quote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef yvonne het volgende:
Wat leuk gedaan dat interview! En hij zeiVamos
\En dan nu over naar NL radio
quote:
Saai manquote:
Ik heb het gezien.......quote:
aha aha aha..... nu ben ik weer benieuwd wat Oma thea der neer heeft gezetquote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
Oma thea uit brabant had iets bij de hyves van claire haar vader gezet gister.
Hij heeft nu geantwoord.
Ik maak hier uit op dat hij die brief bij bron dus niet heeft geschreven.
Ron (63)
vandaag, 15:12
thea, bedankt voor je lieve bericht...makkelijk om onze naam te gebruiken. Wij houden ons zeker op dit moemnt overal buiten...
x ron en berga
Ja, hij is tof. Zo dwars tegen de standaard in maar wel met een groot rechtvaardigheidsgevoel. Grote muil, klein hartje. Zo herinner ik me hem nog uit de Bus. Ik kon me wel voorstellen dat je bang voor hem was, als je ook in die bus verbleef. Hij was intimiderend maar het is gewoon een goede gozer.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.......
Ik weet niet wat jij er van vindt, maar ik ben Fan !
Super toffe gozer..........![]()
6 weken in de bus, leven naar de klote door één of andere mongool en afgescheept met 7 duizend gulden
dat vind ik wel schandalig..........
Daar wil ik ook wel 7 duizend gulden voor hebben hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.......
Ik weet niet wat jij er van vindt, maar ik ben Fan !
Super toffe gozer..........![]()
6 weken in de bus, leven naar de klote door één of andere mongool en afgescheept met 7 duizend gulden
dat vind ik wel schandalig..........
Hmmmm dit werpt toch weer even een ander licht op de zaak.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
Oma thea uit brabant had iets bij de hyves van claire haar vader gezet gister.
Hij heeft nu geantwoord.
Ik maak hier uit op dat hij die brief bij bron dus niet heeft geschreven.
Ron (63)
vandaag, 15:12
thea, bedankt voor je lieve bericht...makkelijk om onze naam te gebruiken. Wij houden ons zeker op dit moemnt overal buiten...
x ron en berga
Ik ben niet zo geinteresseerd in fokradio en schoolmeisjesquote:
Dat meen je?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef yvonne het volgende:
Er liep toen toch ook een topicreeks over Sly bij opgelicht.nl?
Ikbengenaaid.nlquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je?
www.gebanddooryvonne.hyves.nl
Hij neemt er wel de tijd voorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geinteresseerd in fokradio en schoolmeisjes
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikbengenaaid.nl
http://www.google.com/search?hl=nl&rls=GGGL,GGGL:2006-38,GGGL:nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=sly+nowlive+opgelicht.nl&spell=1
En ik klikte
Seki, speciaal voor jou!!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst even Seki kijken en daarna loop ik over
Heb zelfs een berichtje op jullie site achtergelaten.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Seki, speciaal voor jou!!Hoe vond je hem? (we hebben nog beelden van de beste man zonder shirt, maar daar hangt nog een prijsvraag achter.)
Waarom heb je die Job niet voor z'n muil gebeukt?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Radio of Televisie.
Televisie, dan zie je het gelijk.
Ja, vond ik te gek om te vragenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom heb je die Job niet voor z'n muil gebeukt?
(Op vriendelijke, verklarende toon) "Ik heb die Job en Yaziz wel gespuugd, maar er is tegen mij gezegd: als ik m'n handen gebruik dan moet ik gelijk vertrekken., dus de enigste andere optie was om ze midden in hun muil te spugen. "
Wanneer ga je het plaatsen van dido en roel daar was je toch ook al geweest van de week.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, vond ik te gek om te vragenEn ik was natuurlijk ook op een hele journalistieke manier benieuwd
![]()
Heb Andries, Tanja en Willem inmiddels ook gezien, afgelopen zaterdag in Leeuwarden.
Ja, staat er misschien morgen al op, en anders waarschijnlijk woensdag. Ook lachen, ze hebben een leuke primeurquote:Op maandag 26 januari 2009 22:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wanneer ga je het plaatsen van dido en roel daar was je toch ook al geweest van de week.
Dido is zwangerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, staat er misschien morgen al op, en anders waarschijnlijk woensdag. Ook lachen, ze hebben een leuke primeur
Ja, verdikkeme.... dacht ik het net te begrijpen, snap ik er niets meer vanquote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Noek het volgende:
Maar de geruchten komen van de familie Recourt. Voor Leandra dan.
En alledrie ook individueel geïnterviewd? Produktie hoor!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, vond ik te gek om te vragenEn ik was natuurlijk ook op een hele journalistieke manier benieuwd
![]()
Heb Andries, Tanja en Willem inmiddels ook gezien, afgelopen zaterdag in Leeuwarden.
Huiskamer van een vriendin gereserveerd, en we liepen maar een uurtje uitquote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En alledrie ook individueel geïnterviewd? Produktie hoor!
Allemaal ook wel spraakmakende types, destijds. Hoe was het weerzien met Willem, de Rat uit het Störevat?
Is dat niet Etienne?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of dat Roel iets toe gaat geven...
[ afbeelding ]
Dat mietje is te bang voor een tatoo naaldquote:
Ik ga nu twijfelen, maar denk dat je gelijk hebt, gezien het account waar die capsloc in staat.quote:
heb jij nog foto's of filmpjes van bb 1quote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Soooo heeee! Die gozert heeft een hoop haar! Ben spontaan jaloers
Alles. En op dvd, ook nog.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:40 schreef dgklieke het volgende:
[..]
heb jij nog foto's of filmpjes van bb 1
Doen ze het nog? Je zal ze wel grijs gespeeld hebbenquote:
Roel had toch een tattoo op zijn rug?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga nu twijfelen, maar denk dat je gelijk hebt, gezien het account waar die capsloc in staat.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Roel had toch een tattoo op zijn rug?
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
kan je daar niet wat van op Internet zettenquote:
E10 ook volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zie, je snapt het allemaal best. Goed gedaan, deerne!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, verdikkeme.... dacht ik het net te begrijpen, snap ik er niets meer van
Dus: het gerucht gaat dat de familie Recourt de vuile was van Huub en Claire heeft buiten gehangen?
En dat Sly daarop direct antwoord van Huub wilde, Huub te druk was met wassen, drogen, strijken en vouwen, Sly zich daardoor gepasseerd voelde, met modder ging gooien, en de was nu nog smeriger is dan hij was??
Oh, en dat Claire claimt dat ze helemaal geen probleem heeft met het wasgoed en dat het kraakhelder is, maar Huub ondertussen aangegeven heeft dat Witte Reus toch niet echt schoon wast??
TLF Interview Nana Love uit Big Brother 5 deel 1quote:Op maandag 26 januari 2009 22:55 schreef diedirk het volgende:
Hey Bart,
Wanneer ga je Dido en Roel interviewen? Ben erg benieuwd hoe het met hun gaat!
Het gaat goed met ze!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:55 schreef diedirk het volgende:
Hey Bart,
Wanneer ga je Dido en Roel interviewen? Ben erg benieuwd hoe het met hun gaat!
Sly is gewoon de GROOTSTE sukkel die ik kenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu moet ik stoppen, anders lijkt het weer zo alsof ik iets tegen Sly heb en dat is net mijn bedoeling.
Krijg ik gezeik met Endemol. Ik kan wel kijkavondjes organiseren, met popcorn en bierrr!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef dgklieke het volgende:
[..]
kan je daar niet wat van op Internet zetten
Stuur maar op, ik post ze welquote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Krijg ik gezeik met Endemol. Ik kan wel kijkavondjes organiseren, met popcorn en bierrr!
Of lekker kopieeren en dan illegaal verkopen onder de toonbank voor weinig.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Krijg ik gezeik met Endemol. Ik kan wel kijkavondjes organiseren, met popcorn en bierrr!
Dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En je ontkomt er niet aan om Sly ook te nterviewen.
Daar kan zelfs een Yvonne, Danny, Remlock en al die andere admins niet tegen op.
Jij kan de kans krijgen om de sitebeheerder allertijden te mogen interviewen.
Pak die kans!!!
hey ! dat wist ik nog niet ........... dat tie ook op mannen valt ..........quote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telefoontje van Ewald (Sly)
Hij belde op mijn mobiel, dius kon het niet opnemen.
"Kereltje, je gaat te ver. Jij bent van mij nu. Maakt me geen flikker uit wie je kent. Laat me je niet zien in Warsveld, want dan ben je voor mij ventje. Denk maar niet dat je grappig bent met dat gelluidsfragment, want ik heb je er geen toestemming voor gegeven. Jij gaat dit nog vernemen ventje"
Dus hij gebruikt sukkeltje niet meer, hij heeft het over Warnsveld, terwijl ik in Zutphen woon,
Tja, dan ben je niet geheel goed geïnformeerd.
(edit: in Warnsvweld woont een MOD van NL. Vandaar dat hij natuurlijk denkt dat ik er ook woon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |