nou... FOK! bestaat dit jaar 10 jaar, FOK! en BB hebben best wel een band, ik zie wel een mogelijkheidquote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat feit John de M. wel overhaalt om over zijn hart te strijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef yvonne het volgende:
Nou... FOK! bestaat dit jaar 10 jaar, FOK! en BB hebben best wel een band, ik zie wel een mogelijkheid
Voor de kijkavondjes met popcorn en bierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat feit John de M. wel overhaalt om over zijn hart te strijken.
quote:Jose vd bor is een eenzaam weggestopt moster te lijlijk om de nuitenwereld in te gaan en daarom zit ze hier andere mensen zwart te maken ze moet toch iets met haar zielige leventje
quote:Jose vd bor dat is toch dat vette zwijn die honden sexueel misbruikt?dik lelijk wijf met een uilebril
Bron: RM.quote:Zojuist met Ludo Voeten (eigenaar van Total Rocket Management) gesproken van de site Rocket die helemaal los staat van de site Rocketmiljonairs. In overleg met hem is besloten te vermelden dat hij niets maar dan ook niets met Rocketmiljonairs te maken heeft en wil hebben. Ook doet Rocket al een tijdje geen boekingen meer van/voor Huub. Hij is alles behalve blij met de gang van zaken en zal er alles aan doen de site offline te halen aangezien vele mensen denken dat hij nog steeds verbonden is met Huub of de site rocketmiljonairs. « Laatste verandering: Vandaag om 11:17:00 door Sly
Nah, dat zal wel meevallen. Ik begrijp gewoon niet waarom Slaaaaajjjjj zo rancuneus is. Wat heeft het voor zin om te proberen die site op te heffen???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een gemis voor de mensheid zal dat worden!
Ha LS je gaat in deze zelf nog lager.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik viel heul geen ex-mods aan.
Dat jij en Noekje een "band" hebben, moet je mijj buiten laten.
Een stumper die niet ziet dat jullie twee handen op één buik zijn.
En die van zieke buurmeisjes is wel heel erg laag gegrepen.
Maar dat geeft weer aan hoe jij in elkaar zit.
Is die Idioot in Belgïe toevallig familie van je?
Ik walg nogal vaak van je opmerkingen en je voldoet wel aan een profiel van een ziekelijk gestoord iemand.
die vent spoort echt nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef beequeen het volgende:
Slaaaajjjjj doet er echt alles aan om Huub onderuit te halen.
[..]
Bron: RM.
als hij het nu eens bij FOK zou proberen dan zou het helemaal hillarisch wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, dat zal wel meevallen. Ik begrijp gewoon niet waarom Slaaaaajjjjj zo rancuneus is. Wat heeft het voor zin om te proberen die site op te heffen???
Werkt de verwarming weer?
Is dat die José van Luv?quote:
Er is een fout opgetreden !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |