Is het al gelukt je filmpje op youtube te zetten?quote:
Ik heb gister kaasfondue gegetenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
René grapte gisteren dat we maar weer moesten gaan, dus ik denk dat ik 'm daar aan ga houden, na het bier en eten van gisteravond + engels ontbijt daarnet is dat wel nodig
Nee, het omzetten naar een .avi bestandje of iets anders wat afspeelbaar is door Windows media player of Winamp lukt helaas nietquote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is het al gelukt je filmpje op youtube te zetten?
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:40 schreef Laureline het volgende:
Conleche, dat is echt goed, bijna een uur rennen! Die dag rust tussendoor ga ik (als ik weer vaker ga hardlopen) ook zeker in acht nemen, anders krijg je echt problemen.
Ik doe nog wel op de helft en op driekwart van mijn rondje even 2 minuten gewoon snel wandelen.
Mijn rondje bos is meestal een halfuur, zo'n 5 km denk ik. Als ik het Rare Bosje na het Haagse Bos er nog bijneem ben ik drie kwartier van huis. Zou ook niet weten waar ik hier in de buurt een uur moest lopen trouwens, ik blijf liever op bospaadjes ipv asfalt vanwege mijn gescheurde meniscus, en om een half uur over het Haagse Bos te doen moet ik al heel creatief zijn met allerlei lusjes en doorsteekjes extra maken.
Onze mini (8 jaar) wil dit jaar de 5 km doen bij de City Pier City, die moet dan maar vanaf volgend weekeinde gaan meerennen met mama. Een paar jaar terug gingen we ook samen, maar dan racete de mini nog naast me door het bos op het rode fietsje!
als je vista hebt, zit daar vaak 'Windows Movie Maker' bijquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, het omzetten naar een .avi bestandje of iets anders wat afspeelbaar is door Windows media player of Winamp lukt helaas niet
Bummerquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, het omzetten naar een .avi bestandje of iets anders wat afspeelbaar is door Windows media player of Winamp lukt helaas niet
CPC 5km! Die heb ik vorig jaar gedaan met René.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Laureline het volgende:
De Wiki is nog steeds down, dus de OP is niet helemaal je dat geloof ik.Mijn laatste post in het vorige topic:
[..]
Vorig jaar deed ik nog vanwege mini (toen 7 uiteraard) de 2,5 km, dat sloeg echt nergens op: zo druk dat je de eerste km alleen kon wandelen! En dan een beetje ernaast sjokken. We moesten ook erg lachen om de 1 km, daar lopen gewoon opa's en oma's met kinderwagens mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CPC 5km! Die heb ik vorig jaar gedaan met René.
Dit jaar willen we de 10 gaan doen
Ik ga een nieuwe poging doenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je vista hebt, zit daar vaak 'Windows Movie Maker' bijdaarmee kan 't wel
Zoek anders via google een gratis video converterquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooo. ik dacht nog: bij de 5 km zal het vast minder erg zijn! Is dat even een desillusie.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
het is bij de 5km ook vrij druk en erg.
Opstopping op het Spui, rennende kinderen die heen en terug sprinten van hun ouders weg en weer terugen dat terwijl je minimaal 12 moest zijn ofzo: er rende echt vanalles mee.
Hoop dat dat bij de 10km minder is, want ze liepen je echt omver![]()
Nou, MovieMaker wil 'm niet importerenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je vista hebt, zit daar vaak 'Windows Movie Maker' bijdaarmee kan 't wel
Ik krijg een foutmelding dat de codec die nodig is voor het importeren niet op de computer is geinstalleerd. Het is een telefoonfilmpje.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
met moviemaker lukt het me bij vanalles?
vaag
Ik weet niet welke codec dat isquote:
de eerste, meer beat inquote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef cyclechick het volgende:
TVP
Ik heb even hulp nodig
Die, of
Om op te spinnen?
Rar? Heb je het dan al wel uitgepakt? (kan met winrar, gratis programma op internet) Want WMP enzo kunnen idd geen gecomprimeerde bestanden afspelenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet niet welke codec dat isHet is een .rar bestandje
Meer beat is okee!quote:
Ja, daar gaat het dus mis. Ik heb het volgens mij wel uitgepakt, maar hij wil niet afspelen. Overigens hoor je op het filmpje alleen muziek, je ziet mij niet. Ik zie er altijd lomp uit als ik klarinet speelquote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Rar? Heb je het dan al wel uitgepakt? (kan met winrar, gratis programma op internet) Want WMP enzo kunnen idd geen gecomprimeerde bestanden afspelen.
??quote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meer beat is okee!
![]()
Als je maar niet dat Yassine liedje ofzo gaat doen; bij Evy deden ze die een keer 8 minuten lang ofzoOp een gegeven moment kon ik geen "OoOOoOoohoo-hoo, YASSINE!" meer horen
Thanks!quote:
Ik vind ze allebei stom, omdat ik een aversie heb tegen ouwe baggernummers in een hedendaags jasje.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef cyclechick het volgende:
TVP
Ik heb even hulp nodig
Die, of
Om op te spinnen?
Dat is wel een vet nummer jaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei stom, omdat ik een aversie heb tegen ouwe baggernummers in een hedendaags jasje.
Ik zou gewoon Mr Scruff erin knallen.
Okee ik moet iets aan m'n oren doenquote:
Jup.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat telefoonfilmpje is dat 3gp? Dan moet je gewoon even quicktime downloaden, kun je hem daar mee gewoon bekijken. En je kunt volgens mij ook rechtstreeks dat filmpje naar youtube uploaden, maakt hij er automatisch zo'n flash van. Kun je hem ook bekijken.
Ik ben brak trouwens.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee ik moet iets aan m'n oren doenHet liedje heet jealousy, en ze zingen dus niet Yassine (
) maar "aaaaah, jealousy", maar dan een beetje gaar uitgesproken
![]()
Tis deze
Wat heeft die vrouw in die roze jurk een dunne armenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee ik moet iets aan m'n oren doenHet liedje heet jealousy, en ze zingen dus niet Yassine (
) maar "aaaaah, jealousy", maar dan een beetje gaar uitgesproken
![]()
Tis deze
Ik weet het, het was nogal een faal-momentquote:Op zondag 25 januari 2009 13:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Yassine
![]()
Ik snap dat je dat woord niet meer kunt horen na 5 keer
weg als in kliko of weg als in leger-des-heils?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp! Ik heb flinke schoonmaak in m'n kledingkast gehouden, er gaat een vuilniszak vol met kleren weg.
Die zijn inderdaad fijnquote:Op zondag 25 januari 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
overigens liep ik het liefst op deze Evu nummers:
Duidelijk een nieuw rietje nodigquote:Op zondag 25 januari 2009 14:00 schreef Ewelina het volgende:
O, nu heb ik hem wel geupload zie ik nuRaar, gister deed ie het niet.
Mijn rietje is alleen een beetje brak, vandaar de slechte toon en de piepjes
1 woord: oefenenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Duidelijk een nieuw rietje nodig![]()
Maar verder leuk hoor, wat een enorme vingervlugheid trouwens!Ik ben bang dat ik dat inmiddels kwijt ben
Ik dacht dat een kenmerk van een brinkdorp is dat het op zand gebouwd is. dus niet op kleigrond oid dus misschien kun je dat anders gaan formuleren.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand enig idee wat deze zin in het Engels is?
" In een landelijk gelegen brinkdorpje. "
Ik speelde veel klassiek, maar dan gewoon in boeken waar stukken van verschillende componisten stonden. Ik ben trouwens meer van de rustige stukken waarin je emotie moet tonen dan het enorme gepriegel, hoor. Klezmer vind ik ook ontzettend leuk en ik had ook veel boeken met filmmuziek enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
1 woord: oefenenIk heb ook bijna 3 jaar niet meer gespeeld, tot 2 weken geleden
M'n vingers zijn niet zo vlug meer als vroeger, maar er is toch nog wat overgebleven
Ik denk dat ik weer op een zwaarder rietje moet gaan spelen (dit is een 2, speelde vroeger altijd op 3).
Maar goed, ik wilde vroeger naar het conservatorium, en ik wilde net zo goed leren spelen als op de CD's.
Wat voor muziek speelde jij vroeger?
Tha Mouse! Come to the rescue!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand enig idee wat deze zin in het Engels is?
" In een landelijk gelegen brinkdorpje. "
Mwah, voor een D-examen moet je toch aardig wat aanleg hebben wil je dat halenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik speelde veel klassiek, maar dan gewoon in boeken waar stukken van verschillende componisten stonden. Ik ben trouwens meer van de rustige stukken waarin je emotie moet tonen dan het enorme gepriegel, hoor. Klezmer vind ik ook ontzettend leuk en ik had ook veel boeken met filmmuziek enzoBegeleidend cd'tje erbij en je leek net een professional
![]()
Ik heb mijn D-examen gedaan, maar ik ben geen conservatorium materiaal ben ik bang
Ja, Weberquote:Op zondag 25 januari 2009 14:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mwah, voor een D-examen moet je toch aardig wat aanleg hebben wil je dat halen
Ik was ervoor bezig, maar toen ging ik verhuizen naar Amsterdam en is het er niet meer van gekomen. Heel jammer![]()
En gepriegel, tja... ik heb virtuositeit altijd geweldig gevonden. Ik heb minder met de rustige stukken, waarschijnlijk omdat ik zelf 1 groot stuk ongeduld ben![]()
Alhoewel ik het 2e deel van het Grand Duo Concertante van Weber fantastisch vind om te spelen
![]()
Ik heb eigenlijk nooit met CD's gespeeld, heb er een hekel aan. Je zit altijd vast aan dat tempo en de interpretatie van de opnames.
En ik fietsquote:Op zondag 25 januari 2009 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik speel gitaar, basgitaar, maak chiptunes en speel keyboard voor hiphop beats.
Oh en ik probeer ook nog te rappen soms.
Ik ook, maar muziek maken gaat me beter af.quote:
Ik ben totaal niet muzikaal aangelegd. Maar vind het (misschien juist daarom) supertof als anderen dat wel zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook, maar muziek maken gaat me beter af.
I feel your painquote:Op zondag 25 januari 2009 14:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet muzikaal aangelegd. Maar vind het (misschien juist daarom) supertof als anderen dat wel zijn
Ik kan ook niet tekenen, heb geen geweldige creatieve ideeen en schrijf ook niet heul bijzonder (hoewel mjin moeder vond dat ik mijn reis-log moest publicerenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I feel your pain![]()
Ik ben ook niet muzikaal. Ik teken wel leuk maar bij lange na niet uitmuntend. Ik schrijf soms wat maar echt iets volledigs schrijven is dan weer lastig![]()
Gief virtuosity, pleex!
Ik zocht altijd kekke drum 'n bass nrs uit voor mijn stepslessen.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:23 schreef k_i_m het volgende:
Het is trouwens maar goed dat ik nooit een les hoef te geven waar ik mijn eigen muziek bij mag zoeken, want dan zou men het zwaar krijgen.
Weg als in: aan de weg zetten als het rodezakdag is.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
weg als in kliko of weg als in leger-des-heils?
Vanwege dat laatste.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef Sugar het volgende:
DaD, lekker is dat, he?![]()
Is het vanwege afgevallen of vanwege niet meer leuk/mooi/goed?
Dat is toch lekker, zulke muziek bij training is echt tofquote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zocht altijd kekke drum 'n bass nrs uit voor mijn stepslessen.
Na een jaar waren ze er allemaal aan gewend
Geef 'ns een paar nummers?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zocht altijd kekke drum 'n bass nrs uit voor mijn stepslessen.
Na een jaar waren ze er allemaal aan gewend
Ligt eraan van welke film. Toen ik nog bij een orkest speelde, hadden we wel veel filmmuziek maar ik vond het altijd te makkelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 14:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, WeberIk vind het wel mooi hoor, virtuositeit. Maar het moet wel nut hebben vind ik. Soms ben je maar aan het riedelen en ga je nergens heen
![]()
Haha, true, maar ik vind het wel altijd superleuk om filmmuziek te spelen.
Er is dan ook wel 8 jaar oefening aan vooraf gegaanquote:Op zondag 25 januari 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt muzikaal Ewelina!
Heb totaal geen verstand van muziekinstrumenten, behalve misschien de krasplank van mn zusje een beetje, maar het klinkt zeker niet slecht! Zeker neit als je zegt dat je al twee jaar niet hebt gespeeld
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:34 schreef cyclechick het volgende:
Wat is dat?
Het klinkt als een heel lekker koekje
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg lekker en erg moeilijk om er 1 te nemen, zit zo'n lekker glazuur koffielaagje over, die bijt likt zo lekker weg
Oohh die! die ken ik welquote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg lekker en erg moeilijk om er 1 te nemen, zit zo'n lekker glazuur koffielaagje over, die bijt zo lekker weg
Volgens mij wel, die zijn toch best klein? Die kreeg ik vroeger altijd!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
Cafe Noir, ohhhhhh!
Die likkoekjes van vroeger, die ronde met wit, geel of roze laagje er op, waren ook zo lekker! Zijn die er nog?
Die zijn ook lekker ja! En die dingen die rond zijn met allemaal kleine stukje chocola erinquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef Ewelina het volgende:
Café Noir is lekker, maar ik vind dit nog veel lekkerder
[ afbeelding ]
Puur, uiteraard. Ik ben choco-addict
van de docentquote:dit is zeker geen bagger. Ik heb nu geen tijd om er goed naar te kijken, maar bij diagonaal doorkijken heb ik de indruk dat het een interessante en goede proeve van bekwaamheid is.
Voor een betrouwbaar cijfer moet ik het natuurlijk grondiger op consistentie en waarheid onderzoeken en me overtuigen dat het niet ergens gejat is (niet dat ik dat veronderstel).
Ik verheug me op het papieren mapje.
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
[..]
van de docent
stresskip die ik ben ga ik het toch nog even doorlezen overmorgen en evt wat aanpassen, maar ik denk dat 't wel snor zit
Fijnquote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
[..]
van de docent
stresskip die ik ben ga ik het toch nog even doorlezen overmorgen en evt wat aanpassen, maar ik denk dat 't wel snor zit
Dat klinkt als een toffe docent! En mooi ook dat je nu niet meteen vanalles hoeft te veranderenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
[..]
van de docent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |