quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
Hij banned iedereen van hier
Als er nou nog ķemand durft te klagen over FOK!...
ga je ook gebootedatums controleren??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
Ik kan er nog steeds op. Maar ik meng me dan ook nergens in en kijk aan de zijlijn toe hoe het wazige verhaal zich ontspintquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
Echt, die gast geilt op dit soort dingen. Ik lach me kapot.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef Dementor het volgende:
Sly-
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3776 Gepost op: Vandaag om 13:49:44 »
Mensen die printscreens hebben van RM waar "smaad en laster" op staan kunnen die mij mailen voor morgen 12 uur op email: info@nowlive.eu
Al geedit, let wel mijn post was een quote van die van dgklieke.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef beequeen het volgende:
Misschien kunnen dgklieke en Dementor hun post even verwijderen. Dit slaat nergens op, net als een adres posten. Gewoon not done.
Ik zie het, vandaar mijn aanpassing.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
Al geedit, let wel mijn post was een quote van die van dgklieke.
Ik post geen adresgegevens.
Het kon net zo goed fake zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Door jou weet ik nu dat het adresgegevens zijn van Sly
Het is echt te gek voor woorden wat er nu allemaal gebeurt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:18 schreef Suikeroom het volgende:
en Sly wordt nu door de Huub aanhang geplaagd want zn hyves is tijdelijk verwijderd
Moots, wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:20 schreef mootie het volgende:
LOL!
Sorry mewtie, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
stoken
Het is ook raar. Hij lost het allemaal intern op en vervolgens wordt het een complete i-net oorlog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Het is echt te gek voor woorden wat er nu allemaal gebeurt.
Laat huub gewoon zijn reactie gedeelte even op slot gooien en niet meer aan die idioterie ruimte geven.
Lijkt me toch dat huub wel het fatsoen in zijn donder heeft om dit te laten stoppen.
In ieder geval moet hij niet meer reageren op die idioot van een sly.
Hij voert hem er alleen maar mee.
Volgens mij zit huub hier toch echt niet op te wachten in zijn leven.
Gewoon als hij wat kwijt wil dit via hyves of zo maar dat weblog even laten voor wat het is totdat die idioten wat nieuws hebben gevonden om te vuilspugen.
Maarja zo denk ik er over.
Ik was heel lief, ik zag dat Nowlivers namen van exNowlivers op RM postten, en ik bood aan screenies te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |