Regenboog: Homo?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Of zo'n armbandje
Rood: hetero
Blauw: Bi
Oei.. Met andere woorden;quote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van de mensen die ik gemeet heb, post er nog maar eentje in dit topic
Nee, maar dat is het meest genoemde argument in de discussie waarom Singles niet willen / kunnen / durven SC'en in de R&P SC. En ik hou wel van enige ironie!quote:
Neequote:
De rest is allemaal op elkaar gedoken?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van de mensen die ik gemeet heb, post er nog maar eentje in dit topic![]()
Het houd mensen tegen ja.. bij mij is het voornamelijk dat het niet klikt met de mensen daar.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het meest genoemde argument in de discussie waarom Singles niet willen / kunnen / durven SC'en in de R&P SC. En ik hou wel van enige ironie!
regenboog is de "kleur" van de homo's...quote:
bij pann kregen we dat een keerquote:
Paars toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
regenboog is de "kleur" van de homo's...
In het vorige topic staat de OP in een berichtje, omdat die Wikipagina niet werkt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
De OP komt trouwens later.. want de link naar de site werkt niet echt.
Een van de eerste posts van het vorige topicquote:Op zondag 25 januari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Regenboog is inderdaad beter.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
regenboog is de "kleur" van de homo's...
Dat kan gebeuren, alhoewel dat volgens mij los staat van de aan- of afwezigheid van een kliek. Ik wil er alleen voor waken dat je hier hetzelfde krijgt. De aanwas van nieuwe mensen hier lijkt de laatste weken bijvoorbeeld al wat minder dan in het begin.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het houd mensen tegen ja.. bij mij is het voornamelijk dat het niet klikt met de mensen daar.
Ooo, dan klinkt het al minder erg!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Ach, waren sowieso maar 3 mensen van [Singles] op die meet, waarvan ik er eentje was
Hier is er inderdaad ook al een kliekquote:Op zondag 25 januari 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, alhoewel dat volgens mij los staat van de aan- of afwezigheid van een kliek. Ik wil er alleen voor waken dat je hier hetzelfde krijgt. De aanwas van nieuwe mensen hier lijkt de laatste weken bijvoorbeeld al wat minder dan in het begin.
Ik val ook vaak niet op in groepen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef ArTiC het volgende:
meet ook liever 1 op 1, ik heb het talent onopvallend te zijn in groepen
Heh, maak je niet druk, was ook al een half jaar geledenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo, dan klinkt het al minder erg!
Bedoel; anders zijn er straks 6 of 7 mensen minder
Pak je gewoon de OP van het vorige topicquote:Op zondag 25 januari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij komt er elke week nog wel 1 binenn. Maar snap wat je bedoelt. Maar laten we hier niet verder op in gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, alhoewel dat volgens mij los staat van de aan- of afwezigheid van een kliek. Ik wil er alleen voor waken dat je hier hetzelfde krijgt. De aanwas van nieuwe mensen hier lijkt de laatste weken bijvoorbeeld al wat minder dan in het begin.
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heh, maak je niet druk, was ook al een half jaar geleden
PF is geen single meer en B komt hier nog steeds. De rest was allemaal van CUL
Aanname is de moeder van alle f*ckupsquote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik geloof best dat ik opval in een groep ik denk alleen dat ik dan 20% niet mag, 50% me koud laat (dus niet positief of negatief beroerd) 15% me matig interreseert en het er dus op neer komt dat ik maar een iemand echt mag of zo
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef John.Milton het volgende:
Ik kom ook nog maar eens kijken hoe het hier met de singles gesteld is. Zie nog steeds veel dezelfde namen
Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 21:23 schreef John.Milton het volgende:
Ik kom ook nog maar eens kijken hoe het hier met de singles gesteld is. Zie nog steeds veel dezelfde namen
uiteraardquote:Op zondag 25 januari 2009 21:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Aanname is de moeder van alle f*ckups
50 % + 20% + 15% = 85 % dus 15 % interesseert je dan heel ergquote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik geloof best dat ik opval in een groep ik denk alleen dat ik dan 20% niet mag, 50% me koud laat (dus niet positief of negatief beroerd) 15% me matig interreseert en het er dus op neer komt dat ik maar een iemand echt mag of zo
Dank u *hug-terug*quote:Op zondag 25 januari 2009 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weest welkom! *hug* 1)
1) In het kader van anti-kliekjesvorming
Dan moeten wij maar 1 op 1 meeten, anders mag je me straks nietquote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Krijgen we nu ook meetfoto's van jullie te zien?
Het is nooit te laat om jezelf te ontwikkelen!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard
maar ik zit er gewoon niet op te wachten
en ik ken mezelf nu een beetje na 23jaardus ja
We doen ons bestquote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dank u *hug-terug*
Gezellig nietkliekerig hier
Ligt natuurlijk ook aan de persoon die binnenkomt... hoe die zich opstelt... Ik ben hier pas 2 wkn ofzo en ik blende zo in hierzo... nieuwelingen die niets zeggen schiet ook niet op he ze moeten wel wat postenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
idd maar dat is van een groep van 20 maar 3 man...quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
50 % + 20% + 15% = 85 % dus 15 % interesseert je dan heel ergDat is toch heel tof dan
![]()
Je moet gewoon de pareltjes uitzoeken.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd maar dat is van een groep van 20 maar 3 man...
niet heel erg de moeite
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dank u *hug-terug*
Gezellig nietkliekerig hier
uiteraard ook weer waarquote:Op zondag 25 januari 2009 21:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om jezelf te ontwikkelen!![]()
/cliché
?
Maar die 3 kan je dan wel goed de aandacht, geven bij grotere groepen krijg je toch vaak wat deel groepjesquote:Op zondag 25 januari 2009 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet heel erg de moeite
Nog steeds 50% kans dat je een van die drie personen je wel interesseert danquote:Op zondag 25 januari 2009 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet heel erg de moeite
Investering voor de toekomstquote:Op zondag 25 januari 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig maarHaha.
Ribje uit je lijf
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard ook weer waar
maar ik heb er geen behoefte aan
en voor je komt met het vrienden heb je nooit genoeg
uiteraard ook weer waar maar ik heb er al wel een boel die wel in de buurt wonen en zo dus ja
fok is voor mij fok
niets meer niets minder
Haha inderdaad. Pas maar op dat hij niet gejat gaat worden op de UvTquote:
avances?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:30 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dus al mijn avances waren verspilde moeite?
Ik ben het helemaal met je eens, ware het niet dat dat in eerdergenoemde discussie niet werd gezien als een valide argument.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ligt natuurlijk ook aan de persoon die binnenkomt... hoe die zich opstelt... Ik ben hier pas 2 wkn ofzo en ik blende zo in hierzo... nieuwelingen die niets zeggen schiet ook niet op he ze moeten wel wat posten
...En vervolgens na 5 maanden stilte weer heropendquote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, ware het niet dat dat in eerdergenoemde discussie niet werd gezien als een valide argument.Maar CG heeft gelijk, deze discussie hoort hier niet thuis. Maar n het kader van de 'wat is het bestaansrecht van het singles topic' leek mij het wel handig om het te vermelden. Het zou zonde zijn als het na alle oeverloze discussies weer wordt gesloten toch?
AJB NIET dan stopt mijn levenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, ware het niet dat dat in eerdergenoemde discussie niet werd gezien als een valide argument.Maar CG heeft gelijk, deze discussie hoort hier niet thuis. Maar n het kader van de 'wat is het bestaansrecht van het singles topic' leek mij het wel handig om het te vermelden. Het zou zonde zijn als het na alle oeverloze discussies weer wordt gesloten toch?
Het is hier best oké, zit hier zelf ook nog niet zolang. Wel op Fok! maar niet in Singles that is.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
Toen ik hier kwam voelde ik mij ook al snel thuis hier. Volgens mij is dit topic vrij open.
Nieuwe semester begint morgen voor mij. Voorlichting voor mijn bachelor thesis en dan uit eten met mijn oude projectgroep.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Pas maar op dat hij niet gejat gaat worden op de UvT
Ik kom ongeveer een maand in dit topic. Op Fok! al iets langer.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is hier best oké, zit hier zelf ook nog niet zolang. Wel op Fok! maar niet in Singles that is.
Wij zijn twee weken terug al begonnenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:33 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Nieuwe semester begint morgen voor mij. Voorlichting voor mijn bachelor thesis en dan uit eten met mijn oude projectgroep.
Ga je ook naar de meet?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is hier best oké, zit hier zelf ook nog niet zolang. Wel op Fok! maar niet in Singles that is.
Hij was vorige week (of twee weken terug) al even dicht, maar toen was er nog een ander topic openquote:Op zondag 25 januari 2009 21:35 schreef Ludootje het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat binnen een paar weken dit topic gesloten wordt, mensen verwezen worden naar de SC en dat na een paar maanden [Singles] weer terugkomt, net zoals de vorige keer
Ik ben hier best regelmatig geweest hoor. Blijkbaar maak ik geen indrukquote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]goeie binnenkomer nieuweling die wel wat post
Dus wat is het nut van het sluiten van dit topic?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:35 schreef Ludootje het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat binnen een paar weken dit topic gesloten wordt, mensen verwezen worden naar de SC en dat na een paar maanden [Singles] weer terugkomt, net zoals de vorige keer
Officieël ben je natuurlijk niet meer welkom, want je bent niet meer singlequote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dus wat is het nut van het sluiten van dit topic?
Stelling: Je bent single af... blijf je hier nog terugkomen?
Echt wel.. te veel gezellige mensen hier
Dan was ik er waarschijnlijk nietquote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben hier best regelmatig geweest hoor. Blijkbaar maak ik geen indruk
Haha oke. Heb je al wel een keer een groep-meet gehad van het andere forum?quote:
Ik hoef mijn onderwerp in februari pas te bepalen. Heb voor mezelf wel een top 3 gemaakt van onderwerpen die me aanspreken.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij zijn twee weken terug al begonnen
Oke, spannend! Heb je al een idee waar je het over gaat doen?
Ik ga over twee weken uit eten met mijn oude projectgroep, altijd leuk!
Ben jij niet het broertje ofzo van iemand hier?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben hier best regelmatig geweest hoor. Blijkbaar maak ik geen indruk
Nee, ik zit hier puur om single-af te rakenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dus wat is het nut van het sluiten van dit topic?
Stelling: Je bent single af... blijf je hier nog terugkomen?
Echt wel.. te veel gezellige mensen hier
Oké dan, spannend!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik hoef mijn onderwerp in februari pas te bepalen. Heb voor mezelf wel een top 3 gemaakt van onderwerpen die me aanspreken.
ik weet niet of dat de beste manier is om single af te raken hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier puur om single-af te raken
Ik zit inmiddels zo'n 4 jaar in Singles geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit je nog hier nog wel ffquote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier puur om single-af te raken
Ook niet, maar dat draaide pas net. Relatie kapot, ik tijdelijk huis uit, en toen had mijn ex mijn servertje (per ongeluk? zegt ze) uitgezet. Dus nu dooie boel daar.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Haha oke. Heb je al wel een keer een groep-meet gehad van het andere forum?
Dan is vaker buitenkomen een echte aanrader. Dan bereik je vaak meer dan in een reeks posten.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of dat de beste manier is om single af te raken haha
Jij bent ook oud en stoffig!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels zo'n 4 jaar in Singles geloof ik.
ik vrees het ookquote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan zit je nog hier nog wel ff
Ooo oke... Ja, ik las wel wat dingetje en dat je een mail had gestuurd ofzo, maar verder volgde ik het niet echtquote:Op zondag 25 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook niet, maar dat draaide pas net. Relatie kapot, ik tijdelijk huis uit, en toen had mijn ex mijn servertje (per ongeluk? zegt ze) uitgezet. Dus nu dooie boel daar.
Ik ben het broertje van Belquote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij niet het broertje ofzo van iemand hier?![]()
(of zie ik nu spoken?)
Ben je ook echt 4 jaar single?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels zo'n 4 jaar in Singles geloof ik.
Belsezar?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben het broertje van Bel
Althans, het fok broertje dan
Kijk, ik heb opgeletquote:Op zondag 25 januari 2009 21:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben het broertje van Bel
Althans, het fok broertje dan
Neuh, het gaat af en aan. Maar ik blijf hier meestal ook wel gewoon doorposten.quote:
en mijn naam vergeet jequote:
Hihi. Ik wist het ongeveerquote:
jij had toch met KreaBea?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn status is nog steeds niet duidelijk
En het lijkt erop dat dat nog wel even zal duren
Of er is nog iemand andersquote:Op zondag 25 januari 2009 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
Dan is je status toch duidelijk?
of is het geen definitieve had
das maanden geleden alweer,quote:Op zondag 25 januari 2009 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
Dan is je status toch duidelijk?
of is het geen definitieve had
lekker!!quote:
dan hoef ik niet hoor ik hou meer van zoetequote:
Ik heb nou eenmaal een perverse nieuwsgierigheid naar anderen om de leegte in mijn eigen vegetatieve leven op te vullenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:04 schreef mrbox het volgende:
Snap de drukte niet helemaal ?
JB had met krea nu is de status onbekend => case closed ?
en nog ontopic ook!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een perverse nieuwsgierigheid naar anderen om de leegte in mijn eigen vegetatieve leven op te vullen
Misschien is mr_box de vent in kwestiequote:Op zondag 25 januari 2009 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en nog ontopic ook!
Dus dan snap ik het probleem weer niet haha
the plot tickens!!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Misschien is mr_box de vent in kwestie
Volgens mij heeft JB haar handen al vol aan die enequote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Misschien is mr_box de vent in kwestie
ik geef geen hintsquote:
hey dat ga ik ook kijken!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Baby Te Huur
Ben benieuwd wat voor gevallen er dit keer bij zitten :p
Maar JB; jij ging dit weekend (of volgend weekend?) toch met iemand eten o.i.d.?
Ik dacht dat ze ook een bejaarde in huis krijgenquote:
huilliequote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik ben het niet. al zou JB dood neervallen zou het me nog aan me reet roesten.
jeetje dat zou ik niet trekken hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ook een bejaarde in huis krijgen
jeetje botte horkquote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik ben het niet. al zou JB dood neervallen zou het me nog aan me reet roesten.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hehe. Ligt eraan, maar waarschijnlijk krijgen ze een zeurquote:Op zondag 25 januari 2009 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje dat zou ik niet trekken haha
Oo oke, zonde!quote:
of een met een stoma dat je zelf moet verwisselen of zoquote:Op zondag 25 januari 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ligt eraan, maar waarschijnlijk krijgen ze een zeur
aandachtshoerquote:
ArTiC vindt me ook wel lief hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef Ludootje het volgende:
De TT begint steeds toepasselijker te worden
awwwwquote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ArTiC vindt me ook wel lief hoor
die doet gewoon flauw
Ieuwquote:Op zondag 25 januari 2009 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of een met een stoma dat je zelf moet verwisselen of zo
brrr
Dankje!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ajb. Was wel lastig om te vinden op dit tijdstip.
[ afbeelding ]
Dag KZquote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nou mensjes... Kz gaat er weer vandoor... have fun elkaar beledigen
Hehequote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef Ludootje het volgende:
een vriendin van onsquote:
Heb geen idee Rhu.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
en datquote:Op zondag 25 januari 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een vriendin van ons
van JB en van mij dus
Vreselijke serie is datquote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef Techno het volgende:
Ugh, ze hebben zelfs scheurkalenders voor singles.
[ afbeelding ]
kut als je dan een relatie krijgt begin februari...kun je die kalender wegtiefenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef Techno het volgende:
Ugh, ze hebben zelfs scheurkalenders voor singles.
[ afbeelding ]
Wie iets met "gezellig" in de TT zet vraagt er ook om.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef Ludootje het volgende:
Dat is idd vaker het geval als er 'gezellig' in staatquote:Op zondag 25 januari 2009 22:28 schreef Howl het volgende:
[..]
Wie iets met "gezellig" in de TT zet vraagt er ook om.
Heb ik toch nog wat.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat zullen sommige ook wel bij jou hebben.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Belsezar het volgende:
Wat zijn de mensjes gezellig zeg als ik terug lees. Gaat goed hierzo
Ik zal het nooit meer doenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:28 schreef Howl het volgende:
[..]
Wie iets met "gezellig" in de TT zet vraagt er ook om.
Hey Bquote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Belsezar het volgende:
Ahh, was hij er ook weerquote:
Goeroequote:Op zondag 25 januari 2009 22:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, was hij er ook weerMet zijn G.Fawkes of nog steeds die Goeroe?
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Belsezar het volgende:
quote:
Ah, vandaar dat ik hem niet herkendequote:Op zondag 25 januari 2009 22:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, was hij er ook weerMet zijn G.Fawkes of nog steeds die Goeroe?
Ik heb nog steeds moeite met al die UI veranderingen vand e laatste tijd, ik herken niemand meerquote:
Same here.. alleen was ik toen al iets ouder geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
@Techno: Ik had toen ik 6 of 7 was ofzo toch zo'n hekel aan dat wijf en haar praatprogramma
Haha okequote:Op zondag 25 januari 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds moeite met al die UI veranderingen vand e laatste tijd, ik herken niemand meer
@Techno: Ik had toen ik 6 of 7 was ofzo toch zo'n hekel aan dat wijf en haar praatprogramma
Hehehequote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Same here.. alleen was ik toen al iets ouder geloof ik.
CGquote:
Dat was altijd grappig jaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Frits: "Waar ligt Spanje"
Random domme vakantieganger... daar...
"Wijst Griekenland aan..."
Was toch bij de tros? Toen we nog alleen 1, 2 en 3 hadden geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Same here.. alleen was ik toen al iets ouder geloof ik.
Raad de clipquote:Op zondag 25 januari 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet toch niet meer waar deze stonden, ook in een topic hier geloof ik?
Was dat in singles?
zoek op youtube maar eens op stupid americans...zit een geniaal filmpje bij waarin ze amerikanen vragen de grootste gevaren te noemen en aan te wijzen...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door het hele baby te huur!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee Rhu.
Hoest eigenlijk met jou? Ging toch niet zo lekker? (met de b/f)
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoek op youtube maar eens op stupid americans...zit een geniaal filmpje bij waarin ze amerikanen vragen de grootste gevaren te noemen en aan te wijzen...
Amerikaan noemt Frankrijk een groot gevaar omdat er veel terroristen wonen en wijst dan Australië aan
Nij dat baby te huur net een setjequote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind die Yvette sowieso al verschrikkelijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nij dat baby te huur net een setje
Hij zo ja in rotterdam hebben ze zo'n heel grote brug! de euromast!
Zij zo van neeeeeeee niet! ze hebben daar geen brug
Daarna wijst de chauffeur ze zo de euromast aan
Huh het is een toren?
Briljant
DIe mogen zich dus al niet voortplanten
Dank je.quote:
Die muur dan!!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind die Yvette sowieso al verschrikkelijk.
En hij dan; Ja ze zegt weleens dat ik een vader voor haar ben.
Hallo, je bent haar vriendje en je bent 17; kom op![]()
Niet geheel anatomisch correct, maar een goede benaderingquote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je.
en dat hangertje is toch wel duidelijk wat het voor moet stellen?
het kunnen genitalien zijn maar er kan ook it staan hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je.
en dat hangertje is toch wel duidelijk wat het voor moet stellen?
euh...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond ook dit btw, in een zoektocht naar iets heel anders...
[ afbeelding ]
Ik vond de stellen vorig jaar leukerquote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die muur dan!!
Maar ja die andere vallen ook al af want die wisten niet wat camembert en roquefort waren
Ik gok dat ik alleen de homo's geschikt ga vinden
Toen ondekte ik het te laatquote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond de stellen vorig jaar leuker
Sanne & Rob
Maud & ...
Volgens mij had Sanne grove krullen ja, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toen ondekte ik het te laat
Maar ik vond er maar een geschikt stel tussen zitten toen
Een best erg lekker meisje met krullen?
Ranzige bendequote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die muur dan!!
Maar ja die andere vallen ook al af want die wisten niet wat camembert en roquefort waren
Ik gok dat ik alleen de homo's geschikt ga vinden
quote:
Aflevering twee staat al online hoorde ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Whahahahahahhahahaha die gezichten waren briljant!!!
Oeh moeilijk moeilijkquote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aflevering twee staat al online hoorde ik.
owja jij bent ook tilburgse!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
@Belsezar; nee zo zijn wij niet! Dan doen we het onder het genot van een bakje koffie in TilburgHaha.
@rhubarbje; ken ik niet
Nee, Roosendaalse, maar ik zit op de UvTquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja jij bent ook tilburgse!
Briljant!
en je bent nog niet verhuist?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, Roosendaalse, maar ik zit op de UvT
Hilarische film, Simon Pegg!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
omg shaun of the dead is op
Kent iemand dat?
ik zal het je vergeven omdat je brabander bentquote:
tja...het is lastig als je al in de mooistequote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zal het je vergeven omdat je brabander bent
Ik weet niet of ik dit vol ga houden haha.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en je bent nog niet verhuist?
Dat kan echt niet
HAHAHAAquote:Op zondag 25 januari 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...het is lastig als je al in de mooistestad van Brabant (en NL) woont natuurlijk
ja maar kom op het is tilburgquote:Op zondag 25 januari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit vol ga houden haha.
Verder heb ik het te goed thuis (lees: eigen verdieping met twee kamers, eigen wc & een eigen auto), dus ja.. Ik ga niet op een kamertje van 12m² zitten
De brabantse gezelligheid. Daarom wil ik ook terugquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
@Belsezar; nee zo zijn wij niet! Dan doen we het onder het genot van een bakje koffie in TilburgHaha.
@rhubarbje; ken ik niet
Wie weet ga ik er nog een keertje wonen, maar voorlopig niet denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar kom op het is tilburg
Nou ja voor jou dan ook maar: het scheelt dat je al brabantse bent
ik heb nog wel een extra kamertjequote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De brabantse gezelligheid. Daarom wil ik ook terug
wie of wat houdt je tegen?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Blijft inderdaad een superprovinciequote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oo je hebt daar een huis?!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Belsezar het volgende:
Een baan vinden daar en mijn vrienden hierEn mijn huis in het buitenland maar daar ga ik over beslissen als ik er ben over een week
Het zuiden is ondanks wat wie dan ook zegt gewoon het fijnst qua mensen. Als ik hier in de zomer in een park loop zegt niemand wat, in Eindhoven zei bijna iedereen wat tegen elkaar. Ook geen vijandige "stoere" blikken maar een glimlach.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijft inderdaad een superprovincie![]()
Maar ik zie mezelf niet meer in Uden gaan wonen (of Zutpen for that matter).
Je had toch nog niet zolang met je vriendje?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
best vreemd eigenlijk dat brabanders er vaak zo over denken
dat is toch iets wat niet-brabanders gewoon nooit gaan snappen
eeuwige discussie tussen mij en mn vriendje haha
niet overdrijven...ook in eindhoven heb je zo ruzie als je de verkeerde iets te lang aankijktquote:Op zondag 25 januari 2009 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zuiden is ondanks wat wie dan ook zegt gewoon het fijnst qua mensen. Als ik hier in de zomer in een park loop zegt niemand wat, in Eindhoven zei bijna iedereen wat tegen elkaar. Ook geen vijandige "stoere" blikken maar een glimlach.
de vraag was wie er single af was dus ik zei jaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je had toch nog niet zolang met je vriendje?
[of naja, ik dacht dat jij "ja" zei op de vraag wie er dit weekend single af was geworden?]
Uden? moehahahaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijft inderdaad een superprovincie![]()
Maar ik zie mezelf niet meer in Uden gaan wonen (of Zutpen for that matter).
Ja, die ga ik of verkopen of verhurenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo je hebt daar een huis?!
Ach, er zal toch wel werk zijn voor je in ons Brabantse landje?
Oké dan, nice...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die ga ik of verkopen of verhurenIk ga er eens met mijn ouders goed over praten als ik er straks ben
Oo ik dacht dat hij meer bedoelde wie er dit weekend single-af was gewordenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de vraag was wie er single af was dus ik zei ja
Nee we zijn al meer dan een jaar samen
Ach ik zal als ik doe zoals ik hier doe zal er denk ik niks gebeurenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet overdrijven...ook in eindhoven heb je zo ruzie als je de verkeerde iets te lang aankijkt
Uje de gekste!!!!quote:
Inderdaad, het heeft nu een jaar niks gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan, nice...
Mja, je bent daar natuurlijk te weinig om het zo aan te houden
Mja zonde is dat dan!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft nu een jaar niks gedaan
woon je in Boxtel? ik heb medelijden met jequote:
Ik heb er een maand of 8 gebivakkeerd in hetw eekend ivm vriendjesperikelen. En ja, een van d eleuke dingen toen het uitging was dat ik niet meer naar boxtel hoefdequote:
het is allang kleine meisjes bedtijd iddquote:
Is in een buitenstadje, niet echt een toeristen plekje. Is iets van 30 kilometer van Rio.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja zonde is dat dan!
Verhuren aan mensen die daar op vakantie willen?
ex-collega van me woont in Vitoriaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is in een buitenstadje, niet echt een toeristen plekje. Is iets van 30 kilometer van Rio.
Ik heb gelukkig altijd in amsterdam gewoond. Maar ja, de liefde laat je rare dingen doen hequote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woon je in Boxtel? ik heb medelijden met je
Mooie plek, is in het noorden. Permanent warmquote:Op zondag 25 januari 2009 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ex-collega van me woont in Vitoria
[/nutteloze info]
Mja zo... Ik kan uitslapenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is allang kleine meisjes bedtijd idd
geen idee, het is aan zee iigquote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooie plek, is in het noorden. Permanent warmtenminste als het Vitoria de Bahia is dan
Heb medelijden met me als ik om half 6 mijn bed uit moetquote:
Hihi. Ik heb medelijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb medelijden met me als ik om half 6 mijn bed uit moet
idd...zelfs vrijwillig naar Boxtel gaan..damnquote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig altijd in amsterdam gewoond. Maar ja, de liefde laat je rare dingen doen he
Ik ben morgen ook vrij, om helemaal niets te doenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ben vrij morgen
Om te leren dat dan weer wel
Ik zie het niet zo zitten
nu heb ik medelijden met jou...hehehequote:Op zondag 25 januari 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben morgen van 12.15 tot 18.30 op de UvT
wiskunde?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Mja, beetje jammer en dat laatste vak is ook vreselijk
Er zitten inderdaad een paar schrikmomenten in, maar voor de rest is die film hilarischquote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben zo'n mietje
Shaun of the dead maakt me bang
shaun of the dead is toch een parodie op een andere film?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben zo'n mietje
Shaun of the dead maakt me bang
Ja dat zeg ik netquote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
shaun of the dead is toch een parodie op een andere film?
sorryquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Damn, zit net
te luisteren. Was vergeten wat een depressieve plaat dat toch is
nn Bquote:Op zondag 25 januari 2009 23:54 schreef Belsezar het volgende:
Zo, nu naar bed. Slaap lekker allemaal![]()
ik werkquote:
Wij zijn nog ukkiesquote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijdje klaar mee.
T!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:58 schreef mrbox het volgende:
Blegh geen zin om te gaan slapen & geen zin in morgen.
Business Consultant voor een IT bedrijfquote:Op zondag 25 januari 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
Wat doen jullie dan voor werk? En wat hebben jullie gestudeerd?
Iets met computers. Informatica dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
Wat doen jullie dan voor werk? En wat hebben jullie gestudeerd?
The Fray is altijd lekker rustgevend. Als ik depri ben draai ik Portishead. Daar word je spontaan depressief van als je het gewoon luistert. Maar wel echt super mooi. Ben naar hun concert geweest in de HMH in aprilquote:Op zondag 25 januari 2009 23:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
T!![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik niet die hele cd ken, maar bij dat nummer heb ik altijd van die depri gevoelens. Zal wel komen doordat ik het heb geluisterd toen ik in een dipje zat. Geloof me, dan kun je het beste kutmuziek gaan luisteren want als je dan goede muziek luistert krijg je er nare herinneringen bij
Klopt, alhoewel het bij sommige nummers ook weer geen reet uitmaakt omdat ze standaard begrafenisplaat zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef automatic_ het volgende:
Een begrafenis of een crematie kan een nummer ook "goed" verpesten
Ja inderdaad, maar sommige dan brrr..quote:Op maandag 26 januari 2009 00:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel het bij sommige nummers ook weer geen reet uitmaakt omdat ze standaard begrafenisplaat zijn:
Mot morgen naar TUE dat is 2 uur heen en 2 uur terugquote:
Laatste crematie waar ik was was van een vriendin van mijn zus, 21 jaar, overleden aan kanker, maar daar draaiden ze gewoon goede muziek. En toen ze haar uit de kerk droegen draaiden ze Danse Macabre. Was echt een mooie, moderne mis. Had ze ook zelf gepland toen ze op haar ziektebed lag.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef automatic_ het volgende:
Een begrafenis of een crematie kan een nummer ook "goed" verpesten
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Business Consultant voor een IT bedrijf
Technische Informatica
nerd!
Ik ben ook een nerd, dus is tofquote:Op maandag 26 januari 2009 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets met computers. Informatica dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |