abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65342525
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef afcajos het volgende:
Becel, ongelofelijk lul niet zo fucking kansloos man _! jij stond hier zeker met je pedo porum in dat topic he. Of jij was zeker ook dat jongetje dat tegen de meester ging vertellen dat je klasgenootjes don en ad aan het spieken waren. Jij beleefde vroeger zeker nooit plezier terwijl je leeftijdgenootjes de tijd van hun leven hadden. En terwijl je leeftijdgenootjes stiekem op hun 15e bier gingen kopen bij de supermarkt stond jij op een afstandje te balen dat jij niet mee gevraagd werd.

Oke, genoeg vooroordelen je bent gewoon een kansloze mongool die anderen geen pleziertje gunt.

Ik nomineer jou hierbij tot NSBert van 2009.
Ik heb dat topic toch niet op slot gegooit stomme kankertrut?
pi_65342650
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:11 schreef Becel het volgende:

[..]

Ik heb dat topic toch niet op slot gegooit stomme kankertrut?
Nee maar je hebt wel een slapende hond wakker gemaakt. Dat je er Überhaupt over begon is al een grote epic fail. Op fok en dan met name KLB en ONZ hoor je gewoon mensen belachelijk te maken. Dat is een ongeschreven wet die iedereen kent maar jij kennelijk niet.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:17:01 #103
104871 remlof
Europees federalist
pi_65342723
Kappen nu

We hadden al besloten dat deel 4 het laatste deel zou zijn voordat Becel zich überhaupt meldde in dat topic, het heeft niets met zijn opmerking te maken. Anders had ik het wel meteen op slot gedaan.
Yankee go home!
pi_65342758
Remlof kon je niet even pm,en dat er zo goed topic was
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65342767
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef remlof het volgende:
Kappen nu

We hadden al besloten dat deel 4 het laatste deel zou zijn voordat Becel zich überhaupt meldde in dat topic, het heeft niets met zijn opmerking te maken. Anders had ik het wel meteen op slot gedaan.
right.. en al zou dat zo zijn, Becel is alsnog een kansloze mongool.

Maarja dat is mijn mening dan he.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:21:26 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_65342879
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef afcajos het volgende:

[..]

right.. en al zou dat zo zijn, Becel is alsnog een kansloze mongool.

Maarja dat is mijn mening dan he.
Hallo, dit is een forum, natuurlijk worden acties bediscussieerd
Yankee go home!
pi_65342899
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef afcajos het volgende:

[..]

Nee maar je hebt wel een slapende hond wakker gemaakt. Dat je er Überhaupt over begon is al een grote epic fail. Op fok en dan met name KLB en ONZ hoor je gewoon mensen belachelijk te maken. Dat is een ongeschreven wet die iedereen kent maar jij kennelijk niet.

Joh pleurt op met je gejank en clichés over slapende honden en ongeschreven wetten

Remlof heb dat topic op slot getieft niet ik . Als je een probleem hebt moet je dus bij hem zijn lijkt me.
Maar dat gore lef heb je vast niet hé ?
pi_65343000
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:21 schreef Becel het volgende:

[..]

Joh pleurt op met je gejank en clichés over slapende honden en ongeschreven wetten

Remlof heb dat topic op slot getieft niet ik . Als je een probleem hebt moet je dus bij hem zijn lijkt me.
Hmm als er iemand geen admin-kontkusser is ben ik het wel hoor. Daarom ben ik ook al te vaak gebanned geweest. Het heeft toch geen nut.

edit:

Sowieso, jij hebt het over: lef hebben om tegen een admin op een FORUM in te gaan WOOHOOOO!!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:26:34 #109
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_65343057
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:21 schreef Becel het volgende:

[..]

Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
pi_65343075
Deze discussie kan ook via pm

Kan het topic tenmiste op slot
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65343273
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef afcajos het volgende:

[..]

Hmm als er iemand geen admin-kontkusser is ben ik het wel hoor. Daarom ben ik ook al te vaak gebanned geweest. Het heeft toch geen nut.

edit:

Sowieso, jij hebt het over: lef hebben om tegen een admin op een FORUM in te gaan WOOHOOOO!!
Wat is er nou helemaal aan de hand?

Ik kwam dat topic tegen en vroeg of dat eigenlijk wel mocht (juridisch gezien) Exact dezelfde vraag heb ik ook al eens gesteld in een ander topic waar het niet over pedofielen ging big deal zeg !

Lijkt me een goed moment om je weer te bannen (en dan voor goed graag) Hormonale stuiterballen die zonder enige argumentatie users afbranden lijken me niet wenselijk hier.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:36:12 #112
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_65343343
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:34 schreef Becel het volgende:

[..]

Wat is er nou helemaal aan de hand?

Ik kwam dat topic tegen en vroeg of dat eigenlijk wel mocht (juridisch gezien) Exact dezelfde vraag heb ik ook al eens gesteld in een ander topic waar het niet over pedofielen ging big deal zeg

Lijkt me een goed moment om je weer te bannen (en dan voor goed graag) Hormonale stuiterballen die zonder enige argumentatie users afbranden lijken me niet wenselijk hier.
En mensen die serieuze vragen stellen in ONZ ook graag
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
pi_65343382
Wie zit er eigenlijk fouter , iemand die een foto van een pedofiel plaatst
of de pedofiel?
[..]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:37:44 #114
104871 remlof
Europees federalist
pi_65343412
Het is wel klaar ook. Voor een serieuze discussie over het juridische aspect kan je terecht in het topic in WGR.
Yankee go home!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')