Volgens mij had Sanne grove krullen ja, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toen ondekte ik het te laat
Maar ik vond er maar een geschikt stel tussen zitten toen
Een best erg lekker meisje met krullen?
Ranzige bendequote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die muur dan!!
Maar ja die andere vallen ook al af want die wisten niet wat camembert en roquefort waren
Ik gok dat ik alleen de homo's geschikt ga vinden
quote:
Aflevering twee staat al online hoorde ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Whahahahahahhahahaha die gezichten waren briljant!!!
Oeh moeilijk moeilijkquote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aflevering twee staat al online hoorde ik.
owja jij bent ook tilburgse!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
@Belsezar; nee zo zijn wij niet! Dan doen we het onder het genot van een bakje koffie in TilburgHaha.
@rhubarbje; ken ik niet
Nee, Roosendaalse, maar ik zit op de UvTquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja jij bent ook tilburgse!
Briljant!
en je bent nog niet verhuist?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, Roosendaalse, maar ik zit op de UvT
Hilarische film, Simon Pegg!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
omg shaun of the dead is op
Kent iemand dat?
ik zal het je vergeven omdat je brabander bentquote:
tja...het is lastig als je al in de mooistequote:Op zondag 25 januari 2009 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zal het je vergeven omdat je brabander bent
Ik weet niet of ik dit vol ga houden haha.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en je bent nog niet verhuist?
Dat kan echt niet
HAHAHAAquote:Op zondag 25 januari 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...het is lastig als je al in de mooistestad van Brabant (en NL) woont natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |