Klopt, ik had ook al m'n twijfels. Dit was anyway het laatste deel geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Been there, done that, remlof locked that.
Waarom? Van Solomio mogen ze 30 topics maken, van Onur Torko mogen ze genoeg topics maken, hyves heeft een paar miljoen leden ( waaronder onze marc & co) en dan mogen wij er geen lol aan hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, ik had ook al m'n twijfels. Dit was anyway het laatste deel geweest.
Ja die.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Toch niet de jippii-topics die dicht zijn?
Kijk in mijn geschiedenis.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef Juup© het volgende:
Nu ben ik toch nieuwsgierig naar die foto's
je bedoelt al die blote piemels?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef Juup© het volgende:
Nu ben ik toch nieuwsgierig naar die foto's
Staan er niet meer, hooguit wat foto's die ze ons gestuurd hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je bedoelt al die blote piemels?
Ja, maar ik denk dat hij toch op zoek is naar blote plassers. Daar lijkt hij me wel het type voor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Staan er niet meer, hooguit wat foto's die ze ons gestuurd hebben.
-niet doen-quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat hij toch op zoek is naar blote plassers. Daar lijkt hij me wel het type voor. [ afbeelding ]
en een jippie-fantopicquote:
Ik zal je het telefoonnummer van Joran pm-enquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
remlof wil vanavond ook nog wat minderjarige chickies scoren
verklaart een hoopquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
remlof wil vanavond ook nog wat minderjarige chickies scoren
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een Jippie-Hippie topic zonder foto's dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |