dit was mijn mail...quote:Goedemiddag <voornaam docent>,
Vrijdag is de deadline voor het werkstuk dat ik ter compensatie voor het niet aanwezig zijn bij de III moet inleveren.
Ik denk dat ik klaar heb en stuur het bij deze even mee.Ik heb zo lang gewacht met het maken omdat ik ook het eerste semester helemaal uit wilde lopen zodat ik alle kennis van de verschillende vakken kon gebruiken en kon bepalen waar ik de scope wilde leggen.
Dus mag ik vragen of je het even door wilt kijken om te zien of het uberaupt III-waardig is?
Als je nu zegt: ja, maar dit is bagger, dan heb ik in ieder geval nog een week om mijn pleidooi om te gooien en aan te passen.
Ik zal in ieder geval zorgen dat het ook in een mapje op papier ingeleverd wordt vóór vrijdag 31 januari, 17.00uur neem ik aan?
Alvast bedankt!
Groeten,
Hoe (in)formeel ga jij met je docenten om?quote:
Ik heb ook docenten die ik zo'n mailtje zou kunnen sturenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe (in)formeel ga jij met je docenten om?
We hebben een mega-kleine opleiding en een klein docententeamquote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe (in)formeel ga jij met je docenten om?
Joy! Ik neem aan dat het een foutje was?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Totziens het volgende:
Leuk: alle 695 mensen die ik de afgelopen vier jaar een mail gestuurd heb zijn op de hoogte dat ik naar Istanbul vertrek dankzij waarbenjij.nu en mn eigen luiheid
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Totziens het volgende:
Lief dat je docent het ook even bij langs loopt enzo, doen ze bij ons niet zo snel
Leuk: alle 695 mensen die ik de afgelopen vier jaar een mail gestuurd heb zijn op de hoogte dat ik naar Istanbul vertrek dankzij waarbenjij.nu en mn eigen luiheid
Da's fijn!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We hebben een mega-kleine opleiding en een klein docententeam
heel fijn.
Ik bleef vorige keer ook maar 'u' zeggen, maar dat bleef hij maar verbeteren naar 'je en jij!'.
We drinken op borrels regelmatig samen een biertje en nou ja, ook onderwijstechnisch is het allemaal heel informeel...
yup.. denk ook echt dat ik 't dan nog veel slechter zou doen qua studie.quote:
Idd, er zijn echt maar heel weinig docenten die wat gaan drinken met de studentenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
vorige End of Semesterfeest ging de onderwijsdirecteur ongeveer gelijk met ons naar huis, om half 3, na een gigantische hoeveelheid drank![]()
dronken docenten![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
vorige End of Semesterfeest ging de onderwijsdirecteur ongeveer gelijk met ons naar huis, om half 3, na een gigantische hoeveelheid drank![]()
dronken docenten![]()
Ja maar dit gaat dus ook naar heel veel docenten van me, bedrijven, mensen van marktplaats...echt allesquote:Op zondag 25 januari 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joy! Ik neem aan dat het een foutje was?
Ach, ik krijg ook wel eens mail van mensen die ik al jaren niet gezien/gesproken hebZullen ze vast niet van op kijken.
Istanbul! Wat ga je daar doen?
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat dus ook naar heel veel docenten van me, bedrijven, mensen van marktplaats...echt alles
Fijn hequote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat dus ook naar heel veel docenten van me, bedrijven, mensen van marktplaats...echt alles
Ik ga paar maandjes studeren daar
En ik vertoef nu op een té roze kamer(goodbye
)
ik zou ook echt niet functioneren als ik weet dat ik slechts een nummer ben, denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef neen het volgende:
[..]klinkt wel gewoon relaxed zoals jij met die lui omgaat ja... eigenlijk dom dat we dat allemaal zeggen want zo hoort het imho gewoon te zijn in plaats van dat je studentnummer weetikveel ben
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Da's best erg ja! Aaaw![]()
Maar tis ook wel een klein beetje grappig.![]()
![]()
Doe het rolgordijn dan maar dicht. Die is blauwquote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef Totziens het volgende:
[..]
Als het iemand anders was geweest had ik het ook wel grappig gevonden
En nee Goodbye, overdrijven is ook een vak
Oehh lekkere zware beat! I likequote:
goeie plaat deesquote:
Ga je ons nogg vertellen hoe snel je kan hardlopen?quote:
D&B is altijd goed. Zelfs daar kan je nog mee kiezen of je een pestbui hebt of niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zocht altijd kekke drum 'n bass nrs uit voor mijn stepslessen.
Na een jaar waren ze er allemaal aan gewend
Dat ja! En die kunnen op zo'n heel ranzig toontje het hebben over 'the birds", ongeveer uitgesproken als "The buuuuurdz"quote:
Volgens mijn paspoort heet ik ook Mariaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Maria, geef mij eens een beste schopik moet meer gaan hardlopen want ik en zo inconsequent als weet ik veel en ga meestal gewoon 1 keer per week terwijl ik meer moet!
Oh, mag ik, mag ik??quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Maria, geef mij eens een beste schopik moet meer gaan hardlopen want ik en zo inconsequent als weet ik veel en ga meestal gewoon 1 keer per week terwijl ik meer moet!
Doe maar op m'n been dan zodat ik geblesseerd ben en niet meer hoefquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, mag ik, mag ik??Ik kan heel goed schoppen!!
ok moest ik nog doen hé, k was ff trainen juist, lekker weer & veul wind btwquote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ga je ons nogg vertellen hoe snel je kan hardlopen?
*SCHOP*quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk bij jou dan met het sporten ensu?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*SCHOP*
*maar uiteraard wel een liefdevolle schop*![]()
Joe kan doe it neen!
AHAA! Ik moest jou schoppen zodat je me met mijn neus op mijn FALEN kan drukken! Wat sneaky!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk bij jou dan met het sporten ensu?
Wow. Dat is echt supersnel!!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ok moest ik nog doen hé, k was ff trainen juist, lekker weer & veul wind btw![]()
Ik heb de 10 km ooit gelopen in 45 min nog wat tijdens de linschotenloop en de 5 km in 18min 40 sec tijdens de run-bike-run van pijnacker beste tijd ever, zou ik nu niet halen denk ik, ik zou al blij zijn als ik de 5 km onder de 20 min loop
Waar loop jij zoal, vind het knap dat jij een uur kunt lopen midden in de stad!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef conleche het volgende:
Ik sta stil qua vooruitgang snelheid, maar dat komt omdat ik geen versnelsstukjes meer doe. Ik blijf zo lopen dat het nog net comfortabel is, alleen de laatste kilometer versnel ik wat. Als ik voor een wedstrijd zou trainen zou ik misschien wel meer m'n best doen, maar nu vind ik het lekker om zo in een soort trance te lopen, met m'n gedachten op nul en zo......
Het was allemaal tamelijk simpel, ik wilde niet de hele dag in de keuken staan enzo. Maar het was gewoon veel. En dan ook nog met kaas en room enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Chicolate het volgende:
Hey CF. Jij kan ook veel te lekker koken, dan zou ik ook teveel eten
.
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Waar loop jij zoal, vind het knap dat jij een uur kunt lopen midden in de stad!
Ik woon in Voorburg, een veel kleiner stadje, maar wel met veel stoplichten en kruispunten e.d.
Goed bezig, Mootje! (hehe ik moet bij het afkorten van jouw naam altijd denken aan "Mo en Karim", de jeugdvrienden van Najib Amhaliquote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef motorbloempje het volgende:en nóg een opdracht ingeleverd
ik ben op dreef vandaag
Dat klinkt wel tof eigenlijk! Wat voor studie doe jij?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden: het gaat over hoe collective memory bijdraagt aan nation building en hoe het dan zit met de positie van de migrant hierbinnen, welke problemen er komen kijken als dat collective memory niet gedeeld wordt![]()
w00t! Je wordt nog eens een sterstudentquote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef motorbloempje het volgende:en nóg een opdracht ingeleverd
ik ben op dreef vandaag
Literatuurwetenschap! Maar ik vind mijn studie het tofst als we bezig gaan met theorieën die ook het sociale vlak rakenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof eigenlijk! Wat voor studie doe jij?
Ik heb ooit een vak gevolgd wat ging over de opkomst van nationalisme in Europa, dat was echt een leuk vak
die naar docenten mailt met termen als 'bagger'quote:Op zondag 25 januari 2009 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
w00t! Je wordt nog eens een sterstudent
Welke universiteit? Ik vind de combinatie ook het meest interessantquote:Op zondag 25 januari 2009 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Literatuurwetenschap! Maar ik vind mijn studie het tofst als we bezig gaan met theorieën die ook het sociale vlak raken(of juist als het gaat over Middeleeuwse Literatuur, ik heb een brede interesse
)
In blok 3 volg ik toevallig een vak over nationalisme en literatuur
quote:Leerdoel
Verkrijgen van kennis van en inzicht in het ontstaan en de ontwikkeling van de verscheidenheid van het Europese cultuurlandschap sinds de late Middeleeuwen.
Inhoud
Er wordt ingegaan op de opkomst van de landstalen als cultuurdragende communicatiemedia, op de herontdekking van de tribale (niet-klassieke) wortels van de Europese naties, op de groeiende beklemtoning van culturele verscheidenheid als vorm van rijkdom en op het toenemende belang van culturele identiteit in het natie- en staatsvormingsproces sinds de Romantiek en de ondergang van het Napoleontische keizerrijk.
quote:Leerdoel
De student krijgt, gegroepeerd rond een negental thema's en aan de hand van een aantal representatieve teksten uit verschillende taalgebieden, een overzicht van de belangrijkste perioden in de Europese literatuurgeschiedenis.
Inhoud
Het literaire overzicht wordt aangeboden vanuit een negental thema's, die elk een kardinaal "scharnierpunt" in de Europese literatuurgeschiedenis zijn. De gekozen scharnierpunten (bijvoorbeeld Avontuur of Natuurgevoel) zijn weliswaar met een bepaalde periode in de Europese literatuurgeschiedenis verbonden, maar bieden steeds een invalshoek op de literatuurgeschiedenis als geheel. Ze worden onderzocht in hun antecedenten en in hun historische nawerking.
dankquote:Op zondag 25 januari 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Mootje wat ben je goed bezig!!!!! Ik ben trots op je!!!!
Je hebt het allemaal zo goed in de hand nu en je hebt door dat je een goede kans hebt om het te halen!
Echt supergoed!
UUquote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welke universiteit? Ik vind de combinatie ook het meest interessant
Ik heb het vak Culturele vormgeving van Europa gehad, dat ging dan over de opkomst van nationalisme in Europa. Het jaar daarna stond Europese literatuurgeschiedenis op het programma, wat erop voortbouwt. Echt een fantastisch vak![]()
Culturele vormgeving van Europa
[..]
Europese literatuurgeschiedenis
[..]
Maar jij had geen college van Joep Leerssenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
UUDie vakken klinken interessant!
Ik heb ook Europese Literatuurgeschiedenis 1 en 2 gevolgd aan de UU! *prrr*
Oh ik ga eten! Hutspot met tartaartje
Jeej!! Ik vind het echt knap van je!! En wat fijn dat die stress in je hele lichaam weg is, je komt er welquote:Op zondag 25 januari 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
CF, het gaat eigenlijk best goed!
Ik had het weekend véél erger verwacht in elk geval, omdat je dan de afleiding van het werken overdag niet hebt. Maar het gaat eigenlijk prima, alleen 's avonds af en toe een momentje van pffffff, nu zou ik wel een sigaretje lusten. Maar dat is zo weer weg. En dat zenuwengevoel door mijn hele lijf heb ik ook niet meer, dat was vooral de eerste vier dagen.
Ik ben er nog lang niet, maar de eerste week zit er op!
En ik zit barstensvol energie!
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
CF, het gaat eigenlijk best goed!
Ik had het weekend véél erger verwacht in elk geval, omdat je dan de afleiding van het werken overdag niet hebt. Maar het gaat eigenlijk prima, alleen 's avonds af en toe een momentje van pffffff, nu zou ik wel een sigaretje lusten. Maar dat is zo weer weg. En dat zenuwengevoel door mijn hele lijf heb ik ook niet meer, dat was vooral de eerste vier dagen.
Ik ben er nog lang niet, maar de eerste week zit er op!
En ik zit barstensvol energie!
hey wat tof, dat heeft wel wat punten samen met mijn studie!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed bezig, Mootje! (hehe ik moet bij het afkorten van jouw naam altijd denken aan "Mo en Karim", de jeugdvrienden van Najib Amhali)
Ik ben trots op joe! Des te meer omdat je het eerst zo lastig vond om op te starten!
Mijn essay vlot redelijkVeel inleeswerk gedaan. Punt is, ik vind het onderwerp super interessant. Ik vind het dus boeiend om erover na te denken en erover te lezen. Daadwerkelijk tot het schrijven komen is dit keer meer het probleem
![]()
Voor de geïnteresseerden: het gaat over hoe collective memory bijdraagt aan nation building en hoe het dan zit met de positie van de migrant hierbinnen, welke problemen er komen kijken als dat collective memory niet gedeeld wordt![]()
maar je doet 't ook mega goedquote:Op zondag 25 januari 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Wat zijn jullie toch tof, de aanmoedigingen helpen ECHT heel erg!![]()
Volgens mij heeft nagenoeg iedereen een soort productiviteits-spree!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben vandaag echt fijn opgeschoten! Ik moet 6 kleinkinderen van iemand schilderen en ik er heb er 4 opgezet van de 6. Best goed. Nu maar eens zuurkool maken.
Ik voel zoo met je mee!!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:18 schreef ElisaB het volgende:
Greys, joe bikkel joe!!
De hele dag al bezig met de admie. Admie doen sucks big time!
Ik heb de site al heel lang niet bijgewerktquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nagenoeg iedereen een soort productiviteits-spree!
Tof! Komen die ook op je site?
Steek mij ook even aan dan... ik heb geen reet vandaag gedaan omdat er lui de hele middag aan het boren warenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nagenoeg iedereen een soort productiviteits-spree!
Tof! Komen die ook op je site?
Wij doen ook maandaangifte (uiteraard andere BV) en dat bevalt toch stúkken beter. Voor de BV's met kwartaalaangifte heb ik drie kwartalen achter elkaar schattingen met de natte vinger gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef conleche het volgende:
Ik voel zoo met je mee!!![]()
Ik ga dinsdag weer terug naar A'dam en dan ben ik ook de hele woensdag nog bezig....![]()
Soort project, in opdracht van de paboquote:Op zondag 25 januari 2009 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
EDIT: en Chico, wat voor baantje?*duimt*
*niest in gezicht* Zoooo en nu ans arbeiten!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Steek mij ook even aan dan... ik heb geen reet vandaan gedaag omdat er lui de hele middag aan het boren warenKun je ook niet echt lekker leren
En zo is hetquote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef Ewelina het volgende:
Steek mij ook even aan dan...
ik heb geen reet vandaan gedaag omdat er lui de hele middag aan het boren waren![]()
quote:
Wat zij zegtquote:Op zondag 25 januari 2009 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Co: tof als je je site update! Ik keek net nog even en volgens mij kende ik wat erop staat inderdaad al van een eerdere keer dat ik keek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |