quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En je ontkomt er niet aan om Sly ook te nterviewen.
Daar kan zelfs een Yvonne, Danny, Remlock en al die andere admins niet tegen op.
Jij kan de kans krijgen om de sitebeheerder allertijden te mogen interviewen.
Pak die kans!!!
hey ! dat wist ik nog niet ........... dat tie ook op mannen valt ..........quote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telefoontje van Ewald (Sly)
Hij belde op mijn mobiel, dius kon het niet opnemen.
"Kereltje, je gaat te ver. Jij bent van mij nu. Maakt me geen flikker uit wie je kent. Laat me je niet zien in Warsveld, want dan ben je voor mij ventje. Denk maar niet dat je grappig bent met dat gelluidsfragment, want ik heb je er geen toestemming voor gegeven. Jij gaat dit nog vernemen ventje"
Dus hij gebruikt sukkeltje niet meer, hij heeft het over Warnsveld, terwijl ik in Zutphen woon,
Tja, dan ben je niet geheel goed geïnformeerd.
(edit: in Warnsvweld woont een MOD van NL. Vandaar dat hij natuurlijk denkt dat ik er ook woon)
o leuk ! dus we krijgen Dido en Roel nog te zien en Tanja .... die zo lekker eigenwijs tegendraads wasquote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het gaat goed met ze!![]()
Heb ze afgelopen woensdag gesproken, in hun huis in Rotterdam. Was heel gezellig
Mooi , heb je er ook opnames net zoals bij Seki van?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het gaat goed met ze!![]()
Heb ze afgelopen woensdag gesproken, in hun huis in Rotterdam. Was heel gezellig
me kaar niet persoonlijk aanvallenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Jij bent voor mij uitschot, om je reactie die je op me gaf over lies.
Als ik een mening heb, dan is dat een mening en dan heb jij dat niet als ex-mod kracht bij te zetten om mij neer te halen.
Je bent niet meer blauw en je hebt geen invloed meer.
Je hebt net als iedere andere user te respecteren wat iemend van iets denkt.
Dat wilde ik ff kwijt
Eerst even een samenvatting waar dìt nu weer over gaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef dgklieke het volgende:
[..]
me kaar niet persoonlijk aanvallen
afz sly
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Als ik een mening heb, dan is dat een mening en dan heb jij dat niet als ex-mod kracht bij te zetten om mij neer te halen.
Dat wilde ik ff kwijt
Sorry Ewald ik zal het heul nie meer doen nie, het ontflipte me.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef dgklieke het volgende:
[..]
afz sly
wat schattigquote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef dieenebart het volgende:
Tanja was heel zenuwachtig
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Dat wilde ik ff kwijt
"me kaar"quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef dgklieke het volgende:
[..]
afz sly
Ah mooi!, knip er maar zo weinig mogelijk in en zet alles i n geheel maar onlinequote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, staat er misschien morgen al op, en anders waarschijnlijk woensdag. Ook lachen, ze hebben een leuke primeur
He ja fijn ga daar weer over beginnen. Sterk staaltje van je hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
@noek
Dat wilde ik ff kwijt
Hoort niet thuis maar heeft met een reactie van LS te maken over dat ik na het overlijden van mijn schoonvader op fok kwam omdat ik alleen zat op dat moment. Hij viel mij nogal hierover aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst even een samenvatting waar dìt nu weer over gaat.
Jij refereert naar iets waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He ja fijn ga daar weer over beginnen. Sterk staaltje van je hoor.
Ben blij dat er niet zo heel veel mensen op de wereld zijn met dezelfde denkwijze als jij hebt op dat gebied.
Oke andere lies dan sorry begreep ik het verkeerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij refereert naar iets waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden.
Ik had het over iets anders.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef kissa het volgende:
[..]
(cursus Nederland zou je van pas komen, L.O.I. of zo)
En mijn tomtom is van slag. Dit is het media-topic. En daar hoort deze discussie niet palats te vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke andere lies dan sorry begreep ik het verkeerd.
juist schreef ik al naar apkquote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En mijn tomtom is van slag. Dit is het media-topic. En daar hoort deze discussie niet palats te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |