quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:57 schreef Desmonkey het volgende:
Gevalletje ze heeft alles gedaan, maar in alles is ze net niet. Van Dominatrix tot kerstbunnie.
Haha, ja, ik heb dat Starmaker verhaal toen ook helemaal gevolgd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik meld me ook maar eens in dit forum
Rachel
Ik was fan van K-Otic *schaam*
Die liedjes zaten gewoon goed in elkaar
Haar stem voegde echt wat toe op de albums van de groep.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:11 schreef Deceit het volgende:
Het beste van rachel bij K-Otic vond ik I can't explain en dan de accoustische versie... was een bonustrack op bulletproof.. dan is rachel echt zooo goed eh
Je kan ook gewoon zeggen dat je d'r niet goed vindtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Dat zij er nog niet uit is
Heb ik al gedaan. Wtf maakt het uit?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je d'r niet goed vindt
Die gast links op de fotoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:42 schreef Michellee het volgende:
Stefan ziet er een beetje eng uit!
Ben je niet in de war met die andere Rachel?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:17 schreef Natalie het volgende:
Ik vind haar uitstraling niet zo leuk.
Die met die afgeleefde kop?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die andere Rachel?
Die moeder van 4 kinderen die iedere keer moet vertellen dat ze er helemaal voor gaat en door wil breken?
Want daar krijg ik het van op mijn zenuwen
Nee, geloof niet dat ik in de war benquote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
Ben je niet in de war met die andere Rachel?
Die moeder van 4 kinderen die iedere keer moet vertellen dat ze er helemaal voor gaat en door wil breken?
Want daar krijg ik het van op mijn zenuwen
Ik herkende hem nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:13 schreef Svensational het volgende:
Stefan, z'n haar!
[ afbeelding ]
Nee, dat oog van die rechter!!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:13 schreef Svensational het volgende:
Stefan, z'n haar!
[ afbeelding ]
ik heb hetzelfde, ik vind haar heel vervelend gewoon!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, geloof niet dat ik in de war ben
Het is niet zo zeer dat ze op mijn zenuwen werkt, maar meer iets in de manier waarop ze op me overkomt.
De Rachel van het kinderen-gezeur heb ik even gemist, denk ik.
Behalve aan Starmaker heeft ze ook al eens meegedaan aan het Nationale Songfestival... was toen een vrij kansloze inzendingquote:Op zondag 8 februari 2009 03:08 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook, ik hoop dat Rachel het nog ver schopt. Ze heeft al eerder met een Idols achtig programma meegedaan (weet niet precies meer welke), maar won toen niet.
Nee, volgens mij ook aan 'Popstars' of 'Hollands got talent' of wat dan ook. Zo'n soort programma. Volgens een huisgenoot hier was het een soort talentenjacht op een van de publieke zenders. Er werd toen met geen woord gerept dat ze ooit in K-otic had gezeten, wat wij nog heel vreemd vonden.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Behalve aan Starmaker heeft ze ook al eens meegedaan aan het Nationale Songfestival... was toen een vrij kansloze inzending
Talpaquote:Op zondag 8 februari 2009 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook aan 'Popstars' of 'Hollands got talent' of wat dan ook. Zo'n soort programma. Volgens een huisgenoot hier was het een soort talentenjacht op een van de publieke zenders. Er werd toen met geen woord gerept dat ze ooit in K-otic had gezeten, wat wij nog heel vreemd vonden.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
13 augustus 2005:
Rachel Kramer zal mee gaan doen aan het tv-programma In de huid van, dat vanaf vrijdag te zien is op Talpa.
In een van de afleveringen zal Rachel in de huid kruipen van LeAnn Rimes. Ze zal dan het lied Can't fight the moonlight vertolken.
Och nu je het zegt... nou zie ik hetquote:
Ik vind er niet veel aan maar goed. Hij is de next Bon Joviquote:Op zondag 8 februari 2009 03:08 schreef scanman01 het volgende:
Martijn van K-otic doet het ook niet slecht trouwens. Dit is een clip die hij met de groep 'taxe' heeft gemaakt in Amerika:
Ik vind het erg lekker klinken en zijn stem lijkt idd nog steeds op Bon Jovi.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind er niet veel aan maar goed. Hij is de next Bon Jovi![]()
Wat had ze dan moeten zingen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:16 schreef Woelli het volgende:
Moest van de week op stage wat onderzoeken.
Kwam ik op een site waar ze nog steeds te boeken is als artiest.
Met setlist er bij. Was niet echt bijzonder. Van die standaard nummer. Had van haar wel iets meer verwacht.
Inderdaad.quote:
Die club weet ik nog wel! En we raakten ook allemaal in de ban van de Starmaker SMS dienst die ze toen hadden (gratis gratis, Rachel Niest: Kapsel in de war) van dat soort gedoe. En later ging dat over in 'gewoon' shownieuws en niemand wist hoe we ons abonnement moesten opzeggen. Dat X-Factor me zo'n blast from the past geeft! Maar Rachel, och ja, wat een leuke griet was dat vroeger. Was zij het ook niet dat toen ze een brief van thuis kreeg de camera 'meelas'? En dat we toen allemaal verontwaardigd raakten hier op het forum omdat dat haar privacy aantastte? Haha, how the times have changed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:55 schreef itsme het volgende:
Grappig. Ik keek eigenlijk per ongeluk naar X Factor vanavond en daar zag ik Rachel.
Ik herinnerde me dat ik toen een club had op clubs. Reality. (ben de naam vergeten)We hebben de naam toen ook eens veranderd naar Reality go's K-otic.
Ik vond Starmaker een erg leuk programma en vond ook dat Rachel er in paste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |