Ik weet niet welke codec dat isquote:
de eerste, meer beat inquote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef cyclechick het volgende:
TVP
Ik heb even hulp nodig
Die, of
Om op te spinnen?
Rar? Heb je het dan al wel uitgepakt? (kan met winrar, gratis programma op internet) Want WMP enzo kunnen idd geen gecomprimeerde bestanden afspelenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet niet welke codec dat isHet is een .rar bestandje
Meer beat is okee!quote:
Ja, daar gaat het dus mis. Ik heb het volgens mij wel uitgepakt, maar hij wil niet afspelen. Overigens hoor je op het filmpje alleen muziek, je ziet mij niet. Ik zie er altijd lomp uit als ik klarinet speelquote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Rar? Heb je het dan al wel uitgepakt? (kan met winrar, gratis programma op internet) Want WMP enzo kunnen idd geen gecomprimeerde bestanden afspelen.
??quote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meer beat is okee!
![]()
Als je maar niet dat Yassine liedje ofzo gaat doen; bij Evy deden ze die een keer 8 minuten lang ofzoOp een gegeven moment kon ik geen "OoOOoOoohoo-hoo, YASSINE!" meer horen
Thanks!quote:
Ik vind ze allebei stom, omdat ik een aversie heb tegen ouwe baggernummers in een hedendaags jasje.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:19 schreef cyclechick het volgende:
TVP
Ik heb even hulp nodig
Die, of
Om op te spinnen?
Dat is wel een vet nummer jaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei stom, omdat ik een aversie heb tegen ouwe baggernummers in een hedendaags jasje.
Ik zou gewoon Mr Scruff erin knallen.
Okee ik moet iets aan m'n oren doenquote:
Jup.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat telefoonfilmpje is dat 3gp? Dan moet je gewoon even quicktime downloaden, kun je hem daar mee gewoon bekijken. En je kunt volgens mij ook rechtstreeks dat filmpje naar youtube uploaden, maakt hij er automatisch zo'n flash van. Kun je hem ook bekijken.
Ik ben brak trouwens.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee ik moet iets aan m'n oren doenHet liedje heet jealousy, en ze zingen dus niet Yassine (
) maar "aaaaah, jealousy", maar dan een beetje gaar uitgesproken
![]()
Tis deze
Wat heeft die vrouw in die roze jurk een dunne armenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee ik moet iets aan m'n oren doenHet liedje heet jealousy, en ze zingen dus niet Yassine (
) maar "aaaaah, jealousy", maar dan een beetje gaar uitgesproken
![]()
Tis deze
Ik weet het, het was nogal een faal-momentquote:Op zondag 25 januari 2009 13:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Yassine
![]()
Ik snap dat je dat woord niet meer kunt horen na 5 keer
weg als in kliko of weg als in leger-des-heils?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp! Ik heb flinke schoonmaak in m'n kledingkast gehouden, er gaat een vuilniszak vol met kleren weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |