Oehh lekkere zware beat! I likequote:
goeie plaat deesquote:
Ga je ons nogg vertellen hoe snel je kan hardlopen?quote:
D&B is altijd goed. Zelfs daar kan je nog mee kiezen of je een pestbui hebt of niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zocht altijd kekke drum 'n bass nrs uit voor mijn stepslessen.
Na een jaar waren ze er allemaal aan gewend
Dat ja! En die kunnen op zo'n heel ranzig toontje het hebben over 'the birds", ongeveer uitgesproken als "The buuuuurdz"quote:
Volgens mijn paspoort heet ik ook Mariaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Maria, geef mij eens een beste schopik moet meer gaan hardlopen want ik en zo inconsequent als weet ik veel en ga meestal gewoon 1 keer per week terwijl ik meer moet!
Oh, mag ik, mag ik??quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Maria, geef mij eens een beste schopik moet meer gaan hardlopen want ik en zo inconsequent als weet ik veel en ga meestal gewoon 1 keer per week terwijl ik meer moet!
Doe maar op m'n been dan zodat ik geblesseerd ben en niet meer hoefquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, mag ik, mag ik??Ik kan heel goed schoppen!!
ok moest ik nog doen hé, k was ff trainen juist, lekker weer & veul wind btwquote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ga je ons nogg vertellen hoe snel je kan hardlopen?
*SCHOP*quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk bij jou dan met het sporten ensu?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*SCHOP*
*maar uiteraard wel een liefdevolle schop*![]()
Joe kan doe it neen!
AHAA! Ik moest jou schoppen zodat je me met mijn neus op mijn FALEN kan drukken! Wat sneaky!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk bij jou dan met het sporten ensu?
Wow. Dat is echt supersnel!!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ok moest ik nog doen hé, k was ff trainen juist, lekker weer & veul wind btw![]()
Ik heb de 10 km ooit gelopen in 45 min nog wat tijdens de linschotenloop en de 5 km in 18min 40 sec tijdens de run-bike-run van pijnacker beste tijd ever, zou ik nu niet halen denk ik, ik zou al blij zijn als ik de 5 km onder de 20 min loop
Waar loop jij zoal, vind het knap dat jij een uur kunt lopen midden in de stad!quote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef conleche het volgende:
Ik sta stil qua vooruitgang snelheid, maar dat komt omdat ik geen versnelsstukjes meer doe. Ik blijf zo lopen dat het nog net comfortabel is, alleen de laatste kilometer versnel ik wat. Als ik voor een wedstrijd zou trainen zou ik misschien wel meer m'n best doen, maar nu vind ik het lekker om zo in een soort trance te lopen, met m'n gedachten op nul en zo......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |