ja maar kom op het is tilburgquote:Op zondag 25 januari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit vol ga houden haha.
Verder heb ik het te goed thuis (lees: eigen verdieping met twee kamers, eigen wc & een eigen auto), dus ja.. Ik ga niet op een kamertje van 12m² zitten
De brabantse gezelligheid. Daarom wil ik ook terugquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
@Belsezar; nee zo zijn wij niet! Dan doen we het onder het genot van een bakje koffie in TilburgHaha.
@rhubarbje; ken ik niet
Wie weet ga ik er nog een keertje wonen, maar voorlopig niet denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar kom op het is tilburg
Nou ja voor jou dan ook maar: het scheelt dat je al brabantse bent
ik heb nog wel een extra kamertjequote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De brabantse gezelligheid. Daarom wil ik ook terug
wie of wat houdt je tegen?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Blijft inderdaad een superprovinciequote:Op zondag 25 januari 2009 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oo je hebt daar een huis?!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Belsezar het volgende:
Een baan vinden daar en mijn vrienden hierEn mijn huis in het buitenland maar daar ga ik over beslissen als ik er ben over een week
Het zuiden is ondanks wat wie dan ook zegt gewoon het fijnst qua mensen. Als ik hier in de zomer in een park loop zegt niemand wat, in Eindhoven zei bijna iedereen wat tegen elkaar. Ook geen vijandige "stoere" blikken maar een glimlach.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijft inderdaad een superprovincie![]()
Maar ik zie mezelf niet meer in Uden gaan wonen (of Zutpen for that matter).
Je had toch nog niet zolang met je vriendje?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
best vreemd eigenlijk dat brabanders er vaak zo over denken
dat is toch iets wat niet-brabanders gewoon nooit gaan snappen
eeuwige discussie tussen mij en mn vriendje haha
niet overdrijven...ook in eindhoven heb je zo ruzie als je de verkeerde iets te lang aankijktquote:Op zondag 25 januari 2009 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zuiden is ondanks wat wie dan ook zegt gewoon het fijnst qua mensen. Als ik hier in de zomer in een park loop zegt niemand wat, in Eindhoven zei bijna iedereen wat tegen elkaar. Ook geen vijandige "stoere" blikken maar een glimlach.
de vraag was wie er single af was dus ik zei jaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je had toch nog niet zolang met je vriendje?
[of naja, ik dacht dat jij "ja" zei op de vraag wie er dit weekend single af was geworden?]
Uden? moehahahaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijft inderdaad een superprovincie![]()
Maar ik zie mezelf niet meer in Uden gaan wonen (of Zutpen for that matter).
Ja, die ga ik of verkopen of verhurenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo je hebt daar een huis?!
Ach, er zal toch wel werk zijn voor je in ons Brabantse landje?
Oké dan, nice...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die ga ik of verkopen of verhurenIk ga er eens met mijn ouders goed over praten als ik er straks ben
Oo ik dacht dat hij meer bedoelde wie er dit weekend single-af was gewordenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de vraag was wie er single af was dus ik zei ja
Nee we zijn al meer dan een jaar samen
Ach ik zal als ik doe zoals ik hier doe zal er denk ik niks gebeurenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet overdrijven...ook in eindhoven heb je zo ruzie als je de verkeerde iets te lang aankijkt
Uje de gekste!!!!quote:
Inderdaad, het heeft nu een jaar niks gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan, nice...
Mja, je bent daar natuurlijk te weinig om het zo aan te houden
Mja zonde is dat dan!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft nu een jaar niks gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |