Ik zit inmiddels zo'n 4 jaar in Singles geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is hier best oké, zit hier zelf ook nog niet zolang. Wel op Fok! maar niet in Singles that is.
Dan zit je nog hier nog wel ffquote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier puur om single-af te raken
Ook niet, maar dat draaide pas net. Relatie kapot, ik tijdelijk huis uit, en toen had mijn ex mijn servertje (per ongeluk? zegt ze) uitgezet. Dus nu dooie boel daar.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
Haha oke. Heb je al wel een keer een groep-meet gehad van het andere forum?
Dan is vaker buitenkomen een echte aanrader. Dan bereik je vaak meer dan in een reeks posten.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of dat de beste manier is om single af te raken haha
Jij bent ook oud en stoffig!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels zo'n 4 jaar in Singles geloof ik.
ik vrees het ookquote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan zit je nog hier nog wel ff
Ooo oke... Ja, ik las wel wat dingetje en dat je een mail had gestuurd ofzo, maar verder volgde ik het niet echtquote:Op zondag 25 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook niet, maar dat draaide pas net. Relatie kapot, ik tijdelijk huis uit, en toen had mijn ex mijn servertje (per ongeluk? zegt ze) uitgezet. Dus nu dooie boel daar.
Ik ben het broertje van Belquote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij niet het broertje ofzo van iemand hier?![]()
(of zie ik nu spoken?)
Ben je ook echt 4 jaar single?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels zo'n 4 jaar in Singles geloof ik.
Belsezar?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben het broertje van Bel
Althans, het fok broertje dan
Kijk, ik heb opgeletquote:Op zondag 25 januari 2009 21:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben het broertje van Bel
Althans, het fok broertje dan
Neuh, het gaat af en aan. Maar ik blijf hier meestal ook wel gewoon doorposten.quote:
en mijn naam vergeet jequote:
Hihi. Ik wist het ongeveerquote:
jij had toch met KreaBea?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn status is nog steeds niet duidelijk
En het lijkt erop dat dat nog wel even zal duren
Of er is nog iemand andersquote:Op zondag 25 januari 2009 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
Dan is je status toch duidelijk?
of is het geen definitieve had
das maanden geleden alweer,quote:Op zondag 25 januari 2009 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
Dan is je status toch duidelijk?
of is het geen definitieve had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |