Ik snap die lelijke legging mode sowieso nietquote:Op maandag 2 maart 2009 17:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind er niks mis met haar figuur maar om je pootjes dan in een strakke zwarte legging te frutten
Wie is dat mens in je avatar. Komt me bekend voorquote:Op maandag 2 maart 2009 18:00 schreef cygnusx het volgende:
Ik vind haar erg goed zingen en ook erg sympathiek overkomen.
Echter, er zijn vast wel mensen die haar om haar figuur (hoewel ik dat niet zo ernstig vind) afkraken en ze zal het ook lastig gaan krijgen omdat ze al eens eerder met zoiets heeft meegedaan. Dat is wel haar nadeel.
Moet je vooral doen als je wat meer gezichtsuitdrukking wil hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef KbenHetZat het volgende:
Ze kijkt altijd zo bitchy. Kan ze natuurlijk niks aan doen want zo kijkt ze altijd. Een paar van die botox spuitjes her en der op het gezicht zou wonderen doen.
Een post waar iemand botoxinjecties aanraadt.... Die had ik nog niet gelezen op FOK. Een nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef KbenHetZat het volgende:
Ze kijkt altijd zo bitchy. Kan ze natuurlijk niks aan doen want zo kijkt ze altijd. Een paar van die botox spuitjes her en der op het gezicht zou wonderen doen.
Is het zo?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 10:56 schreef Michellee het volgende:
Zag ik het nu goed, en hebben ze haar haar bruin geverfd??
Goede zet. Geblondeerd én krullen was echt teveel van 't goede.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 11:07 schreef Michellee het volgende:
Ja aan het eind...ze zag er wat eleganter uit. En die andere blonde daarvan hebben ze het permanent eruit gehaald..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een post waar iemand botoxinjecties aanraadt.... Die had ik nog niet gelezen op FOK. Een nieuw dieptepunt.
Ze heeft nog steeds geen botox behandeling laten doen om dat harde en bitcherige uit haar gezicht te halen. Daarbij adviseer ik ook een neuscorrectie. Mag een stuk kleiner. Wenkbrouwen moeten gewoon afgeschoren worden en nieuwe aangebracht worden. Mag een stuk hoger vanaf de bovenkant van de neus. Dus meer rechte wenkbrouwen. Ik adviseer liposuctie bij de dijen en de kont. Vooral dat laatste. ..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een post waar iemand botoxinjecties aanraadt.... Die had ik nog niet gelezen op FOK. Een nieuw dieptepunt.
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef Catch22- het volgende:
ik vind haar echt lekker trouwens.
Ach, Harry is grappig en kan leuk zingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef Phrits het volgende:
Harry moest door, niet zij.
Ik ben het helemaal met je eens!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Sinds K-otic heb ik al een zwak voor haar en ook tijdens deze audities hoop ik steeds dat ze verder mag. Je komt niet snel meer iemand tegen die zó enorm graag wil als Rachel.
Gelukkig trok Angela zich niets aan van het feit dat ze al een carrière heeft gehad en neemt ze Rachel gewoon mee naar de Live shows.
Deze Rachel vond ik dat blond nog niet heel slecht staan. Maar bruin staat haar beter. Die andere Rachel... die was een ramp. Krullen én blond. Gelukkig zijn die krullen weg nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:44 schreef Desmonkey het volgende:
Wat haarverf allemaal met een mens kan doen. Staat stukken beter dan die ordi-blonde haren.
Misschien. Al heb ik daar op tv nog niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 @ 10:00 schreef RioolSpook het volgende:
Ze zingt goed. Maar van wat ik gehoord heb schijnt ze irl een behoorlijke bitch en verwend te zijn.
Eens!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:23 schreef UltraR het volgende:
Wat had ze trouwens een af-schu-we-lij-ke jurk aan zeg. Leek wel een zigeuner.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
, ik vind 'r met dat donkere haar wel leuk veranderd. Komt ze een beetje los van dat vroegere gebeuren en het staat er goed, je ziet nu echt dat het eigenlijk een hele mooie vrouw is (die ogen
). Bovendien zingt ze echt geweldig goed
. Zeer terecht door. Jammer van Harrie, maar wel begrijpelijk. Harry was goed, en leuk, en had een knuffelfactor (
), maar uiteindelijk denk ik toch dat hij in de liveshows niet tot zijn recht gekomen zou zijn met al die categorieën.
Mooi gezongenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:57 schreef MaGNeT het volgende:
Dat word van iedereen gezegd die bekend word dus het zal nogal meevallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:00 schreef RioolSpook het volgende:
Ze zingt goed. Maar van wat ik gehoord heb schijnt ze irl een behoorlijke bitch en verwend te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |