woon je in Boxtel? ik heb medelijden met jequote:
Ik heb er een maand of 8 gebivakkeerd in hetw eekend ivm vriendjesperikelen. En ja, een van d eleuke dingen toen het uitging was dat ik niet meer naar boxtel hoefdequote:
het is allang kleine meisjes bedtijd iddquote:
Is in een buitenstadje, niet echt een toeristen plekje. Is iets van 30 kilometer van Rio.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja zonde is dat dan!
Verhuren aan mensen die daar op vakantie willen?
ex-collega van me woont in Vitoriaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is in een buitenstadje, niet echt een toeristen plekje. Is iets van 30 kilometer van Rio.
Ik heb gelukkig altijd in amsterdam gewoond. Maar ja, de liefde laat je rare dingen doen hequote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woon je in Boxtel? ik heb medelijden met je
Mooie plek, is in het noorden. Permanent warmquote:Op zondag 25 januari 2009 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ex-collega van me woont in Vitoria
[/nutteloze info]
Mja zo... Ik kan uitslapenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is allang kleine meisjes bedtijd idd
geen idee, het is aan zee iigquote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooie plek, is in het noorden. Permanent warmtenminste als het Vitoria de Bahia is dan
Heb medelijden met me als ik om half 6 mijn bed uit moetquote:
Hihi. Ik heb medelijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb medelijden met me als ik om half 6 mijn bed uit moet
idd...zelfs vrijwillig naar Boxtel gaan..damnquote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig altijd in amsterdam gewoond. Maar ja, de liefde laat je rare dingen doen he
Ik ben morgen ook vrij, om helemaal niets te doenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ben vrij morgen
Om te leren dat dan weer wel
Ik zie het niet zo zitten
nu heb ik medelijden met jou...hehehequote:Op zondag 25 januari 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben morgen van 12.15 tot 18.30 op de UvT
wiskunde?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Mja, beetje jammer en dat laatste vak is ook vreselijk
Er zitten inderdaad een paar schrikmomenten in, maar voor de rest is die film hilarischquote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben zo'n mietje
Shaun of the dead maakt me bang
shaun of the dead is toch een parodie op een andere film?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben zo'n mietje
Shaun of the dead maakt me bang
Ja dat zeg ik netquote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
shaun of the dead is toch een parodie op een andere film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |