CBLquote:Op maandag 26 januari 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
Where the soap carries on.
Oeps, ik ben CBL vergeten te noemen in de TT.![]()
Ikke niet hoor!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:15 schreef peeet1 het volgende:
even een bricht van radio nl
massaal gaan mensen van fok naar nowlive
aldus sly
Als het Jaap al is. Geloof er geen flikker van.quote:
Nee dat is Jaap for real.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het Jaap al is. Geloof er geen flikker van.
Nou ja. Gisteren las ik dat hij een account had onder DGKJaap en nu onder dgkJaap. Kloonalert?quote:
De eerste is zeker weten echt.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja. Gisteren las ik dat hij een account had onder DGKJaap en nu onder dgkJaap. Kloonalert?
Als het Jaap al is geloof ik er geen flikker vanquote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het Jaap al is. Geloof er geen flikker van.
Je hebt die 100 posts goed samengevat incl. de ruim 2000 posts op RMquote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de laatste 100 posts van het vorige topic ff gelezen en mis waarschijnlijk eea, maar begrijp ik het nou goed dat er geruchten over huwelijksproblemen tussen Huub en Claire zijn, dat Sly dat probeert uit te melken en dat hij er niet blij mee is dat Huub niet gelijk op zijn SMSje gereageerd heeft, en dat er daarom nu nog meer modder gegooid wordt?
Enlighten me please
Ho ho niet nog een rel!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het Jaap al is geloof ik er geen flikker van
Ik sta liever buiten met een brandweerman.
[ afbeelding ]
Ik wilde ook die hele zooi achter me laten, maar dit is te mooi om niet mee te doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef yvonne het volgende:
Ah, een nieuw vers en fruitig topic.
Van RM:
VOL daar is die Morwen toch mod? Vage vent die zich voor doet als geil wijf maar ondertussen zich nergens durft te laten zien, rest deugd wel daar. Wordt in ieder geval niet met 2 maten gemeten.
Ah, das mooi.... hoef ik daar niet ook nog te lezenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je hebt die 100 posts goed samengevat incl. de ruim 2000 posts op RM
nou hé, seker Haha........quote:
Perfect!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de laatste 100 posts van het vorige topic ff gelezen en mis waarschijnlijk eea, maar begrijp ik het nou goed dat er geruchten over huwelijksproblemen tussen Huub en Claire zijn, dat Sly dat probeert uit te melken en dat hij er niet blij mee is dat Huub niet gelijk op zijn SMSje gereageerd heeft, en dat er daarom nu nog meer modder gegooid wordt?
Enlighten me please
Ja maar we hebben niet allemaal in DGK gezeten en er zulke goede vrienden aan overgehouden als Slaaiquote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, das mooi.... hoef ik daar niet ook nog te lezen
Maar goed.... hun relatie is dus ff geen rozentuin, goh.... beetje jammer dat iedereen zich daar weer mee moet bemoeien, laat ze lekker hun problemen zelf oplossen, we hebben allemaal wel eens ff relatiestress.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |