Is het al gelukt je filmpje op youtube te zetten?quote:
Ik heb gister kaasfondue gegetenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
René grapte gisteren dat we maar weer moesten gaan, dus ik denk dat ik 'm daar aan ga houden, na het bier en eten van gisteravond + engels ontbijt daarnet is dat wel nodig
Nee, het omzetten naar een .avi bestandje of iets anders wat afspeelbaar is door Windows media player of Winamp lukt helaas nietquote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is het al gelukt je filmpje op youtube te zetten?
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:40 schreef Laureline het volgende:
Conleche, dat is echt goed, bijna een uur rennen! Die dag rust tussendoor ga ik (als ik weer vaker ga hardlopen) ook zeker in acht nemen, anders krijg je echt problemen.
Ik doe nog wel op de helft en op driekwart van mijn rondje even 2 minuten gewoon snel wandelen.
Mijn rondje bos is meestal een halfuur, zo'n 5 km denk ik. Als ik het Rare Bosje na het Haagse Bos er nog bijneem ben ik drie kwartier van huis. Zou ook niet weten waar ik hier in de buurt een uur moest lopen trouwens, ik blijf liever op bospaadjes ipv asfalt vanwege mijn gescheurde meniscus, en om een half uur over het Haagse Bos te doen moet ik al heel creatief zijn met allerlei lusjes en doorsteekjes extra maken.
Onze mini (8 jaar) wil dit jaar de 5 km doen bij de City Pier City, die moet dan maar vanaf volgend weekeinde gaan meerennen met mama. Een paar jaar terug gingen we ook samen, maar dan racete de mini nog naast me door het bos op het rode fietsje!
als je vista hebt, zit daar vaak 'Windows Movie Maker' bijquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, het omzetten naar een .avi bestandje of iets anders wat afspeelbaar is door Windows media player of Winamp lukt helaas niet
Bummerquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, het omzetten naar een .avi bestandje of iets anders wat afspeelbaar is door Windows media player of Winamp lukt helaas niet
CPC 5km! Die heb ik vorig jaar gedaan met René.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Laureline het volgende:
De Wiki is nog steeds down, dus de OP is niet helemaal je dat geloof ik.Mijn laatste post in het vorige topic:
[..]
Vorig jaar deed ik nog vanwege mini (toen 7 uiteraard) de 2,5 km, dat sloeg echt nergens op: zo druk dat je de eerste km alleen kon wandelen! En dan een beetje ernaast sjokken. We moesten ook erg lachen om de 1 km, daar lopen gewoon opa's en oma's met kinderwagens mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CPC 5km! Die heb ik vorig jaar gedaan met René.
Dit jaar willen we de 10 gaan doen
Ik ga een nieuwe poging doenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je vista hebt, zit daar vaak 'Windows Movie Maker' bijdaarmee kan 't wel
Zoek anders via google een gratis video converterquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooo. ik dacht nog: bij de 5 km zal het vast minder erg zijn! Is dat even een desillusie.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
het is bij de 5km ook vrij druk en erg.
Opstopping op het Spui, rennende kinderen die heen en terug sprinten van hun ouders weg en weer terugen dat terwijl je minimaal 12 moest zijn ofzo: er rende echt vanalles mee.
Hoop dat dat bij de 10km minder is, want ze liepen je echt omver![]()
Nou, MovieMaker wil 'm niet importerenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je vista hebt, zit daar vaak 'Windows Movie Maker' bijdaarmee kan 't wel
Ik krijg een foutmelding dat de codec die nodig is voor het importeren niet op de computer is geinstalleerd. Het is een telefoonfilmpje.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
met moviemaker lukt het me bij vanalles?
vaag
Ik weet niet welke codec dat isquote:
de eerste, meer beat inquote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef cyclechick het volgende:
TVP
Ik heb even hulp nodig
Die, of
Om op te spinnen?
Rar? Heb je het dan al wel uitgepakt? (kan met winrar, gratis programma op internet) Want WMP enzo kunnen idd geen gecomprimeerde bestanden afspelenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet niet welke codec dat isHet is een .rar bestandje
Meer beat is okee!quote:
Ja, daar gaat het dus mis. Ik heb het volgens mij wel uitgepakt, maar hij wil niet afspelen. Overigens hoor je op het filmpje alleen muziek, je ziet mij niet. Ik zie er altijd lomp uit als ik klarinet speelquote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Rar? Heb je het dan al wel uitgepakt? (kan met winrar, gratis programma op internet) Want WMP enzo kunnen idd geen gecomprimeerde bestanden afspelen.
??quote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meer beat is okee!
![]()
Als je maar niet dat Yassine liedje ofzo gaat doen; bij Evy deden ze die een keer 8 minuten lang ofzoOp een gegeven moment kon ik geen "OoOOoOoohoo-hoo, YASSINE!" meer horen
Thanks!quote:
Ik vind ze allebei stom, omdat ik een aversie heb tegen ouwe baggernummers in een hedendaags jasje.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef cyclechick het volgende:
TVP
Ik heb even hulp nodig
Die, of
Om op te spinnen?
Dat is wel een vet nummer jaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei stom, omdat ik een aversie heb tegen ouwe baggernummers in een hedendaags jasje.
Ik zou gewoon Mr Scruff erin knallen.
Okee ik moet iets aan m'n oren doenquote:
Jup.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat telefoonfilmpje is dat 3gp? Dan moet je gewoon even quicktime downloaden, kun je hem daar mee gewoon bekijken. En je kunt volgens mij ook rechtstreeks dat filmpje naar youtube uploaden, maakt hij er automatisch zo'n flash van. Kun je hem ook bekijken.
Ik ben brak trouwens.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee ik moet iets aan m'n oren doenHet liedje heet jealousy, en ze zingen dus niet Yassine (
) maar "aaaaah, jealousy", maar dan een beetje gaar uitgesproken
![]()
Tis deze
Wat heeft die vrouw in die roze jurk een dunne armenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee ik moet iets aan m'n oren doenHet liedje heet jealousy, en ze zingen dus niet Yassine (
) maar "aaaaah, jealousy", maar dan een beetje gaar uitgesproken
![]()
Tis deze
Ik weet het, het was nogal een faal-momentquote:Op zondag 25 januari 2009 13:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Yassine
![]()
Ik snap dat je dat woord niet meer kunt horen na 5 keer
weg als in kliko of weg als in leger-des-heils?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp! Ik heb flinke schoonmaak in m'n kledingkast gehouden, er gaat een vuilniszak vol met kleren weg.
Die zijn inderdaad fijnquote:Op zondag 25 januari 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
overigens liep ik het liefst op deze Evu nummers:
Duidelijk een nieuw rietje nodigquote:Op zondag 25 januari 2009 14:00 schreef Ewelina het volgende:
O, nu heb ik hem wel geupload zie ik nuRaar, gister deed ie het niet.
Mijn rietje is alleen een beetje brak, vandaar de slechte toon en de piepjes
1 woord: oefenenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duidelijk een nieuw rietje nodig![]()
Maar verder leuk hoor, wat een enorme vingervlugheid trouwens!Ik ben bang dat ik dat inmiddels kwijt ben
Ik dacht dat een kenmerk van een brinkdorp is dat het op zand gebouwd is. dus niet op kleigrond oid dus misschien kun je dat anders gaan formuleren.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand enig idee wat deze zin in het Engels is?
" In een landelijk gelegen brinkdorpje. "
Ik speelde veel klassiek, maar dan gewoon in boeken waar stukken van verschillende componisten stonden. Ik ben trouwens meer van de rustige stukken waarin je emotie moet tonen dan het enorme gepriegel, hoor. Klezmer vind ik ook ontzettend leuk en ik had ook veel boeken met filmmuziek enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
1 woord: oefenenIk heb ook bijna 3 jaar niet meer gespeeld, tot 2 weken geleden
M'n vingers zijn niet zo vlug meer als vroeger, maar er is toch nog wat overgebleven
Ik denk dat ik weer op een zwaarder rietje moet gaan spelen (dit is een 2, speelde vroeger altijd op 3).
Maar goed, ik wilde vroeger naar het conservatorium, en ik wilde net zo goed leren spelen als op de CD's.
Wat voor muziek speelde jij vroeger?
Tha Mouse! Come to the rescue!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand enig idee wat deze zin in het Engels is?
" In een landelijk gelegen brinkdorpje. "
Mwah, voor een D-examen moet je toch aardig wat aanleg hebben wil je dat halenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik speelde veel klassiek, maar dan gewoon in boeken waar stukken van verschillende componisten stonden. Ik ben trouwens meer van de rustige stukken waarin je emotie moet tonen dan het enorme gepriegel, hoor. Klezmer vind ik ook ontzettend leuk en ik had ook veel boeken met filmmuziek enzoBegeleidend cd'tje erbij en je leek net een professional
![]()
Ik heb mijn D-examen gedaan, maar ik ben geen conservatorium materiaal ben ik bang
Ja, Weberquote:Op zondag 25 januari 2009 14:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mwah, voor een D-examen moet je toch aardig wat aanleg hebben wil je dat halen
Ik was ervoor bezig, maar toen ging ik verhuizen naar Amsterdam en is het er niet meer van gekomen. Heel jammer![]()
En gepriegel, tja... ik heb virtuositeit altijd geweldig gevonden. Ik heb minder met de rustige stukken, waarschijnlijk omdat ik zelf 1 groot stuk ongeduld ben![]()
Alhoewel ik het 2e deel van het Grand Duo Concertante van Weber fantastisch vind om te spelen
![]()
Ik heb eigenlijk nooit met CD's gespeeld, heb er een hekel aan. Je zit altijd vast aan dat tempo en de interpretatie van de opnames.
En ik fietsquote:Op zondag 25 januari 2009 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik speel gitaar, basgitaar, maak chiptunes en speel keyboard voor hiphop beats.
Oh en ik probeer ook nog te rappen soms.
Ik ook, maar muziek maken gaat me beter af.quote:
Ik ben totaal niet muzikaal aangelegd. Maar vind het (misschien juist daarom) supertof als anderen dat wel zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook, maar muziek maken gaat me beter af.
I feel your painquote:Op zondag 25 januari 2009 14:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet muzikaal aangelegd. Maar vind het (misschien juist daarom) supertof als anderen dat wel zijn
Ik kan ook niet tekenen, heb geen geweldige creatieve ideeen en schrijf ook niet heul bijzonder (hoewel mjin moeder vond dat ik mijn reis-log moest publicerenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I feel your pain![]()
Ik ben ook niet muzikaal. Ik teken wel leuk maar bij lange na niet uitmuntend. Ik schrijf soms wat maar echt iets volledigs schrijven is dan weer lastig![]()
Gief virtuosity, pleex!
Ik zocht altijd kekke drum 'n bass nrs uit voor mijn stepslessen.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:23 schreef k_i_m het volgende:
Het is trouwens maar goed dat ik nooit een les hoef te geven waar ik mijn eigen muziek bij mag zoeken, want dan zou men het zwaar krijgen.
Weg als in: aan de weg zetten als het rodezakdag is.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
weg als in kliko of weg als in leger-des-heils?
Vanwege dat laatste.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef Sugar het volgende:
DaD, lekker is dat, he?![]()
Is het vanwege afgevallen of vanwege niet meer leuk/mooi/goed?
Dat is toch lekker, zulke muziek bij training is echt tofquote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zocht altijd kekke drum 'n bass nrs uit voor mijn stepslessen.
Na een jaar waren ze er allemaal aan gewend
Geef 'ns een paar nummers?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ligt eraan van welke film. Toen ik nog bij een orkest speelde, hadden we wel veel filmmuziek maar ik vond het altijd te makkelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 14:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, WeberIk vind het wel mooi hoor, virtuositeit. Maar het moet wel nut hebben vind ik. Soms ben je maar aan het riedelen en ga je nergens heen
![]()
Haha, true, maar ik vind het wel altijd superleuk om filmmuziek te spelen.
Er is dan ook wel 8 jaar oefening aan vooraf gegaanquote:Op zondag 25 januari 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt muzikaal Ewelina!
Heb totaal geen verstand van muziekinstrumenten, behalve misschien de krasplank van mn zusje een beetje, maar het klinkt zeker niet slecht! Zeker neit als je zegt dat je al twee jaar niet hebt gespeeld
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:34 schreef cyclechick het volgende:
Wat is dat?
Het klinkt als een heel lekker koekje
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg lekker en erg moeilijk om er 1 te nemen, zit zo'n lekker glazuur koffielaagje over, die bijt likt zo lekker weg
Oohh die! die ken ik welquote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg lekker en erg moeilijk om er 1 te nemen, zit zo'n lekker glazuur koffielaagje over, die bijt zo lekker weg
Volgens mij wel, die zijn toch best klein? Die kreeg ik vroeger altijd!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
Cafe Noir, ohhhhhh!
Die likkoekjes van vroeger, die ronde met wit, geel of roze laagje er op, waren ook zo lekker! Zijn die er nog?
Die zijn ook lekker ja! En die dingen die rond zijn met allemaal kleine stukje chocola erinquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef Ewelina het volgende:
Café Noir is lekker, maar ik vind dit nog veel lekkerder
[ afbeelding ]
Puur, uiteraard. Ik ben choco-addict
van de docentquote:dit is zeker geen bagger. Ik heb nu geen tijd om er goed naar te kijken, maar bij diagonaal doorkijken heb ik de indruk dat het een interessante en goede proeve van bekwaamheid is.
Voor een betrouwbaar cijfer moet ik het natuurlijk grondiger op consistentie en waarheid onderzoeken en me overtuigen dat het niet ergens gejat is (niet dat ik dat veronderstel).
Ik verheug me op het papieren mapje.
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
[..]
van de docent
stresskip die ik ben ga ik het toch nog even doorlezen overmorgen en evt wat aanpassen, maar ik denk dat 't wel snor zit
Fijnquote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
[..]
van de docent
stresskip die ik ben ga ik het toch nog even doorlezen overmorgen en evt wat aanpassen, maar ik denk dat 't wel snor zit
Dat klinkt als een toffe docent! En mooi ook dat je nu niet meteen vanalles hoeft te veranderenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
[..]
van de docent
dit was mijn mail...quote:Goedemiddag <voornaam docent>,
Vrijdag is de deadline voor het werkstuk dat ik ter compensatie voor het niet aanwezig zijn bij de III moet inleveren.
Ik denk dat ik klaar heb en stuur het bij deze even mee.Ik heb zo lang gewacht met het maken omdat ik ook het eerste semester helemaal uit wilde lopen zodat ik alle kennis van de verschillende vakken kon gebruiken en kon bepalen waar ik de scope wilde leggen.
Dus mag ik vragen of je het even door wilt kijken om te zien of het uberaupt III-waardig is?
Als je nu zegt: ja, maar dit is bagger, dan heb ik in ieder geval nog een week om mijn pleidooi om te gooien en aan te passen.
Ik zal in ieder geval zorgen dat het ook in een mapje op papier ingeleverd wordt vóór vrijdag 31 januari, 17.00uur neem ik aan?
Alvast bedankt!
Groeten,
Hoe (in)formeel ga jij met je docenten om?quote:
Ik heb ook docenten die ik zo'n mailtje zou kunnen sturenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe (in)formeel ga jij met je docenten om?
We hebben een mega-kleine opleiding en een klein docententeamquote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe (in)formeel ga jij met je docenten om?
Joy! Ik neem aan dat het een foutje was?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Totziens het volgende:
Leuk: alle 695 mensen die ik de afgelopen vier jaar een mail gestuurd heb zijn op de hoogte dat ik naar Istanbul vertrek dankzij waarbenjij.nu en mn eigen luiheid
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Totziens het volgende:
Lief dat je docent het ook even bij langs loopt enzo, doen ze bij ons niet zo snel
Leuk: alle 695 mensen die ik de afgelopen vier jaar een mail gestuurd heb zijn op de hoogte dat ik naar Istanbul vertrek dankzij waarbenjij.nu en mn eigen luiheid
Da's fijn!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We hebben een mega-kleine opleiding en een klein docententeam
heel fijn.
Ik bleef vorige keer ook maar 'u' zeggen, maar dat bleef hij maar verbeteren naar 'je en jij!'.
We drinken op borrels regelmatig samen een biertje en nou ja, ook onderwijstechnisch is het allemaal heel informeel...
yup.. denk ook echt dat ik 't dan nog veel slechter zou doen qua studie.quote:
Idd, er zijn echt maar heel weinig docenten die wat gaan drinken met de studentenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
vorige End of Semesterfeest ging de onderwijsdirecteur ongeveer gelijk met ons naar huis, om half 3, na een gigantische hoeveelheid drank![]()
dronken docenten![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
vorige End of Semesterfeest ging de onderwijsdirecteur ongeveer gelijk met ons naar huis, om half 3, na een gigantische hoeveelheid drank![]()
dronken docenten![]()
Ja maar dit gaat dus ook naar heel veel docenten van me, bedrijven, mensen van marktplaats...echt allesquote:Op zondag 25 januari 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joy! Ik neem aan dat het een foutje was?
Ach, ik krijg ook wel eens mail van mensen die ik al jaren niet gezien/gesproken hebZullen ze vast niet van op kijken.
Istanbul! Wat ga je daar doen?
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat dus ook naar heel veel docenten van me, bedrijven, mensen van marktplaats...echt alles
Fijn hequote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat dus ook naar heel veel docenten van me, bedrijven, mensen van marktplaats...echt alles
Ik ga paar maandjes studeren daar
En ik vertoef nu op een té roze kamer(goodbye
)
ik zou ook echt niet functioneren als ik weet dat ik slechts een nummer ben, denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef neen het volgende:
[..]klinkt wel gewoon relaxed zoals jij met die lui omgaat ja... eigenlijk dom dat we dat allemaal zeggen want zo hoort het imho gewoon te zijn in plaats van dat je studentnummer weetikveel ben
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Da's best erg ja! Aaaw![]()
Maar tis ook wel een klein beetje grappig.![]()
![]()
Doe het rolgordijn dan maar dicht. Die is blauwquote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef Totziens het volgende:
[..]
Als het iemand anders was geweest had ik het ook wel grappig gevonden
En nee Goodbye, overdrijven is ook een vak
Oehh lekkere zware beat! I likequote:
goeie plaat deesquote:
Ga je ons nogg vertellen hoe snel je kan hardlopen?quote:
D&B is altijd goed. Zelfs daar kan je nog mee kiezen of je een pestbui hebt of niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat ja! En die kunnen op zo'n heel ranzig toontje het hebben over 'the birds", ongeveer uitgesproken als "The buuuuurdz"quote:
Volgens mijn paspoort heet ik ook Mariaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Maria, geef mij eens een beste schopik moet meer gaan hardlopen want ik en zo inconsequent als weet ik veel en ga meestal gewoon 1 keer per week terwijl ik meer moet!
Oh, mag ik, mag ik??quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Maria, geef mij eens een beste schopik moet meer gaan hardlopen want ik en zo inconsequent als weet ik veel en ga meestal gewoon 1 keer per week terwijl ik meer moet!
Doe maar op m'n been dan zodat ik geblesseerd ben en niet meer hoefquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, mag ik, mag ik??Ik kan heel goed schoppen!!
ok moest ik nog doen hé, k was ff trainen juist, lekker weer & veul wind btwquote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ga je ons nogg vertellen hoe snel je kan hardlopen?
*SCHOP*quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk bij jou dan met het sporten ensu?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*SCHOP*
*maar uiteraard wel een liefdevolle schop*![]()
Joe kan doe it neen!
AHAA! Ik moest jou schoppen zodat je me met mijn neus op mijn FALEN kan drukken! Wat sneaky!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk bij jou dan met het sporten ensu?
Wow. Dat is echt supersnel!!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ok moest ik nog doen hé, k was ff trainen juist, lekker weer & veul wind btw![]()
Ik heb de 10 km ooit gelopen in 45 min nog wat tijdens de linschotenloop en de 5 km in 18min 40 sec tijdens de run-bike-run van pijnacker beste tijd ever, zou ik nu niet halen denk ik, ik zou al blij zijn als ik de 5 km onder de 20 min loop
Waar loop jij zoal, vind het knap dat jij een uur kunt lopen midden in de stad!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef conleche het volgende:
Ik sta stil qua vooruitgang snelheid, maar dat komt omdat ik geen versnelsstukjes meer doe. Ik blijf zo lopen dat het nog net comfortabel is, alleen de laatste kilometer versnel ik wat. Als ik voor een wedstrijd zou trainen zou ik misschien wel meer m'n best doen, maar nu vind ik het lekker om zo in een soort trance te lopen, met m'n gedachten op nul en zo......
Het was allemaal tamelijk simpel, ik wilde niet de hele dag in de keuken staan enzo. Maar het was gewoon veel. En dan ook nog met kaas en room enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Chicolate het volgende:
Hey CF. Jij kan ook veel te lekker koken, dan zou ik ook teveel eten
.
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Waar loop jij zoal, vind het knap dat jij een uur kunt lopen midden in de stad!
Ik woon in Voorburg, een veel kleiner stadje, maar wel met veel stoplichten en kruispunten e.d.
Goed bezig, Mootje! (hehe ik moet bij het afkorten van jouw naam altijd denken aan "Mo en Karim", de jeugdvrienden van Najib Amhaliquote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef motorbloempje het volgende:en nóg een opdracht ingeleverd
ik ben op dreef vandaag
Dat klinkt wel tof eigenlijk! Wat voor studie doe jij?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden: het gaat over hoe collective memory bijdraagt aan nation building en hoe het dan zit met de positie van de migrant hierbinnen, welke problemen er komen kijken als dat collective memory niet gedeeld wordt![]()
w00t! Je wordt nog eens een sterstudentquote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef motorbloempje het volgende:en nóg een opdracht ingeleverd
ik ben op dreef vandaag
Literatuurwetenschap! Maar ik vind mijn studie het tofst als we bezig gaan met theorieën die ook het sociale vlak rakenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof eigenlijk! Wat voor studie doe jij?
Ik heb ooit een vak gevolgd wat ging over de opkomst van nationalisme in Europa, dat was echt een leuk vak
die naar docenten mailt met termen als 'bagger'quote:Op zondag 25 januari 2009 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
w00t! Je wordt nog eens een sterstudent
Welke universiteit? Ik vind de combinatie ook het meest interessantquote:Op zondag 25 januari 2009 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Literatuurwetenschap! Maar ik vind mijn studie het tofst als we bezig gaan met theorieën die ook het sociale vlak raken(of juist als het gaat over Middeleeuwse Literatuur, ik heb een brede interesse
)
In blok 3 volg ik toevallig een vak over nationalisme en literatuur
quote:Leerdoel
Verkrijgen van kennis van en inzicht in het ontstaan en de ontwikkeling van de verscheidenheid van het Europese cultuurlandschap sinds de late Middeleeuwen.
Inhoud
Er wordt ingegaan op de opkomst van de landstalen als cultuurdragende communicatiemedia, op de herontdekking van de tribale (niet-klassieke) wortels van de Europese naties, op de groeiende beklemtoning van culturele verscheidenheid als vorm van rijkdom en op het toenemende belang van culturele identiteit in het natie- en staatsvormingsproces sinds de Romantiek en de ondergang van het Napoleontische keizerrijk.
quote:Leerdoel
De student krijgt, gegroepeerd rond een negental thema's en aan de hand van een aantal representatieve teksten uit verschillende taalgebieden, een overzicht van de belangrijkste perioden in de Europese literatuurgeschiedenis.
Inhoud
Het literaire overzicht wordt aangeboden vanuit een negental thema's, die elk een kardinaal "scharnierpunt" in de Europese literatuurgeschiedenis zijn. De gekozen scharnierpunten (bijvoorbeeld Avontuur of Natuurgevoel) zijn weliswaar met een bepaalde periode in de Europese literatuurgeschiedenis verbonden, maar bieden steeds een invalshoek op de literatuurgeschiedenis als geheel. Ze worden onderzocht in hun antecedenten en in hun historische nawerking.
dankquote:Op zondag 25 januari 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Mootje wat ben je goed bezig!!!!! Ik ben trots op je!!!!
Je hebt het allemaal zo goed in de hand nu en je hebt door dat je een goede kans hebt om het te halen!
Echt supergoed!
UUquote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welke universiteit? Ik vind de combinatie ook het meest interessant
Ik heb het vak Culturele vormgeving van Europa gehad, dat ging dan over de opkomst van nationalisme in Europa. Het jaar daarna stond Europese literatuurgeschiedenis op het programma, wat erop voortbouwt. Echt een fantastisch vak![]()
Culturele vormgeving van Europa
[..]
Europese literatuurgeschiedenis
[..]
Maar jij had geen college van Joep Leerssenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
UUDie vakken klinken interessant!
Ik heb ook Europese Literatuurgeschiedenis 1 en 2 gevolgd aan de UU! *prrr*
Oh ik ga eten! Hutspot met tartaartje
Jeej!! Ik vind het echt knap van je!! En wat fijn dat die stress in je hele lichaam weg is, je komt er welquote:Op zondag 25 januari 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
CF, het gaat eigenlijk best goed!
Ik had het weekend véél erger verwacht in elk geval, omdat je dan de afleiding van het werken overdag niet hebt. Maar het gaat eigenlijk prima, alleen 's avonds af en toe een momentje van pffffff, nu zou ik wel een sigaretje lusten. Maar dat is zo weer weg. En dat zenuwengevoel door mijn hele lijf heb ik ook niet meer, dat was vooral de eerste vier dagen.
Ik ben er nog lang niet, maar de eerste week zit er op!
En ik zit barstensvol energie!
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
CF, het gaat eigenlijk best goed!
Ik had het weekend véél erger verwacht in elk geval, omdat je dan de afleiding van het werken overdag niet hebt. Maar het gaat eigenlijk prima, alleen 's avonds af en toe een momentje van pffffff, nu zou ik wel een sigaretje lusten. Maar dat is zo weer weg. En dat zenuwengevoel door mijn hele lijf heb ik ook niet meer, dat was vooral de eerste vier dagen.
Ik ben er nog lang niet, maar de eerste week zit er op!
En ik zit barstensvol energie!
hey wat tof, dat heeft wel wat punten samen met mijn studie!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed bezig, Mootje! (hehe ik moet bij het afkorten van jouw naam altijd denken aan "Mo en Karim", de jeugdvrienden van Najib Amhali)
Ik ben trots op joe! Des te meer omdat je het eerst zo lastig vond om op te starten!
Mijn essay vlot redelijkVeel inleeswerk gedaan. Punt is, ik vind het onderwerp super interessant. Ik vind het dus boeiend om erover na te denken en erover te lezen. Daadwerkelijk tot het schrijven komen is dit keer meer het probleem
![]()
Voor de geïnteresseerden: het gaat over hoe collective memory bijdraagt aan nation building en hoe het dan zit met de positie van de migrant hierbinnen, welke problemen er komen kijken als dat collective memory niet gedeeld wordt![]()
maar je doet 't ook mega goedquote:Op zondag 25 januari 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Wat zijn jullie toch tof, de aanmoedigingen helpen ECHT heel erg!![]()
Volgens mij heeft nagenoeg iedereen een soort productiviteits-spree!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben vandaag echt fijn opgeschoten! Ik moet 6 kleinkinderen van iemand schilderen en ik er heb er 4 opgezet van de 6. Best goed. Nu maar eens zuurkool maken.
Ik voel zoo met je mee!!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:18 schreef ElisaB het volgende:
Greys, joe bikkel joe!!
De hele dag al bezig met de admie. Admie doen sucks big time!
Ik heb de site al heel lang niet bijgewerktquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nagenoeg iedereen een soort productiviteits-spree!
Tof! Komen die ook op je site?
Steek mij ook even aan dan... ik heb geen reet vandaag gedaan omdat er lui de hele middag aan het boren warenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nagenoeg iedereen een soort productiviteits-spree!
Tof! Komen die ook op je site?
Wij doen ook maandaangifte (uiteraard andere BV) en dat bevalt toch stúkken beter. Voor de BV's met kwartaalaangifte heb ik drie kwartalen achter elkaar schattingen met de natte vinger gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef conleche het volgende:
Ik voel zoo met je mee!!![]()
Ik ga dinsdag weer terug naar A'dam en dan ben ik ook de hele woensdag nog bezig....![]()
Soort project, in opdracht van de paboquote:Op zondag 25 januari 2009 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
EDIT: en Chico, wat voor baantje?*duimt*
*niest in gezicht* Zoooo en nu ans arbeiten!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Steek mij ook even aan dan... ik heb geen reet vandaan gedaag omdat er lui de hele middag aan het boren warenKun je ook niet echt lekker leren
En zo is hetquote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef Ewelina het volgende:
Steek mij ook even aan dan...
ik heb geen reet vandaan gedaag omdat er lui de hele middag aan het boren waren![]()
quote:
Wat zij zegtquote:Op zondag 25 januari 2009 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Co: tof als je je site update! Ik keek net nog even en volgens mij kende ik wat erop staat inderdaad al van een eerdere keer dat ik keek!
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 25 januari 2009 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof Chico!Staat ook mooi op je CV denk ik!
*keeps fingers crossed*
Vivi:awe-zum.
Neuh. Misschien waren dat guldens?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:30 schreef neen het volgende:
Heb je niet een boel geld opgehaald met je krantenwijk voor kerstvroegah toen ik nog een krantenjongen was haalde ik echt zo 4/500 euro op
Nee joh, echt euro'squote:Op zondag 25 januari 2009 19:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Neuh. Misschien waren dat guldens?Ik had 150 ofzo, iets meer.
Vroeg jij dat aan iemand of vroegen ze dat aan jou?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb hier een generatiekloof te pakken. Of de muziek wat zachter kon.
Aan mij werd dat gevraagd!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vroeg jij dat aan iemand of vroegen ze dat aan jou?.
Maar dansen is goed voor de lijn!!!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat Sia nummer met die beat eronder. En ik sta te dansen.![]()
En we moeten je hoofd er nog ff bij fantaserenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:22 schreef Syrena het volgende:
Oja, ik heb jampotglazen, 1 kant -7 andere kant -5.75. Dus die moeten jullie er nog ff in denken zeg maar.
zeg, is het nu al officieel?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben al aangeschotenen wij moeten nog met eten koken beginnen
Hoofd! En ja, ik ben scheefquote:Op zondag 25 januari 2009 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En we moeten je hoofd er nog ff bij fantaseren
quote:
ik zou zeggen die zwarte, die roze iig niet, heb je nog meer brillen die je mooi vind?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoofd! En ja, ik ben scheef
[ afbeelding ]
Ik denk dat de roze me idd nog klassieker maakt dan ik al ben. Hij lijkt wel wat op m'n oude bril.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zou zeggen die zwarte, die roze iig niet, heb je nog meer brillen die je mooi vind?
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 25 januari 2009 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt donker haar
Ik dacht dat je blond was en een bril had.
Er zijn ook andere opticiens dan Pearle. Echt, je moet een montuur altijd zien op je gezicht voordat je er 1 koopt.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:47 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook wel een bril, alleen nooit op![]()
Ik wil van de zomer wel weer lichter haar, het is nu erg donker.
Kaas> Ja maar m'n vorige bril was ook stom. En die was duuuur. Dus duurkoop was duurkoop in dat geval.
Ik wil gewoon eens wat anders, ben ook al bij Pearle geweest, maar ze hadden niks dat me stond en dat een beetje betaalbaar was.
Nou, kaas heeft een beetje bindings- en voortplantingsangst geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 20:54 schreef AKnynke het volgende:
nou, zorg er eens voor dat wij dat te weten komen!
Ik heb nu al een montuur zonder onderkantquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Laureline het volgende:
Ik zou echt gaan passen in een winkel hoor, dan maar 10 x gaan voordat je een goede hebt. Vooral met brillen luistert het zo nauw!
Wat ik zelf leuk vind zijn vaak die zware monturen zonder onderkant (zelfs met jampotglas), maar ik denk dat een beetje schuin model (afgezwakte vlinder) jou ook leuk staat.
Mijn lijstje vandaag:
O: bramen met magere yoghurt, grapefruitsap
T: half uur rennen
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
T: volkorenboterham pindakaas, magere kwark
L: gele paprikasoep met volkorenboterham
D: sperciebonen en tuinbonen, tonijnsteak met yakatorisaus en beetje wasabimayo
T: één derde pizza caprese met extra lading tomaat
T: festini peerijsje
Weinig calorieën voor die lading eten!
Hm. Kaas is net mijn vriendje.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, kaas heeft een beetje bindings- en voortplantingsangst geloof ikHij kreeg het spaans benauwd toen ik vanmorgen zat te zwijmelen bij kinder- en babyfoto's. En toen ik vanmiddag iets over mn buik zei
ging Kaas gelijk van dittum:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
arme kaas!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, kaas heeft een beetje bindings- en voortplantingsangst geloof ikHij kreeg het spaans benauwd toen ik vanmorgen zat te zwijmelen bij kinder- en babyfoto's. En toen ik vanmiddag iets over mn buik zei
Ja, ik val eigenlijk altijd wel af wanneer ik gezond eet en sport, en me niet 's avonds nog vergrijp aan drank en lekkers. Begin deze week was ik nog 66quote:Op zondag 25 januari 2009 21:16 schreef Sugar het volgende:
Laureline, ik geloof dat ik hier iemand eens heb zien zeggen dat je niet boven de 1500 moet gaan zitten. Dacht ik. Maar als je erbij sport moet je met die 1500 max wel afvallen, denk ik? Val je niet af nu of wel?
Jij hebt mooie lijstjes!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt peer, mandarijn, sinaasappel-grapefruitsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei, magere kwark
L: ons cashewnoten op de markt, tomaten-groentesap
T: volkorenboterham pindakaas, mandarijnen
D: gele paprikasoep met vokorenboterham om te dopen, tonijnsteak
T: festini peerijsje
Ik voer nu sinds een paar dagen alles in op de caloriechecker, en mèn, wat tikken die cashewnoten aan! Dan mag je bijna de hele dag niets meer eten!Witte wijn viel me dan weer reuze mee, maar 100 kcal per glas
![]()
Ik zit nu rond de 1500 kcal per dag, dat is toch prima als je wilt afvallen?Of is dat te weinig? Ik sport er ook nog bij.
Ik vind dat ook niet zo gek als je officieel nog niet eens weet of je nou wel of niet een relatie hebt en net wat eh... hobbeltjes hebt overwonnen zeg maar. Dat je het dan van zulke dingen spaans benauwd krijgtquote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pffft, goed hoor, het een jaar volhouden! Ik heb nu ook voor de 100.000ste keer dat plan, maar in de praktijk vind ik mezelf als ik 62 weeg (volgende week ofzo dus) alweer een hele peer, dan ga ik de teugels laten vieren, en ligt de eerste zak Thai Chili Chips met een fles wijn alweer in het mandje.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij hebt mooie lijstjes!
1500 vind ik wel het minimale wat je moet eten als je ook sport of beweegt.
Daaronder heb ik het gevoel dat je toch je lijf te kort doet.
Ik ben met 1800 cal per dag in 1 jaar, 24 kg afgevallen.
Als je sport kan je volgens mij ongeveer 1900 tot 2300 calorieen eten om op gewicht te blijven.
Maar ja, dat werkt voor mij, voor de rest weet ik niet
Huh? Zijn er dan meerdere exemplaren van dat schilderij of zijn er gewoon ook andere schilders die die meneer hebben geschilderd?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef AnneX het volgende:
Zeg Conleche... deze kwam mij zeer bekend voor !
Opmerkelijke foto's van Funda - deel 32
Snel hoeft niet om kick-ass te zijn!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, dat is zo Maria, dat bedoel ik.. Maar je moet niet te weinig inzetten want dan wordt het juist moeilijk om meer te eten zonder bang te zijn om aan te komen.
Gewoon met je kop erbij blijven, je vitaminen en vezels binnen krijgen.. Overdrijven met afvallen werkt wel even maar op lange termijn heeft dat absoluut geen zin.
Als ik het nu even terug reken ben ik gemiddeld per week in een jaar 200 gram per week afgevallen, dat is niet bepaald snel
Dat zeg ik, dit werkt voor mij maar ik heb beweeglijk werk, dat scheelt enorm!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, volgens mij heeft het ook veel te maken met je 'gewone' eetpatroon en lijngeschiedenis enzo. Sommige mensen vallen af op 1800 kcal/dag, anderen komen daar juist van aan!
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
Goed, morgen is weer een dag. Ik ga weer spinnen, voor het eerst in anderhalve maand. Dat wordt lachen
Nou, ik kan wel zeggen dat ik een vrij lange tijd vertederd "AAAW" roepend naar het konijntje heb gestaard, ondanks dat ik hem al kende!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Maria!!!
Zit je nou ook om jezelf te grinniken achter je laptoppie?
Lekkerquote:
Dat ingelijste ding is een soort zeefdruk, daar zijn er meer van. Verder zijn er wel ook veel vervalsingen, maar deze is wel echt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Zijn er dan meerdere exemplaren van dat schilderij of zijn er gewoon ook andere schilders die die meneer hebben geschilderd?Vast wel he? Vast een domme vraag maar ik weet niet zo goed hoe zoiets werkt
Ah! Oke! Ik dacht een tijd lang dat er van elk schilderij ook echt maar ééntje was, maar dat werkt zo dus helemaal niet? Ja, het origineel is er dus maar één keer en daar worden dan een beperkt aantal zeefdrukken van gemaakt en verkocht? Stom he, ik dacht dat er van elk schilderij maar één was, maar die fout maken er dan vast meer met mij? Ah toe, zeg dat het zo is?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ingelijste ding is een soort zeefdruk, daar zijn er meer van. Verder zijn er wel ook veel vervalsingen, maar deze is wel echt.
Beweging is altijd beter dan stilzitten! Je verbrandt er allicht wat meequote:Op zondag 25 januari 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Zou het qua afvallen zin hebben om de crosstrainer (die ik nog nooit gebruikt heb) van de logeerkamer te slepen en in de woonkamer te zetten een tijdje, om dan elke avond voor de tv een half uurtje te rommelen op dat ding? Of zet een half uurtje per dag geen zoden aan de dijk?
Je bent een schatquote:Op zondag 25 januari 2009 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Greys ik denk dat alle beweging zoden aan de dijk zet.
* uniekhoorn is zo trots op jou
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben met 1800 cal per dag in 1 jaar, 24 kg afgevallen.
Uniekhoorn kan niet rekenenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik het nu even terug reken ben ik gemiddeld per week in een jaar 200 gram per week afgevallen, dat is niet bepaald snel
quote:
Da's nog altijd bijna een pond per weekquote:Op zondag 25 januari 2009 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou ja het is 23.5 kg ook nog eens
dat kan ik niet zeggen. Heb 4 zure matten op, en nu doet m'n mond zeer!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten, morgen gaat de wekker weer om 04.30 uur![]()
Fijne avond zonder gesnoep!
Ben jij soms een kind van Tante Til?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb roze verf gekocht en ik ga morgen verven!
Niks mis met scheve hoofden beeb.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee aber mein mutti is Engelse. Mijn zus studeert wel Engels though!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Studeer jij Engels, Muis? Ik leer nog 's wat hier.
En Nynke: import? of hebben ze die ook in Zweden?
En je pappie ist Deutsch en werkt bij Pickwick?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee aber mein mutti is Engelse. Mijn zus studeert wel Engels though!
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En je pappie ist Deutsch en werkt bij Pickwick?
Ik snap er niets meer van
die hebben ze hier ook. Rolletjes, zodat 1 rolletje wel een meter lang is dnek ik. En ik heb 4 van die rolletjes op...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Studeer jij Engels, Muis? Ik leer nog 's wat hier.
En Nynke: import? of hebben ze die ook in Zweden?
Ja een beetje welquote:Op zondag 25 januari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
PFje, wat goed, roze verf!
Heb je het allemaal een beetje onder controle?
En had je dat ene bed nou gehaald? Ziet het er nog een beetje mooi uit?
Nee ik zei al dat hij even op jou moest wachten!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
Hai!
Geen idee of iemand Boem al heeft geholpen/Boem het zelf al heeft opgelost, aber het is: a rural round village.
Nee, van conlechequote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ben jij soms een kind van Tante Til?
Haha okee!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik zei al dat hij even op jou moest wachten!![]()
Ik kan niet paardrijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
PF ik had over je gedroomd.
We waren bij jou op visite (wat van de slank dames) en je aanrecht was zo verschrikkelijk vies!! Jullie gingen met zijn allen paardrijden maar ik moest die aanrecht schoonmaken want dat was echt niet om aan te zien![]()
Ik ben erg trots op je of je het nu goed vindt of niet!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een schat
Maar nog niet té trots zijn hoor, ik ben pas een weekje onderweg en ik moet nog een hoop waar maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |