CBLquote:Op maandag 26 januari 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
Where the soap carries on.
Oeps, ik ben CBL vergeten te noemen in de TT.![]()
Ikke niet hoor!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:15 schreef peeet1 het volgende:
even een bricht van radio nl
massaal gaan mensen van fok naar nowlive
aldus sly
Als het Jaap al is. Geloof er geen flikker van.quote:
Nee dat is Jaap for real.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het Jaap al is. Geloof er geen flikker van.
Nou ja. Gisteren las ik dat hij een account had onder DGKJaap en nu onder dgkJaap. Kloonalert?quote:
De eerste is zeker weten echt.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja. Gisteren las ik dat hij een account had onder DGKJaap en nu onder dgkJaap. Kloonalert?
Als het Jaap al is geloof ik er geen flikker vanquote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het Jaap al is. Geloof er geen flikker van.
Je hebt die 100 posts goed samengevat incl. de ruim 2000 posts op RMquote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de laatste 100 posts van het vorige topic ff gelezen en mis waarschijnlijk eea, maar begrijp ik het nou goed dat er geruchten over huwelijksproblemen tussen Huub en Claire zijn, dat Sly dat probeert uit te melken en dat hij er niet blij mee is dat Huub niet gelijk op zijn SMSje gereageerd heeft, en dat er daarom nu nog meer modder gegooid wordt?
Enlighten me please
Ho ho niet nog een rel!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het Jaap al is geloof ik er geen flikker van
Ik sta liever buiten met een brandweerman.
[ afbeelding ]
Ik wilde ook die hele zooi achter me laten, maar dit is te mooi om niet mee te doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef yvonne het volgende:
Ah, een nieuw vers en fruitig topic.
Van RM:
VOL daar is die Morwen toch mod? Vage vent die zich voor doet als geil wijf maar ondertussen zich nergens durft te laten zien, rest deugd wel daar. Wordt in ieder geval niet met 2 maten gemeten.
Ah, das mooi.... hoef ik daar niet ook nog te lezenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je hebt die 100 posts goed samengevat incl. de ruim 2000 posts op RM
nou hé, seker Haha........quote:
Perfect!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de laatste 100 posts van het vorige topic ff gelezen en mis waarschijnlijk eea, maar begrijp ik het nou goed dat er geruchten over huwelijksproblemen tussen Huub en Claire zijn, dat Sly dat probeert uit te melken en dat hij er niet blij mee is dat Huub niet gelijk op zijn SMSje gereageerd heeft, en dat er daarom nu nog meer modder gegooid wordt?
Enlighten me please
Ja maar we hebben niet allemaal in DGK gezeten en er zulke goede vrienden aan overgehouden als Slaaiquote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, das mooi.... hoef ik daar niet ook nog te lezen
Maar goed.... hun relatie is dus ff geen rozentuin, goh.... beetje jammer dat iedereen zich daar weer mee moet bemoeien, laat ze lekker hun problemen zelf oplossen, we hebben allemaal wel eens ff relatiestress.
Dat was een mooie grap.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nou hé, seker Haha........
je zou hem bijna een handje willen geven en met hem op de foto willen......
bijna........
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=152&jaar=2009&maand=01quote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef STAP01 het volgende:
He bah! Ik kan me niet registreren op NL!
waar staat RM eigenlijk voor?
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was een mooie grap.
Die unban enige tijd later was helemaal fijn.
Fijne avond verder Fan!
OOOOOOOOOOOOH! Natuuuuuuuuuuurlijk!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=152&jaar=2009&maand=01
Rocket Miljonairs, the place to be.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef STAP01 het volgende:
He bah! Ik kan me niet registreren op NL!
waar staat RM eigenlijk voor?
Volgens de geruchten dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Noek het volgende:
Maar de geruchten komen van de familie Recourt. Voor Leandra dan.
Geruchten via geruchten en niemand weet wat er werkelijk aan de hand is.quote:
Ik heb daar een ban en heb me ooit geregistreerd om de roddels te volgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef yvonne het volgende:
En wie is er allemaal overgelopen van FOK! naar NL?!
Biecht op!
thanks anyways!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rocket Miljonairs, the place to be.
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=152&maand=01&jaar=2009
Oh, ik loop weer achter.
Rightquote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef yvonne het volgende:
Biecht op!
Doe es een linkje naar die radio?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik zit klaar met koffie, en NL-radio staat aan.
Ik mag daar niet meer komenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef yvonne het volgende:
Biecht op!
niks om je voor tequote:Op maandag 26 januari 2009 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban en heb me ooit geregistreerd om de roddels te volgen.
Nog even geduld Peter, Slaaajjjj heeft andere dingen te doen en is zo weer terug. Prioriteiten hè?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik zit klaar met koffie, en NL-radio staat aan.
Vast een binnenkomend sms-je.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even geduld Peter, Slaaajjjj heeft andere dingen te doen en is zo weer terug. Prioriteiten hè?
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
hehe de site van Huub is gewoon een ontmoetingsplaats voor reality idioten
Eerst even Seki kijken en daarna loop ik overquote:
Oh ja, Cc gooi hem er nog eens in. Moet het ook nog kijken!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst even Seki kijken en daarna loop ik over
Ga weg, die hebben niks sappigs!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Jij hoort naar FOK! te luisteren.
Ah, goed zo. Ben nu aan het kijken.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:05 schreef Copycat het volgende:
Seki is leuk!
Qua interview.
Nog even, voor Noek: http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/ ()
Kunnen ze niet roepen dat nowlivers massaal naar FOK overstappen.......mwaoh nee laat maarquote:
Dus geen RLS op dat tijdstip.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:09 schreef peeet1 het volgende:
Het gat welke de Gouden Kooi in mei achterliet en nog steeds niet succesvol is opgevuld wordt in maart opgevuld door het nieuwe programma Take me out met ...
RTL 5 komt in maart met een vernieuwde vooravond, deze bestaat uit de reeks bekende succesformules Wie is de Chef en Deal or no Deal. Het gat welke de Gouden Kooi in mei achterliet en nog steeds niet succesvol is opgevuld wordt in maart opgevuld door het nieuwe programma Take me out met Eddy Zoëy.
De maandagavond=modeavond blijft ook in maart bestaan. De avond wordt versterkt met Britains missing topmodel. Op de dinsdag komt RTL 5 met CSI: Miami en Leverage, de woensdag en vrijdagavond worden ingevuld met de leukste en nieuwste films.
bron http://www.tienfan.nl/Blog/?p=6584
die Jaap is nep, dat benk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 20:03 schreef lobke14 het volgende:
zag net op NL dat hun nieuwste lid Claire is. Maarja of dit de echte is ? Zelfde vraag ik me af bij DGKjaap.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef yvonne het volgende:
Wat leuk gedaan dat interview! En hij zeiVamos
\En dan nu over naar NL radio
quote:
Saai manquote:
Ik heb het gezien.......quote:
aha aha aha..... nu ben ik weer benieuwd wat Oma thea der neer heeft gezetquote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
Oma thea uit brabant had iets bij de hyves van claire haar vader gezet gister.
Hij heeft nu geantwoord.
Ik maak hier uit op dat hij die brief bij bron dus niet heeft geschreven.
Ron (63)
vandaag, 15:12
thea, bedankt voor je lieve bericht...makkelijk om onze naam te gebruiken. Wij houden ons zeker op dit moemnt overal buiten...
x ron en berga
Ja, hij is tof. Zo dwars tegen de standaard in maar wel met een groot rechtvaardigheidsgevoel. Grote muil, klein hartje. Zo herinner ik me hem nog uit de Bus. Ik kon me wel voorstellen dat je bang voor hem was, als je ook in die bus verbleef. Hij was intimiderend maar het is gewoon een goede gozer.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.......
Ik weet niet wat jij er van vindt, maar ik ben Fan !
Super toffe gozer..........![]()
6 weken in de bus, leven naar de klote door één of andere mongool en afgescheept met 7 duizend gulden
dat vind ik wel schandalig..........
Daar wil ik ook wel 7 duizend gulden voor hebben hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.......
Ik weet niet wat jij er van vindt, maar ik ben Fan !
Super toffe gozer..........![]()
6 weken in de bus, leven naar de klote door één of andere mongool en afgescheept met 7 duizend gulden
dat vind ik wel schandalig..........
Hmmmm dit werpt toch weer even een ander licht op de zaak.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
Oma thea uit brabant had iets bij de hyves van claire haar vader gezet gister.
Hij heeft nu geantwoord.
Ik maak hier uit op dat hij die brief bij bron dus niet heeft geschreven.
Ron (63)
vandaag, 15:12
thea, bedankt voor je lieve bericht...makkelijk om onze naam te gebruiken. Wij houden ons zeker op dit moemnt overal buiten...
x ron en berga
Ik ben niet zo geinteresseerd in fokradio en schoolmeisjesquote:
Dat meen je?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef yvonne het volgende:
Er liep toen toch ook een topicreeks over Sly bij opgelicht.nl?
Ikbengenaaid.nlquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je?
www.gebanddooryvonne.hyves.nl
Hij neemt er wel de tijd voorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geinteresseerd in fokradio en schoolmeisjes
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikbengenaaid.nl
http://www.google.com/search?hl=nl&rls=GGGL,GGGL:2006-38,GGGL:nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=sly+nowlive+opgelicht.nl&spell=1
En ik klikte
Seki, speciaal voor jou!!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst even Seki kijken en daarna loop ik over
Heb zelfs een berichtje op jullie site achtergelaten.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Seki, speciaal voor jou!!Hoe vond je hem? (we hebben nog beelden van de beste man zonder shirt, maar daar hangt nog een prijsvraag achter.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |