Ja, ook inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef Woelli het volgende:
Ze heeft toch ook een keer mee gedaan aan het nationaal songfestival
13 augustus 2005:quote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef Bolletje... het volgende:
Volgens mij heeft ze ook mee gedaan aan ee andere talentenjacht op tv een jaar of 3 terug ofzo...
damn, wat was het ook al weer? Ze deed iets LeAnn Rhymes geloof ik.
Bij idols 1 deed Vanessa mee. Kwam tot de Workshop ronde.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:15 schreef Michellee het volgende:
Nee dat was Anna...
Ik vraag mij trouwens af hoe "eerlijk" het is dat zij meedoet... Ze heeft al bekendheid en ook al solo songs gehad (wel geflopt...maar goed). Misschien heeft ze ook wel fans?
Ach, door gisteravond, heb ik vandaag even mijn K-otic CD weer in de speler gehad!
quote:In 2008 zong ze de lyrics in van het nummer No Place To Hide van Evil Activities.
Follow that Dream is nooit echt bekend geweest. K-otic heeft in het verleden veel meer naamsbekendheid gehad, ze hebben twee cd uitgebracht.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Bij idols 1 deed Vanessa mee. Kwam tot de Workshop ronde.
Zij deed al eerder mee aan een programma waar de band Follow That Dream uit kwam.
En dan begin je nu pas over of het eerlijk is
Benicio del Toro NEEEEE!!!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:21 schreef Woelli het volgende:
Al gevonden, samen met Waylon (hollands' got talent) deden ze mee in 2005
Zaten in dezelfde voorronde als Idols's finalist Tiffany.
Waarom doet zij niet mee ??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:15 schreef Michellee het volgende:
Nee dat was Anna...
Ik ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:05 schreef charleen het volgende:
Ik vond haar in Starmakers/k-otic al leuk en vind het leuk dat ze door is.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze wou wel maar was niet op tijd. Gestruikeld over haar tieten
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:57 schreef Desmonkey het volgende:
Gevalletje ze heeft alles gedaan, maar in alles is ze net niet. Van Dominatrix tot kerstbunnie.
Haha, ja, ik heb dat Starmaker verhaal toen ook helemaal gevolgd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik meld me ook maar eens in dit forum
Rachel
Ik was fan van K-Otic *schaam*
Die liedjes zaten gewoon goed in elkaar
Haar stem voegde echt wat toe op de albums van de groep.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:11 schreef Deceit het volgende:
Het beste van rachel bij K-Otic vond ik I can't explain en dan de accoustische versie... was een bonustrack op bulletproof.. dan is rachel echt zooo goed eh
Je kan ook gewoon zeggen dat je d'r niet goed vindtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Dat zij er nog niet uit is
Heb ik al gedaan. Wtf maakt het uit?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je d'r niet goed vindt
Die gast links op de fotoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:42 schreef Michellee het volgende:
Stefan ziet er een beetje eng uit!
Ben je niet in de war met die andere Rachel?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:17 schreef Natalie het volgende:
Ik vind haar uitstraling niet zo leuk.
Die met die afgeleefde kop?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die andere Rachel?
Die moeder van 4 kinderen die iedere keer moet vertellen dat ze er helemaal voor gaat en door wil breken?
Want daar krijg ik het van op mijn zenuwen
Nee, geloof niet dat ik in de war benquote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
Ben je niet in de war met die andere Rachel?
Die moeder van 4 kinderen die iedere keer moet vertellen dat ze er helemaal voor gaat en door wil breken?
Want daar krijg ik het van op mijn zenuwen
Ik herkende hem nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:13 schreef Svensational het volgende:
Stefan, z'n haar!
[ afbeelding ]
Nee, dat oog van die rechter!!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:13 schreef Svensational het volgende:
Stefan, z'n haar!
[ afbeelding ]
ik heb hetzelfde, ik vind haar heel vervelend gewoon!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, geloof niet dat ik in de war ben
Het is niet zo zeer dat ze op mijn zenuwen werkt, maar meer iets in de manier waarop ze op me overkomt.
De Rachel van het kinderen-gezeur heb ik even gemist, denk ik.
Behalve aan Starmaker heeft ze ook al eens meegedaan aan het Nationale Songfestival... was toen een vrij kansloze inzendingquote:Op zondag 8 februari 2009 03:08 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook, ik hoop dat Rachel het nog ver schopt. Ze heeft al eerder met een Idols achtig programma meegedaan (weet niet precies meer welke), maar won toen niet.
Nee, volgens mij ook aan 'Popstars' of 'Hollands got talent' of wat dan ook. Zo'n soort programma. Volgens een huisgenoot hier was het een soort talentenjacht op een van de publieke zenders. Er werd toen met geen woord gerept dat ze ooit in K-otic had gezeten, wat wij nog heel vreemd vonden.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Behalve aan Starmaker heeft ze ook al eens meegedaan aan het Nationale Songfestival... was toen een vrij kansloze inzending
Talpaquote:Op zondag 8 februari 2009 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook aan 'Popstars' of 'Hollands got talent' of wat dan ook. Zo'n soort programma. Volgens een huisgenoot hier was het een soort talentenjacht op een van de publieke zenders. Er werd toen met geen woord gerept dat ze ooit in K-otic had gezeten, wat wij nog heel vreemd vonden.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
13 augustus 2005:
Rachel Kramer zal mee gaan doen aan het tv-programma In de huid van, dat vanaf vrijdag te zien is op Talpa.
In een van de afleveringen zal Rachel in de huid kruipen van LeAnn Rimes. Ze zal dan het lied Can't fight the moonlight vertolken.
Och nu je het zegt... nou zie ik hetquote:
Ik vind er niet veel aan maar goed. Hij is de next Bon Joviquote:Op zondag 8 februari 2009 03:08 schreef scanman01 het volgende:
Martijn van K-otic doet het ook niet slecht trouwens. Dit is een clip die hij met de groep 'taxe' heeft gemaakt in Amerika:
Ik vind het erg lekker klinken en zijn stem lijkt idd nog steeds op Bon Jovi.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind er niet veel aan maar goed. Hij is de next Bon Jovi![]()
Wat had ze dan moeten zingen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:16 schreef Woelli het volgende:
Moest van de week op stage wat onderzoeken.
Kwam ik op een site waar ze nog steeds te boeken is als artiest.
Met setlist er bij. Was niet echt bijzonder. Van die standaard nummer. Had van haar wel iets meer verwacht.
Inderdaad.quote:
Die club weet ik nog wel! En we raakten ook allemaal in de ban van de Starmaker SMS dienst die ze toen hadden (gratis gratis, Rachel Niest: Kapsel in de war) van dat soort gedoe. En later ging dat over in 'gewoon' shownieuws en niemand wist hoe we ons abonnement moesten opzeggen. Dat X-Factor me zo'n blast from the past geeft! Maar Rachel, och ja, wat een leuke griet was dat vroeger. Was zij het ook niet dat toen ze een brief van thuis kreeg de camera 'meelas'? En dat we toen allemaal verontwaardigd raakten hier op het forum omdat dat haar privacy aantastte? Haha, how the times have changed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:55 schreef itsme het volgende:
Grappig. Ik keek eigenlijk per ongeluk naar X Factor vanavond en daar zag ik Rachel.
Ik herinnerde me dat ik toen een club had op clubs. Reality. (ben de naam vergeten)We hebben de naam toen ook eens veranderd naar Reality go's K-otic.
Ik vond Starmaker een erg leuk programma en vond ook dat Rachel er in paste.
Hmm? Ze ziet er gewoon goed uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Dakota het volgende:
ze is wel vet geworden
Heb je al zoveel van haar gezien dat je daarover kunt oordelen dan. Volgens mij komen alle kandidaten net 20 seconden in beeld ofzo. Ik vind deze laatste twee delen X-factor dan ook heel slecht. Een warboel met allemaal korte stukjes zang en vooral veel gelul tussendoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind haar vooral heel erg saaaaaaaaai
Ze is godzijdank geen anorexia typetje die denkt dat ze voor de buitenwereld maatje luciferstokje moet hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:38 schreef Dakota het volgende:
ze is wel vet geworden
Haar uitstraling en optreden vond ik saai nav wat ik gezien heb. Ze heeft geen bijzondere stem die opvallend anders is dan de andere waardoor ik vind dat ze moet winnen. Als ze zo'n geweldige stem had, was ze op eigen kracht ook wel doorgebroken....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je al zoveel van haar gezien dat je daarover kunt oordelen dan. Volgens mij komen alle kandidaten net 20 seconden in beeld ofzo. Ik vind deze laatste twee delen X-factor dan ook heel slecht. Een warboel met allemaal korte stukjes zang en vooral veel gelul tussendoor.
Hmm, haar stem is wel anders dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Haar uitstraling en optreden vond ik saai nav wat ik gezien heb. Ze heeft geen bijzondere stem die opvallend anders is dan de andere waardoor ik vind dat ze moet winnen. Als ze zo'n geweldige stem had, was ze op eigen kracht ook wel doorgebroken....
vetter dan ze was..en ze heeft echt wel een flink onderstel hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm? Ze ziet er gewoon goed uit.
Kijk om je heen... Of leef jij in een andere wereld dan ik?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
vetter dan ze was..en ze heeft echt wel een flink onderstel hoor
Wel tevreden, behalve dat er 1 door de mand was gezakt.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:35 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe was het jurycommentaar? Of hebben ze dat niet uitgezonden?
Ah joh, jij bent al fan van Hester toch? Ook niet mijn smaakquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef sbientje het volgende:
ze klinkt net als ilse delange in dat trio... en ik vind haar gewoon niet leuk
Het niveau is hoog in haar groep, ben ook bang dat ze het niet redt.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Woelli het volgende:
Ze is goed, maar zie geen liveshows voor haar.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze lijkt op die chick die in Frizzle Sizzle zat en met Bastiaan Ragas getrouwd was.
Ze is de beste vriendin van een kennis van mij en ik weet niet wat ik van haar moet denken...ze is nogal Amerikaans in haar doen en laten zo van "hoe gaat het met je?" terwijl het antwoord haar toch niet interesseert?
Ik heb toen alles gevolgd via Mr.Zappquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dat er een nieuwe starmaker moet komen!...
Dat zegt me niks, maar toen was ik....11quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb toen alles gevolgd via Mr.Zapp
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze lijkt op die chick die in Frizzle Sizzle zat en met Bastiaan Ragas getrouwd was.
Ze is de beste vriendin van een kennis van mij en ik weet niet wat ik van haar moet denken...ze is nogal Amerikaans in haar doen en laten zo van "hoe gaat het met je?" terwijl het antwoord haar toch niet interesseert?
Ja ik ook! Hele middagen na school zat ik naar ze te kijken... er kwam weinig terecht van huiswerk maken toen der tijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldige tijden waren dat!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik ook! Hele middagen na school zat ik naar ze te kijken... er kwam weinig terecht van huiswerk maken toen der tijd.
Ben ook benieuwd...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Of nummers, ik ben sowieso benieuwd naar de uitzending.
True!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef creno het volgende:
(en ze heeft niet zo'n arrogant vaginahoofd als de andere Rachel ).
Zou heel logisch zijn dat ze voor de mooie Rachel kiezen, maar ik heb jury's al vreemdere beslissingen zien nemen.........quote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef creno het volgende:
hmmm in de preview na de uitzending lieten ze zien dat de jury volgende week moet kiezen tussen Rachel en Rachel...
Dan is het toch duidelijk, dan kiest de jury toch voor Rachel van K-otic !
Elk jurylid wil dat een deelnemer uit zijn categorie wint, door dan te kiezen voor Rachel K, heb je daar al meer kans op. Omdat zij al meer podium-ervaring heeft, en ze heeft al een groep fans. (en ze heeft niet zo'n arrogant vaginahoofd als de andere Rachel ).
Ik denk dat ze ook voor Rachel Kramer kiezen..quote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef creno het volgende:
hmmm in de preview na de uitzending lieten ze zien dat de jury volgende week moet kiezen tussen Rachel en Rachel...
Dan is het toch duidelijk, dan kiest de jury toch voor Rachel van K-otic !
Elk jurylid wil dat een deelnemer uit zijn categorie wint, door dan te kiezen voor Rachel K, heb je daar al meer kans op. Omdat zij al meer podium-ervaring heeft, en ze heeft al een groep fans. (en ze heeft niet zo'n arrogant vaginahoofd als de andere Rachel ).
O ja Mister Zapp. Dat was echt handig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
voorstukje? waar. Ik heb net even naar een audite van haar gekeken en vond het niet veel soeps. Niet auditie maar en ander optreden. Hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Michellee het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat ze mama Rachel door laten gaan, in het voorstukje zingt ze zo plat engels....
Ik hoop het ook! Ik kan mama Rachel niet uitstaan. Er zijn steeds reclamestukjes, waar ze stukjes van de optredens laten zien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
voorstukje? waar. Ik heb net even naar een audite van haar gekeken en vond het niet veel soeps. Niet auditie maar en ander optreden. Hoop dat je gelijk krijgt.
ik zeg maar 1 ding:quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Michellee het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat ze mama Rachel door laten gaan, in het voorstukje zingt ze zo plat engels....
Forgot about her...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik zeg maar 1 ding:
bernadette
Die 'N' die hoort daar ook nog eens helemaal niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:31 schreef Michellee het volgende:
AI EM ZO EKSAIDENT!!! (zo zingt ze...)
Ik heb in de uitzending van vandaag nog niet echt concurrentie gezien, maar misschien komen er nog een paar goeien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:40 schreef MaGNeT het volgende:
Welke Rachel gaan ze zometeen naar huis sturen?
Ik hoop dat Kramer nog een rondje verder mag.
Maar ze gaat het in de live-shows erg zwaar krijgen, de rest is ook erg goed.
Tsja...
Tsja, beide Rachels door... Wie had dat verwacht?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb in de uitzending van vandaag nog niet echt concurrentie gezien, maar misschien komen er nog een paar goeien.
Ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, beide Rachels door... Wie had dat verwacht?
Aan die mogelijkheid heb ik ook even gedacht (net als aan de mogelijkheid dat ze Rachel van K-otic naar huis zouden sturen), dus ja... ik dacht het ook al.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:10 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik
Vond ze beiden erg goed. Had al zo'n idee dat ze beiden door zouden gaan toen ze op het podium stonden.
Van de optredens die ik vanavond gezien heb waren dat de enige twee die echt heel goed waren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef Skeletor het volgende:
Ook mijn favo, maar wel samen met Irma... Ik kan niet echt kiezen
ik vind haar helemaal niet symphatiek overkomen.. misschien is ze heel leuk hoor, maar ik vind haar juist een beetje nep symphatiek doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze blijft ook erg sympathiek overkomen buiten de optredens, ook zeker een belangrijke kracht van haar. En haar optreden was mooi, ze gaf er een goede eigen draai aan. Uitstekende nummerkeuze trouwens.
Ja, ik vind haar idd ook nep. Ze heeft geleerd hoe ze 'aardig' over moet komen op tv, erg overdreven. Buiten dat, vond ik haar optreden echt een beetje vlakjes, miste de emotie.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:58 schreef sbientje het volgende:
ik vind haar helemaal niet symphatiek overkomen.. misschien is ze heel leuk hoor, maar ik vind haar juist een beetje nep symphatiek doen
dat is geen spelfout, en je snapt wel wat ik bedoel toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:46 schreef Dakota het volgende:
een beetje nep sympathiek is ook fout.
Niets is een beetje nep
Ik ben altijd in voor een goeie taaldiscussie, dat weet jequote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is geen spelfout, en je snapt wel wat ik bedoel toch?een beetje slaat niet op nep, maar op nep-sympathiek
![]()
en nu maar weer ontopic, voordat ik straks op mijn kop krijg van de blauwen
okee aars!quote:Op zondag 1 maart 2009 13:50 schreef Dakota het volgende:
Geen spelfout maar het is wel fout
En daarbij is Nep sympathiek dus ook niet goedhet is valse sympathie.
Wat moet ze anders? Onsympathiek proberen over te komen? Of arrogant?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niet symphatiek overkomen.. misschien is ze heel leuk hoor, maar ik vind haar juist een beetje nep symphatiek doen
o jij was die Aarsmade!quote:Op zondag 1 maart 2009 13:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
okee aars!ik zal het nooit meer doen
Nou ja, ik vind het eigenlijk te vergelijken met mensen die totaal niet kunnen zingen en toch meedoen aan een auditie. Beetje een gebrek aan zelfreflectie. Waarom zou zij in godnaam meedoen? Behalve dan dat het misschien leuk is om in de watten gelegd te worden?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat totaal niet triest. Ze vind zingen geweldig, dan is X Factor een enorm leuke ervaring. Waarom dan niet meedoen ook al heb je al iets van een verleden?
En nep sympathiek, dat lijkt me wel erg sterk.
Kan ik je trouwens eindelijk eens op een spelfout betrappen sbien, sympathiek moet toch echt zoals ik het schrijf
Een groot probleem zal het niet worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het eigenlijk te vergelijken met mensen die totaal niet kunnen zingen en toch meedoen aan een auditie. Beetje een gebrek aan zelfreflectie. Waarom zou zij in godnaam meedoen? Behalve dan dat het misschien leuk is om in de watten gelegd te worden?
Ze heeft haar beste tijd gehad. Nederland kent haar al, men weet hoe ze zingt, wie zij is en vonden het kennelijk niet interessant genoeg.. want ze is geflopt. Dan kan je wel weer meedoen aan een talentenjacht, omdat je zingen zo tof vindt en het leuk is om weer in de publieke belangstelling te komen. Maar vrij kansloos is het wel. Ik kijk liever naar nieuwe talenten, en eerlijk gezegd gun ik die het ook meer om te winnen dan iemand die het al heeft meegemaakt en er kennelijk niets van heeft kunnen maken.
Ik zou er als platenmaatschappij iig niet meer in investeren..
Hoezo geflopt? Ze heeft nooit de kans gekregen van een platenmaatschappij om solo iets te doen. Dat is dus iets anders dan floppen. Of bedoelde je K-otic, want dat is toch echt niet geflopt hoor. Ze zijn gestopt omdat vooral Stefan en Martijn het niet meer eens waren met de muziekkeuze.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Qarinx het volgende:
Ze heeft haar beste tijd gehad. Nederland kent haar al, men weet hoe ze zingt, wie zij is en vonden het kennelijk niet interessant genoeg.. want ze is geflopt.
Dat zegt toch wel genoeg?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:04 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo geflopt? Ze heeft nooit de kans gekregen van een platenmaatschappij om solo iets te doen. Dat is dus iets anders dan floppen.
In deze tijd niet meer hoor. Platenmaatschappijen durven niet echt meer risico's te nemen. Zelfs echt grote namen zijn gedumpt omdat de verkoop gewoon enorm tegenvalt (door het internet). Ze durven eigenlijk alleen nog in zee met iemand die een programma als Idols of X-factor wint, aangezien dat een zekerheidje is. Dus nee, het zegt niet genoeg dat ze het niet hebben aangedurft.quote:
Hoe groot acht je de kans dan dat Rachel X-factor wint?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:24 schreef scanman01 het volgende:
In deze tijd niet meer hoor. Platenmaatschappijen durven niet echt meer risico's te nemen. Zelfs echt grote namen zijn gedumpt omdat de verkoop gewoon enorm tegenvalt (door het internet). Ze durven eigenlijk alleen nog in zee met iemand die een programma als Idols of X-factor wint, aangezien dat een zekerheidje is. Dus nee, het zegt niet genoeg dat ze het niet hebben aangedurft.
Ik in iedergeval niet zo groot, hoewel ik haar leuk en goed vind.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dan dat Rachel X-factor wint?
Weet wat je bedoelt ja, maar ik zie dat niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is geen spelfout, en je snapt wel wat ik bedoel toch?een beetje slaat niet op nep, maar op nep-sympathiek
![]()
Minder groot dan haar kont.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Van de show afgelopen vrijdag vond ik haar samen met een andere meid het bestequote:Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Lag dus niet aan mij dat ze dikker en ouder en lelijker leekquote:
Idd ja, 'zucht'. Jammer. We zijn het weer eens een keertje eens itsme.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:03 schreef itsme het volgende:
Ik vind haar stemgeluid nog steeds erg apart en zij is een van de beste tot nu toe.
Of ze gaat winnen, ben bang van niet als ik de commentaren hier al lees. Onsympathiek, vet, lelijk,Hoofd als een harpij, oops sharpei,vette kont, oud, heeft haar kans al gehad. Ga zo maar door.
zucht.
Gelukkig blijf jij een jonge godquote:Op maandag 2 maart 2009 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lag dus niet aan mij dat ze dikker en ouder en lelijker leek
Nee ik ook niet. Ja ok ze is wat ouder geworden. Maar goed niemand blijft jong.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef Natalie het volgende:
Dik en een oude kop?
Dat vind ik nu weer niet, eigenlijk.
Vind ook dat we haar niet moeten blijven vergelijken met hoe ze was in Starmaker. Dat is jaren geleden, en ja toen was ze nog superslank en had een jonger koppie, maar dat is nu toch niet meer van belang?quote:Op maandag 2 maart 2009 @ 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ja ok ze is wat ouder geworden. Maar goed niemand blijft jong.
En die mensen die reageren dat ze te dik zijn, dat zijn van die sukkeltjes, die tieners annorexia aanpraten joh!
Hoezo? Dat is nu eenmaal de bagage die ze meedraagt. Als ik haar zie dan hoor ik 'Damn I think I love you.. '. Ze is niet vernieuwend en moet dus heel wat uit de kast gaan trekken wil ze, althans bij mij, nog indruk maken.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:46 schreef Natalie het volgende:
Vind ook dat we haar niet moeten blijven vergelijken met hoe ze was in Starmaker. Dat is jaren geleden, en ja toen was ze nog superslank en had een jonger koppie, maar dat is nu toch niet meer van belang?
Wellicht is dat zo.quote:Op maandag 2 maart 2009 @ 15:17 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is nu eenmaal de bagage die ze meedraagt. Als ik haar zie dan hoor ik 'Damn I think I love you.. '. Ze is niet vernieuwend en moet dus heel wat uit de kast gaan trekken wil ze, althans bij mij, nog indruk maken.
Ik snap die lelijke legging mode sowieso nietquote:Op maandag 2 maart 2009 17:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind er niks mis met haar figuur maar om je pootjes dan in een strakke zwarte legging te frutten
Wie is dat mens in je avatar. Komt me bekend voorquote:Op maandag 2 maart 2009 18:00 schreef cygnusx het volgende:
Ik vind haar erg goed zingen en ook erg sympathiek overkomen.
Echter, er zijn vast wel mensen die haar om haar figuur (hoewel ik dat niet zo ernstig vind) afkraken en ze zal het ook lastig gaan krijgen omdat ze al eens eerder met zoiets heeft meegedaan. Dat is wel haar nadeel.
Moet je vooral doen als je wat meer gezichtsuitdrukking wil hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef KbenHetZat het volgende:
Ze kijkt altijd zo bitchy. Kan ze natuurlijk niks aan doen want zo kijkt ze altijd. Een paar van die botox spuitjes her en der op het gezicht zou wonderen doen.
Een post waar iemand botoxinjecties aanraadt.... Die had ik nog niet gelezen op FOK. Een nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef KbenHetZat het volgende:
Ze kijkt altijd zo bitchy. Kan ze natuurlijk niks aan doen want zo kijkt ze altijd. Een paar van die botox spuitjes her en der op het gezicht zou wonderen doen.
Is het zo?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 10:56 schreef Michellee het volgende:
Zag ik het nu goed, en hebben ze haar haar bruin geverfd??
Goede zet. Geblondeerd én krullen was echt teveel van 't goede.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 11:07 schreef Michellee het volgende:
Ja aan het eind...ze zag er wat eleganter uit. En die andere blonde daarvan hebben ze het permanent eruit gehaald..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een post waar iemand botoxinjecties aanraadt.... Die had ik nog niet gelezen op FOK. Een nieuw dieptepunt.
Ze heeft nog steeds geen botox behandeling laten doen om dat harde en bitcherige uit haar gezicht te halen. Daarbij adviseer ik ook een neuscorrectie. Mag een stuk kleiner. Wenkbrouwen moeten gewoon afgeschoren worden en nieuwe aangebracht worden. Mag een stuk hoger vanaf de bovenkant van de neus. Dus meer rechte wenkbrouwen. Ik adviseer liposuctie bij de dijen en de kont. Vooral dat laatste. ..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een post waar iemand botoxinjecties aanraadt.... Die had ik nog niet gelezen op FOK. Een nieuw dieptepunt.
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef Catch22- het volgende:
ik vind haar echt lekker trouwens.
Ach, Harry is grappig en kan leuk zingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef Phrits het volgende:
Harry moest door, niet zij.
Ik ben het helemaal met je eens!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Sinds K-otic heb ik al een zwak voor haar en ook tijdens deze audities hoop ik steeds dat ze verder mag. Je komt niet snel meer iemand tegen die zó enorm graag wil als Rachel.
Gelukkig trok Angela zich niets aan van het feit dat ze al een carrière heeft gehad en neemt ze Rachel gewoon mee naar de Live shows.
Deze Rachel vond ik dat blond nog niet heel slecht staan. Maar bruin staat haar beter. Die andere Rachel... die was een ramp. Krullen én blond. Gelukkig zijn die krullen weg nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:44 schreef Desmonkey het volgende:
Wat haarverf allemaal met een mens kan doen. Staat stukken beter dan die ordi-blonde haren.
Misschien. Al heb ik daar op tv nog niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 @ 10:00 schreef RioolSpook het volgende:
Ze zingt goed. Maar van wat ik gehoord heb schijnt ze irl een behoorlijke bitch en verwend te zijn.
Eens!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:23 schreef UltraR het volgende:
Wat had ze trouwens een af-schu-we-lij-ke jurk aan zeg. Leek wel een zigeuner.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
, ik vind 'r met dat donkere haar wel leuk veranderd. Komt ze een beetje los van dat vroegere gebeuren en het staat er goed, je ziet nu echt dat het eigenlijk een hele mooie vrouw is (die ogen
). Bovendien zingt ze echt geweldig goed
. Zeer terecht door. Jammer van Harrie, maar wel begrijpelijk. Harry was goed, en leuk, en had een knuffelfactor (
), maar uiteindelijk denk ik toch dat hij in de liveshows niet tot zijn recht gekomen zou zijn met al die categorieën.
Mooi gezongenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:57 schreef MaGNeT het volgende:
Dat word van iedereen gezegd die bekend word dus het zal nogal meevallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:00 schreef RioolSpook het volgende:
Ze zingt goed. Maar van wat ik gehoord heb schijnt ze irl een behoorlijke bitch en verwend te zijn.
ach zo dachten ze ook zeker dat Jim Idols 1 zou winnen, omdat al die pubermeisjes voor hem zouden smsenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Mooi dat ze door is![]()
Nu maar zien of ze het als 26+ redt tegen de jonkies, altijd de vraag bij SMS shows.....
Het talent bij de jongens is dramatisch vind ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Mooi dat ze door is![]()
Nu maar zien of ze het als 26+ redt tegen de jonkies, altijd de vraag bij SMS shows.....
En Hester!quote:Op maandag 16 maart 2009 02:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het talent bij de jongens is dramatisch vind ik.
Bij de meiden is Lisa
En verder kom je toch bij 26+ uit - vind ik.
In Laurens geloof ik niet zo..quote:Op maandag 16 maart 2009 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En Hester!
En Laurens gaat verrassen tijdens de live shows.
Nee klopt. Maar bij de auditiequote:Op maandag 16 maart 2009 02:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Laurens geloof ik niet zo..
En Hester... Zo geweldig vond ik haar niet bij Gordon thuis
Heb ik nooit gedacht eigenlijk. Ook nooit verwacht dat iemand met zo'n saaie monotone stem tweede zou worden. Blijkbaar hoor ik het verkeerd (en iedereen in mijn omgeving) aangezien hij nu een behoorlijk goede carriere in het musical wereldtje is begonnen. IEDERE keer als ik hem hoor, begrijp ik er nog steeds helemaal niets van dat hij nog steeds met zingen zijn geld kan verdienen. Zodra hij zingt moet ik echt van ellende wegzappen. Zo verschrikkelijk vind ik zijn stem.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach zo dachten ze ook zeker dat Jim Idols 1 zou winnen, omdat al die pubermeisjes voor hem zouden smsen
Allereerst is dit natuurlijk vreselijk off-topic, maar daarnaast is die 'saaie monotone stem' nu niet meer van toepassing. Laatst bij In de Hoofdrol zong hij het nummer 'Als' en ook zijn nieuwe single laat gewoon een goed ontwikkelde zangstem horen. Dat je het niet mooi vindt, kan natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedacht eigenlijk. Ook nooit verwacht dat iemand met zo'n saaie monotone stem tweede zou worden. Blijkbaar hoor ik het verkeerd (en iedereen in mijn omgeving) aangezien hij nu een behoorlijk goede carriere in het musical wereldtje is begonnen. IEDERE keer als ik hem hoor, begrijp ik er nog steeds helemaal niets van dat hij nog steeds met zingen zijn geld kan verdienen. Zodra hij zingt moet ik echt van ellende wegzappen. Zo verschrikkelijk vind ik zijn stem.
Heb net even gekeken op youtube (de extended version). Kim Lian heeft in de clip blijkbaar een lesbische relatie met Anna, waardoor haar relatie met Fouradi op de klippen loopt. Leuke clip.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze doet mee in de clif van Fouradi feat. Kim-Lian - Gemengde Gevoelens...
Hoezo amper talent?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef FP128 het volgende:
Ëx-kandidaten van andere programma's die nu nog meedoen met dit soort talentenshows hebben volgens mij het niet echt op een rijtje. Dan laat je volgens mij gewoon zien dat je dus echt amper talent hebt en alleen maar met tv optredens iets denkt te kunnen bereiken..Kort duur werk en die zijn we ook zo weer vergeten.
Eén blik op Rachel tijdens X-factor werpen en jouw hele stelling is onderuit gehaald.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef FP128 het volgende:
Ëx-kandidaten van andere programma's die nu nog meedoen met dit soort talentenshows hebben volgens mij het niet echt op een rijtje. Dan laat je volgens mij gewoon zien dat je dus echt amper talent hebt en alleen maar met tv optredens iets denkt te kunnen bereiken..Kort duur werk en die zijn we ook zo weer vergeten.
In het Glazen Huis was ze veel te zienquote:
ik verwonder me daar ook nog steeds overquote:Op maandag 16 maart 2009 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedacht eigenlijk. Ook nooit verwacht dat iemand met zo'n saaie monotone stem tweede zou worden. Blijkbaar hoor ik het verkeerd (en iedereen in mijn omgeving) aangezien hij nu een behoorlijk goede carriere in het musical wereldtje is begonnen. IEDERE keer als ik hem hoor, begrijp ik er nog steeds helemaal niets van dat hij nog steeds met zingen zijn geld kan verdienen. Zodra hij zingt moet ik echt van ellende wegzappen. Zo verschrikkelijk vind ik zijn stem.
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:08 schreef Riann het volgende:
pubermeisjes hebben vaak ook geen beltegoed
Het feit dat ze nu als dikke twintiger en vele pogingen nog steeds een tv programma nodig heeft zegt toch genoeg dacht ik zo.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eén blik op Rachel tijdens X-factor werpen en jouw hele stelling is onderuit gehaald.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwonder me daar ook nog steeds over
[..]![]()
Dikquote:Op maandag 16 maart 2009 17:01 schreef marky het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu als dikke twintiger en vele pogingen nog steeds een tv programma nodig heeft zegt toch genoeg dacht ik zo.
Dertien in een dozijn uiterlijk en Ilse was haar voor en is daarnaast leuker om te zien dus ergo.... Ze gaat er niet komen al wint ze de show.
Ik bedoel ver in her twenties.....quote:Op maandag 16 maart 2009 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dik? Ok, ze is geen skeletje, maar om dat nou dik te noemen, dan heb je echt een verwrongen beeld. En ik vind 'r ook niet 13 in een dozijn, verre van. Iemand als Melissa (die er gelukkig uit ligt) is 13 in een dozijn. Of zoiemand als
Laurens
.
'dikke twintiger' betekent iemand van ver in de twintig.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dus?
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'dikke twintiger' betekent iemand van ver in de twintig.Niet een twintiger met een dik lichaam
Die klik ik echt niet aan, want anders heb ik ongetwijfeld weer de neiging de luidsprekers tegen de muur kapot te gooien.quote:
Het is hier net babbeloniëquote:
Ah, op die manierquote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'dikke twintiger' betekent iemand van ver in de twintig.Niet een twintiger met een dik lichaam
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze moet heel erg veranderd zijn na K-otic, maar die maanden dat we haar hebben kunnen volgen in het Starmaker huis had ze echt een leuke persoonlijkheid. En ik vind trouwens ook dat ze in X-factor heel aardig overkomt. We zien Rachel dus totaal verschillend.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind Rachel echt vreselijk overkomen, zo gemaakt, zo nep lief en geemotioneerd doen. Helaas moet ik toegeven dat ze wel redelijk kan zingen, maar haar persoonlijkheid doet dat direct teniet.
Mwah, vind dat er toch zat verschillen zijn tussen die twee, vind ze allebei wel wat hebben. Stem van Nikki is wat meer 'rock' en af en toe wat schreeuweriger. En als er in de markt ruimte is voor een dozijn rappers die ik al hoor ik ze 10x niet uit elkaar kan houden dan is hier ook echt wel markt voor!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Rachel een schatje en ze kan erg mooi zingen, maar ik vind haar qua sound en uitstraling te veel op Nikki lijken. Dus ik denk niet dat ze het gaat redden...
Jij ziet liever van die 'echte' jankerds als Anastacia en Melissa??quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind Rachel echt vreselijk overkomen, zo gemaakt, zo nep lief en geemotioneerd doen. Helaas moet ik toegeven dat ze wel redelijk kan zingen, maar haar persoonlijkheid doet dat direct teniet.
Zhenarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Rachel een schatje en ze kan erg mooi zingen, maar ik vind haar qua sound en uitstraling te veel op Nikki lijken. Dus ik denk niet dat ze het gaat redden...
Ze is wel een dikke twintiger....quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt nep!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Je bent echt niet de enige die dat vind.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Neuh Melissa en Anastacia hebben wel genoeg kansen gehad, maar bleven doorjanken. Kans verkeken zou ik zeggen. Rachel komt op mij gewoon gemaakt over, maar ja dat is mijn mening.
Nee, ze heeft een enorme drive om te zingen en wil graag haar geld verdienen met zingen. Bekend is ze al lang.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:02 schreef Starlie het volgende:
Ze komt inderdaad af en toe wat nep over... als ze zo nep doet krijg ik last van plaatsvervangend schaamte... Maar ik denk dat ze gewoon ECHT zo is... ze wil denk ik ontzettend graag aardig gevonden worden omdat ze ook ONTZETTEND graag wil doorbreken! Ze heeft gewoon een enorme drive om bekend te worden....
Jij kent K-otic niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch alleen bij een paar breezersletjes die K-otic kennen.....
Ik zou mezelf (25 jaar jong, samenwonend in een koopwoning, steady relatie) toch echt geen breezersletje willen noemen....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch alleen bij een paar breezersletjes die K-otic kennen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |