Van wat ik een beetje nalees op RM, daar staan die oproepen nl, is er toch ene behoorlijke groep mensen wiens gegevens online gesmeten zijn door Sly en die daar behoorlijk last van hebben ( gehad) kan me wel voorstellen dat er nu een of andere weirde tokkie i-netoorlog gaande is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat massaal via Hyves pesten toch wel erg kinderachtig.
Dat is de harde werkelijkheid!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft Google al lopen manipuleren.![]()
[ afbeelding ]
whahaha ok dan is het goed!quote:de keren dat Sly wel geweld heeft gebruikt omdat hij zo boos was heeft hij ook altijd zijn excuses aangeboden dussss waar zeuren mensen nou over??????????????????????????
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat massaal via Hyves pesten toch wel erg kinderachtig.
quote:
Ik had deze nog niet gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
Kijk maar uit @Yvonne, voor je het weet moet je om je heen kijken. Ik gooi hem er nog maar een keertje in.Waalla.![]()
Ik snap er geen iota van wie nu met welke modder smijt en wat daar de zogenaamde rechtvaardiging voor zou zijn. Wat ik inmiddels wel snap is dat een groot aantal idioten het internet bevolkt en dan met name op RM en NL.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:16 schreef yvonne het volgende:
Van wat ik een beetje nalees op RM, daar staan die oproepen nl, is er toch ene behoorlijke groep mensen wiens gegevens online gesmeten zijn door Sly en die daar behoorlijk last van hebben ( gehad) kan me wel voorstellen dat er nu een of andere weirde tokkie i-netoorlog gaande is.
laster en smaad!!! see you in court motherfucka!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Dit ook!
Ik verwacht nog wel wat van VOL, die blijven wel wel erg achter nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap er geen iota van wie nu met welke modder smijt en wat daar de zogenaamde rechtvaardiging voor zou zijn. Wat ik inmiddels wel snap is dat een groot aantal idioten het internet bevolkt en dan met name op RM en NL.
Ja, Slaaaajjj is echt een schatje. Misschien wil je hem ook adopteren?quote:
quote:Vandaag bij Claire geweest, en wat is ze aangeslagen door al de vuile berichtgeving. Het huilen staat haar nader dan het lachen. Wie hier is zo dapper zichzelf het zwijgen op te gaan leggen?
Die voelen zich te goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat van VOL, die blijven wel wel erg achter nu
Ik ben benieuwd naar de primeur van Dido en Roel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:13 schreef Suikeroom het volgende:
dus Bart gooi nog ff een interviewtje online op fruit en zuivel, kunnen we het daar over hebben
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, Slaaaajjj is echt een schatje. Misschien wil je hem ook adopteren?
Dit vind ik dan weer zo sneu om te lezen. Arme Claire.![]()
[..]
Zie je?quote:Sommigen hier kunnen er maar geen genoeg van krijgen Sly kapot te maken. En dat terwijl ze hem niet eens kennen. Ze roepen maar wat, maar kennen de feiten niet. Sly is een vreedzaam iemand en heeft dat al vele keren bewezen. Hij heeft zijn nek uitgestoken voor Nowlive en voor Huub en de Gouden Kooi. Dankzij Sly is Huub omhoog gekomen. Zonder de hulp van Nowlive zou hij nu weer ergens in zijn achterlijke dorp telefoons aan het verkopen zijn. Maar, zoals zo vaak, ook hier weer stank voor dank! Was het niet Sly die de ene na de andere actie organiseerde voor de Gouden Kooi, die mensen bijeenbracht op gezellige feestjes, die steeds weer nieuwe ideen lanceerde?
Wie zijn dat nou weer?quote:
Een stel uit CBML; die nep RLS die meer dan terecht niet meer in de TT van deze reeks voorkomt.quote:
Zijn grote voorbeeld "GOD", was na zijn dood ook gewoon beter....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Dit ook!
ga gelijk ff een mailtje naar paus sturen om zo'n speciale verklaringquote:
Gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |