arme kaas!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, kaas heeft een beetje bindings- en voortplantingsangst geloof ikHij kreeg het spaans benauwd toen ik vanmorgen zat te zwijmelen bij kinder- en babyfoto's. En toen ik vanmiddag iets over mn buik zei
ging Kaas gelijk van dittum:
Ja, ik val eigenlijk altijd wel af wanneer ik gezond eet en sport, en me niet 's avonds nog vergrijp aan drank en lekkers. Begin deze week was ik nog 66quote:Op zondag 25 januari 2009 21:16 schreef Sugar het volgende:
Laureline, ik geloof dat ik hier iemand eens heb zien zeggen dat je niet boven de 1500 moet gaan zitten. Dacht ik. Maar als je erbij sport moet je met die 1500 max wel afvallen, denk ik? Val je niet af nu of wel?
Jij hebt mooie lijstjes!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt peer, mandarijn, sinaasappel-grapefruitsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei, magere kwark
L: ons cashewnoten op de markt, tomaten-groentesap
T: volkorenboterham pindakaas, mandarijnen
D: gele paprikasoep met vokorenboterham om te dopen, tonijnsteak
T: festini peerijsje
Ik voer nu sinds een paar dagen alles in op de caloriechecker, en mèn, wat tikken die cashewnoten aan! Dan mag je bijna de hele dag niets meer eten!Witte wijn viel me dan weer reuze mee, maar 100 kcal per glas
![]()
Ik zit nu rond de 1500 kcal per dag, dat is toch prima als je wilt afvallen?Of is dat te weinig? Ik sport er ook nog bij.
Ik vind dat ook niet zo gek als je officieel nog niet eens weet of je nou wel of niet een relatie hebt en net wat eh... hobbeltjes hebt overwonnen zeg maar. Dat je het dan van zulke dingen spaans benauwd krijgtquote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, kaas heeft een beetje bindings- en voortplantingsangst geloof ikHij kreeg het spaans benauwd toen ik vanmorgen zat te zwijmelen bij kinder- en babyfoto's. En toen ik vanmiddag iets over mn buik zei
ging Kaas gelijk van dittum:
Pffft, goed hoor, het een jaar volhouden! Ik heb nu ook voor de 100.000ste keer dat plan, maar in de praktijk vind ik mezelf als ik 62 weeg (volgende week ofzo dus) alweer een hele peer, dan ga ik de teugels laten vieren, en ligt de eerste zak Thai Chili Chips met een fles wijn alweer in het mandje.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij hebt mooie lijstjes!
1500 vind ik wel het minimale wat je moet eten als je ook sport of beweegt.
Daaronder heb ik het gevoel dat je toch je lijf te kort doet.
Ik ben met 1800 cal per dag in 1 jaar, 24 kg afgevallen.
Als je sport kan je volgens mij ongeveer 1900 tot 2300 calorieen eten om op gewicht te blijven.
Maar ja, dat werkt voor mij, voor de rest weet ik niet
Huh? Zijn er dan meerdere exemplaren van dat schilderij of zijn er gewoon ook andere schilders die die meneer hebben geschilderd?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef AnneX het volgende:
Zeg Conleche... deze kwam mij zeer bekend voor !
Opmerkelijke foto's van Funda - deel 32
Snel hoeft niet om kick-ass te zijn!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, dat is zo Maria, dat bedoel ik.. Maar je moet niet te weinig inzetten want dan wordt het juist moeilijk om meer te eten zonder bang te zijn om aan te komen.
Gewoon met je kop erbij blijven, je vitaminen en vezels binnen krijgen.. Overdrijven met afvallen werkt wel even maar op lange termijn heeft dat absoluut geen zin.
Als ik het nu even terug reken ben ik gemiddeld per week in een jaar 200 gram per week afgevallen, dat is niet bepaald snel
Dat zeg ik, dit werkt voor mij maar ik heb beweeglijk werk, dat scheelt enorm!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, volgens mij heeft het ook veel te maken met je 'gewone' eetpatroon en lijngeschiedenis enzo. Sommige mensen vallen af op 1800 kcal/dag, anderen komen daar juist van aan!
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
Goed, morgen is weer een dag. Ik ga weer spinnen, voor het eerst in anderhalve maand. Dat wordt lachen
Nou, ik kan wel zeggen dat ik een vrij lange tijd vertederd "AAAW" roepend naar het konijntje heb gestaard, ondanks dat ik hem al kende!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Maria!!!
Zit je nou ook om jezelf te grinniken achter je laptoppie?
Lekkerquote:
Dat ingelijste ding is een soort zeefdruk, daar zijn er meer van. Verder zijn er wel ook veel vervalsingen, maar deze is wel echt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Zijn er dan meerdere exemplaren van dat schilderij of zijn er gewoon ook andere schilders die die meneer hebben geschilderd?Vast wel he? Vast een domme vraag maar ik weet niet zo goed hoe zoiets werkt
Ah! Oke! Ik dacht een tijd lang dat er van elk schilderij ook echt maar ééntje was, maar dat werkt zo dus helemaal niet? Ja, het origineel is er dus maar één keer en daar worden dan een beperkt aantal zeefdrukken van gemaakt en verkocht? Stom he, ik dacht dat er van elk schilderij maar één was, maar die fout maken er dan vast meer met mij? Ah toe, zeg dat het zo is?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ingelijste ding is een soort zeefdruk, daar zijn er meer van. Verder zijn er wel ook veel vervalsingen, maar deze is wel echt.
Beweging is altijd beter dan stilzitten! Je verbrandt er allicht wat meequote:Op zondag 25 januari 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Zou het qua afvallen zin hebben om de crosstrainer (die ik nog nooit gebruikt heb) van de logeerkamer te slepen en in de woonkamer te zetten een tijdje, om dan elke avond voor de tv een half uurtje te rommelen op dat ding? Of zet een half uurtje per dag geen zoden aan de dijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |