Ik heb zojuist een pakje boter platgeswaffeld. Hoezo quasie interessant doen topicquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:56 schreef Becel het volgende:
Droeftoeter alert![]()
Dat huilie pedo-hunting quasie interessant doe topic is dicht . Over moraalridders gesproken![]()
P.s. wie heeft dat topic gesloten dan? Remlof hé? Daar hoor ik je niet over lafaard!
Rot toch op je slaat nog geen deuk in een pakje boter ....
Anyway je kneuzentopic is dicht . So I won . Verder sterf . Je bent gewoon geowned . Door een pakje boter nog wel . Een pakje boter die de wet beter kent dan jij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een pakje boter platgeswaffeld. Hoezo quasie interessant doen topicAls van die gasten zo geilen op minderjarigen laat ons er dan gewoon mee ouwehoeren. Als jij nou gaat bitchen op elk woordje in de wet, dan maakt dat jou een kansloze droeftoeter.
"Over moraalridders gesproken"
Ja jij ja, kankerdroeftoeter
als jouwquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:01 schreef Becel het volgende:
[..]
Anyway je kneuzentopic is dicht . So I won . Verder sterf . Je bent gewoon geowned . Door een pakje boter nog wel . Een pakje boter die de wet beter kent dan jij.
En daar ga je nu op fappen ofniet? 'Geowned' noemt die datquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:01 schreef Becel het volgende:
[..]
Anyway je kneuzentopic is dicht . So I won . Verder sterf . Je bent gewoon geowned . Door een pakje boter nog wel . Een pakje boter die de wet beter kent dan jij.
Ja daar kick ik heftig opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
En daar ga je nu op fappen ofniet? 'Geowned' noemt die datKick je daar echt op ja?
Je bent er zeker ook zoeentje die voor het raam staat te wachten totdat kinderen een bal op je oprit schoppen om dan die bal lek te steken en een stijve te krijgen
Het is maar wat je leuk vindt om te doen johquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:12 schreef Becel het volgende:
[..]
Ja daar kick ik heftig op![]()
En jouw favoriete topic is nu dicht :
http://forum.fok.nl/user/history/186157
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:12 schreef Becel het volgende:
[..]
Ja daar kick ik heftig op![]()
En jouw favoriete topic is nu dicht :
http://forum.fok.nl/user/history/186157
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef dagdag het volgende:
Kut heb ik dit gisteren overheen gekeken
Voor je mensen gaat beledigen zou je in ieder geval de moeite kunnen nemen je in te lezen in de materie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat een vies mannetje is die becel, maargoed hij moet met zichzelf leven, hij zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad
gefeliciteerd pedovriend! [ afbeelding ]
quote:
Misschien dat mensen het dan ook daadwerkelijk lezenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
Je kan ook een komma gebruiken, in plaats van overal een regel tussen te zetten
Nee ze hebben de chat ook ondekt (hier ging me topic dus over)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
Gaat dit nog steeds over dagdag en dat die in die kinderchat zat??
Ah, niks gemist dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nee ze hebben de chat ook ondekt (hier ging me topic dus over)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |