Ik heb dat topic toch niet op slot gegooit stomme kankertrut?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef afcajos het volgende:
Becel, ongelofelijk lul niet zo fucking kansloos man_! jij stond hier zeker met je pedo porum in dat topic he. Of jij was zeker ook dat jongetje dat tegen de meester ging vertellen dat je klasgenootjes don en ad aan het spieken waren. Jij beleefde vroeger zeker nooit plezier terwijl je leeftijdgenootjes de tijd van hun leven hadden. En terwijl je leeftijdgenootjes stiekem op hun 15e bier gingen kopen bij de supermarkt stond jij op een afstandje te balen dat jij niet mee gevraagd werd.
Oke, genoeg vooroordelenje bent gewoon een kansloze mongool die anderen geen pleziertje gunt.
Ik nomineer jou hierbij tot NSBert van 2009.
Nee maar je hebt wel een slapende hond wakker gemaakt. Dat je er Überhaupt over begon is al een grote epic fail. Op fok en dan met name KLB en ONZ hoor je gewoon mensen belachelijk te maken. Dat is een ongeschreven wet die iedereen kent maar jij kennelijk niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:11 schreef Becel het volgende:
[..]
Ik heb dat topic toch niet op slot gegooit stomme kankertrut?
right..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef remlof het volgende:
Kappen nu
We hadden al besloten dat deel 4 het laatste deel zou zijn voordat Becel zich überhaupt meldde in dat topic, het heeft niets met zijn opmerking te maken. Anders had ik het wel meteen op slot gedaan.
Hallo, dit is een forum, natuurlijk worden acties bediscussieerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
right..en al zou dat zo zijn, Becel is alsnog een kansloze mongool.
Maarja dat is mijn mening dan he.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel een slapende hond wakker gemaakt. Dat je er Überhaupt over begon is al een grote epic fail. Op fok en dan met name KLB en ONZ hoor je gewoon mensen belachelijk te maken. Dat is een ongeschreven wet die iedereen kent maar jij kennelijk niet.
Hmmquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:21 schreef Becel het volgende:
[..]
Joh pleurt op met je gejank en clichés over slapende honden en ongeschreven wetten![]()
Remlof heb dat topic op slot getieft niet ik . Als je een probleem hebt moet je dus bij hem zijn lijkt me.
Maar dat gore lef heb je vast niet hé ?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:21 schreef Becel het volgende:
[..]
Joh pleurt op met je gejank en clichés over slapende honden en ongeschreven wetten![]()
Remlof heb dat topic op slot getieft niet ik . Als je een probleem hebt moet je dus bij hem zijn lijkt me.
Maar dat gore lef heb je vast niet hé ?
Wat is er nou helemaal aan de hand?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmmals er iemand geen admin-kontkusser is ben ik het wel hoor. Daarom ben ik ook al te vaak gebanned geweest. Het heeft toch geen nut.
edit:
Sowieso, jij hebt het over: lef hebben om tegen een admin op een FORUM in te gaanWOOHOOOO!!
En mensen die serieuze vragen stellen in ONZ ook graagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:34 schreef Becel het volgende:
[..]
Wat is er nou helemaal aan de hand?
Ik kwam dat topic tegen en vroeg of dat eigenlijk wel mocht (juridisch gezien) Exact dezelfde vraag heb ik ook al eens gesteld in een ander topic waar het niet over pedofielen ging big deal zeg![]()
Lijkt me een goed moment om je weer te bannen (en dan voor goed graag) Hormonale stuiterballen die zonder enige argumentatie users afbranden lijken me niet wenselijk hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |