Same here.. alleen was ik toen al iets ouder geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
@Techno: Ik had toen ik 6 of 7 was ofzo toch zo'n hekel aan dat wijf en haar praatprogramma
Haha okequote:Op zondag 25 januari 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds moeite met al die UI veranderingen vand e laatste tijd, ik herken niemand meer
@Techno: Ik had toen ik 6 of 7 was ofzo toch zo'n hekel aan dat wijf en haar praatprogramma
Hehehequote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Same here.. alleen was ik toen al iets ouder geloof ik.
CGquote:
Dat was altijd grappig jaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Frits: "Waar ligt Spanje"
Random domme vakantieganger... daar...
"Wijst Griekenland aan..."
Was toch bij de tros? Toen we nog alleen 1, 2 en 3 hadden geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Same here.. alleen was ik toen al iets ouder geloof ik.
Raad de clipquote:Op zondag 25 januari 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet toch niet meer waar deze stonden, ook in een topic hier geloof ik?
Was dat in singles?
zoek op youtube maar eens op stupid americans...zit een geniaal filmpje bij waarin ze amerikanen vragen de grootste gevaren te noemen en aan te wijzen...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door het hele baby te huur!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee Rhu.
Hoest eigenlijk met jou? Ging toch niet zo lekker? (met de b/f)
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoek op youtube maar eens op stupid americans...zit een geniaal filmpje bij waarin ze amerikanen vragen de grootste gevaren te noemen en aan te wijzen...
Amerikaan noemt Frankrijk een groot gevaar omdat er veel terroristen wonen en wijst dan Australië aan
Nij dat baby te huur net een setjequote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind die Yvette sowieso al verschrikkelijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nij dat baby te huur net een setje
Hij zo ja in rotterdam hebben ze zo'n heel grote brug! de euromast!
Zij zo van neeeeeeee niet! ze hebben daar geen brug
Daarna wijst de chauffeur ze zo de euromast aan
Huh het is een toren?
Briljant
DIe mogen zich dus al niet voortplanten
Dank je.quote:
Die muur dan!!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind die Yvette sowieso al verschrikkelijk.
En hij dan; Ja ze zegt weleens dat ik een vader voor haar ben.
Hallo, je bent haar vriendje en je bent 17; kom op![]()
Niet geheel anatomisch correct, maar een goede benaderingquote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je.
en dat hangertje is toch wel duidelijk wat het voor moet stellen?
het kunnen genitalien zijn maar er kan ook it staan hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je.
en dat hangertje is toch wel duidelijk wat het voor moet stellen?
euh...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond ook dit btw, in een zoektocht naar iets heel anders...
[ afbeelding ]
Ik vond de stellen vorig jaar leukerquote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die muur dan!!
Maar ja die andere vallen ook al af want die wisten niet wat camembert en roquefort waren
Ik gok dat ik alleen de homo's geschikt ga vinden
Toen ondekte ik het te laatquote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond de stellen vorig jaar leuker
Sanne & Rob
Maud & ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |