Gevolg: Topic op slot, weg lolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Becel het volgende:
Wat jullie doen mag helemaal niet.
Een foto van een persoon op de openbare weg is meestal te kwalificeren als "een portret dat vervaardigd is zonder daartoe strekkende opdracht". In dat geval is openbaarmaking daarvan door de fotograaf niet geoorloofd als de geportretteerde (of zijn nabestaanden) een redelijk belang heeft tegen publicatie (artikel 21). Dit gaat overigens alleen op als de gelaatstrekken van de geportretteerde hier herkenbaar op staan. Een foto van een menigte in een voetbalstadion mag dus gepubliceerd worden zonder dat de individuele supporters hier iets tegen kunnen doen.
Van mij mogen ze pedo's ook aan de hoogste bomen ophangen maar wat hier gebeurt door willekeurig foto's te plaatsen van individuen is verboden is artikel 21 WBS en artikel 33 p 4.
ik heb alleen foto's gepost die ze mij gewoon uit het niets stuurdenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef Juk het volgende:
Als er een afspraak komt dat niemand herkenbaar in beeld komt is het toch opgelost?
Reetveter zijn chatlogs zijn al goud genoeg, ik hoef dat hoofd er dan niet eens meer bij te zien![]()
Beetje jammer dat dit hilarische topic zonder pardon neergeschoten wordt.
reetveterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb alleen foto's gepost die ze mij gewoon uit het niets stuurden
Wordt jij beschermd dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:20 schreef Gabbylicious het volgende:
Pedo's die worden beschermd voor Fok!
Ja, onderdeel vanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof geen slotje! Even een vraag, msn is toch internet?
Nee joh, ik heb een vriendin van twee jaar ouder dan ik en ze heet Danielle maar ik noem haar Dan.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een vriendin van twee jaar ouder dan ik en ze heet Danielle maar ik noem haar Dan.
Idd.. + Erg aandoenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
is denk ik best duidelijk, becel is zelf gewoon een vieze pedo en daarom komt hij voor zijn medegenoten op...
Wat ben jij toch een moraalriddertje.quote:
Juup......quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:27 schreef reetveter het volgende:
Ga nou even niet met juup in discussie.
Wrom nie?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:27 schreef reetveter het volgende:
Ga nou even niet met juup in discussie.
Twijfelachtige opmerking dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was net aan de slag met was pedo's gaattie dicht
Been there, done that, remlof locked that.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef prupke het volgende:
becel heeft geen mes om mee te smeren
open nog maar een onz topic
en becel wordt verdreven door de minder begane mensen die hun cholestorol en andere zaken in de gaten hoeven te houden
laat je niet meteen afschrikken door iemand die denkt dat hij weet hoe de wet in elkaar steekt
remlof wil denk ik nog wel nadenken over iets....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Been there, done that, remlof locked that.
Klopt, ik had ook al m'n twijfels. Dit was anyway het laatste deel geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Been there, done that, remlof locked that.
Waarom? Van Solomio mogen ze 30 topics maken, van Onur Torko mogen ze genoeg topics maken, hyves heeft een paar miljoen leden ( waaronder onze marc & co) en dan mogen wij er geen lol aan hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, ik had ook al m'n twijfels. Dit was anyway het laatste deel geweest.
Ja die.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Toch niet de jippii-topics die dicht zijn?
Kijk in mijn geschiedenis.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef Juup© het volgende:
Nu ben ik toch nieuwsgierig naar die foto's
je bedoelt al die blote piemels?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef Juup© het volgende:
Nu ben ik toch nieuwsgierig naar die foto's
Staan er niet meer, hooguit wat foto's die ze ons gestuurd hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je bedoelt al die blote piemels?
Ja, maar ik denk dat hij toch op zoek is naar blote plassers. Daar lijkt hij me wel het type voor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Staan er niet meer, hooguit wat foto's die ze ons gestuurd hebben.
-niet doen-quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat hij toch op zoek is naar blote plassers. Daar lijkt hij me wel het type voor. [ afbeelding ]
en een jippie-fantopicquote:
Ik zal je het telefoonnummer van Joran pm-enquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
remlof wil vanavond ook nog wat minderjarige chickies scoren
verklaart een hoopquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
remlof wil vanavond ook nog wat minderjarige chickies scoren
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een Jippie-Hippie topic zonder foto's dan?
Ik heb zojuist een pakje boter platgeswaffeld. Hoezo quasie interessant doen topicquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:56 schreef Becel het volgende:
Droeftoeter alert![]()
Dat huilie pedo-hunting quasie interessant doe topic is dicht . Over moraalridders gesproken![]()
P.s. wie heeft dat topic gesloten dan? Remlof hé? Daar hoor ik je niet over lafaard!
Rot toch op je slaat nog geen deuk in een pakje boter ....
Anyway je kneuzentopic is dicht . So I won . Verder sterf . Je bent gewoon geowned . Door een pakje boter nog wel . Een pakje boter die de wet beter kent dan jij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een pakje boter platgeswaffeld. Hoezo quasie interessant doen topicAls van die gasten zo geilen op minderjarigen laat ons er dan gewoon mee ouwehoeren. Als jij nou gaat bitchen op elk woordje in de wet, dan maakt dat jou een kansloze droeftoeter.
"Over moraalridders gesproken"
Ja jij ja, kankerdroeftoeter
als jouwquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:01 schreef Becel het volgende:
[..]
Anyway je kneuzentopic is dicht . So I won . Verder sterf . Je bent gewoon geowned . Door een pakje boter nog wel . Een pakje boter die de wet beter kent dan jij.
En daar ga je nu op fappen ofniet? 'Geowned' noemt die datquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:01 schreef Becel het volgende:
[..]
Anyway je kneuzentopic is dicht . So I won . Verder sterf . Je bent gewoon geowned . Door een pakje boter nog wel . Een pakje boter die de wet beter kent dan jij.
Ja daar kick ik heftig opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
En daar ga je nu op fappen ofniet? 'Geowned' noemt die datKick je daar echt op ja?
Je bent er zeker ook zoeentje die voor het raam staat te wachten totdat kinderen een bal op je oprit schoppen om dan die bal lek te steken en een stijve te krijgen
Het is maar wat je leuk vindt om te doen johquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:12 schreef Becel het volgende:
[..]
Ja daar kick ik heftig op![]()
En jouw favoriete topic is nu dicht :
http://forum.fok.nl/user/history/186157
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:12 schreef Becel het volgende:
[..]
Ja daar kick ik heftig op![]()
En jouw favoriete topic is nu dicht :
http://forum.fok.nl/user/history/186157
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef dagdag het volgende:
Kut heb ik dit gisteren overheen gekeken
Voor je mensen gaat beledigen zou je in ieder geval de moeite kunnen nemen je in te lezen in de materie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat een vies mannetje is die becel, maargoed hij moet met zichzelf leven, hij zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad
gefeliciteerd pedovriend! [ afbeelding ]
quote:
Misschien dat mensen het dan ook daadwerkelijk lezenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
Je kan ook een komma gebruiken, in plaats van overal een regel tussen te zetten
Nee ze hebben de chat ook ondekt (hier ging me topic dus over)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
Gaat dit nog steeds over dagdag en dat die in die kinderchat zat??
Ah, niks gemist dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nee ze hebben de chat ook ondekt (hier ging me topic dus over)
Ik heb dat topic toch niet op slot gegooit stomme kankertrut?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef afcajos het volgende:
Becel, ongelofelijk lul niet zo fucking kansloos man_! jij stond hier zeker met je pedo porum in dat topic he. Of jij was zeker ook dat jongetje dat tegen de meester ging vertellen dat je klasgenootjes don en ad aan het spieken waren. Jij beleefde vroeger zeker nooit plezier terwijl je leeftijdgenootjes de tijd van hun leven hadden. En terwijl je leeftijdgenootjes stiekem op hun 15e bier gingen kopen bij de supermarkt stond jij op een afstandje te balen dat jij niet mee gevraagd werd.
Oke, genoeg vooroordelenje bent gewoon een kansloze mongool die anderen geen pleziertje gunt.
Ik nomineer jou hierbij tot NSBert van 2009.
Nee maar je hebt wel een slapende hond wakker gemaakt. Dat je er Überhaupt over begon is al een grote epic fail. Op fok en dan met name KLB en ONZ hoor je gewoon mensen belachelijk te maken. Dat is een ongeschreven wet die iedereen kent maar jij kennelijk niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:11 schreef Becel het volgende:
[..]
Ik heb dat topic toch niet op slot gegooit stomme kankertrut?
right..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef remlof het volgende:
Kappen nu
We hadden al besloten dat deel 4 het laatste deel zou zijn voordat Becel zich überhaupt meldde in dat topic, het heeft niets met zijn opmerking te maken. Anders had ik het wel meteen op slot gedaan.
Hallo, dit is een forum, natuurlijk worden acties bediscussieerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
right..en al zou dat zo zijn, Becel is alsnog een kansloze mongool.
Maarja dat is mijn mening dan he.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel een slapende hond wakker gemaakt. Dat je er Überhaupt over begon is al een grote epic fail. Op fok en dan met name KLB en ONZ hoor je gewoon mensen belachelijk te maken. Dat is een ongeschreven wet die iedereen kent maar jij kennelijk niet.
Hmmquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:21 schreef Becel het volgende:
[..]
Joh pleurt op met je gejank en clichés over slapende honden en ongeschreven wetten![]()
Remlof heb dat topic op slot getieft niet ik . Als je een probleem hebt moet je dus bij hem zijn lijkt me.
Maar dat gore lef heb je vast niet hé ?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:21 schreef Becel het volgende:
[..]
Joh pleurt op met je gejank en clichés over slapende honden en ongeschreven wetten![]()
Remlof heb dat topic op slot getieft niet ik . Als je een probleem hebt moet je dus bij hem zijn lijkt me.
Maar dat gore lef heb je vast niet hé ?
Wat is er nou helemaal aan de hand?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmmals er iemand geen admin-kontkusser is ben ik het wel hoor. Daarom ben ik ook al te vaak gebanned geweest. Het heeft toch geen nut.
edit:
Sowieso, jij hebt het over: lef hebben om tegen een admin op een FORUM in te gaanWOOHOOOO!!
En mensen die serieuze vragen stellen in ONZ ook graagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:34 schreef Becel het volgende:
[..]
Wat is er nou helemaal aan de hand?
Ik kwam dat topic tegen en vroeg of dat eigenlijk wel mocht (juridisch gezien) Exact dezelfde vraag heb ik ook al eens gesteld in een ander topic waar het niet over pedofielen ging big deal zeg![]()
Lijkt me een goed moment om je weer te bannen (en dan voor goed graag) Hormonale stuiterballen die zonder enige argumentatie users afbranden lijken me niet wenselijk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |