Ik heb toen alles gevolgd via Mr.Zappquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dat er een nieuwe starmaker moet komen!...
Dat zegt me niks, maar toen was ik....11quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb toen alles gevolgd via Mr.Zapp
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze lijkt op die chick die in Frizzle Sizzle zat en met Bastiaan Ragas getrouwd was.
Ze is de beste vriendin van een kennis van mij en ik weet niet wat ik van haar moet denken...ze is nogal Amerikaans in haar doen en laten zo van "hoe gaat het met je?" terwijl het antwoord haar toch niet interesseert?
Ja ik ook! Hele middagen na school zat ik naar ze te kijken... er kwam weinig terecht van huiswerk maken toen der tijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldige tijden waren dat!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik ook! Hele middagen na school zat ik naar ze te kijken... er kwam weinig terecht van huiswerk maken toen der tijd.
Ben ook benieuwd...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Of nummers, ik ben sowieso benieuwd naar de uitzending.
True!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef creno het volgende:
(en ze heeft niet zo'n arrogant vaginahoofd als de andere Rachel ).
Zou heel logisch zijn dat ze voor de mooie Rachel kiezen, maar ik heb jury's al vreemdere beslissingen zien nemen.........quote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef creno het volgende:
hmmm in de preview na de uitzending lieten ze zien dat de jury volgende week moet kiezen tussen Rachel en Rachel...
Dan is het toch duidelijk, dan kiest de jury toch voor Rachel van K-otic !
Elk jurylid wil dat een deelnemer uit zijn categorie wint, door dan te kiezen voor Rachel K, heb je daar al meer kans op. Omdat zij al meer podium-ervaring heeft, en ze heeft al een groep fans. (en ze heeft niet zo'n arrogant vaginahoofd als de andere Rachel ).
Ik denk dat ze ook voor Rachel Kramer kiezen..quote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef creno het volgende:
hmmm in de preview na de uitzending lieten ze zien dat de jury volgende week moet kiezen tussen Rachel en Rachel...
Dan is het toch duidelijk, dan kiest de jury toch voor Rachel van K-otic !
Elk jurylid wil dat een deelnemer uit zijn categorie wint, door dan te kiezen voor Rachel K, heb je daar al meer kans op. Omdat zij al meer podium-ervaring heeft, en ze heeft al een groep fans. (en ze heeft niet zo'n arrogant vaginahoofd als de andere Rachel ).
O ja Mister Zapp. Dat was echt handig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
voorstukje? waar. Ik heb net even naar een audite van haar gekeken en vond het niet veel soeps. Niet auditie maar en ander optreden. Hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Michellee het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat ze mama Rachel door laten gaan, in het voorstukje zingt ze zo plat engels....
Ik hoop het ook! Ik kan mama Rachel niet uitstaan. Er zijn steeds reclamestukjes, waar ze stukjes van de optredens laten zien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:24 schreef itsme het volgende:
[..]
voorstukje? waar. Ik heb net even naar een audite van haar gekeken en vond het niet veel soeps. Niet auditie maar en ander optreden. Hoop dat je gelijk krijgt.
ik zeg maar 1 ding:quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Michellee het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat ze mama Rachel door laten gaan, in het voorstukje zingt ze zo plat engels....
Forgot about her...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik zeg maar 1 ding:
bernadette
Die 'N' die hoort daar ook nog eens helemaal niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:31 schreef Michellee het volgende:
AI EM ZO EKSAIDENT!!! (zo zingt ze...)
Ik heb in de uitzending van vandaag nog niet echt concurrentie gezien, maar misschien komen er nog een paar goeien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:40 schreef MaGNeT het volgende:
Welke Rachel gaan ze zometeen naar huis sturen?
Ik hoop dat Kramer nog een rondje verder mag.
Maar ze gaat het in de live-shows erg zwaar krijgen, de rest is ook erg goed.
Tsja...
Tsja, beide Rachels door... Wie had dat verwacht?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb in de uitzending van vandaag nog niet echt concurrentie gezien, maar misschien komen er nog een paar goeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |