Hoofd! En ja, ik ben scheefquote:Op zondag 25 januari 2009 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En we moeten je hoofd er nog ff bij fantaseren
quote:
ik zou zeggen die zwarte, die roze iig niet, heb je nog meer brillen die je mooi vind?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoofd! En ja, ik ben scheef
[ afbeelding ]
Ik denk dat de roze me idd nog klassieker maakt dan ik al ben. Hij lijkt wel wat op m'n oude bril.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zou zeggen die zwarte, die roze iig niet, heb je nog meer brillen die je mooi vind?
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoofd! En ja, ik ben scheef
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 25 januari 2009 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt donker haar
Ik dacht dat je blond was en een bril had.
Er zijn ook andere opticiens dan Pearle. Echt, je moet een montuur altijd zien op je gezicht voordat je er 1 koopt.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:47 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook wel een bril, alleen nooit op![]()
Ik wil van de zomer wel weer lichter haar, het is nu erg donker.
Kaas> Ja maar m'n vorige bril was ook stom. En die was duuuur. Dus duurkoop was duurkoop in dat geval.
Ik wil gewoon eens wat anders, ben ook al bij Pearle geweest, maar ze hadden niks dat me stond en dat een beetje betaalbaar was.
Nou, kaas heeft een beetje bindings- en voortplantingsangst geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 20:54 schreef AKnynke het volgende:
nou, zorg er eens voor dat wij dat te weten komen!
Ik heb nu al een montuur zonder onderkantquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Laureline het volgende:
Ik zou echt gaan passen in een winkel hoor, dan maar 10 x gaan voordat je een goede hebt. Vooral met brillen luistert het zo nauw!
Wat ik zelf leuk vind zijn vaak die zware monturen zonder onderkant (zelfs met jampotglas), maar ik denk dat een beetje schuin model (afgezwakte vlinder) jou ook leuk staat.
Mijn lijstje vandaag:
O: bramen met magere yoghurt, grapefruitsap
T: half uur rennen
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
T: volkorenboterham pindakaas, magere kwark
L: gele paprikasoep met volkorenboterham
D: sperciebonen en tuinbonen, tonijnsteak met yakatorisaus en beetje wasabimayo
T: één derde pizza caprese met extra lading tomaat
T: festini peerijsje
Weinig calorieën voor die lading eten!
Hm. Kaas is net mijn vriendje.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, kaas heeft een beetje bindings- en voortplantingsangst geloof ikHij kreeg het spaans benauwd toen ik vanmorgen zat te zwijmelen bij kinder- en babyfoto's. En toen ik vanmiddag iets over mn buik zei
ging Kaas gelijk van dittum:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |